Şimdi Ara

marea 2.0 turbo uygulaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabaarkadaşlar 98 model mk1 marea hlx kullanmaktayım arabamı çok seviyorum ve fazla para etmiyeceğini için yeni araba alırken satmıcam hobi olarak modifideye edeceğim yavaş yavaş turbo'dan başlamak istiyorum brezilya da turbo modeller var fakat Türkiye'de yok bu turboyu nerden bulabilirim ya da daha verimli yenibir turbo uygulamasını nasıl yapabilirim öyle çok yüksek barlar değil moturu öldürmücek 60-70 hp şeklinde , şimdiden herkeze çok teşekkür ederim







  • Yunanistan üzerinden bu araçtan 700hp'e kadar güç alabilen modifiye noktaları var.
    youtube'dan ulaşabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Yunanistan üzerinden bu araçtan 700hp'e kadar güç alabilen modifiye noktaları var.
    youtube'dan ulaşabilirsin

    yok hocam ya en fazla 300 hp filan hem de yunanlarla filan kim uğaraşçak şimdi
  • Cook büyük merak ile takipteyim aynı modu siena HL ye uygulatmak istiyorum. Şu anda hayal gibi bişey ama

    Ek olarak spor süspansiyon falan olunca harika bişey çıkacaktır ortaya.

    Youtube da bir sürü turbo palio videolar var onlar çok yüksek güç alıyor.
    Ben fazla bişey istemem 200 hp olsa yeter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.1996 -- 25 Kasım 2013; 16:39:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CKT

    Cook büyük merak ile takipteyim aynı modu siena HL ye uygulatmak istiyorum. Şu anda hayal gibi bişey ama

    Ek olarak spor süspansiyon falan olunca harika bişey çıkacaktır ortaya.

    Youtube da bir sürü turbo palio videolar var onlar çok yüksek güç alıyor.
    Ben fazla bişey istemem 200 hp olsa yeter

    ooo hocam sizin iş ayrı bi boyut Allah yardımcın olsun şimdiden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri229

    quote:

    Orijinalden alıntı: CKT

    Cook büyük merak ile takipteyim aynı modu siena HL ye uygulatmak istiyorum. Şu anda hayal gibi bişey ama

    Ek olarak spor süspansiyon falan olunca harika bişey çıkacaktır ortaya.

    Youtube da bir sürü turbo palio videolar var onlar çok yüksek güç alıyor.
    Ben fazla bişey istemem 200 hp olsa yeter

    ooo hocam sizin iş ayrı bi boyut Allah yardımcın olsun şimdiden

    Hocam şu an kafamda planladimda bunun motoru öldürmemek için ince ayarlarını yapacak en iyi ustasıni bulmak, sonra ruhsata işletmek, bakım maliyetlerini arttirmak bunlar kafamı karıştıriyor. Birde tüm bunlara harcanan emeğe "değecek" mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri229

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Yunanistan üzerinden bu araçtan 700hp'e kadar güç alabilen modifiye noktaları var.
    youtube'dan ulaşabilirsin

    yok hocam ya en fazla 300 hp filan hem de yunanlarla filan kim uğaraşçak şimdi

    70 yaşındaki dedeye 19 yaşındaki adamın kalbini takacaksın,
    Cortlarsın
    kolay ve ucuz bir iş değil...atmosferiği turboya çevirmek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    quote:

    Orijinalden alıntı: nuri229

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Yunanistan üzerinden bu araçtan 700hp'e kadar güç alabilen modifiye noktaları var.
    youtube'dan ulaşabilirsin

    yok hocam ya en fazla 300 hp filan hem de yunanlarla filan kim uğaraşçak şimdi

    70 yaşındaki dedeye 19 yaşındaki adamın kalbini takacaksın,
    Cortlarsın
    kolay ve ucuz bir iş değil...atmosferiği turboya çevirmek...

    Chip tuning falan diyorlar o nasıl olur peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ankara ivedik organizde satılmış usta yı bul
  • Fiat motora turboyu ancak fabrika yakıştırır.Elinizdeki o kadar zor ve karışık bir motorki türkiyede anlayan usta 4-5 taneyi geçmiyor.

    Fiat 2.0 20V HGT-HLX-COUPE motorunda 1.6 HL motorunda kullanılan pistonlar kullanılmakta.Tek farkı 1 piston fazla olması.

    Sizin motorunuza gelirsek. Vıs kanalı olamyan yani 147HP lik motor.2000 den sorna bu motora bir Vıs kanalı eklendi ve 154 HP güç alındı.Aynı motor Turbo versiyonda 210HP 310NM güç veriyor. Coupe Turbo bunun en büyük örneğidir.Ama turbo işine kalkışmamanızı öneririm.Contaların özel contalarla değiştirilmesinden tutunda yağlama sistemine kadar birçok uğraş varki bu motor şahin motoru değil.Tamamen Ecunun yönettiği son derece zor bir motor.Bu motorun tasarımını ve yapılandırmasını Ferrarinin motorlarını tasarlayan ekip yaptı.Yani özelliiğini burdna anlayabilirsiniz.

    Modifiye istiyosanız sizi şöyle yönlendiririm.Dün izmir körfezde yarışan bir tanıdığımın aracı 2.0 16V Tipo hemde atmosferik motora saihp. 350 HP güç aldılar. Egzantirik güncellemesi olsun ecuyla alakalı şeyler sensörler derken bu gücü aldılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Fiat motora turboyu ancak fabrika yakıştırır.Elinizdeki o kadar zor ve karışık bir motorki türkiyede anlayan usta 4-5 taneyi geçmiyor.

    Fiat 2.0 20V HGT-HLX-COUPE motorunda 1.6 HL motorunda kullanılan pistonlar kullanılmakta.Tek farkı 1 piston fazla olması.

    Sizin motorunuza gelirsek. Vıs kanalı olamyan yani 147HP lik motor.2000 den sorna bu motora bir Vıs kanalı eklendi ve 154 HP güç alındı.Aynı motor Turbo versiyonda 210HP 310NM güç veriyor. Coupe Turbo bunun en büyük örneğidir.Ama turbo işine kalkışmamanızı öneririm.Contaların özel contalarla değiştirilmesinden tutunda yağlama sistemine kadar birçok uğraş varki bu motor şahin motoru değil.Tamamen Ecunun yönettiği son derece zor bir motor.Bu motorun tasarımını ve yapılandırmasını Ferrarinin motorlarını tasarlayan ekip yaptı.Yani özelliiğini burdna anlayabilirsiniz.

    Modifiye istiyosanız sizi şöyle yönlendiririm.Dün izmir körfezde yarışan bir tanıdığımın aracı 2.0 16V Tipo hemde atmosferik motora saihp. 350 HP güç aldılar. Egzantirik güncellemesi olsun ecuyla alakalı şeyler sensörler derken bu gücü aldılar.

    Tempra tipo da ki 2.0 motor marea 2.0 da ki ile aynı motor mu hocam, siena marea da olduğu gibi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • turbo uygulamasi zor bursada 106gti yi 170 hpyinin ustune 200 torka yaklastirdilar dereceli eksantrik Header eksoz filitre yazilim falan bunlari yapsaniz daha mantikli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ckt hic arastirmiyon marea 5 silindir yani hic alakasi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akayogullari

    ckt hic arastirmiyon marea 5 silindir yani hic alakasi yok

    Ama tempra da 147 hp değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CKT


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Fiat motora turboyu ancak fabrika yakıştırır.Elinizdeki o kadar zor ve karışık bir motorki türkiyede anlayan usta 4-5 taneyi geçmiyor.

    Fiat 2.0 20V HGT-HLX-COUPE motorunda 1.6 HL motorunda kullanılan pistonlar kullanılmakta.Tek farkı 1 piston fazla olması.

