|
Logitech G710+ Ve Logietch yedek parça deneyimi
-
-
Benim de klavye tuşlarımdan bazıları zarar gördü ve kullanılamaz hale geldi ama Logitech bana hiçbir şekilde yardımcı olmadı. Tam olarak 3 aydır beni oyalıyorlar. Maillere 6-7 günde bir cevap veriyorlar. Gelen maillerde de bir türlü derdimi anlayamıyorlar. 3. haftanın sonunda yedek tuş istediğimi anlayabildiler. Sonrasında da garantim bittiği için yardımcı olamayacağını söylediler. 1.5 aydır, "parasıyla satın" diyorum ama bu sefer de "Konuyu inceliyoruz, en kısa sürede geri dönüş yapacağız" diyorlar. Gerçekten çok asabım bozuldu. Bu umursamaz ve iki yüzlü tavırları yüzünden ben de bu firmayı hiçbir şekilde önermiyorum. Resmen ortada bıraktılar beni.
-
quote:
Orijinalden alıntı: jonesknowBenim de klavye tuşlarımdan bazıları zarar gördü ve kullanılamaz hale geldi ama Logitech bana hiçbir şekilde yardımcı olmadı. Tam olarak 3 aydır beni oyalıyorlar. Maillere 6-7 günde bir cevap veriyorlar. Gelen maillerde de bir türlü derdimi anlayamıyorlar. 3. haftanın sonunda yedek tuş istediğimi anlayabildiler. Sonrasında da garantim bittiği için yardımcı olamayacağını söylediler. 1.5 aydır, "parasıyla satın" diyorum ama bu sefer de "Konuyu inceliyoruz, en kısa sürede geri dönüş yapacağız" diyorlar. Gerçekten çok asabım bozuldu. Bu umursamaz ve iki yüzlü tavırları yüzünden ben de bu firmayı hiçbir şekilde önermiyorum. Resmen ortada bıraktılar beni.
+1
G710+ kullanıyorum. 3-4 tane tuşun tırnakları kırıldığı için sürekli çıkıyorlar. Logitech Türkiye'ye e-mail attım. İlgili model için yedek tuş sağlamıyoruz dediler ve konuyu kapattılar. Umurlarında olmadı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X