Şimdi Ara

Lumia 1520 OIS kamera problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
2
Favori
2.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi özetle pureview kameralardan elektronik motorlarla optik bir sabitleme işlemi uygulanıyor ve sarsıntı etkisi azaltılıyor. Şimdi şöyle bir sorunla karşılaştım bu konu ile ilgili, başka modellerde de görülüyormu diye merak ediyorum bir iki gün sonra servise vereceğim

    1520 yi 4 saniye shutter 100 iso ya ayarlayıp Tripod ile bir fotoğraf çektiğim bu elektronik motorlar cihaz normalde titremese bile hareket edip fotoğrafı bozuyor blur olmasına sebep oluyor

    Bundan emin olmak için aynı yerde aynı ayarlarda aynı fotoğrafı 920 ile de çektim ikisini karşılaştırdım, biraz zor farkedilen bir problem özellikle uzun pozlamalarda, internette video çekerkende problem oluyor diyenler var bende o olmadı. Demem o ki böyle bir problem var benzer şeyleri tecrube edenler oldu mu olduysa formatla falan düzeltebilen oldu mu olmadıysa ben kendi tecrubelerimi iki üç güne kadar aktaracağım

     Lumia 1520 OIS kamera problemi
     Lumia 1520 OIS kamera problemi







  • kapatma özelliği falan olsa keşke.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

    kapatma özelliği falan olsa keşke.

    Lumia sdk sı ile hazırlanan lenslere özgüdür belki dedim ama her ne kadar 4 saniye ye shutter yapamasam da blur olduğunu fark ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eofdred

    quote:

    Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

    kapatma özelliği falan olsa keşke.

    Lumia sdk sı ile hazırlanan lenslere özgüdür belki dedim ama her ne kadar 4 saniye ye shutter yapamasam da blur olduğunu fark ettim.

    lg g3 ün de kamerasında bu tarz bi sorun var. net çekmiyor. onda da optik is varç hatta duyduğuma göre sadece foto çekerken çalışıyormuş bu optik is.video esnasında calsımıyormuş. dh yada başka bir sitenin incelemesinde duydum. ondada sorun bu tarz olabilir. keşke kmeralarda olduğu gibi açıp kapama özelliği olsa is leri.
  • Bende ki 920 de böyle bir sorun yok.ayrıca bu ois video çekerken de çalışıyor fark ettiyseniz yürürken veya eliniz filan titriyorken video da sarsıntı çok az oluyor.ois siz telefonlarda sarsıntıdan neredeyse video izlenmiyor.youtube de de ois karşılaştırmaları var videodayken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

    quote:

    Orijinalden alıntı: eofdred

    quote:

    Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

    kapatma özelliği falan olsa keşke.

    Lumia sdk sı ile hazırlanan lenslere özgüdür belki dedim ama her ne kadar 4 saniye ye shutter yapamasam da blur olduğunu fark ettim.

    lg g3 ün de kamerasında bu tarz bi sorun var. net çekmiyor. onda da optik is varç hatta duyduğuma göre sadece foto çekerken çalışıyormuş bu optik is.video esnasında calsımıyormuş. dh yada başka bir sitenin incelemesinde duydum. ondada sorun bu tarz olabilir. keşke kmeralarda olduğu gibi açıp kapama özelliği olsa is leri.

    video çekerken de oluyor, ya bence çok harika bir özellik, ama işte düzgün çalışması lazım. 920 de de var aynısı ama kamerası dört dörtlük çalışıyor böyle olması lazım. şimdi birde nano sime adaptör bulmam gerekecek falan canımı sıkıtı bu olay biraz.




  • LG G3 ten bahsediyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    S7 dokunmatik sorunu?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

    LG G3 ten bahsediyorum.

