Ayarlardan açılıyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Marvel’s Spider-Man Remastered (2022) PC ANA KONU (56. sayfa)
-
-
Ayarlardan oyun kısmına girince orada seçenek var açmanız gerekiyor. Pcde oynuyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whisper242 -- 25 Ağustos 2022; 0:3:6 > -
Bir oyunda DLSS ve DLAA desteği varsa her ikisini aynı anda kullanamazsınız çünkü iki özelliğin yaptığı işlev birbirinden farklı, DLSS ekran çözünürlüğünü daha düşük bir işleme çözünürlüğe indirgeyip aradaki piksellere yapay zeka ile sanal pikseller ekleyerek performansı artırırken DLAA ise çözünürlüğü sabit tutarak performanstan ziyade görüntü kalitesine odaklanıyor. Bu nedenle örneğin Spider Man' de DLSS seçtiğinizde DLAA pasif konumuna geçerken DLAA seçtiğinizde DLSS kullanılamaz olacaktır. Son birkaç yıldır DLSS, DLAA, FSR, DLDSR gibi birçok terim hayatımıza girdiği için bazen anlam karmaşası olabiliyor. Bu nedenle DLSS ile DLAA nın birlikte neden kullanılamadığı açıklamaya çalıştım.
-
Ana oyun+ DLC ler % 100 olarak toplam 50 saatin sonunda bitti. 37 saat ana oyun,13 saatte tüm içeriği ile birlikte DLC ler sürdü. Her üç ek paketide çok beğendim. Geriye New Game+ ve Ultimate zorlukta bitirme kaldı onlarıda tamamlayıp oyunu platinleyeceğim.
-
Fazla değil iki yada üç kere haritanın en güneyinden en kuzeyine fast travel atmak istediğimde siyah yükleme ekranı çıkınca herhalde yok sandım pc için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Spider Man Remastered'a 14.8 GB indirilen 36.1 GB toplam boyut olmak üzere yeni bir güncelleme yayınlandı. Güncelleme ile ;
-NVIDIA DLSS ve AMD FSR 2.0 için keskinlik ayarlama seçeneği eklendi.
-Kalabalık ve Trafik Yoğunluğu için yeni düzenlemeler yapıldı.
-Şehirde dolaşırken binaların etrafında görünen beyaz grafik hataları düzeltildi.
-Intel Ivy Bridge CPU'lu bilgisayarlarda ışın izleme etkinleştirilirken meydana gelebilecek bir kilitlenme de dahil olmak üzere ışın izleme ile ilgili çeşitli çökmeler düzeltildi.
-Çok Yüksek Geometri Ayrıntısı etkinken ışın izleme ile ilgili çeşitli görsel düzeltmeler yapıldı.
-Bazı oyuncuların Spider-Hack görevinde ilerlemesini engelleyen bir hata düzeltildi.
-Ultra geniş en boy oranları ve çoklu monitör kurulumlarıyla ilgili çeşitli görsel düzeltmeler.
-Fare ve klavye kontrolleriyle ilgili çeşitli düzeltmeler.
-AMD Radeon GPU'ları ile birlikte Dinamik Çözünürlük Ölçeklendirme ile ilgili kararlılık düzeltmeleri.
-Çeşitli kararlılık düzeltmeleri
Devam eden Sorunlar
-Bazı oyuncular, bazı oyun başarımlarının doğru şekilde açılmadığını bildiriyor. Araştırıyoruz.
-NVIDIA GPU'lu dizüstü bilgisayar kullanan bazı oyuncular, donanımlarından beklenenden çok daha düşük performans bildiriyor. Bu olası sorunu NVIDIA ile birlikte araştırıyoruz.
-Bazı oyuncular uzun süre oynadıktan sonra performans düşüşünden bahsediyor.(memory leak) Bu sorunla ilgili araştırmalarımız devam ediyor ve sorunu daha iyi anlamak için bu sorunları yaşayan oyuncuların verilerini analiz ediyoruz.
Güncellemeyi Steam üzerinden otomatik olarak indirebilirsiniz. Orjinal oyun oynamanın en büyük keyfi güncellemeleri anında alabilmek olsa gerek.
steamcommunity.comSteam :: Marvel’s Spider-Man Remastered :: Marvel's Spider-Man Remastered v1.824.1.0 Patch Noteshttps://steamcommunity.com/games/1817070/announcements/detail/3216153907415000445
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 25 Ağustos 2022; 17:42:30 >
-
Kürek Update 2 gelmiş cs.rin.ru da
-
İlaçlı sürümden oynamanın en büyük keyfi güncellemeleri anında alabilmek olsa gerek.
-
Şu güncellemerin linkini atacak bir yiğit aranıyor 😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
DLSS açtığımda AMD işlemcilerde ki %80 hatta 85-90'lara çıkan işlemci kullanımı düzeltildi mi acaba. Aynı oranda darboğaz oluşuyormuş gibi, Gpu kullanımıda %70 seviyelerine düşüyor. Yama notlarında yer verilmemiş ama inşallah düzelmiştir.
