[durum çözüldü. çekincemizde haklı değilmişiz. sözkonusu firma büyük bir ihtimalle iş yoğunluğundan dolayı iadede biraz gecikti. zaten görüşmelerde gayet kibardılar. n11 e de ilgi alakaları için teşekkürler.] Yakın bir dostuma g604 oyun faresi önerdim. Fareyi makrosu için aldı yanlız g-hub'ın çıkardığı bazı sıkıntılardan illallah etti ve fareyi düzgün kutusu ve tüm içeriği ile geri gönderdi. Ürün n11 den alınma. Ürünü n11 den satan firma telefon görüşmesinde önce kutunun resimlerini istemiş sonrada gönderin iade alalım demiş. Yanlız dostum bu mousu n11 üzerinden yollarken yanlışlıkla iade yerine değişim seçeneğini seçmiş. Firma fareye öylece bekletiyor ve n11de 3-4 gündür durumu hakkında bir değişiklik yok. Dostum firma N11 yardım destek ile bağlantıya geçmiş önümüzdeki pazartesinin firmanın işleme onay vermek için son günü olduğunu söylemiş. Ne yapmalı nelere dikkat etmeli. Firma işi yokuşa sürerse nasıl davranmalı ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskibirkurt -- 3 Nisan 2021; 18:53:14 > |
Bildirim