Şimdi Ara

LG LA SERİSİ 55LA860V TV DE VERTİCAL BANDİNG SORUNU (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
755
Cevap
14
Favori
68.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    vertical banding sorunu sebebi ile ilgili servisten az önce aradılar yarın televizyonu getirecekler
    yapılan testlerde televizyonda herhangi bir sorun görmediğini belirttiler, anlamadığım şey
    televizyon teknik servise neden gitti? ben gelen çocuklara bakın dikey gölgeler dedim ve onlarda
    gördüklerini söylediler, arkadaş çok sinir oldum ya napacağım ben şimdi yarın tv geliyor geriye offff offf

    geçmiş olsun bakalım bana bügün haber vericekler aynı sorunla alakalı gelip resimlerini ve videolarını cektiler gelen arkadaş gördüğünü söyledi .dünde ld müşteri hizmetlerini aradım eyer aksi bir sonuç cıkarsa mahkemeye gideğim söyledim bakalım artık hayırlısı çok umudum yok ama .
  • Bu vertikal bandling sorunun bariz gözüktüğü videoları bi arkadaş internete yükleyip paylaşsa süper olur. Herkez en azından tam olarak emin olur sorun var mı yok mu diye...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konudan sonra lg merakım tamamen geçti. artık smart özeliktne ziyade bunu gözünde bulundrucam. buyük ihtimalde lg almam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEWfriend

    Arkadaşlar, cihaz dün öğleden sonra geldi, akşam da servis gelip-kurdu.
    Servis gelmeden ambalajı dikkatlice inceledim, üst bant da, alt kilitler de sağlamdı. Ambalajda açılma emaresi yoktu.
    Servise gerekli test ve kontrolları yaptırdım. Ölü piksel, bulutlanma, ışık sızması gibi olumsuzluklara rastlamadık. Şansıma, servis geldiğinde
    Milli maç vardı. Maçı servis ile birlikte seyrettik, herhangi bir olumsuzluk tespit edemedim.
    Sonuçta; üründen şimdilik memnunum. Yalnız, kanaatimce bu cihazların dahili(tümleşik) uydu alıcıları, harici-kaliteli uydu alıcıların
    performansını vermekten uzak. Sorun yaşayan arkadaşların sorunları da bu çevresel faktörlerden kaynaklanmış olabilir mi acaba?
    Bir de; ben, cihazı D-SMART modül+kart ile kullanıyorum. Sorun yaşayan arkadaşlar acaba farklı platformlar mı kullanıyorlar?..
    Halen kullanmakta olduğum bir SAMSUNG 40C653 lcd tv+HIREMCO TURBO HD-2 uydu alıcım var. gerekirse, harici uydu alıcı ile de
    denerim. Ama şu anda görüntüden bir şikayetim yok.
    Şu da bir gerçek ki; herkesin cihazlardan beklentisi farklıdır. Ben de bir ürün aldığımda onu en ince ayrıntısına kadar inceden-inceye
    iciğini-ciciğini araştırırım ama, şu anda daha henüz 24 saat oldu. Kanal sıralamasını bile istediğim şekle sokamadım..
    Ama, zamanla hepsini halledeceğiz inşaallah.. Zaten servis elemanı da giderken; ürünü 30 gün içinde bire-bir değiştirme hakkım olduğunu
    hatırlattı. İnşaallah buna gerek kalmaz. Çünki ürün genel olarak hoşuma gitti. Kendi sınıfında fena bir ürüne benzemiyor.
    Tabii ki çok daha üstün kalitede-özellikte ürünler de var ama, herkesin şartları,imkanları kendine özgü.
    Ben de 2000 tl bütçe planıyla ortaya çıktım, bütçeyi 1500 TL aştık!..
    İnşaallah ileride ''keşke'' demeyiz.. Tüm arkadaşlara ürünleriyle sıhhatli, mutlu günler dilerim..

    Sevgiler, saygılar..




    Valla sevgili dostum şanslımısın desem

    Yoksa sorunu farketmedinmi desem bilemiyorum..


    Çünkü süreç öyle hassas ki bakmasını bilemeden malesef göremiyorsun...


    Benim gözümde görüp izlemeden incelemeden her LG tv aynı...

    Allahtan bu jafta sonu mac yoktu da fazla sinirlenmedim...



    Er yada geç yasal süreç başlatacağım ürünün garantisi 2 yıl oldugu için sorun yok...


    Amma bügün amma yarın nezaman müsait olursam dilekçemi hazırlayıp davamı acacagım...

    Burada da örnek karar diye paylaşırım.

    Hocam, yerden göğe haklısınız..
    Hiç kimse, binlerce lira verip de dert satın almak istemez..
    Ağrımayan başını ağrıtmak istemez..

    Ben daha bu marka/modelde yeni olduğum için, bahsi geçen olumsuzluğu farkedememiş olabilirim.
    Ben, tvyi d-smart giriş-sd paketiyle kullanıyorum ve de pek maçlarla işim olmuyor. Ancak, herkese açık
    kanallardaki Milli maçları, Avrupa kupa maçlarını falan izliyorum.
    TV kurulduğu akşam da tesadüfen Kanal-D de Milli maç vardı. Servisle birlikte izledik, pek rahatsız edici
    birşey göremedim.. Göremedim derken, cihazın dahili uydu alıcısının sd yayın kalitesi pek hoşuma gitmedi.
    Zaten, bu tip tümleşik komponentlerden fazla bir performans alınabileceğine inanmıyorum.
    Bahsi geçen olumsuzluk, kanaatimce HD yayın yapan platformlarda daha bariz olabilir.
    Gerekirse testleri, harici uydu alıcım HIREMCO TURBO HD-2 ile yaparım..
    Mastar/örnek olarak kullanabileceğim video/link verirseniz, deneyebilirim.
    Şimdilik, cihazda bir olumsuzluğa rastladım, o da ayarlar menüsündeki ''transponder düzenle'' kısmına
    tıkladığımda transponder listesi çıkmıyor, üstüne üstlük, cihaz o konumda kilitleniyor, oradan çıkılmıyor.
    Mecburen, TV yi kapatıp-açıyorum.
    Benim şahsi kanaatım; bu ve benzer cihazların üretimine-testlerine yeterince vakit harcanmadan acele
    ile üretilip, ileride sorun çıkartan kısımları güncelleme/onarım/iyileştirme ile gideriliyor.
    Bir de, hepimizin hemfikir olduğu bir gerçek var ki; resmen yazılmasa da, her ülkede aynı model/kalite ürünler
    pazarlanmıyor. Maalesef bizler, birkaç gömlek düşük kalitelere, daha çok para vererek ulaşabiliyoruz.
    Akaryakıta da bu böyle değil mi? Aynı ürünü dünyanın çoğu ülkesinden daha pahalı tüketiyoruz.
    Neyse, dertler/sorunlar müşterek..
    İnsanımızın/çocuklarımızın, daha kaliteli ürünlere layık görüleceği yarınlar umuduyla..

    Sevgiler, saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    Bu vertikal bandling sorunun bariz gözüktüğü videoları bi arkadaş internete yükleyip paylaşsa süper olur. Herkez en azından tam olarak emin olur sorun var mı yok mu diye...

    +1
  • Gecmis olsun ustat tv geldi lg direk merkezden yazmis red cevabini bende yasal sureci baslaticam en kisa zamanda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci061


    quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    vertical banding sorunu sebebi ile ilgili servisten az önce aradılar yarın televizyonu getirecekler
    yapılan testlerde televizyonda herhangi bir sorun görmediğini belirttiler, anlamadığım şey
    televizyon teknik servise neden gitti? ben gelen çocuklara bakın dikey gölgeler dedim ve onlarda
    gördüklerini söylediler, arkadaş çok sinir oldum ya napacağım ben şimdi yarın tv geliyor geriye offff offf

    Eğer uğraşırdan kesinlikle değiştirirsin.
    Ancak değişen üründede olmayacağı garanti diil.
    Süreçte para iadesi enmantıklısı

    Aynen bende once hakem heyetine gidicem dava asamasi daha sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yahu arkadaşlar la860 ı çok beğenmiştim f8000-7000 e göre fiyatı da düşük ve smart+kumanda için alacaktım ama bu okuduğum sorunlar beni soğuttu gibi.

    Yalnız şunu deneyebilirim, içimde kalmasın, lg yi netten alıp herhangi bir sorunla karşılaşırsam mesafeli satıştan dolayı olan 1 hafta hakkımı kullanır geri iade ederim tv yi diye düşünüyorum Zira mağazadan alınan üründe iade işlemlerinde sıkıntı çıkarıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    Gecmis olsun ustat tv geldi lg direk merkezden yazmis red cevabini bende yasal sureci baslaticam en kisa zamanda



    Gidin hocam hatta Tüketici mahkemesinden önce isterseniz bir Hakem heyeti kararı cıkarttın o nasıl olsa maliyetsiz bir durum..

    Kimi firmalar zaten o karar rakam itibari ile bağlayıcı olmaz isede gelecekteki senaryoyu tahmin edip direk iade alır..

    Almasada kendi bilir...


    Keşke imkan olsada bir araya gelsek aynı dava üzerinden forumdaki 15/20 kişi sağlam bir dava açsak..


    LG ye kapak bütün tüketicilerede örnek olur..