-
CPU kullanımı baya düzelmiş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İşlemci kullanımında bir değişiklik yok. Yama sonrası şehirde biraz dolaştım yine aynı, işlemci kullanımının düşmesi için oyunun oyun içinde sürekli önbellekleme yapması yerine oyuna girişte yüklerken bu işlemi yapması gerekir diğer türlü değişmez. Örneğin Horizon Zero Dawn Pc ye ilk çıktığında oyuna girerken önbellekleme yapar ve daha sonra oyuna girerdik. Sonradan bu işlemi oyunu yüklerken yapacak şekilde düzenlediler. Bu oyunada bu tarz bir sistemin gelmesi lazım yoksa işlemci kullanımı hep böyle yüksek kalacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşın da dediği gibi işlemci kullanımına yönelik hiçbir şey yapılmamış. Bir fark yok halen aynı. Bu saatten sonra da beklemeye gerek yok, dile bile getirmemişler zaten. Dediği gibi, çalışma yapısını değiştirmeleri gerekli, o topa da girmek istemiyorlar belli ki. Girseler ne olur artık zaten, millet oyunu bitirdi :)
Oyun iyi hoş ama bu "en güncel serinin en iyilerinden alın oynayın" noktasına giden, kolaya kaçma yaklaşımları hoş olmamış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 26 Ağustos 2022; 9:40:8 > -
ışın izlemeyi feda edip hepsini artırdım akıyor oyun başka türlü oynanmıyor
fakat o yansımalar da basit değil şehir daha canlı duruyor özellikle geceleri
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Oyunu ilk oynadığım da bende de droplar oluyor hatta kitleniyor oyunum kapanıyor demiştim üst mesajlarım da görebilirsiniz daha sonra oyunun ayarlarını kurcaladıktan ve YouTube da ki bi videoda ki tam hatırlamıyorum bi ayarı yaptıktan sonra bende droplar gitmişti ve oyunu nadiren kitlenip oyunum kapanarak bitirmiştim işlemcim ryzen 5 3600 rtx 2070s ekran kartı 24 gb ram ve 1 tb sata ssd ile oynadım oyunu bence biraz kurcalayın muhakkak bi netice alırsınız tabi bu tavsiyem orj oynayanlar için malum sürüm için geçerli olmayabilir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Maalesef geceleri güzel duruyor ama işte performans yerlerde sürünüyor bu seferde. Ben kapattım fsr ve rtx'i ham görüntüyle oynuyorum böylede çok güzel görselliği var. Hem yağmur yağarken hem gün batımında iyi iş çıkartmışlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir oyun başından sonuna kadar önbellekleme yapmaz 1-5 dk civarı sürer cpu gücüne göre değişir birkere önbellek dosyaları oluştuktan sonra işlem biter.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oyun sürekli önbellekleme yapmaz etmez diyenler aşağıdaki videoya baksın. Hadi biz bilmiyoruz diyelim bu işin ustası Digital Foundry' de mi bilmiyor sayın 2042, sen zahmet etme diye teknik analizde bahsettikleri dakikalarıda atayım. 5.dk dan sonraya bak diyor ki oyundaki her nesne ve yüklenen her obje beraberinde arka planda gölgelendirici önbellekleme yaparak işlemci kullanımını artırıyor. Biz ne dedik aynısını. Oyun daha menüden başlıyor bu işleme, diğer konsoldan port oyunlar gibi menüde önbelleklemeyi bitirse o zaman şehirde ağ atarken bu kadar yüksek işlemci kullanımı olmaz. O dediğin 1-1.5 dk lık işlemi bu oyun yapmıyor işte, şehir içinde gezinirken yüklenen her nesne yüzünden sürekli üzerine yazıyor buda ek işlemci yükü getiriyor. Oyunun sistem dosyalarına bak, hiç içinde cache uzantılı olan bir dosya var mı yok, peki bu oyun nereye önbellekleme dosyalarını oluşturuyor uzaya mı gönderiyor.
Digital FoundryyoutubeIt's the PC tech review you've been waiting for. Alex Battaglia takes a closer look at Nixxes' PC port of Marvel, breaking down all graphics settings stacked up against PlayStation 5, along with the best settings overall. All this along with commentary on the quality of the conversion work, the successful adaptations for PC users and much, much more. Go here for at-a-glance look at optimised settings and the closest PlayStation 5 equivalents: https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2022-marvels-spider-man-pc-tech-review Join the DF Patreon for EARLY ACCESS to every DF Direct Weekly, pristine video downloads, behind the scenes content and much, much more: https://bit.ly/3jEGjvx Podcast RSS Feed: https://digitalfoundry.podbean.com/ Subscribe for more Digital Foundry: http://bit.ly/DFSubscribehttps://www.youtube.com/watch?v=xI2VUQsPqJo&feature=youtu.be
-
HZD ilk çıktığında bir ekranda uzunca bekleterek 1 küsür gb lık shader cache oluştururdu sonra bu bekleme olmasın diye oynarken arka planda oluşturacak şekilde ayarladılar oyunun sonuna kadar önbellekleme yapılmıyordu bir 10 dk boyunca oynarken arkada yapıp bitiriyordu önbellekleme budur.
Spider man de önbellekleme yapıyor ama oyun klasöründe değil ekran kartı sürücüsüne ait DxcCache adlı klasörde yaklaşık 150mb bu dosyaları silince işlemci gücüne bağlı olarak bende mesela nixxes logosu gelene kadar işlemciyi %100 kullanıyor daha sonraki açılışlarda önbellek dosyaları yerinde olduğu için işlemci kullanımı %20-30 civarı.
Bazı oyun temp klasöründe önbellek oluşturur forza horizon 5 gibi bazısı belgelerimde yapar 2042 gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Starborn -- 27 Ağustos 2022; 2:57:36 > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DARKKNIGHT54 -- 28 Ağustos 2022; 14:14:39 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X