Herkese Merhaba arkadaşlar mart ayında 2. el olarak faturalı kutulu olarak LG G5(H850TR) modelini aldım cihazı alırken bolca kurcaladım oyun yükledim denedim ekranda ghost oluşmuşmu vs diye kontrol ettim telefonda problemsizdi. İlerleyen dönemlerde kullanıma bağlı olarak ghost oluşmaya başladı kullanılmayacak seviyelerde değildi insanların servis tecrübelerini okudukça telefonu garantiye gönderip yapılmadan gelmesini aylarca beklemeyi göze alamıyordum. Bu süre kurban bayramına kadar devam etti bir sabah kalktığımda telefonum şebeke bağlantısı yoktu hiç bir şekilde şebeke gelmiyordu gps çalışmıyordu artık servise gitme vakti gelmişti 08/09/2017 tarihinde kargoya verdim.
6/11/2017 Tarihinden itibaren LG Çağrı merkezini günlük arıyorum G5 in stokta olmadığını söylüyolar tarih veriyolar şu gün arayın şu birime email attık cevap bekliyoruz diyerek günlerimiz geçiyor
Bugün (11/01/2018) kargo geldi LG G5 yerine G6 gönderilmişti geçde olsa telefonla ilgili sorunum giderilmiş oldu böylece
Bu konu diğer bekleyen arkadaşlar için örnek teşkil etmesi açısından oluşturdum çok fazla sıkıntı yaşıyor insanlar LG Mobile Türkiye servislerinde
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme