Şimdi Ara

LG 42PC51 Plazma kırmızı yeşil karıncalar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
5.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün servisi aradım teslime gelicekti ürün ilk önce biraz sonra arayın bugün teslim edicez dediler. Yaklaşık 1 saat sonra aradığımda aslında tv nin karınca sorunun düzeldiğini fakat kendilerinden garanti olsun diye bir kartı daha değiştirmeleri istendiği bunun için bugün teslim olamayacağı cuma cumartesi gibi teslime edebileceklerini söylediler. İsterseniz gelin bakın sorun ortadan kalktı dediler bu eskiden LG 42pc1r de vardı yazılımla düzeltiyorduk bu modelde o mümkün olmadı ama tv nizde yeni gibi oldu dediler.

    LG den bana gelen bir cevap hala yok bu aşamada ne yapmamı tavsiye edersiniz tv gelince mi hakem heyetine başvurmalıyım yoksa gelmesini beklemeden mı?
  • LG den en sonunda mail geldi. Mailde tv nin arızasının giderilmesi için gerekli parça servise göndilmiştir denmiş. TV ye bu sözde gelen 3üncü parça. TÜKODER ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığının Tüketici Merkezine şikayette bulundum. Tavsiyeleriniz nedir?
  • Kardeş sende amma sabırsızsın,hele biraz daha bekle!

    Zaten heriflerin ne ot yedikleri belli değil,hem topu birbirlerine atmışlar hemde benim çoook uzun zamandır
    anlattığım bazı şeyleri yapmışlar v.s v.s(yani ne olduğunu bilmiyorlar laf aramızda)

    Paneli adam edecekler ama nasıl işte bunu hala bulamadılar
    Israrlada Paneli bir başka sıfır ilede değiştirmek istemiyorlar ve ...biz bunu adam edeceğiz...diyorlar!!

    Şaka bir yana(aslında gerçek yine laf aramızda)bir kaç gün daha bekle ve panel gelsin manzarayı birde sen gör ve emin ol,
    sonra gerekli işlemlere yine başvurabilirsin elbette++
  • walla poseidon 78 kardeşim; size bu olayla ilgili naçizane tavsiyem:
    servisin söylediği hiçbir söze güvenmeyin ve servis formlarında arızaya yapılan işlemleri ve değişen parçaları ayrıntılı yazdırın.
    sözde benim tv üçüncü gidişinde tüm boardları değişti diye geri gelmişti fakat servis fişlerine işlenmemişti. neden işlenmediğini sorduğumda zaten bizim merkeze bağlı bilgisayarda kayıtlar var buraya yazmaya gerek yok demişlerdi. ama hakem heyeti yapılan işlemleri yazılı olarak istediğinde tv üzerinde hiçbir parçanın değiştirilmediği gerçeği ortaya çıktı. yani bizim tv servise sadece gezinti amaçlı gidiyormuş.
    benim bu olaydan anladığım bu işi hukuki yollar dışında çözmenin pek bir yolu kalmamıştır. çünkü sizin tv yi de değiştirmeye pek yanaşacaklarını zannetmiyorum. ayrıca (inşallah yanılıyorumdur) sizin tv nin adam olabileceğini de pek sanmıyorum. zira ben benimkini bir yıldır böyle iğrenç bir şekilde izliyorum.
    ama bence siz yine de tv nin dönüşünü bekleyin , gözünüze hoş gelmeyen birşey varsa tekrar servise yollayın ve elinizde üç servis fişi olsun. takiben değişim talebinizi yaparsınız.
    tekrar geçmiş olsun diyorum; umarım hakkınızı en kısa sürede alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myanmaz -- 9 Eylül 2009; 22:16:12 >




  • Çok teşekkürler cevaplarınız için şu an sadece Sanayi ve Ticaret Bakanlığına bir şikayet dilekçesi yazdım . Bakalım tv cumartesi gelicek heralde servise göre hiç sprun yokmuş zaten bu parçada garanti olsun diye değiştiriliyormuş. Çok ilginç 3 parça sözde değişti ama hangileri belli değil. Myanmaz aynen senin dediğin gibi servsiten ayrıntılı bir fiş istiycem ne yapıldığı ile alakalı bakalım tepki ne olacak. LG den yurtdışındaki müşteri servisinden bir mail daha geldi sorununuzla gerekli şekilde ilgilenilcektir diye. Artık beklemedeyim.
  • Bugün servis tv yi getirdi açtı ve yine karıncalar orda .Birde tv nin üst kısmında siyah sahnelerde belli olan bir yeşilimsi çizgi oluşmuş. Bir değişiklik bile yok ve hata daha kötü halde. Hala ısınınca geçer diyorlar 3 kişi gelmişler bu sefer ellerinde kartlarla sözde değiştirilen gelmişler. Bunun üzerine ben tv yi böyle teslim alamam bunun tamiri için verdim dedim . Onlarda biz geri alamyız yoksa 30 gün süresi dolar dediler gayet rahat şekilde. Birini aradıalr ve sonra bana servis fişini imzlalmayın dediler LG den birini aramamı söylediler. İsim verdiler. Bende o zaman sizde değiştilen kartları ve arızanın giderilmediğni tespit eden bir yazı yazın dedim yazmadılar. Tv yi bırakıp gittiler.

    LG yi aradım dedikleri kişi izindeymiş başka biri çıktı ona anlattım sorunu olur servis nasıl yapamaz dedi . birde garanti belgenzde LG mi Digicom mu yazıyor dedi bende LG nin garanti belgesi var bende dedim üstünde kocaman LG Garanti Belgesi yazıyor. Yine başka servis baksın bakalım olmadı sizi mağdur etmeyiz gibi şeyler söylediler ama pek inandırıcı gelmedi yine Digicom u öne sürecekler belliki. Şimdi onlardan telefon bekliyorum. LG ye mail attım yine.

    Amaç oyalayıp garantiyi geçirmek ayın 13 ünde garanti bitiyor nasılsa diye.

    Hayatta bir daha asla LG almam ilk ve son LG ürün evime giren.

    Pazartesi Tüketici Hakem Heyetine gidicem aslında bugun dgidcektim ama şansıma merdiven kazası atlattım ufak bir tane. Bu sorun heralde mahkemede çözülür.




  • Bugün servis geldi 2 sat beklettikten sonra . Gelen servis benden faturayı istedi faura tarihi 31 Ağustos garanti geçmiş gibi bir şeyler söyledi . Bnede garanti 19 Ağustosata tamire verdiğimizde zaten durdu dedim. LG nin Garanti Belgesinde de 13 Eylül yazıyor dedim garanti başlama tarihi. Bunlar biraz mırın kırın edip elimdeki belgelerin aslını almak istediler.

    Ancak servis fişini gördüğümde anladım ki bize gönderilen servis 2 yıl önce teşhir ürünün kurup daha sonra tespit raparu tutmayan ve aramızın bozuk olduğu servisti. Adını yinde burdan vermek istemiyorum.Kendileri hakkında gerekli şikayette bulunucam.. Burdaki arkadaşlarıda uyarıyorum kendilerine karşı. Amaçları neydi anlayamadım ve nasıl boyle insanlara servislik yetksi veriliyor. Şikayetten bahsedince nereye ediceksiniz gibi kavramlar kullandılar. Çok ilginç gelene kadar isimlerini hangi servis olduklarını söylemediler acaba kağıttaki yazıyı görmesem ve elimdeki asıl belgelerimi ve tv yi onlara teslim etseydi ne olurdu düşünmek bile istemiyorum.

    Tv yi onlarla gönderdemdim güvenemediğim için yine Kadıkoy tv Hastanesini çağırdım. Hiç değilse dürüst insanlardı o da galiba bir şey bu gibilerin yanında.




  • Kardeş sana söyledim o panelin "Modülü" gitmiş diye!!!

    -Sen bu işi Dava konusu yapacaksın ve bu arada süreç oldukça uzunda sürebilir ve kendine yeni bir panel satın alacaksın(yada elindekini
    bu şekilde kullanacaksın,olayın Tamirle alakası yok,zaten içerde bir kaç tane Board var hepsi o!!)

    -LGE nin böyle çok fazla Servis saçmalıklarını okumaktayım,adamların TR ye gelmesi benim tabirimle "hikaye" olmuş

    LGE yi hayatta sevmem ve geçmişte beri herifler bu konularda TR de böyle dışarda da böyle,sadece malı satmayı biliyorlar!!

    ++
  • Evet aynı dedğiniz gibi, ilk işim Pazartesi bir dilekçe yazmak ancak bu servistende şikayetçi olmak istiyorum onu nasıl yapabilirim?