    G3 4K OIS video çekebiliyor. Krait işlemcilerin yetenekleri bunlar. Lumia 930,1520nin de 4K almaması için hiç bir sebebi yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Elsa kullanıcısına yanıt
    mobildeyim .izleyemiyorum. ama youtube da bir türk incelem sitesi söylemişti. videoda optik is çalışmıyor diye. ya hatalı söylediler ya da sonradan güncellem ile düzeltildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

    LG G3 ten bahsediyorum.

    onda da öyle lansmanda özellikle videodan bahsetmişlerdi hatta yanılmıyorsam, ois in lg g3 gibi bir telefon için fotoğraf çekerken bir anlamı yok video çekerken kullanılması gerekiyor en çok
  • olağan_şüpheli kullanıcısına yanıt
    Zaten incelemelerde bazen yanlış anlatımlara denk gelmemek elde değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün itibari ile yazılımsal her çözümü denedim, az önce de orijinal romu flashladım lumia software recovery tool ile, sorun devam ediyor, nanosim i mini sim e uydurabilirsem yarın motorola atrix e dönüp bunu servise bırakacağım.
    beceremezlerde sorun devam ederse para iadesi alıp lumia 925 almayı hayal ediyorum ama herhalde tamir ederler :D
  • 1 hafta oldu servisden haber yok muhtemelen konyadaki servis yapamadı merkeze gönderdier halbuki alt tarafı kamera birimini değiştireceklerdi alt tarafı.
    Acer sağolsun 1 ay beklemeye alıştırdı beni o yüzden pek canım sıkılmıyor ama kar yağdı onunla ilgili timelapse projelerim vardı hepsi yattı 1520 olmayınca o kötü oldu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün aldım telefonu, aldığım yerde hem karanlık bir yer yoktu hemde teleofnu sabitleme şansım yoktu o yüzden deneyemedim eve gelene kadar.

    tabi tahmin ettiğim gibi sorunun ne olduğunu bile anlamamışlar, donanım test edildi yazılım test edildi hop geri gönderdiler aynı sorunu yine tespit ettim

    garanti belgesi yönetmeliğinde şöyle bir madde var

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir.
    Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eofdred -- 2 Aralık 2014; 20:35:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eofdred

    bugün aldım telefonu, aldığım yerde hem karanlık bir yer yoktu hemde teleofnu sabitleme şansım yoktu o yüzden deneyemedim eve gelene kadar.

    tabi tahmin ettiğim gibi sorunun ne olduğunu bile anlamamışlar, donanım test edildi yazılım test edildi hop geri gönderdiler aynı sorunu yine tespit ettim

    garanti belgesi yönetmeliğinde şöyle bir madde var

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir.
    Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.


    Değişmediyse aynı hatadan 3-4 kere filan servise gitmesi gerekiyor diye biliyorum tüketici kanununu bir araştırın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nokia Lumia 1020

    quote:

    Orijinalden alıntı: eofdred

    bugün aldım telefonu, aldığım yerde hem karanlık bir yer yoktu hemde teleofnu sabitleme şansım yoktu o yüzden deneyemedim eve gelene kadar.

    tabi tahmin ettiğim gibi sorunun ne olduğunu bile anlamamışlar, donanım test edildi yazılım test edildi hop geri gönderdiler aynı sorunu yine tespit ettim

    garanti belgesi yönetmeliğinde şöyle bir madde var

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir.
    Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.


    Değişmediyse aynı hatadan 3-4 kere filan servise gitmesi gerekiyor diye biliyorum tüketici kanununu bir araştırın derim.

    değişti hocam kanun, sanırım sınır 15 mart olması lazım, ondan sonra alınan ürünler için yukarı yazdığım geçerli
    eskiden 4 defa gitmesi gerekiyordu şimdi 1 defa gitti geldi çözülmedi çat iade talep ediyorsun




  • eofdred E kullanıcısına yanıt
    Ben o dediklerin hakkında yardımcı olamayacağım ama şöyle bir tavsiye de bulunabilirim hatayı bir video olarak çekerek cd ye veya bir flaş disk e yükleyip telefon ile birlikte servise vermen ama vermeden önce belirt cd de veya taşınabilir bellekte sorun hakkında video olduğunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Ben o dediklerin hakkında yardımcı olamayacağım ama şöyle bir tavsiye de bulunabilirim hatayı bir video olarak çekerek cd ye veya bir flaş disk e yükleyip telefon ile birlikte servise vermen ama vermeden önce belirt cd de veya taşınabilir bellekte sorun hakkında video olduğunu.

    bu iyi fikir, bakacaklarını sanmıyorum ama youtube a koyayım en azından diğer insanlar görsün.
    teşekkürler
  • http://youtu.be/SekjNX-g7L0
    Buyrun sorunu görmek isteyenler için....
  • Cidden büyük dikkat gerektiren bir problem. Umarım servis bu video ile ne demek istediğinizi anlatabilirsiniz. Ve bir çözüm bulabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.