Şimdi Ara

lpg vuruntu yaparmı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet lpg kullanan arkdaslarımız saygideger ustalar

    lpg kullanımı vuruntu yaparmı?



  • lpg niye vuruntu yapsınki,düzgün bir montaj ve ayardan sonra lpg nin benzinden daha iyi ve sessiz çalıştığına şahidim
  • eğer motorda ,subaplarda bi problem yoksa niye yapsınki
  • lpg kötü ise yapabilir. soğuk havalarda artabilir vuruntu. oktanla alakalı bir şey.
  • sanki bizim araba lpg de calisirkn buruntu yapiyo gibi

    gaz ayari yeni yapilmiş
    filtre değişmiş
    milangaz kullaniliyo
  • yuuharı

    o kadar firmanın o kadar temsilcisi montaj ustasi var ama kimse ilgilenmedi konuyla
  • merhaba
    vuruntudan kastınız nedir. araç hangi koşullarda(soğuk - sıcak) ne şekilde çalışıyor. daha detaylı bilgi verirseniz daha çok yardın alabilirsiniz. ama genel olarak vuruntu yapmaz.

    iyi günler
    quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    evet lpg kullanan arkdaslarımız saygideger ustalar

    lpg kullanımı vuruntu yaparmı?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • aldığınız gazlada alakalı olabilir. birde aygaz deneyin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    evet lpg kullanan arkdaslarımız saygideger ustalar

    lpg kullanımı vuruntu yaparmı?

    LPG, benzinli motorlarda vuruntu yapar, çünkü yanma özellikleri benzinden farklıdır. LPG'nin avans eğrisi benzininkinden farklıdır. Özellikle 2500 rpm üzerinde benzinli motorlardaki avans artışı LPG'de vuruntu yapmaya yol açar. Düşük rpm değerlerinde ise benzine yakın bir eğri gösterir. Yüksek kompresyonlarda LPG'nin oktan değerinin farkı yüzünden yine vuruntu ile karşılaşılabilir. Rölantide avansın düşürülmesi LPG ile motorun kolay çalışmasını sağlar. Aşağıya LPG ve benzin için statik ve mekanik avans eğrilerine ilişkin bir grafik koyuyorum. Vakum avans'ın da devreye girdiği durumda avans eğrisi mavi çizgi ile gösterildiği şekilde LPG için çok yüksek denebilecek değerlere ulaşmaktadır. Eski tip distribütorlü bir motora sahip iseniz mekanik ve vakum avans artış değerlerini azaltmanız fayda verebilir. Ateşleme zamanını da ayarlamanız lazım. Yeni tip ECU'lu araçlarda ise (sıralı tipler hariç) dual curve tabir edilen sistemler kullanılabilir.

     lpg vuruntu yaparmı?


    Bakınız: (dual curve-çift avans eğrileri üreten ateşmele sistemleri)

    http://www.dualcurve.com/
    http://www.iwemalpg.com/TAP.htm
    http://www.sprintparts.triumphowners.com/techtips.cgi?sectionID=480006&articleID=480120



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gergy -- 13 Aralık 2007; 16:01:01 >




  • gereken cevabi aldim cok tesekkurler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.