    İnanın Seg bile LG den bin kat iyidir ben böyle bir saçmalık görmedim hayatta. Ne servis var ne doğru düzgün problemlerle ilgilinen yetkili biri .
  • Üstad,

    SEG ve Vestel bildiğim kadarıyla paneli LG'den alıyor (Zaten SEG de Vestel'in alt markası değil mi?). Aynı sorunu olan birçok Vestel plazma gördüm. Bunların da paneli LG'den aldığını duyunca hiç şaşırmadım. Eğer yeni tv alırsan o markalardan da uzak durmanı tavsiye ederim.

    Saygılar...
  • Zaaten laf gelişi söyledim aman artık bir daha LG nin eli değen bir tek şey bile almam. TV yi açtığımda bütün ekranın solu kıpkırmızı karınca hatta daha beter olmuş bakalım yarın ilk verdğim servis tekrar alıcak bende bu arada şikayette bulunucam heralde LG ve diğer servis hakkında. Şu an Samsung lcd var ufak odada kullandığımız onu kullanıyoruz yedek olarak 32 ekran bakalım umarım para iadesi alabilrsem artık seçimimi buraya danışarak yapıcam. Ancak en iyi ihtimal yeni bir tv veririler yine LG marka burda gördüğüm kadarı ile yeni bir modelinde de açılıp kapanma sorunu varmış yani bir düzgün modelleri yok bunların.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi posedion78 -- 13 Eylül 2009; 20:44:46 >
  • Vestel LCD Modülleri büyük ağırlık LGD den alıyor bu doğru ve PDP Modülleride Samy den alıyor(eskiden LGD dende alıyordu)

    Ancak bu arkadaşın Servis ve Kurumsal olarak LGE ile ciddi sorunu var ve böyle bir "rezilliği" Vestel ile yaşayacağını kesinlikle
    tahmin etmiyorum!!!

    Burada konu zaten "Poseidon un kimliğide" değildir!! olay ortada ve manzara çok açık!!herkesin başına gelebilecek ibretlik
    bir durum ayrıca!!!
    ++
    Herifler inat ettiler paneli değiştirmediler(yani TV yi)sallama/vekit geçirtme cart-curt işleri yaptılar amiyane tabirle!!!

    ++
    Vestel de neden olmazdı biliyormusunuz???
    Çünkü Vestel in elinde bir dünya her tip Modül bulunmaktadır!!!herifler sürekli montaj-üretimi
    yaptıkları için Modül açısından zaten sıkıntıları yoktur!!buda kullnıcı için ciddi bir artıdır,örneğin ben
    çok doymaktayım paneli arızalanıp daha sonra yeni Modül takılıp TV si geri verilen!!
    En fazla Servis paneli Manisaya gönderir ve değişim olur,bu konularda Vestel;kapasite/bilgi v.s
    olarak oldukça iyi düzeydedir!
    Belkide hiç bunlar olmaz ona direk yeni TV verirlerdi!!


    ++
    Sonrada LGE TR kendisi gelmiş,ülen bumudur gelmek be yakışırmı böyle kıvırmalar koskoca
    firmaya,lafını bile etmezler şak diye değiştirmeleri gerekirdi,bird ekendisi gelmiş,ülen keşke gelmemiş olsaydı,
    Digicom bunlardan elli defa daha iyidir!!

    ++




  • LGE Türkiyeye gelmeye çabalamış diyelim ancak o kadar yani mesela benim Arçelik dvd recorder vardı 2 senelki garantisinin dolmasına bir ay kaal arızalandı servisi çağırdım bir kere yaptılar olmadı 2inci sefer çağırdığımda sıfır ürün getirdiler artı 2 yıl eksrta garanti ile. belki ürünler de kalite sorunu vardır diğer markalara nazaran ama müşterinin değerini biliyorlar. Uyduruk dvd recorder tamirden geldğinde bütün etrafını naylonla kaplamışlardı yenisini de aynı şekilde hiç bir kelime etmeden verdiler. LG tvyi alırken bile karga tulumba alıyor ve o şekilde getiriyor. Servislerin hali daha da berbat. Zaten söz kosnu servis hakkında eln ne gelebiliyorsa yapıcağım başkaları benim başıma geleni yaşamasın diye. Aynı şekilde HP laptop aorunu yaşadım ekranda bir sorun vardı 7 gün bile geçmedn değişim kararı vermişlerdi.

