Şimdi Ara

Lumia 830 Ekran gitti yardım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba yurtdışından Lumia 830 aldım (Bulgaristandan).Olayı kısaca anlatayim bana bir tavsiye verin.Cihazımı aldıktan sonra 15 gün sorunsuz kullandım,bir gün sandalyede otururken 30 yada 40 cm kadar bir yerden cebimden düştü beton zemine.Köşesi çok küçük zedelendi.Olaydan sonra telefon 3 gün sorunsuz çalıştı.Bir sabah saat 10 gibi yattım telefon normal çalışıyordu,bi ara kalktım saate bakmak için telefonun ekranında görüntü yok ama telefon çalışıyor.Şarja taktım,bir müddet sonra baktım aynı tepki var ekranda gram görüntü yok.20 dk sonra tekrar gittim bi bakayım ekran gelmiş her şey normal dedim herhalde kafayı yedi.Şarjda bırakıp işime baktım.Sonra yine aldım yine yok ve böyle kaldı.Nokia Software Updater
    for Retail ile yeni yazılım yükledim yine görüntü gelmedi.Şimdi telefon Bulgaristanda yetkili servise gitmek için bekliyor.Sizce göndermeden önce Lumia Software Recovery Tool ile deneme yapayım mı?Önce denemek istedim fakat program kurulmadı.Bi fikir akıl verin arkadaşlar.Yazılımsal mı değil mi çözemedim.15 günlük telefonum öylece kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu telefonun tasarımı güzel olmasına karşın , ekraniyla butunlesen metal koselerin dengesiz birleşiminden midir ? nedir.. ya olu pixel hatasi veriyor ya ekranda oynama oluyor ya da böyle basit düşmelerde bile hasar oluşma riski doğuyor ... olan;boyle güzel tasarımlı telefona oluyor , microsofta emanet edilmiş nokia severlere yani bizlere oluyor.
    Böyle durumlara büyük firmalar ne yapıyor ? Büyüklükten kastım parasal yada marka liderliği değil müşterisine değer veren firmalar ... misal
    nikon firması nikon d600 diye full frame bir cihaz çıkartıyor cihaz da kusur görüyor belli ki d610 modelini pazarlama kaygısı zamanlama kısıtlaması itibar zedelenmesi düşüncesi olmadan çıkarıyor .
    Microsoft vakit kaybetmeden lumia 840 , lumia 840 xl modellerini çıkartmalıdır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rash.87 kullanıcısına yanıt
    Yazılımsal olduğunu zannetmiyorum. Bu tarz sorunlar her marka her model üründe olabilir. Kutusundan çıkarınca hiç çalışmayan telefonlar da gördüm. elektronik sektörü hep böyledir. Zaten bu nedenle garanti denen bir şey var. Her ne kadar kullanıcı hep hatalı olsa da garanti var işte... bir kaç aydır severek lumia 830 kullanıyorum. Hemen hemen her lumia modelini kullanmış biri olarak bu telefondan da çok çok memnunum. yazık olmuş keşke olmasaydı ama büyük olasılıkla donanımsal bir sorun var gibi. İlla içiniz rahat edecekse ekran bir daha geldiğinde cihazı fabrika ayarlarına sıfırlayın bakalım bir ne olacak.
  • Arkadaşlar ilginize teşekkür ederim.Aserty hocam çok doğru söylemişsiniz fakat bir telefonu 4 yıl kadar kullanıyorum ben.Abdullahrif hocam zamanım olsa uğraşacağım da yurtdışına eylülden önce gitmeyeceğim,benim için bir başkası ilginecek telefonla.Birde serviste atılıp tutulup mundar olmasından korkuyorum canım telefonun.Oyüzden sizlere danışıyorum eğer zaılımsal ise kendim uğraşayım diye.
  • Bu nokia nın imeisinden uluslar arası garantisi yokmu
    Nokia desteği arayıp sorsaydınız teleservice bakar mı diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Bu nokia nın imeisinden uluslar arası garantisi yokmu
    Nokia desteği arayıp sorsaydınız teleservice bakar mı diye

    Hocam siz numarayı vermiştiniz bana 830 Kullananlar konusunda,aradım sordum gönderin bi bakarlar ekran falan değişimi gerekirse kullanıcı hatası olayından ücret talep ederler,eğer kabul etmezseniz ücretsiz cihazınız size geri yollanır falan dedi.Yani oradanda tam net bir bilgi alamadım.Aklım iyice karıştı anlayacağınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rash.87


    Hocam siz numarayı vermiştiniz bana 830 Kullananlar konusunda,aradım sordum gönderin bi bakarlar ekran falan değişimi gerekirse kullanıcı hatası olayından ücret talep ederler,eğer kabul etmezseniz ücretsiz cihazınız size geri yollanır falan dedi.Yani oradanda tam net bir bilgi alamadım.Aklım iyice karıştı anlayacağınız.

    siz bilmiyorsanız benmi bileceğim deyin benmi destek hattıyım deseydiniz

    teleservice gönderseydiniz şimdiye gelmişti :)


    bence gönderin Bulgaristan'la uğraşmayın
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    hocam gaza geleceğim şimdi :) aslında bg işi en temizi fakat peşinde koşacak takip edecek insan yok şuan.Aslında benimde aklımda kendim bi tekrar deneyip olmazsa teleservise göndermek var.Ama teleservis biz bir şey yapamayız derse çok fazla zaman kaybı olacağından en doğru kararı vermem gerek.Elimde android 2.1 ile çalışan cihaz var idare ediyor işte.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rash.87

    hocam gaza geleceğim şimdi :) aslında bg işi en temizi fakat peşinde koşacak takip edecek insan yok şuan.Aslında benimde aklımda kendim bi tekrar deneyip olmazsa teleservise göndermek var.Ama teleservis biz bir şey yapamayız derse çok fazla zaman kaybı olacağından en doğru kararı vermem gerek.Elimde android 2.1 ile çalışan cihaz var idare ediyor işte.

    en fazla 1 hafta kaybın olur ben pazartesi gönderdim ekran değişti aynı hafta cuma elimdeydi karar sizin
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Bir problem daha var.Fatura!Aldığım yer bildiğin yazar kasa fişi kesmisti.Adetini 447 levaya aldım 447x2=894 gibi bir şey yazıyordu attım bende fişi.Üzerinde lumia falan bir şey yoktu bildiğin marketten kahve almış gibi.Lumia destekte fatura muhakkak isterler dediler.Bakalım ne olacak bi işe girdik,nasıl çıkacağız Allah bilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rash.87

    Bir problem daha var.Fatura!Aldığım yer bildiğin yazar kasa fişi kesmisti.Adetini 447 levaya aldım 447x2=894 gibi bir şey yazıyordu attım bende fişi.Üzerinde lumia falan bir şey yoktu bildiğin marketten kahve almış gibi.Lumia destekte fatura muhakkak isterler dediler.Bakalım ne olacak bi işe girdik,nasıl çıkacağız Allah bilir.

    benim telinde faturası yok :) sevk irsaliyesiyle gönderdiler ben sadece teli gönderiyom yapıyorlar yurt dışı olduğu için isteyebilirler ama imei den çıkıyor hepsi

    sen yarın direk teleservice ara sor bakıyonuz mı de ulaslararası garantisi yok mu de ona göre gönder o olmazsa ent ye sırayla :)
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam.Konuşalım bakalım teleservislede ne diyecekler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.