    Sizin motorunuza gelirsek. Vıs kanalı olamyan yani 147HP lik motor.2000 den sorna bu motora bir Vıs kanalı eklendi ve 154 HP güç alındı.Aynı motor Turbo versiyonda 210HP 310NM güç veriyor. Coupe Turbo bunun en büyük örneğidir.Ama turbo işine kalkışmamanızı öneririm.Contaların özel contalarla değiştirilmesinden tutunda yağlama sistemine kadar birçok uğraş varki bu motor şahin motoru değil.Tamamen Ecunun yönettiği son derece zor bir motor.Bu motorun tasarımını ve yapılandırmasını Ferrarinin motorlarını tasarlayan ekip yaptı.Yani özelliiğini burdna anlayabilirsiniz.

    Modifiye istiyosanız sizi şöyle yönlendiririm.Dün izmir körfezde yarışan bir tanıdığımın aracı 2.0 16V Tipo hemde atmosferik motora saihp. 350 HP güç aldılar. Egzantirik güncellemesi olsun ecuyla alakalı şeyler sensörler derken bu gücü aldılar.

    Tempra tipo da ki 2.0 motor marea 2.0 da ki ile aynı motor mu hocam, siena marea da olduğu gibi mi?

    Marea 5 Silindir motordur. Tempra 4 Silindir.

    Tempra motoru 148HP. 1996 öncesinde 8V olarak üretilirdi. Bu motor çift egzantirik ama 8V. Yarış pistlerinden direk yola taşınmış bir motor.Dünyada başka bir eşi daha yok.1996 da 16V motor yapıldı ve yağ soğutucusu kondu bu sayede yatak sarma olayı engellendi.Tempra-Tipo da kullanılan 2.0 motor çok farklı bi motor.

    Marea motoru 2 versiyon halinde. Mk1 de emme manifoldunun hammaddesi farklıdır sadece. Ve Vıs kanalı yok.Mk1 motorun sesini bazı kişiler daha çok seviyor çünkü manifold daha farklı olduğundan daha bi farklı sesi var.Mk2 verisyonda en önemli şey VIS kanalı eklendi. Mantığı bir nevi Vtec ama çok daha farklı.

     marea 2.0 turbo uygulaması

    İşte VIS kanalı burda gördüğünüz kırmızı kapakçık VIS kanalı açılınca açılan parçadır. Hava emişinin sağlar. Hava akışını arttırır aynı zamanda ecu yakıtı arttırır.İşi özetlersek Vıs motorda kişinin Turbo motor yapması neredeyse imkansıza yakındır. Vıs kanalı tüm işi karıştırıyor çünkü.Ama Mk1 motorda işi karıştıran Vıs yok o yüzden bi nebze daha yapılabilir.

    Ve birkaç bilgi daha vermek istiyorum. Fiat 2.0 20V motordan 1.6 Marea-Siena-Albea-Palio-Stilo ve diğerlerinde kullanılan pistonun aynısı kulanılmakta. Hesaplarsanız bir piston daha eklenerek 1600 den 2000 hacme çıkarılabildiğini görürsünüz.Bu motorun bir büyük versiyonu vardırki oda 2.4 20V VIS motorudr. Bu motorda ise 2.0 16V-8V Tempra pistonu kullanılmakta. Böyle dengeli üretilen motorlar işte.Ama bunlar sadece yüzeysel şeyler.

    Eğer konu sahibi arkadaş aracını geliştirmekte kararlıysa gerekli kişilerle iletişimini sağlayabilirim ama bu forumada pek soru sormanızı tavsiye etmem.Ya Fiat-Marea bölümündeki kişilerle tartışın yada Tempra Tipo net var orda konuşabilirsiniz.Donanım haber otomobil genelde anca aracınızı taşlarlar başkada bişey elde edemezsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mono Italiano -- 25 Kasım 2013; 18:56:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: CKT


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Fiat motora turboyu ancak fabrika yakıştırır.Elinizdeki o kadar zor ve karışık bir motorki türkiyede anlayan usta 4-5 taneyi geçmiyor.

    Fiat 2.0 20V HGT-HLX-COUPE motorunda 1.6 HL motorunda kullanılan pistonlar kullanılmakta.Tek farkı 1 piston fazla olması.

    Sizin motorunuza gelirsek. Vıs kanalı olamyan yani 147HP lik motor.2000 den sorna bu motora bir Vıs kanalı eklendi ve 154 HP güç alındı.Aynı motor Turbo versiyonda 210HP 310NM güç veriyor. Coupe Turbo bunun en büyük örneğidir.Ama turbo işine kalkışmamanızı öneririm.Contaların özel contalarla değiştirilmesinden tutunda yağlama sistemine kadar birçok uğraş varki bu motor şahin motoru değil.Tamamen Ecunun yönettiği son derece zor bir motor.Bu motorun tasarımını ve yapılandırmasını Ferrarinin motorlarını tasarlayan ekip yaptı.Yani özelliiğini burdna anlayabilirsiniz.

    Modifiye istiyosanız sizi şöyle yönlendiririm.Dün izmir körfezde yarışan bir tanıdığımın aracı 2.0 16V Tipo hemde atmosferik motora saihp. 350 HP güç aldılar. Egzantirik güncellemesi olsun ecuyla alakalı şeyler sensörler derken bu gücü aldılar.

    Tempra tipo da ki 2.0 motor marea 2.0 da ki ile aynı motor mu hocam, siena marea da olduğu gibi mi?

    Marea 5 Silindir motordur. Tempra 4 Silindir.

    Tempra motoru 148HP. 1996 öncesinde 8V olarak üretilirdi. Bu motor çift egzantirik ama 8V. Yarış pistlerinden direk yola taşınmış bir motor.Dünyada başka bir eşi daha yok.1996 da 16V motor yapıldı ve yağ soğutucusu kondu bu sayede yatak sarma olayı engellendi.Tempra-Tipo da kullanılan 2.0 motor çok farklı bi motor.

    Marea motoru 2 versiyon halinde. Mk1 de emme manifoldunun hammaddesi farklıdır sadece. Ve Vıs kanalı yok.Mk1 motorun sesini bazı kişiler daha çok seviyor çünkü manifold daha farklı olduğundan daha bi farklı sesi var.Mk2 verisyonda en önemli şey VIS kanalı eklendi. Mantığı bir nevi Vtec ama çok daha farklı.

     marea 2.0 turbo uygulaması

    İşte VIS kanalı burda gördüğünüz kırmızı kapakçık VIS kanalı açılınca açılan parçadır. Hava emişinin sağlar. Hava akışını arttırır aynı zamanda ecu yakıtı arttırır.İşi özetlersek Vıs motorda kişinin Turbo motor yapması neredeyse imkansıza yakındır. Vıs kanalı tüm işi karıştırıyor çünkü.Ama Mk1 motorda işi karıştıran Vıs yok o yüzden bi nebze daha yapılabilir.

    Ve birkaç bilgi daha vermek istiyorum. Fiat 2.0 20V motordan 1.6 Marea-Siena-Albea-Palio-Stilo ve diğerlerinde kullanılan pistonun aynısı kulanılmakta. Hesaplarsanız bir piston daha eklenerek 1600 den 2000 hacme çıkarılabildiğini görürsünüz.Bu motorun bir büyük versiyonu vardırki oda 2.4 20V VIS motorudr. Bu motorda ise 2.0 16V-8V Tempra pistonu kullanılmakta. Böyle dengeli üretilen motorlar işte.Ama bunlar sadece yüzeysel şeyler.

    Eğer konu sahibi arkadaş aracını geliştirmekte kararlıysa gerekli kişilerle iletişimini sağlayabilirim ama bu forumada pek soru sormanızı tavsiye etmem.Ya Fiat-Marea bölümündeki kişilerle tartışın yada Tempra Tipo net var orda konuşabilirsiniz.Donanım haber otomobil genelde anca aracınızı taşlarlar başkada bişey elde edemezsiniz.



    Çok faydalı oldu benim için teşekkür ederim :)

    Zahmet olmazsa benim aracın motorunun bu tip görsellerin varsa atabilir iseniz çok mutlu olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.