Şimdi Ara

LPG sisteminin markası ile yakıt/performans ilişkisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, merak ettiğim şey şu: Aynı model ve marka iki arabadan birisine en pahalı lpg kitini, diğerine ise en ucuz lpg kitini taksak, arada ne tür farklılıklar olur? Mesela pahalı olan daha fazla yakıt tasarrufu sağlar mı? Ya da ucuz olan marka daha mı çabuk arızalanır? Cevap yazan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURKCE -- 8 Aralık 2007; 20:35:00 >



  • sıralı sistemde fazla bir fark olmazda ömür olarak fark olur
  • Ben de aracıma LPG sistemi taktırmadan önce araştırma yapmıştım ve araştırmalarım ışığında su bilgileri verebilirim:

    Sistemlerin işleyişleri birbirleri ile benzerlik gözterir. ancak işlerliklerinde çok büyük farklılıklar olabilir.

    Örneğin sıralı sistemde mekaniksel olarak en cok çalısan parça enjektörlerdir. Rölantide bile dakikada 5500 vuruş yapmaktadır ki gaz verildiğinde bu oran 30000 lere çıkmaktadır. buradan şöyle bir varsayım çıkarabiliriz. En çok çalışan parça, arıza yapma olasılığı en yüksek parçadır diyebiliriz.

    işte bu noktada markalar arası farklılıklar ortaya çıkmaktadır. Bütün LPG markaları, sıralı sistemlerde enjektörleri matriks olarak tabir edilen, 4 enjektöründe bir arada bulunduğu enjektör sistemini kullanırlar. bu sistemi kullanmayan sadece Zavoli firmasıdır. Zavolinin enjektörleri çelik kasalıdır ve tek tek monte edilme özelliğine sahiptir.

    Matriks tipi enjektörlerde herhangi bir enjektör arızasında hepsi değişmesi gerekirken, Zavoli de sadece arızalı enjektörü değiştirme imkanı olmaktadır.

    bu hem kullanıcı hem de satıcı açısından çok büyük bir avantajdır. Çünkü 4 enjektör parası ödeneceğine 1 enjektör parası ödemek daha akılcıdır.

    ben bu yüzden sistemin işlerliğine bakarak karar verilmesi gerektiğini düşünüyorum.




  • Lütfen kesin bilmediğimiz konularda yazmayalım saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: dermannn

    Ben de aracıma LPG sistemi taktırmadan önce araştırma yapmıştım ve araştırmalarım ışığında su bilgileri verebilirim:

    Sistemlerin işleyişleri birbirleri ile benzerlik gözterir. ancak işlerliklerinde çok büyük farklılıklar olabilir.

    Örneğin sıralı sistemde mekaniksel olarak en cok çalısan parça enjektörlerdir. Rölantide bile dakikada 5500 vuruş yapmaktadır ki gaz verildiğinde bu oran 30000 lere çıkmaktadır. buradan şöyle bir varsayım çıkarabiliriz. En çok çalışan parça, arıza yapma olasılığı en yüksek parçadır diyebiliriz.

    işte bu noktada markalar arası farklılıklar ortaya çıkmaktadır. Bütün LPG markaları, sıralı sistemlerde enjektörleri matriks olarak tabir edilen, 4 enjektöründe bir arada bulunduğu enjektör sistemini kullanırlar. bu sistemi kullanmayan sadece Zavoli firmasıdır. Zavolinin enjektörleri çelik kasalıdır ve tek tek monte edilme özelliğine sahiptir.

    Matriks tipi enjektörlerde herhangi bir enjektör arızasında hepsi değişmesi gerekirken, Zavoli de sadece arızalı enjektörü değiştirme imkanı olmaktadır.

    bu hem kullanıcı hem de satıcı açısından çok büyük bir avantajdır. Çünkü 4 enjektör parası ödeneceğine 1 enjektör parası ödemek daha akılcıdır.

    ben bu yüzden sistemin işlerliğine bakarak karar verilmesi gerektiğini düşünüyorum.




  • Arkadaşım yazınız biraz değil bayağı bir reklam amacı taşımakta.Siz o markayı kullanabilirsiniz ve memnunda olabilirsiniz,bizde kendi kullandığımız kitten memnunuz ve sizinki kadar para ödemedik,anlayacağınız daha montaj esnasında +1 öndeydik.



    quote:

    Orjinalden alıntı: dermannn

    Ben de aracıma LPG sistemi taktırmadan önce araştırma yapmıştım ve araştırmalarım ışığında su bilgileri verebilirim:

    Sistemlerin işleyişleri birbirleri ile benzerlik gözterir. ancak işlerliklerinde çok büyük farklılıklar olabilir.

    Örneğin sıralı sistemde mekaniksel olarak en cok çalısan parça enjektörlerdir. Rölantide bile dakikada 5500 vuruş yapmaktadır ki gaz verildiğinde bu oran 30000 lere çıkmaktadır. buradan şöyle bir varsayım çıkarabiliriz. En çok çalışan parça, arıza yapma olasılığı en yüksek parçadır diyebiliriz.

    işte bu noktada markalar arası farklılıklar ortaya çıkmaktadır. Bütün LPG markaları, sıralı sistemlerde enjektörleri matriks olarak tabir edilen, 4 enjektöründe bir arada bulunduğu enjektör sistemini kullanırlar. bu sistemi kullanmayan sadece Zavoli firmasıdır. Zavolinin enjektörleri çelik kasalıdır ve tek tek monte edilme özelliğine sahiptir.

    Matriks tipi enjektörlerde herhangi bir enjektör arızasında hepsi değişmesi gerekirken, Zavoli de sadece arızalı enjektörü değiştirme imkanı olmaktadır.

    bu hem kullanıcı hem de satıcı açısından çok büyük bir avantajdır. Çünkü 4 enjektör parası ödeneceğine 1 enjektör parası ödemek daha akılcıdır.

    ben bu yüzden sistemin işlerliğine bakarak karar verilmesi gerektiğini düşünüyorum.




  • sayın derman siz ya zavoliden başka bir sistem görmediniz,yada taktırır taktırmaz enjektörleriniz arıza yaptı ve takan firma size böyle bir masal anlattı.bence öyle büyük harflerle konuşmadan önce söylediğinize ya kendiniz inanın yada milletin inanacağı birşey bulunçünkü brc,prins,landi&landirenzo,romano,lovato,ve valtek tip enjektör kullanan bütün markaların enjektörleri.khein marka enj. tek tek arıza yapan bölüm değiştirilebilir.(montaj resimlerinden gördüğüm kadarıyla teleflex de dahil)sizi yemişler galiba
  • bu arada zavoli enj.çelik kasalı olması darbelere karşımı koruyo
  • BRC nin enjektörlerinin , sizin aracınızın enjektörlerinden daha hızlı çalıştığını ve , başka markaların enjektörlerinin (Pardon selenoid valflerinin)yüksek devirde tamamen acık kaldığını size söyleyen oldumu ? Matrikslerin ise enjektör degilde ditribitör görevi gören saç plakalar olduğunan bahseden oldumu çok merak ettim !
    www.fsotogaz.com
  • sn faruksevgili
    şu matriksin enjektör değilde distribütör görevi görmesini biraz açabilirmisin.
    yani iyi mi kötü mü?

    bendeki de matriks heralde nazar etmeyeyim 3000 km oldu sorunsuz da.
  • pardon sayın faruk bey siz brc nin hangi enj kullanıyorsunuz hızlı dedinizde ordan merak ettim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asbengu

    sn faruksevgili
    şu matriksin enjektör değilde distribütör görevi görmesini biraz açabilirmisin.
    yani iyi mi kötü mü?

    bendeki de matriks heralde nazar etmeyeyim 3000 km oldu sorunsuz da.



    Matrix enjektör değildir aracın vakumuna göre hareket eden çok hassas plakacık vasıtasıyla açma kapama yaparak manifolta yakıt gönderir.biz kimsenin malına öcü demeyiz , matrix sorunludur da demeyiz yıllardır sorunsuzca çalışan ürünlerdir bunlar. Sadece kendi ürünlerini meth edip bizim ürünlerimizi yerden yere vuran kuruluşlara karşı tepkimiz olabilir 3000 km.değil daha 300.000 km yapabilirsiniz.bakımlarınızı vaktinde yaptırın yeter.Bizler başkalarını ezmek amacıyla yazmıyoruz sadece soruları olanlara yardımcı olmaya çalışıyoruz misyonumuz budur . En korktuğum şey yanlış anlaşılmaktır.Bilgi paylaşılmak içindir benden bilgi almak isteyenlere kapım ne marka olursa olsun açıktır.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruksevgili -- 14 Aralık 2007; 0:45:52 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: çağlarca

    pardon sayın faruk bey siz brc nin hangi enj kullanıyorsunuz hızlı dedinizde ordan merak ettim.



    BRC nin hangi enjektörü mü ! Bunu sormanızdaki kasıtı anlıyamadım haala fast kullanmanıza bağışlıyorum, bunu öğrenmek için eğitimlere katılmanızı öneririm . BRC takan ve BRC den ekmek yiyen birinin bu soruyu sorması şaşırttı beni . bu arada brc.it sitesine girdinizmi distribütörlük konusuna son noktayı vurmamızda bizi uyardıınız için sağolun ertesi gün gerekeni yaptık
  • matriks enj montajı kolay pratik ve rektifiyesi kolay bir seçimdir.hiçbir markanın üstüne yama değildir,ve tabiki bütün enj distribütördür (kelime anlamı olarak)matrix enj kullanımı mecburi değildir biçok sistemde opsiyonel olarak kullanılabilir.bazı araçlarda en iyi montajı yapabilmek için iyi bir seçimdir.
  • teşekkür ederim çağlarca
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.