Yalnız Daswagen in 2 gün öncesine kadar Toyota sı vardı. Yeni sattıysa bilmiyorum. |
Makyajlı Volkswagen T-Roc Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)
-
-
Zamanında 190 bin TL idi ve forumda hepimiz buna bu para verilir mi diye tartisiyorduk. Geldiğimiz duruma bak :)))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cam tavan R-Line seviyesinde var sadece diğerlerinde opsiyonel.
-
değil bize pahalı geliyor.
-
kompakst suv furyasını başlatan nissan qashqai dir. olmayan bir sınıfı başlatmıştır. kompak araç kullanan ancak 4x4 araca geçemeyen kesimi bu sınıfla tanıştırmıştır.
GenerationVolume
First generation1,482,214
Qashqai + 2270,018
Second generation1,250,175
Total3,002,407
-
Bu araba Hyundai mi ?
-
Polo 550 eder mi ?
-
Böylelikle alamayacağım araç portföyüne bir yenisi daha eklenmiş oldu..
-
B segment araca istenen fiyata bak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok satacak, ikinci eli her sene %100 üzerine koyacak, alabilen alacak, alamayan yine başta psacılar olmak üzere hıı hööö ama vw ama dsg diye şırlayacak corlayacak hocam. yapacak bi şey yok
-
burada vag grubuna sallayan yazarlar dahil elinde parası olan gidip vw den araba alıyor. ucuz arabalardan bahsetmiyorum , 500 bin çıkarabilen adam, gidip egea almıyor almayacak gene polo veya golf alıcak.siz gene vw çöp yazacaksınız falan filan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi montaj34 -- 2 Mart 2022; 7:17:34 > -
Fiyatlara lafim yok. Gercekten b segment bir arac icin cok fazla. Ne yazik ki bu vergilerde oldugu surece boyle devam edecektir. Eski t-roc ile karsilastirirsak ufakta olsa iyilestirmeler yapildi. R-line versiyonuda cok agresif gozukuyor. Alacak olsaydim kesinlikle r-line secerdim. Bence en buyuk eksigi malzeme kalitesiydi. Simdi hic olmazsa on konsol ustunu polodaki gibi yumusak malzeme ile kapladilar. Ayrica koltuk isitma opsiyonuda eklendi. Heralde elektrikli koltuklada alinabilse gercekten dolu dolu araclar olurdu. Ayrica motoruda fazlasiyla yeterli. Yinede bu fiyatlara ragmen tabiki alacaklar olacaktir. Ben hayatta bu segmentte araclara bu paralari odemezdim…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
t-roc hiçbir şeyin öncüsü olmadı, suv sınıfını yaratmadı
qashqai de suv sınıfının yaratıcısı değil, kompakt suv sınıfını da yaratmadı
bu araçlardan önce birçok model vardı halen de devam eden modeller var ve siz amerika'da yıllardır üretilen japon araçlarını görmediğiniz için bunları ilk sanıyorsunuz. avrupa'da da suv pazarı japon araçlarıyla yaygınlaştı. avrupa araçlarının çoğunun ufak araç ve station wagon modellerle yaygınlığı olmasıyla açıklanabilir. avrupada büyük araç furyası yok. suv gibi kullanışlılık üzerine olan araçları alacak insanlar subaru, suzuki, toyota markalarına yönelmişlerdi. hatta suzuki vitara ve toyota rav4'ün ilk ne zaman çıktığına bakabilirsiniz. ingiltere'de suv'lerin atalarından olan land rover'lar yaygındır.
qashqai, nispeten uygun fiyatlı ve insanları yerden yüksek araç algısına ulaştırabildiği için, yakıt tüketiminde iyi değerler verebildiği için tuttu. insanlar sedan araba görmekten bıktı, sw sevmeyen, hatchback gibi dar bagajlı araçlara hiç bakmayana cazip geldi. dolayısıyla pazarı doyurdu.
vw sevmeyen biri değilim, skoda kullanıyorum ama argümanlarınızda tutarlılık olmaması cidden üzücü.
gelelim t-roc'a... aracın içi ufak, ne kadar makyajlansa da hacimce dışarıdan iri duran ama içi dar olan aracı almak, otomobilden pek anlamayanların yapacağı modaya uygun bir hareket.
günümüzde araç boyutları segmentlere göre bile üst segmentlerin sınırlarını zorlayacak kadar ilerlemişken, t-roc ufak bir araç. b segment suv oluşundan dolayı içi b segment araçtan bir tık büyük olabilirdi, ancak bu artısı yok. özellikle en çok hanımların dikkatini çektiğini görüyorum, uzun vadede ne kadar piyasada durur görürüz.
-
Başıma bir şey gelmeyecekse ben beğendim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki hocam DSG VW , DCT Hyundai için neler dersiniz. (yanlış diyor olabilirim. şanzımanlarda tek bildigim dsg=vw :D ) DCT sorunlu mu DSG gibi? İyi midir? Tucson N line 2021 560k nasıldır
-
teze maşınlar olacak.
-
Açıkçası DCT ile DSG tamamen aynı çalışma prensibine sahip. İkisi de çift kavramalı yarı otomatik şanzıman. Ben 4.5 yildir 1.6 T-GDİ 4x4 DCT Tucson'um da kullanıyorum 60 bin km oldu ve tık demedi ama fabrikanın kurallarına uyarak kullandım. Isınma sorunu vs. diyorlar ama bu tüm çift kavramalı şanzımanlarda ağır yük altında oluyor ki ben 60 bin km oldu hâlâ göremedim ısınmayı. Tucson zaten yıllardır Türkiye'de satış bakımından C segmentinde lider. C segmentinin en domine aracı. O yüzden tabi ki alınır,Kore sorunsuzluğu ve teknolojisi yıllar geçtikçe bambaşka seviyeye çıkıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya yazmayayım diyorum da tuscon nasıl c segmentinde yıllardır lider ülkemizde? rakamları verirseniz sevinirim…
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X