    Hatta iyi bir avukat bulup hiç elimizi kolumuzu sallamadan sadece süreci takip edebiliriz.
  • evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)



    yeni cıkan yasaya göre sorumlu satıcı oluyormuş onun için mecburen teknosayı dava edicem onlarıda arayıp bilgilendirdim artık onlar düşünsün ama sonuna kadar gidicem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)



    benim servis raporlarında hep aynı şey yazıyor TELEVİZYON NORMAL ÇALIŞMAKTA malesef altında da imzam var hakem heyeti
    sürecinde bu bana sıkıntı yaratırmı acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)



    benim servis raporlarında hep aynı şey yazıyor TELEVİZYON NORMAL ÇALIŞMAKTA malesef altında da imzam var hakem heyeti
    sürecinde bu bana sıkıntı yaratırmı acaba

    arkadaşlar malesef tutarı 1197 tl gecen ürünler hakem heyeti değil direk tüketiçi mahkemesine başvurmak gerekiyo bunun içinde bi harç yatırmak gerekiyo mahkemeyi kaybettimizi varsayarsak karşı tarafın avukat masraflarınıda düşünmek zorundayız bilginiz olsun .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)



    benim servis raporlarında hep aynı şey yazıyor TELEVİZYON NORMAL ÇALIŞMAKTA malesef altında da imzam var hakem heyeti
    sürecinde bu bana sıkıntı yaratırmı acaba

    arkadaşlar malesef tutarı 1197 tl gecen ürünler hakem heyeti değil direk tüketiçi mahkemesine başvurmak gerekiyo bunun içinde bi harç yatırmak gerekiyo mahkemeyi kaybettimizi varsayarsak karşı tarafın avukat masraflarınıda düşünmek zorundayız bilginiz olsun .

    Ama delil olması açısından hakem heyetine başvuramazmıyım önce, çünkü hakem heyetinde alınan kararlar delil niteliğindeymiş bilemedim şimdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)



    benim servis raporlarında hep aynı şey yazıyor TELEVİZYON NORMAL ÇALIŞMAKTA malesef altında da imzam var hakem heyeti
    sürecinde bu bana sıkıntı yaratırmı acaba

    arkadaşlar malesef tutarı 1197 tl gecen ürünler hakem heyeti değil direk tüketiçi mahkemesine başvurmak gerekiyo bunun içinde bi harç yatırmak gerekiyo mahkemeyi kaybettimizi varsayarsak karşı tarafın avukat masraflarınıda düşünmek zorundayız bilginiz olsun .

    Ama delil olması açısından hakem heyetine başvuramazmıyım önce, çünkü hakem heyetinde alınan kararlar delil niteliğindeymiş bilemedim şimdi

    malesef direk tüketiçi mahkemesine yönlendiriyolar mebladan ötürü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)



    benim servis raporlarında hep aynı şey yazıyor TELEVİZYON NORMAL ÇALIŞMAKTA malesef altında da imzam var hakem heyeti
    sürecinde bu bana sıkıntı yaratırmı acaba

    arkadaşlar malesef tutarı 1197 tl gecen ürünler hakem heyeti değil direk tüketiçi mahkemesine başvurmak gerekiyo bunun içinde bi harç yatırmak gerekiyo mahkemeyi kaybettimizi varsayarsak karşı tarafın avukat masraflarınıda düşünmek zorundayız bilginiz olsun .

    Ama delil olması açısından hakem heyetine başvuramazmıyım önce, çünkü hakem heyetinde alınan kararlar delil niteliğindeymiş bilemedim şimdi

    malesef direk tüketiçi mahkemesine yönlendiriyolar mebladan ötürü.

    işte bu iyi olmadı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)



    benim servis raporlarında hep aynı şey yazıyor TELEVİZYON NORMAL ÇALIŞMAKTA malesef altında da imzam var hakem heyeti
    sürecinde bu bana sıkıntı yaratırmı acaba

    arkadaşlar malesef tutarı 1197 tl gecen ürünler hakem heyeti değil direk tüketiçi mahkemesine başvurmak gerekiyo bunun içinde bi harç yatırmak gerekiyo mahkemeyi kaybettimizi varsayarsak karşı tarafın avukat masraflarınıda düşünmek zorundayız bilginiz olsun .

    Ama delil olması açısından hakem heyetine başvuramazmıyım önce, çünkü hakem heyetinde alınan kararlar delil niteliğindeymiş bilemedim şimdi

    malesef direk tüketiçi mahkemesine yönlendiriyolar mebladan ötürü.

    işte bu iyi olmadı :)

    aynen 200tl harç parası var diyer teferruatları öğrenince burdada paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    quote:

    Orijinalden alıntı: lostangel

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLas_cocuq

    evet arkadaşlar aynı sorun aynı cevap dün banada bunun normal olduğunu söylediler ve değişim yapamıyacaklarını ilettiler . bende bugun itibari ile tüketiçi hakları heyetine başvuru yapıyorum kazamız mubarek ola.



    Başvurun hocam..

    Sizin tv nin bedeli nekadardı bilemiyorum ama sonuçta oradan alacağınız karar süreçte önemli olacaktır.

    Birde siz kimi dava edeceksiniz ona karar verdinizmi ?



    Yani demem oki önce dilekçeyi hazırlayıp daha sonra delil oalrka sunacağınız fatura dır servisten arızaya dahil aldığınız iş emirleri.. Sonrasında yaptıkları incelemeye paralel raporları vs tedarik edip..


    Ürünü aldığınız mağazayımı şikayet edeceksinzi yoksa LG merkezimi...

    Mesela ben önce hem Media Markt a hemde Lg ye ihtarname gönderip süreci o şekilde başlatacağım..


    Ürünü Media Mark tan aldığım için muhtemelen para iadesini yasal faizi ile beraber onlar yapacaktır Sonra LG ile aralarında anlaşırlar artık :)



    benim servis raporlarında hep aynı şey yazıyor TELEVİZYON NORMAL ÇALIŞMAKTA malesef altında da imzam var hakem heyeti
    sürecinde bu bana sıkıntı yaratırmı acaba

    arkadaşlar malesef tutarı 1197 tl gecen ürünler hakem heyeti değil direk tüketiçi mahkemesine başvurmak gerekiyo bunun içinde bi harç yatırmak gerekiyo mahkemeyi kaybettimizi varsayarsak karşı tarafın avukat masraflarınıda düşünmek zorundayız bilginiz olsun .

    Ama delil olması açısından hakem heyetine başvuramazmıyım önce, çünkü hakem heyetinde alınan kararlar delil niteliğindeymiş bilemedim şimdi



    Hocam gerekli evrakları alıp Hakem heyetine başvurun..

    Herhangi yönlendirme yapamazlar paşa paşa gerekli davayı görecekler..

    Bilirkişi atanacak gelip cihaza bakacak kararını yazacak buna göre hakem heyeti kararını verip sana bildirecek... (ortalama süreç 1 1,5 ay) masraf sıfır

    Buraya kadar hersey normal karar hem sana hem karsı tarafa tebliğ edilecek... Sonrasında sen firma ile tekrar görüşürsün bakım elimde hakem heyeti ve bilirkişi kararı var iade alıyormusunuz yoksa Tüketici mahkemesinemi gideyim genelde aklıs elim firmalar başına gelcekleri bilip gerekeni yapar diyelimki yapmadı...

    Hiç gözünüzde büyütmeyin... Hakem heyeti karaını alıp doğru tüketici mahkemesine başvurun dilekçenizi verin hakem heyet kararını ve delillerinizi ekleyin 120 tl mahkeme açma ücreti var peşin alırlar... Sonra karar iki tarafa tebliğ edilerek mahkeme günü verilir Sonrasında hakim basit yargılama usulune göre davayı kabul eder ya direk karara bağlar yada bilirkişi atar ikinci celsedede kararını verir... Hakem heyeti kararları neredeyse %100 aynen kabul edilir...


    MAHKEMEYİ KAZNAIRSINIZ HEM ÜRÜNÜ İADE EDER HEM MAHKEME PARASINI GELİR ALIR HEMDE GECEN SÜREDEKİ PARANIZIN YASAL FAİZİ SİZE ÖDENİR.

    Avukata gerek yoktur... Varsa tanıdık avukatınız dersinki mahkemeyi kazandıgımda zaten avukatlık ücreti alacak üzerine b,r 100 tl de veririsn olay biter :)




    HAdi en kötü yönden bakalım kaybettin... Sadece 120 tl verdiğin paradan mahkeme diderleri sana kalı ayrıca en fazlada karşı tarafın avukatına tas catlasa 250 tl verirsin... Tabi bunun olma sansı bence cok düşük... Hatta forumdaki arkadasın iade kararınıda koy ulen benide şahit yaz bee :)


    LG kendini kurnazmı sanıyor... Hele bu en son onaylanan yeni TTK üreticinin aklını alır...


    Bu arada tüketici mahkemeside yogunluga gore max 1 senede bitebiliyor...




  • Şunuda belirteyim yukarıda yazdıgım süreç için yaklaşık 3,000 tl lik konut kredisi yapılandırma ücretini aynı yolda kazanarak geri aldım..

    Önce hakem heyetine gittim.. karar lehime ama bağlayıcı değil banka ödeme yapmadı

    Ardından Tüketici mahkemesine.. karar lehime banka itiraz etti

    Banka itiraz etti ordanda Temyize gitti sonuc 1,5 sende çatır çatır faizi ile beraber geri ödettirdim...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.