Merhaba, bu oyun kolu ile alakalı hala konular açılıyor ve bugün de Logitech teknik servisi ile yaşadığım olayı anlatmak istedim. Oyun kolunun kendisi kadar alım sonrası hizmet de önemli çünkü. Başlıkta yazdığım gibi yaklaşık 8-9 sene önce o zamanlar Bimeks'ten 100 liraya F710 oyun kolu almıştım. Hala konularını da görüyorum model hiç değişmeden bugün bile satılıyor. 9 senedir kullanmamdan sağlamlığını da anlamışsınızdır zaten. Ürünlerimi hor kullanmam, kullandığım onca sene belki 10-15 defa anca düşmüştür yere, sinirlenip fırlatacak tiplerden de değilim. Oldukça sık da kullanıyorum ve haliyle ara sıra kopmalar yaşıyordu oyun kolum artık. İçini birkaç kez açıp temizledim ve sorunlar 1-2 yıl daha yok oldu. Yıllar içinde sadece oyun kolunun arka tarafındaki kayganlığı engelleyen malzeme biraz aşındı. Düğmeler ve titreşim hala tıkır tıkır çalışıyor. İsteyen olursa konuya fotoğraf ekleyebilirim. Son zamanlarda alıcısı çok yıpranmış olsa gerek, temassızlık sorunu yaşıyordum sürekli. Alıcıyı USB girişinde yukarıya doğru bastırdığımda düzeliyordu ama bıraktığım an yine bağlantı kopuyordu. Logitech teknik servise yazdım (Türkçe şekilde). 48 saat içinde dönüş yapıp ürünün arkasındaki numarayı, makbuzu ve bir video istediler. Haliyle makbuzu yollayamadım tabi ki ürün eski olduğu için, diğer belgeleri yolladım ve sağolsunlar 1 hafta içinde Hollanda'dan UPS kargo ile yeni alıcım ücretsiz şekilde geldi. Logitech'in teknik servisinin iyi olduğunu duymuştum ama 9 senelik garantisi olmayan bir ürüne de böyle hızlı cevap vereceklerini düşünmemiştim açıkcası, bu yüzden konu açmak istedim. Okuduğunuz için teşekkürler. Oyun kolu ile alakalı soruları da cevaplayabilirim, ürünü tavsiye ettiğimi de muhtemelen anlamışsınızdır zaten. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Mcp -- 12 Ocak 2021; 12:29:11 > |
Bildirim