    Şu an tv 2 kere aynı servise gitmiş tamir olamamış LGyi aradığımda beni yine kendileri bir servise adını soylemeden hangisinin olduğunu kafasına göre yönlendiriyor. Ve düşünebiliyormusunuz aynı adamlar 2 yıl önce kullanılmış teşhir ürünün montaj ediyor bana ve ben şüphelendiğim yerleri gösterince yok normal vs. diyor daha sonra ben servis menusunden kullanım saatini bulup gösteriyorum tutanak tut diyorum onu bile yapmıyorlar. Şimdi de evime yine isimlerini söylemeden gelip elimdeki belgelerin orjinalini ve tv yi alıp gitmeye çabalıyor. O zamanlar mahkemeye kadar gitmiştim ancak LG ethik hattı vardı oraya da bildirimde bulununca yeni tv hemen gelmişti.

    Şu an yine aynı yerlere şikayette bulundum ama LGE den bir karşılık geliceğine dair umudum yok , hakkımı mahkemede arayacağım artık.

    LG belki şu an fiyatlarının düşük olmasından dolayı Türkiye de satış yapabiliyor ama insanlar benim yaşadıklarımı yaşadıkça 1-2 seneye kalmaz LG alan kimse kalmaz.




  • Bugün sabah ilk gelen servis aradı ve tvyi LG merkezden istiyorlar dedi , alıp götürdüler. Arayan soran yok, onlara haber gelmiş. Bakalım haber bekliyorum. Bu arada da tv nin karıncaları iyice arttı ilk açıldığında ekranın solunun tamamını kaplıyor.
  • bende de LG 50"PG1000 plazma var inşallah sıkıntı çıkarmaz, 1 sene oldu okadar para verdik yaa :(
  • Umarım çıkmaz benim 2 yıl dolmadan çıktı Allahtan . Ama tabii çıktı şikayetçi oldum , garanti kapsamında falan biraz hikaye oluyor.

    Belki yeni modellerde daha farklı bir sistem kullanılmıştır. Ama benim güvenim kalmadı artık sizde garatiniz devam ederken ekrana özellikle koyu sahnelerde dikkat edin umarım olmaz ama olursa mutlaka farkedersiniz . Kırmızı yeşil renklerde hareket haline ekranın ya sağında yada solunda baştan aşağı hareket halinde olan karıncalar. O zaman vakit geçirmeden servis çağırın ve sonrası malum işte .
  • TV gideli 2 gün oluyor nerdeyse 1 aydır tv yok evde . Servisi aradım onlarda bizde haber bekliyoruz dedi. Merkeze gitmiş ordan haber bekleniyormuş. Merkezi aradım yetkili biri ile konuşmak için telefonu açan olmadı , bulmaca gibi. Sonunda bakalım yine ne çıkıcak umarım beni şaşırtırlar bu sefer.
  • yaw hala inat ediyorlar paneli değiştirmiyorlar
    ülen o Modül pert olmuş,halamı anlıyamadılar gari

    Birde bu herifler dünyanın panelde 2.numaralı Devi LGE,hadi ülen sende
    yemişim ben böyle devi,iş lafa gelince devler ama hikaye!

    ++
  • Evet , sözde yarın belli olucak kararları. Ben pek ümitli değilim. Dünyada dev olabilir ama Türkiyede bir cüce kadar bile değiller. Zaten servisin bize ilettiğine göre LGE deki müdürlerin çoğu Digicom dan transfer edilmiş! Bunu duyunca zaten bazı şeylerin sebebini anlamış oldum.

    Ben LGE nin başka ülkelerdeki bu gibi durumlardaki tutumunu merak ediyorum. Her ne kadar müşteri hizmetlerine attığım her maili cevaplamış olsalarda daha çözüm getiremediler. Belli ki niyetleri tv yi değiştirmek değil yani hiç değilse onu yapmamak için ellerinden geleni bugüne kadar yaptılar içinde 4 parça zaten değişmiş hala ekranı karınca dolu olan bir tv de ne aranabilirki değişime gerek olup olmadığına karar verebilmek için.
  • Evet bu herifler panel işinde 2.numaralı Dev,1.Dev ise abisi Samy al birini çal ötekine

    Ancak bu işler maalesef TR de böyle rezil vaziyette!!!
    1/2 sene içinde paneller eskimeye başlayınca daha neler olacak neler,bizde bu dandik THK lar ile
    ++
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.