Şimdi Ara

Makyajlı Golf 1.4 mu ?higline Passat 1.4 comfortline ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • A.B.D(azimBora) kullanıcısına yanıt
    Golf'ü Golf yapan asıl olay opsiyonlarda saklı.

    Adaptif hız sabitleyici, kör nokta uyarı, şerit takip sistemi, app-connet, anahtarsız giriş çıkış, sunroof, geri görüş kamerası, park asistanı, sürüş modları, ergo koltuklar vs vs

    Bunların hepsini veya bir kısmını eklersek arabanın fiyatı resmen beni alma diye bağırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirrüs -- 7 Ağustos 2017; 10:59:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir süredir kiralık sedan araç kullandığım için şöyle diyeyim şehir içinde büyük araç kullanmak git gide zor geliyor park problemi daracık yapılmış katlı otopark döner çıkış ve girişleri sıkıntılı

    Şehir içinde araba ne kadar ufak o akdar iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Yerleşmelik bir konu yok hocam sorun yaşayan duymadım, makyajlı golf kullanıcısı olarak çok memnunum hayalet ekrandan, hepsinden öte çok fonksiyonel, alanın her bit yanına güzel şekillerle illa ki bir veri sıkıştırılmış ve cidden tüm verileri size hoş biçimde veriyor. Mesela seçiminize göre kadranın iç kısmına vites, menzil, ort. tüketim vs ekleyebiliyorsunuz, o iç kısmın çevresini ise anlık tüketim göstergesine çevirebiliyorsunuz.

    Aklınızda olan bir opsiyon isteği ise tavsiye ederim, tabi navigasyon ile gelişmiş gösterge paneli çok çok işlevsel oluyor ama o da biraz tuzlu, bu arada app Connect üzerinden kullanılan navigasyon ise gelişmiş gösterge paneline aktarılamıyor sadece aracın ortasındaki ekranda görülebiliyor, tabi hazırdaki aracı alacaksanız app connect 1500 liraya geliyor, ısmarlamaysa 500 liralık bir opsiyon.

    1.4 tsi, üst far paketi, ergo aktiv koltuk, discover pro media ve imkan varsa dcc opsiyonlarını öneririm; eski aracınızın benzin manuel olduğundan bahsettiniz bunda da aynı seçenekler aranıyorsa güzel donanımlı bir araç ısmarlayabilirsiniz, zira vergi dilimine de girmez.

    Araçta önceliğim konfor güvenlik sürüş kalitesi ondan sonra donanım özeliklerine bakarım.Sonuçta VW araçlarda maalesef biliyorsunuz neredeyse hemen hemen her şey ayrı satılıyor o yüzden komple bir paket toplamak bir doğan parasına geliyor. 1.4 tsı motor manuel kullanım'da şehir içinde bana gayet yeterli gelmiş hatta uzun yolda ve dağ bayır'da bile araç zorlanmadı yarın tekrar bir bayiye gidip yeni'den inceleyip karar vermeyi düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirrüs

    Golf'ü Golf yapan asıl olay opsiyonlarda saklı.

    Adaptif hız sabitleyici, kör nokta uyarı, şerit takip sistemi, app-connet, anahtarsız giriş çıkış, sunroof, geri görüş kamerası, park asistanı, sürüş modları, ergo koltuklar vs vs

    Bunların hepsini veya bir kısmını eklersek arabanın fiyatı resmen beni alma diye bağırıyor.

    Maalesef VW'de bu olay gerçekten can sıkıcı ben her ne kadar konfor güvenlik ve sürüş keyfinden sonra donanıma baksam'da bu devirde çoğu şeyi ekstra para ile satmak insanı soğutmuyor değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirrüs

    Golf'ü Golf yapan asıl olay opsiyonlarda saklı.

    Adaptif hız sabitleyici, kör nokta uyarı, şerit takip sistemi, app-connet, anahtarsız giriş çıkış, sunroof, geri görüş kamerası, park asistanı, sürüş modları, ergo koltuklar vs vs

    Bunların hepsini veya bir kısmını eklersek arabanın fiyatı resmen beni alma diye bağırıyor.

    golf'ü golf yapan bunların hiçbirisi değil. bu saydıklarını en sıradan markada bile alabiliyorsun artık. golf'ü golf yapan dizaynı, ergonomisi, sürüş kalitesidir. bunları da o sıradan markalarda hiçbir opsiyonla elde edemezsin.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Oldu o zaman araba iyi diye teknolojiden mahrum bırakalım.



    Standart bir Golf'ü iç dış R-Line paket, Ergo ya da Vienna deri koltuklar ve DCC (Sürüş modu) ile alın bakalım. Ergonomi, sürüş keyfi ve dizayn nasılda değişiyor.



    Velhasıl kelam bu kadar opsiyonu bir kenara atamazsınız. Opsiyonlarla harmanlanmış bir Golf arabadaki kalite algısını iki kat daha arttırıyor. (Olaya Türkiye çapında bakmayın malum burda opsiyonlarla beraber 140-150 bandını görüyoruz.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirrüs

    Oldu o zaman araba iyi diye teknolojiden mahrum bırakalım.



    Standart bir Golf'ü iç dış R-Line paket, Ergo ya da Vienna deri koltuklar ve DCC (Sürüş modu) ile alın bakalım. Ergonomi, sürüş keyfi ve dizayn nasılda değişiyor.



    Velhasıl kelam bu kadar opsiyonu bir kenara atamazsınız. Opsiyonlarla harmanlanmış bir Golf arabadaki kalite algısını iki kat daha arttırıyor. (Olaya Türkiye çapında bakmayın malum burda opsiyonlarla beraber 140-150 bandını görüyoruz.)

    hangi teknolojiden mahrummuş? en düşük modelinde bile bluetooth, otomatik park freni, start stop, elektronik diferansiyel kilidi, msr, asr, dsr, ikincil çarpışma freni, yorgunluk tesbit, 7 hava yastığı, arka camda anten standart. bir çok aracın üst modelinde bile yok bunların bir çoğu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sirrüs

    Oldu o zaman araba iyi diye teknolojiden mahrum bırakalım.



    Standart bir Golf'ü iç dış R-Line paket, Ergo ya da Vienna deri koltuklar ve DCC (Sürüş modu) ile alın bakalım. Ergonomi, sürüş keyfi ve dizayn nasılda değişiyor.



    Velhasıl kelam bu kadar opsiyonu bir kenara atamazsınız. Opsiyonlarla harmanlanmış bir Golf arabadaki kalite algısını iki kat daha arttırıyor. (Olaya Türkiye çapında bakmayın malum burda opsiyonlarla beraber 140-150 bandını görüyoruz.)

    hangi teknolojiden mahrummuş? en düşük modelinde bile bluetooth, otomatik park freni, start stop, elektronik diferansiyel kilidi, msr, asr, dsr, ikincil çarpışma freni, yorgunluk tesbit, 7 hava yastığı, arka camda anten standart. bir çok aracın üst modelinde bile yok bunların bir çoğu.

    Birbirimize girmeye gerek yok beyefendiler.Şahsen 2011 model golfun en boş paketini hyundai i30 standart yada full donanım paketine değişmem açıkçası fakat eğri oturup doğru konuşursak VW bazı özelikleri standart yapmalı yada bu kadar çok fiyat çekmemeli gerçi bana comfortline golf bile şuan için yeterli gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.B.D(azimBora)


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sirrüs

    Oldu o zaman araba iyi diye teknolojiden mahrum bırakalım.



    Standart bir Golf'ü iç dış R-Line paket, Ergo ya da Vienna deri koltuklar ve DCC (Sürüş modu) ile alın bakalım. Ergonomi, sürüş keyfi ve dizayn nasılda değişiyor.



    Velhasıl kelam bu kadar opsiyonu bir kenara atamazsınız. Opsiyonlarla harmanlanmış bir Golf arabadaki kalite algısını iki kat daha arttırıyor. (Olaya Türkiye çapında bakmayın malum burda opsiyonlarla beraber 140-150 bandını görüyoruz.)

    hangi teknolojiden mahrummuş? en düşük modelinde bile bluetooth, otomatik park freni, start stop, elektronik diferansiyel kilidi, msr, asr, dsr, ikincil çarpışma freni, yorgunluk tesbit, 7 hava yastığı, arka camda anten standart. bir çok aracın üst modelinde bile yok bunların bir çoğu.

    Birbirimize girmeye gerek yok beyefendiler.Şahsen 2011 model golfun en boş paketini hyundai i30 standart yada full donanım paketine değişmem açıkçası fakat eğri oturup doğru konuşursak VW bazı özelikleri standart yapmalı yada bu kadar çok fiyat çekmemeli gerçi bana comfortline golf bile şuan için yeterli gelir.

    kalitenin bir bedeli olacak tabii. ben şahsen golf'ün fiyatını çok makul buluyorum. eskiden aşırı pahalıydı ama artık rakipleriyle orantılayınca öyle değil. zaten satış rakamları da bunu destekliyor. eskiden satmazdı, şimdi en çok satan hb.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.