LG SN5Y soundbar sistemimde kablosuz subwoofer soundbar a bağlanmıyor. 1 yıldır sorun yoktu. Ne yaptım ise sorunu çözemedim. Soundbar üzerinde reset ve e-lcr işlemleri sonuç vermedi. Garanti kapsamındaki çihaz için yetkili servis geldi ve subwoofer a yeni yazılım gerektiğini belirtip cihaza yazılım atıp geri getirdi. Sorun çözüldü. Konu ile ilgili yeterli kaynak olmadığı için yazmak istedim. Belki birilerinin işini görür.
1) Reset işlemi: Kumandadan sesi sıfıra kadar düşürün. F altındaki ses kapama tusuna basılı tutun ekranda RESET yazısını görünce cihaz baglantılarını sıfırlamış oluyor 2) E-CLR işlemi: Soundbar üzerindeki ses azaltma tuşuna (-) sürekli basın. Basılı tutarken kumandadan Sound effect tusuna basıp, basılı tutun ekranda e-CLR yazısını göreceksiniz.
1 ve 2 nolu işlemler işe yaramıyor ve subwoofer hala soundbar ile kablosuz iletişim kuramıyor ise. subwoofer a yeni yazılım atmak gerekiyor. (benim başıma gelen) Subwoofer model : SPN5B-W 33W < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keskin98 -- 9 Haziran 2022; 15:37:58 > |
LG SN5Y Soundbar Kablosuz Subwoofer Bağlantı Sorunu Giderme
LG SN5Y soundbar'ınızın kablosuz subwoofer'ıyla bağlantı sorunu yaşıyorsanız, aşağıdaki adımları izleyerek sorunu gidermeyi deneyebilirsiniz:
- Güç kontrolleri: Her iki cihazın da fişe takılı ve açık olduğundan emin olun.
- Bluetooth bağlantısı: Soundbar'ın Bluetooth modunda olduğundan ve subwoofer'ın eşleştirilebilir durumda olduğundan emin olun. Subwoofer'ı soundbar'a yaklaştırın ve eşleştirme düğmesine basın.
- Bass eşleştirme: Bazı durumlarda, bass'ı soundbar'a manuel olarak eşleştirmeniz gerekebilir. Soundbar'ın uzaktan kumandasındaki "Bass Eşleştirme" düğmesine basın ve ardından subwoofer'ın arkasındaki "Eşleştirme" düğmesine basın.
- Kablolu bağlantı: Bluetooth bağlantısı işe yaramazsa, soundbar'ı subwoofer'a bir RCA kablosuyla bağlamayı deneyebilirsiniz.
- Fabrika ayarlarına sıfırlama: Sorun devam ederse, soundbar'ı fabrika ayarlarına sıfırlamayı deneyin. Soundbar'ın uzaktan kumandasındaki "Sessiz" ve "Güç" düğmelerini aynı anda 10 saniye boyunca basılı tutun.
Bu adımları izledikten sonra bile bağlantı sorunu yaşıyorsanız, LG müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz önerilir.