Şimdi Ara

Logitech destek fatura problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
99
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 1 yıl önce Trendyol technıcs satıcısı üzerinden aldığım Logitech G29 marka direksiyonumun 2-3 ay öncesi bozulması ile garanti servisine yolladım ve garanti servisi üzerinde hiçbir kusur bulunamamasına rağmen USB girişinden fazla voltaj aldığın be anakartın arızalandığını söyleyerek dış etken faktöründen dolayı garanti dışı kaldığını söyledi. Bende bunun üzerine Logitech desteğin iyi olduğunu duydum ve kendileri ile iletişime geçtim detaylı bir arıza videosu ve gerekli bilgileri girdikten sonra ticketimi oluşturdum. Faturayı PDF, cihazla beraber video ve fotoğraf olarak yollamama rağmen kabul etmeyip bu mesajı atıyorlar "sevgili Yiğit,

    Maalesef, satıcıdan gelen makbuzu doğrulayamadık. Satın alma belgenizin geçerli bir ayrıntılı kopyası olmadan talebinize devam edemeyiz ve reddetmekten başka seçeneğimiz yok. İstendiği gibi geçerli bir makbuz/fatura sağlamak isterseniz, talebinizi yeniden başlatacağız" satıcıyla iletişime geçtiğimde ellerindeki tek faturanın bu olduğunu söylediler ki faturayı internetten kontrol ettirdim normal bir fatura ne yapmam lazım. Logitech teknik desteği daha önce kullandıysanız nasıl bir fatura gönderdiniz? Satıcıya ya da teknik servise dava açsam kazanabilir miyim cihazda hiçbir deformasyon yok garantisi devam ediyor korumalı priz vs kullanıyorum.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.