|
Lütfen yardım edin :( (2. sayfa)
-
-
hocam sanal kartın bu konuyla hiç bi alakası yok. yapılan iadenin ana karta yansıması lazım. ister sanal kart açık olsun ister kapalı olsun. eğer trendyol iadeyi yaptığına dair sana belge sunuyorsa akbankın yakasına yapışman lazım. akbankın sistemi o kadar aşırı dandik ki, en ufak bişeyde sürekli çökmesinden belli ediyor kendini zaten, akbankın dandikliği yüzünden sizin iade bekliyor yada araya karışmış olabilir akbank zerre güven vermiyor dünyada bi tane banka kalsa oda akbank olsa asla kullanmam aşırı dandik
-
Hocam teşekkür ederim iademi alayım kapattıracağım kartı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bir ara tosla da vardı iadeler yatmıyordu. Akbankta sıkıntı var. Dekont varsa sorun değil bddk ya dikayet yazın derim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Thh ve cimere yazdım hocam orayada yazacağım bugün yarın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Thh veya Cimer in konuyla ilgisi yok bu arada. BDDK ya yönlenir konu direkt olarak. BDDK ya da başvurmamışsınız hiç anladığım kadarıyla. Oraya başvurup sonuç beklemelisiniz esasen. Sürecin böyle işlemesi lehinize olur.
-
Cimereden bddkya yazdım hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen o da oraya yönlendiriyor zaten onu demek istemiştim. Kendi sitesi üzerinden kayıt açarsanız daha hızlı sonuçlar alırsınız çünkü Cimer de yoğunluk olduğunda yönlendirmeler geç yapılabiliyor bazen. Mesela EPDK ile ilgili şikayetiniz olursa sitesindeki formdan yapın daha hızlı sonuçlanıyor. BDDK da öyle.
-
Tamamdır hocam çok teşekkür edeirm
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
İade durumunuz nedir?
Sorun çözüldü mü?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Harcama itirazı yaptım 15-180 gün arasında çözüleceğini söylüyorlar henüz çözülmedi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X