Unity uçtan uca bir oyun motoruyken, LibGDX sadece bir framework. Karşılaştırabileceğin şeyler değil tanım olarak. Hızlıca oyun yapayım, benim yazdığım kötü kod bir şekilde çalıştırılabilir olsun, tek tuşla hemen build edeyim, test edeyim dersen uçtan uca oyun motoru kullanman senin için daha iyi olur. Ha Unity kullanmak zorunda değilsin, Unreal var Godot var. Ama yok ben editöründen entity sistemine kadar kendim yazmak istiyorum, tüm kontrol bende olsun, motor kullanmayacağım dersen o zaman frameworklere yönelebilirsin. LibGDX olur, Monogame olur, SFML olur, SDL olur. ya da ben daha çok fantezi istiyorum dersen gidip OpenGL'de vs de yazabilirsin sıfırdan.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme