Şimdi Ara

Makyajlı Audi A4 vs Bmw F30 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
5.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6.9 litre verisi olan yeni 1.8 tfsi motorlu a4 autobildin testinde 9.8 litre verili 1.6 180 hp s60 t4 ile aynı ve eski 8.8 litre verili1.8 tfsi motorlu passattan fazla yaktı. Yani o veri sadece kağıt üstünde. O yüzden onu düşünmeyin bile.

    dizel a4'ün ise fiyatı iyi ama nitelik olarak f30'un bir hayli gerisinde.
  • Binilebilecek donanımda a4 2.0tdi multıtronıc 53.000 euro
    Aynı donanımdakı 320d 55.000 euro


    Bırınde bence maxi scooter vitesi gibi calısan multironic sanzıman

    Digerinde neredeyse mükemmele yakın cok az kayıplı sanzıman

    Makyajlı a4 u ınceledım malesef 320d'yı ne performans nede gorunus olarak zorlayabılecek bır araba degil
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakkagan -- 29 Şubat 2016; 21:42:21 >
  • Direk geç süslü vosvogeni... Birkere önden çeker premium marka mı olur!!

    Havada karada BMW...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Direk geç süslü vosvogeni... Birkere önden çeker premium marka mı olur!!

    Havada karada BMW...

    son jenerasyon A4 o kadarda hafife alınacak bir araba deil, kalitesi-işçiliği yerinde gidişi gayet ideal ve premium araç olduğunu hissettiren, güzel bir otomobil.. Hiç deilse süslü VW deil, doğru düzgün bir Audi.. Ben sürdüm full+full s-line A4 ordan konusuyorum..

    Bana sorarsanda F30.. Arkadan itiş ve BMW hissiyatını sürenler iyi bilir, baska birsey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW'ci

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Direk geç süslü vosvogeni... Birkere önden çeker premium marka mı olur!!

    Havada karada BMW...

    son jenerasyon A4 o kadarda hafife alınacak bir araba deil, kalitesi-işçiliği yerinde gidişi gayet ideal ve premium araç olduğunu hissettiren, güzel bir otomobil.. Hiç deilse süslü VW deil, doğru düzgün bir Audi.. Ben sürdüm full+full s-line A4 ordan konusuyorum..

    Bana sorarsanda F30.. Arkadan itiş ve BMW hissiyatını sürenler iyi bilir, baska birsey.


    Süslü VW değil pardon ledli vosvos... :D :D :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW'ci

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Direk geç süslü vosvogeni... Birkere önden çeker premium marka mı olur!!

    Havada karada BMW...

    son jenerasyon A4 o kadarda hafife alınacak bir araba deil, kalitesi-işçiliği yerinde gidişi gayet ideal ve premium araç olduğunu hissettiren, güzel bir otomobil.. Hiç deilse süslü VW deil, doğru düzgün bir Audi.. Ben sürdüm full+full s-line A4 ordan konusuyorum..

    Bana sorarsanda F30.. Arkadan itiş ve BMW hissiyatını sürenler iyi bilir, baska birsey.


    Süslü VW değil pardon ledli vosvos... :D :D :D

    tamam hocam




  • Bmw bu işi iyi biliyor.. Mercedes'i geçtiler neredeyse.
    Ben olsam 320d tercih ederim ama mpaket olmadan almam.
    Bmwnin opsiyonları her nekadar fazla ve pahalı olsada.. verdiğiniz paraya değecektir.

    Şunun kadar güzel bir araba var mı ?
     Makyajlı Audi A4 vs Bmw F30
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Bmw bu işi iyi biliyor.. Mercedes'i geçtiler neredeyse.
    Ben olsam 320d tercih ederim ama mpaket olmadan almam.
    Bmwnin opsiyonları her nekadar fazla ve pahalı olsada.. verdiğiniz paraya değecektir.

    Şunun kadar güzel bir araba var mı ?


    Var.






    M Paket'siz olanı Arabanın içine ediyorlar resmen (bence tabii)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Bmw bu işi iyi biliyor.. Mercedes'i geçtiler neredeyse.
    Ben olsam 320d tercih ederim ama mpaket olmadan almam.
    Bmwnin opsiyonları her nekadar fazla ve pahalı olsada.. verdiğiniz paraya değecektir.

    Şunun kadar güzel bir araba var mı ?


    Var.






    M Paket'siz olanı Arabanın içine ediyorlar resmen (bence tabii)

    Sadece direksiyon konusunda sana hak veriyorum.
    Sporluk sana göre içine etmekse saygı duyuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Bmw bu işi iyi biliyor.. Mercedes'i geçtiler neredeyse.
    Ben olsam 320d tercih ederim ama mpaket olmadan almam.
    Bmwnin opsiyonları her nekadar fazla ve pahalı olsada.. verdiğiniz paraya değecektir.

    Şunun kadar güzel bir araba var mı ?




    Sadece direksiyon konusunda sana hak veriyorum.
    Sporluk sana göre içine etmekse saygı duyuyorum.

    Vay be, bende bir tek direksiyonu beğeniyorum demek ki zevkler gerçekten tartışmaya müsait değil

    Bu arada, aracın sporluğuna laf eden yok, sözlerimi çarpıtmayalım, tasarım anlamında M-Paket'leri başarılı bulmadığımı, standart modellerin tasarımını çok daha başarılı bulduğumu belirttim.

    Şu ana kadar benim görüşlerimi bir tek M-paketli 1-serisi bozdu.

    Ayrıca, Yıldızcı değilim ama Spor-Paket tasarımı nasıl yapılır öğrenmek istiyorlarsa AMG-Paket'leri bir incelemesi lazım BMW'nin ( Tekrar söylüyorum; BENCE)

    Haaa, Audi'nin S-line olayı en kötüsü oraya girmiyorum bile ;)




  • 6.30: Makyaj dediğin bi yere kadar

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW'ci

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Direk geç süslü vosvogeni... Birkere önden çeker premium marka mı olur!!

    Havada karada BMW...

    son jenerasyon A4 o kadarda hafife alınacak bir araba deil, kalitesi-işçiliği yerinde gidişi gayet ideal ve premium araç olduğunu hissettiren, güzel bir otomobil.. Hiç deilse süslü VW deil, doğru düzgün bir Audi.. Ben sürdüm full+full s-line A4 ordan konusuyorum..

    Bana sorarsanda F30.. Arkadan itiş ve BMW hissiyatını sürenler iyi bilir, baska birsey.


    boşver hocam anlatmaya çalışma hayatında süslü vosvos dediği arabaya binmeyen ne anlar gelmiş burda ego tatmin ediyor




  • BMW 3.20 için rüzgar sesi alıyor diyenler var, test eden var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • F30 320d ile test sürüşü yaptım.

    Aracın motoru, 8 ileri ZF şanzımanı ve motor-şanzıman uyumu, güç aktarımı mükemmel. Tork konvertörlü otomatik bir arabanın gaza tepkilerinin bu kadar dinamik olması, tork konvertörlü bir şanzımanın gücü bu kadar iyi bir şekilde tekerleklere aktarabilmesi takdire şayan.

    Ben test sürüşünde 100km hıza kadar çıktım, rahatsız edici bir rüzgar sesi duymadım. Onun dışında motor ve lastik sesi yalıtımı oldukça iyiydi.

    A4 hiç kullanmadım.
  • Arkadaşımda A4 var. İvmelenmesi çok çok iyi. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
    Şanzıman geçişleri hissedilmiyor.







  • Ben de senelerdir audi kullanıyorum ve aklım F30 a kayıyor, sürüş dinamikleri çok farklı. A4 2.0TFSI quatro gerçekten candır onu başka bir yere koyarak dieselleri düşünürsek de audi ile BMW nin alakaları yok. Sürüş keyfi kesinlikle BMW ama sanki bana biraz fazla gürültülü gibi geldi.
  • Bence BMC
  • İki aracı kullanmadan aradaki farkı kesinlikle anlayamazsınız. Heleki bu forumda "süslü vw vs.vs." gibi mal mal yazılmış yorumlarla hiçbirşey anlayamazsınız. İç mekan ve tasarım olarak A4 derim, sürüş ve şanzıman için BMW . (Lakin Multitronic makyajla bir tık daha iyi olmuş)
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.