Eylül-Ekim ayında aldığım HP dv2580et marka model dizüstü bilgisayarımı bugün 3. kez servise bıraktım. İlk kez geçen ayın ortasında kablosuz ağ kartında sorun var diye vermiştim. Linux'ta ve Windows'da yaşadığım sorunu nasıl becerdilerse recovery yaparak çözmüşler. Bu ay ortalarında başlayan yeni sorunumla birlikte USB portlarıma bağladığım harici sabit diskler durduk yere gidip geliyorlar. Dosya kopyalarken falan yarım kalıyor haliyle.. Bunu da özellikle 2 adet porttan biri yapıyor sadece.. Sorun hem Linux'da, hem de Windows'da oluyordu.
Bu Pazartesi günü (24 Mart) bilgisayarımı Okmeydanı'ndaki servise verdim. Çarşamba akşamı (26 Mart) mesaj attılar gelip alabilirsiniz diye.. Bu sabah gidip aldığımda Windows'da flash disk'imi denediğimde bir sorun yaşamadım. Ofise gelip arkadaşımdan aldığım harici diski takınca sorunun aslında düzelmediğini gördüm. Kendi flash disk'imi yeniden takınca sorunun onda da olduğunu görünce bilgisayarı servise geri götürdüm. Teknik arkadaş bana yalnızca HP'nin önerdiği harici diskleri kullanmamın önerildiğini, diğerleri sorun çıkarırsa bunun HP'yi ilgilendirmediğini falan söyledi. Ben de 4 tane farklı marka ve model (Sandisk, Seagate, WD ve hatırlayamadığım bir tane daha..) disk ile denediğimi, bunlardan 2 tanesinin prize takılarak çalıştığını (dolayısıyla gücün yetmemesi gibi bir durumun söz konusu olamayacağını), bir diğerinin ise kendi flash disk'im olduğunu söyledim. Ancak teknik arkadaş, teknik serviste yalnızca onların eline HP tarafından verilen flash disk ile deneme imkanları olduğunu ve bu flash disk ile sorun çıkmazsa recovery yapılıp yine aynı şekilde geri vereceklerini, servise bırakmamın bir şey ifade etmeyeceğini, yine de bırakmak istiyorsam bunun benim kararım olduğunu söyledi. Servise bırakıp çıktım bilgisayarı..
Az önce HP'nin çağrı merkezini aradım. Donanımsal bir değişiklik olmadığında 3-4 kez aynı sorundan gitse dahi değişim vb. yapılamayacağını, bir şey yapamacaklarını söyledi. Ben de küplere binsem de fazla bir şey diyemedim. Bilgisayarımla bir sorun yaşıyorum ve bana bunun çözümü olmadığını söylüyorlar. :S
Şimdi ne yapmamı önerirsiniz ? Dizüstü bilgisayarımı teslim edeceklerinde verecekleri kağıdı imzalamayıp yanımda disk götürerek denemeyi ve eğer sorun olduğunu görürsem aynı numara üzerinden servisi devam ettirmeyi, gerekirse 30 gün beklemeyi düşünüyorum. Ne dersiniz ?
iyice bi madurlar bölümünü oku ve paranı kurtarmaya bak hatta google da HP madurları yaz siteleri bile var geçmiş olsun umarım bi an önce kurtulursun
Tüketici hakem heyetine başvurabilirsin. Başvurduğun durumda hemen seni haklı bulacaklardır
forum.donanimhaber.com/register.asp
16.madde
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme