Şimdi Ara

Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
3.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Hyundai, Avrupa pazarında önemli satış rakamlarına ulaştığı i10 modelini yeniledi. Daha canlı renkler ve daha şık bir tasarımla gelen makyajlı Hyundai i10, gelişmiş bağlantı özellikleri, konfor unsurları ve genellikle sadece üst segmentlerde görülen teknolojileri de bünyesine katmış durumda. Hyundai i10, bu yeni eklentileriyle beraber sınıfında şimdi daha da rekabetçi hale geliyor.



    Yeni Hyundai i10, özellikleriyle neler sunuyor?



    Yeni Hyundai i10, makyaj operasyonundan sonra hem içeride hem de dışarıda birkaç tasarım güncellemesine tabi tutuldu. Artık daha sportif bir duruş sergileyen Hyundai i10, alçak tavanı ve uzun dingil mesafesi sayesinde daha cesur bir izlenim uyandırıyor.



    Hyundai, bazı pazarların satış stratejisine göre N Line versiyonunu da sunuyor. Hyundai i10 N Line, daha fazla sportiflik isteyen müşteriler için farklı bir alternatif olarak dikkat çekiyor. İkisi yeni toplam dokuz gövde rengiyle satışa sunulacak olan i10, inci kaplamalı parlak ve açık gri “Lumen Grey” ve mavi-mor karışımı “Meta Blue” gibi özel renklerle dikkat çekecek.



    Dış tasarım



    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Yenilenen Hyundai i10'un ön kısmındaki farlar ve gündüz sürüş lambaları yenilendi. Ayrıca, daha farklı bir ızgaraya kavuşan i10, arkada da yeni LED stoplarla geliyor. Bu arka LED kombine farlar, yatay bagaj kapağı çizgisinde bir “H” simgesi oluşturuyor. Makyajlanan model ayrıca; yeni tasarlanmış 15 inç alaşım jantlara da sahip. Aracın 2D logoları da mat gri olarak hazırlanmış.



    Ayrıca Bkz.Mercedes otomobiller tekerlekli ofislere dönüşüyor



    Hyundai i10 N Line ise sportif difüzöre sahip tamponlar, marşpiyeler ve içerideki kırmızı dokunuşlarla motor sporlarından ilham alan tasarımını en iyi şekilde yansıtıyor.



    İç tasarım



    Otomobilin iç mekanındaysa mavi renkli ambiyans aydınlatmaları dikkati çekiyor. Yeni bir eklenti olan bu “Mor Paket”, otomobilin sportif dış tasarımına eğlenceli bir hava katıyor. Dikey mor çizgilere sahip ekose kumaş koltukların yanı sıra dikiş ve havalandırma deliklerinde de mor renkli detaylar bulunuyor.



    Akıllı teknolojiler



    Yeni i10, sorunsuz bağlantı özellikleriyle de son derece kullanışlı. Bu özellikler i10’u yalnızca teknolojik olarak daha gelişmiş kılmakla kalmıyor, aynı zamanda araç içi deneyimi de daha kolay hale getiriyor. Avrupa’nın en popüler şehir otomobillerinden biri olarak beğeniyle karşılanan i10, standart 4,2 inç LCD gösterge, önde ve arkada USB tip-C bağlantılar, 4G ağına dayalı ikinci nesil eCall ve pazarlara bağlı olarak Over The Air (OTA) harita güncellemeleriyle dikkat çekiyor.



    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Hyundai i10, 8 inç multimedya ekranı, Sesli Video Navigasyon (AVN), kablosuz Apple CarPlay, Android Auto, kablosuz şarj cihazı ve en son Bluelink® telematik güncellemesi ile üst segmentteki otomobilleri aratmamış oluyor. Daha fazla güvenlik için Hyundai Smart Sense donanımlarını da standart olarak sunuyor. Önden Çarpışma Önleme Asistanı (FCA) da bisikletçileri içerecek şekilde genişletilmiş.



    FCA, ön trafikteki olası kazaları tespit etmeye ve bunlardan kaçınmaya yardımcı oluyor. Şerit Takip Asistanı (LFA) ise, aracın mevcut şeritte kalmasına yardımcı olmak için direksiyon kontrolünü kullanıyor. Arka Yolcu Uyarısı (ROA) da arka koltuktaki herhangi birinin veya herhangi bir şeyin araçta unutulmasını önlemek için yolculuk sırasında arka kapının açılıp açılmadığını gösterge panelindeki bir mesajla sürücüye hatırlatıyor.



    Daha fazla konfor ve rahatlık



    Yeni i10, Avrupalı sürücüler için pratik bir seçim olmaya devam ediyor. A segmentinde belirleyici özelliklere sahip olan model, elektrikli katlanır aynalarla donatılmış. Selefiyle aynı şekilde koltuklar açıkken 252 litre, koltuklar katlıyken de 1.050 litre bagaj kapasitesi sunan i10, iki kademeli bagaj paneli, tek elle arka koltuk katlama ve arka görüş kamerası da sunuyor.



    Yeni i10’un üretimi, Nisan ayında Hyundai’nin İzmit’teki fabrikasında başlayacak. Fiyat henüz belli değil ancak mevcut kasanın ülkemizdeki fiyatı 359.000 TL'den başlıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu
    Makyajlı Hyundai i10 ve i10 N Line tanıtıldı: Daha canlı ve konforlu



    Kaynak:https://www.hyundai.news/eu/articles/press-releases/introducing-the-new-i10-and-i10-n-line.html







  • 1.2 atmosferik 84 beygir amt'sini kullanıyorum. Üst devirlerde ara hızlanmaları bana göre motoruna ve sınıfına göre canlı. 1.0 turbo motorlu 3 silindir versiyonu hafiflik avantajıyla birleşince speedy gonzales olur, a segmenti Hot hatch olur.


    16 inç 45 yanakla bir de yoldaki bozuk satıhla bir araya gelince arada sırada böbrek taşı döktürebiliyor. 17 inç takılırsa kaymak asfalt ister. Bizim yollarda işkenceye dönüşür.


    Gerçi elin oğlu i30 N ile eğleniyor, biz i20 n modeline bile ulaşamıyoruz.

  • İçi dışı demode duruyor . Bu sefer olmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı fiyat 350k olursa yok satar. o paraya 10-15 yaşında linea sembol aksent satmaya başladılar.

  • Hala tek kavrama P modu olmayan 5 vites kullanıyorlarsa sıkıntı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fiesta'yı andırdı önden.

  • Şehir içi için güzel bir araba. Ünitesi nasıl acaba ondan bahsetmemişsiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön tasarımı hoşuma gidiyor ancak arka tasarımı hiç hoşuma gitmiyor

  • Eskisini ürettiler de sanki yenisi kaldı, showroomlara 4 ayda 1 gelen bir model

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sizce bayilere ne saman düşer sipariş verdim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • maximus01982 M kullanıcısına yanıt
    Tam otomatik diye biliyorum. Hatun kişiler bozamiyor bunları o yüzden aslında avantajlı bile

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şirindi. daha da şirin olmuş. Tam bayan arabası.

  • Amt, otomatikleştirilmiş manuel şanzıman demektir.

  • Şaka gibi bu araç 350k yazıyor ama 450 den aşağı bayilerde bulunmaz.

  • Otomatik olan yeni-makyajlı i10 ise nihayet üst pakette olması gereken hız sabitleyici-dijital klima ve yanlış görmüyorsam koltuk ısıtma seçenekleri gelmiş. Kadran dijitale dönmüş.


    Direksiyonun sol altı göremiyorum. Avrupa'ya ihraç edilen donanımlarda şerit takip sistemi tuşu oraya konumlanmıştı.


    Mevcut kasanın 1.0 manuel 67 beygirlik versiyonu liste fiyatı 359k fakat piyasada zaten o fiyata bulmak mümkün değil. En üst donanım liste fiyatı 450k iken bayiler zaten harici 100k istiyor. Keza sahibinden sitesinde ikinci elleri hasarsızlar 520-530'dan başlıyor.


    Mevcut modele yakın bir fiyattan çıkarsa (bence çok zor) güzel satar. Tabi bu makyajlı versiyon iç piyasaya verilir mi göreceğiz. Zira N donanım İzmit'te üretilmesine rağmen bugüne kadar iç piyasaya verilmedi.

  • Gündüz farları tasarımla çok uyumsuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • elektriklisini çıkartın bre!!

  • UmutTosun RK4QP U kullanıcısına yanıt
    ben 6 aydır i10 almaya çalışıyorum. bayiler sıraya koymaya bile tenezzül etmiyorlar. aradığın zaman bir daha aramayın demeye getiriyorlar.

  • Mythology kullanıcısına yanıt
    Halbuki almasam bile i10 n line 1.0 motorlu otomatik mavi kırmızı rengi yollarda görmek isterdim. Aracı 17 inç jant uygun olsa ve verilse tam otoyol faresi olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şu kasaya polo gti'ın 1.4 tsi 180 hp'lik motorunu koyacaksın ki offf

  • Semihh16 S kullanıcısına yanıt

    1.2 atmosferik 84 beygir amt'sini kullanıyorum. Üst devirlerde ara hızlanmaları bana göre motoruna ve sınıfına göre canlı. 1.0 turbo motorlu 3 silindir versiyonu hafiflik avantajıyla birleşince speedy gonzales olur, a segmenti Hot hatch olur.


    16 inç 45 yanakla bir de yoldaki bozuk satıhla bir araya gelince arada sırada böbrek taşı döktürebiliyor. 17 inç takılırsa kaymak asfalt ister. Bizim yollarda işkenceye dönüşür.


    Gerçi elin oğlu i30 N ile eğleniyor, biz i20 n modeline bile ulaşamıyoruz.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.