Çok iyi duruyor gerçekten. Ama yeterince Gameplay gördüğümüzü düşünüyorum. Artık bir Çıkış tarihi netleştirilmeli bence. :) |
Little Devil Inside [PS5 / PS4 ANA KONU] (2. sayfa)
-
-
Little Devil Inside + Kickstarter
Sevgili herkes,
İki kardeşin hayaliyle başladı.
Siz desteklediniz.
Bir ekip olduk, sonra bir şirkete dönüştük ve hafif işler yapmak için birçok el denedik.
Harika bir oyun yapma çabalarımız boyunca pek çok harika insan gelip geçti.
Saygıdeğer ama farklı amaçları ve arayışları olan insanlar.
Bu farklılıkları ve düşünceleri paylaşırken bazen duygulandık ve etkilendik, bazen de çatıştık.
Farklılıkları kucaklayamadığımız için sorumluyuz.
Ve tabii ki hepinizden içtenlikle özür diliyorum.
Şimdi, tek ve ortak bir amacı olan daha küçük, birbirine bağlı bir ekibe geri döndük - sadece harika bir oyun yapmak.
Ve tüm çekirdek kurucu ve başlangıç üyelerimiz, yapmak için yola çıktığımız şeyi yerine getirme görevi ve vicdanıyla hala burada.
Bunun tüm gecikmeleri ve haber eksikliğini haklı çıkarmadığını ve çıkarmaması gerektiğini biliyoruz, ancak biz hala buradayız, buradaydık ve her zaman burada olacağız.
Gelgitleri tersine çeviren bir gerçekle donanmış olarak - uzun yoldan gittiğimiz için daha güçlüyüz. Çok daha güçlüyüz.
Yayıncılıkla ilgili görüşmelere gerçekten başladık ve bu durum netleştiğinde, umarım herkesin bilmek istediklerini yanıtlayabileceğiz.
Burada, UE5 motorunda üzerinde çalıştıklarımızı temsil eden bir dizi oyun klibini bir araya getirdik.
Hepinize teşekkür ederiz.
Her şey için.
Unutmadık. Asla unutmayacağız.
-
acaba ne zaman çıkacak?
-
Sevgili destekçiler,
“Her şeye rağmen” geliştirme süreci devam ederken, silah yükseltme tasarımından başlayarak geçmişte üzerinde çalıştıklarımız hakkında size periyodik güncellemeler sunmayı planlıyoruz.
Yenilemek gerekirse, farklı silahlar ve teçhizatlar kullanmanın tasarım amacı daha iyi kaliteler satın almaya veya yağmalamaya değil, temelde parçaları yükseltebilmeye dayanmaktadır. Tipik olarak bu yükseltmeler Fakültede Dr. Oliver (küçük başparmak benzeri karakter) tarafından yapılır.
Amacımız, oyunculara sadece hasar artırma özellikleri için farklı parçaları değiştirmek yerine bütünsel bir şekilde çalışan farklı parçaları bir araya getirerek deneme yapma özgürlüğü sağlamaktır - yani, kritik şansı tanımlayan kabzalar ve kulplar, karşı hasar vb. gibi sadece daha fazla hasar vermek için tasarlanmış olağan formülden uzaklaşmak istedik.
Örneğin, yükseltme kılıçlarından biri, aşağıdaki gibi parçalara ayrılan bir ateş kılıcıdır.
Parçaların her biri, genel bir etki yaratmak için birlikte çalışan belirli işlevlere sahiptir.
Temel biçim işlevi takip eder ilkesine bağlı kalarak, parça ve montaj tabanlı tasarım ve sistem sadece kılıçlarla sınırlı değildir, aynı zamanda işlevsel amacı olan diğer öğeler için de geçerlidir - silahlar, tüfekler, kalkan, zırh parçaları vb.
Bizi izlediğiniz için hepinize teşekkürler ve daha fazlası ile geri döneceğiz.
Herkese en iyi dileklerimle ve güvende kalın.
Kaynak : https://www.kickstarter.com/projects/ldi/little-devil-inside/posts/4066970
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Eylül 2024; 11:34:51 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X