Şimdi Ara

lenovo z580 vs samsung 350v5c ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arakadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim
    Yarın kısmet olursa alacaz artık bir leptop

    Sormak istediğim bi soru daha var

    Lenova z500 ve z580 ekranları parlak ekran mı?
  • Yazınızın içinde Gigabyte firmasını Asusun yaptıkları yanında kötülediğiniz için cevap verme zorunluluğu hissettim.2008-2012 yılları arası Gigabyte Türkiye servisinde çalıştım.Bu zaman diliminde senin yada başkasının o kadar çok CPU soket hasarlı anakartını ücretsiz onardım ki sayısını hatırlamıyorum..Hatta bu iş öyle bir boyuta gelmişti ki forumlarda yayılmış ve anakartından memnun olmayan,değişim yada para iadesi almak isteyen CPU soketine hasar verip gönderir olmuştu.Buna rağmen o anakartların onarılabilenleri onarıldı,onarılamayanlarına değişim yada para iadesi verildi.Hatta elime 3 defa aynı anakart müşteri tarafından anakarta flash programı yüklenmiyor arızasıyla gelen cihaz bile üst modelle değiştirildi.Bir firmayı yaşadığınız kötü bir tecrübeden dolayı kötülemek kolaydır. Burda amacım Gigabyte'ı savunmakta değil ama 4 seneden fazla ekmeğini yediğim,dahası bu durumların birebir içinde olan birisi olarak bu firmayla ilgili böyle konuşmanızı garipsedim doğrusu. Gigabyte alıp-almamak sizin takdirinizdir kimse birşey diyemez.Ama Asus'u övüp durmuşsunuz burda size sadece şu kadar söyleyeyim; Asus'un bugün Türkiye'de en büyük olmasının tek nedeni zamanında kurgulamış olduğu teknik servis ağıdır.Gigabyte firmasından üstünlüğüyse ürün gamının genişliğidir.11 senedir bu sektördeyim ve hep uluslararası firmalarda çalıştım.Halen çalıştığım firmada dahil kimin hangi ürün gamında ne derece kaliteli ürün ürettiğini çok iyi bildiğim için bu açıklamayı yaptım..Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bicimli_Defe

    Yazınızın içinde Gigabyte firmasını Asusun yaptıkları yanında kötülediğiniz için cevap verme zorunluluğu hissettim.2008-2012 yılları arası Gigabyte Türkiye servisinde çalıştım.Bu zaman diliminde senin yada başkasının o kadar çok CPU soket hasarlı anakartını ücretsiz onardım ki sayısını hatırlamıyorum..Hatta bu iş öyle bir boyuta gelmişti ki forumlarda yayılmış ve anakartından memnun olmayan,değişim yada para iadesi almak isteyen CPU soketine hasar verip gönderir olmuştu.Buna rağmen o anakartların onarılabilenleri onarıldı,onarılamayanlarına değişim yada para iadesi verildi.Hatta elime 3 defa aynı anakart müşteri tarafından anakarta flash programı yüklenmiyor arızasıyla gelen cihaz bile üst modelle değiştirildi.Bir firmayı yaşadığınız kötü bir tecrübeden dolayı kötülemek kolaydır. Burda amacım Gigabyte'ı savunmakta değil ama 4 seneden fazla ekmeğini yediğim,dahası bu durumların birebir içinde olan birisi olarak bu firmayla ilgili böyle konuşmanızı garipsedim doğrusu. Gigabyte alıp-almamak sizin takdirinizdir kimse birşey diyemez.Ama Asus'u övüp durmuşsunuz burda size sadece şu kadar söyleyeyim; Asus'un bugün Türkiye'de en büyük olmasının tek nedeni zamanında kurgulamış olduğu teknik servis ağıdır.Gigabyte firmasından üstünlüğüyse ürün gamının genişliğidir.11 senedir bu sektördeyim ve hep uluslararası firmalarda çalıştım.Halen çalıştığım firmada dahil kimin hangi ürün gamında ne derece kaliteli ürün ürettiğini çok iyi bildiğim için bu açıklamayı yaptım..Saygılar

    Uzun süredir forumu takip etmiyorum zaman geçirmek için foruma girince yazınızı okudum. Tamda foruma girmekle isabetli bir karar olmuş.

    Benim derdim tam bahsettiğiniz şekilde cpu soketi arızalı bir anakart. İthalatçı firmayla görüştüm garanti dışı dediler, gigabyte için görüşebileceğim bir numara istedim yalan olmasın ya veremediler ya da verdikleri numara cevap vermiyordu.

    İnternetten gigabyte Türkiye nin telefonuna ulaştım, ABARTMIYORUM 250 defa aramışımdır farklı günlerde, ve hiç bir cevap alamadım.

    Yetmedi yurt dışına mail attım; aynen altını çizdiğim konu şuydu cpu soketinin pinleri bozuldu bu konuda gigabyte türkiye dahil iletişim kuracak hiç bir kimseyi bulamadığımı ücreti dahilinde veya servis hizmeti olarak Türkiye'den ya da kendilerine göndermek şekliyle hizmet alıp alamayacağımı sordum.

    Gelen cevap: Burdan yardımcı olamayız lütfen bulunduğunuz bölgedeki servis ile iletişime geçiniz.

    Ben mi anlatamıyorum insanlara derdimi. Siz okuyunca ne anlıyorsunuz? Kimseye ulaşamadığımı söylüyorum bana iletişime geçin deniyor. Bu cevap vermiş olmak için yazılmış bir mailden başka birşey değil. Kusura bakmayın bunun adı servis hizmeti değil.

    Ha şunu da söyleyim; şu ana kadar gigabayte dışında yetkiliye ulaşamadığım hiç bir firma olmadı. Yani yol yordam bilmeyen birisi değilim. Yurt dışı alışverişten tutun da amerika japonya direkt üreticiyle irtibata geçip teknik destek aldığım bile oldu.

    Bu bağlamda düşünürsek kimseye ulaşamama nedenini kendimde aramıyorum. Bırakında sitem edeyim yani.

    Ve sizden ricam bana o servis nerdeyse bir zahmet iletişim bilgilerinizi vermeniz. Hem içimde kaldı bu konudan sonra bir aramak istiyorum hemde bir yere not alayım bulunsun bir daha bulamam sanırım. Bahsettiğim anakart 1.5 yıldır yatağımın altında atıl olarak duruyor. X58 çipset bir anakart için ilk çıktığında ne kadar para vermiş olabileceğimizi siz düşünün. Eğer parası karşılığında bile hizmet alabilirsem yollayıp yaptıracağım. Garantiden bir hayır göremedik paramızla hizmet alabiliriz bir ihtimal.

    Sizden iletişim bilgilerini bekliyorum pm olarak atarsanız sevinirim.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.