Şimdi Ara

Maserati Ghibli Deneyimim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
5.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    671.000TL fiyatı hak ettiğini düşünmediğim bir araç.

    Porsche Panamera gibi bir harika varken özellikle de.

    Ayrıca ultra zengin olup, süper lüks marka düşkünü olsam bile tercih edeceğimi sanmıyorum.

    Maserati iyi markadır, çok iyidir hemde. Ancak bu araç bence biraz üstüne düşülmeden yapılmış. İlerde sahip olmak istediğim markalardan biridir, ama Ghibli değil GT modeli olacaktır bu sanırım.

    FIAT bandına giren markaların malzemeleri birbirine çok benzemeye başladı. Ferrari'yi hariç tutuyorum çünkü, Ferrari tamamen exclusive/exotic bir marka, bunun farkındalar. Gelelim örneklere, bunu bir kaç defa daha yazmıştım;

    Lancia Thema ile Fiat Freemont malzeme kalitesi arasında bir fark göremedim. Tabi ki gösterge paneli, koltuk döşemesi, paspaslar gibi detaylar ve farklar mevcut. Ancak direksiyon, kokpit plastiği aynı geldi bana. Sonra Ghibli konusuna gelecek olursak, hadi aynı demeyim yine ama Thema ile Ghibli kokpit plastiği aynı gibi geldi bana. Ama Thema-Freemont arasında ki detay ve farklar gibi, Ghibli-Thema arasında da bir çok detay ve fark var elbette. Sonuçta birisi Maserati daha çok özen gösterdikleri kesin Lancia'ya göre. Belki vergi kurbanı olmuş olabilir, diğer ülkeler de bu kadar fiyat farkı olacağını sanmıyorum. Malzeme kalitesinin kötü olduğunu söylemem çıkarılmasın bu yazıdan, malzeme kalitesi gayet iyi. Ama insan 600.000TL ödeyeceği bir araç için farklı bir doku, bir fark bekler. Bu tarz zaten Mercedes-BMW-AUDİ üçlüsünde sunuluyor 200.000TL civarı rakamlara. Ön konsola biraz daha değinmek istiyorum, aynı grubun Bravo diye bir araç üretiyor, sen neden onun izlerini taşıyan bir tasarımı ön konsola taşıyorsun, gerçekten çok sinir bozucu, konsola baktıkça Bravo aklıma geliyor. Ayrıca konsol gerçekten çok basit ve boş. Tek güzel kısım gösterge paneli bana göre. Bu kadar boş bir konsol sevenleri de anlamıyorum. Misal Peugeot 308 gibi bir facia var. Ortaya kocaman bir ekran koymak, sadece ekran üzerinden tasarım sunmak süper lüks bir marka için kabul edilemez. Mercedes'in ve BMW'nin tablet ekran kullanması ne kadar kabul edilemez ise, Maserati içinde bu kabul edilemez.

    Tamam bir Flying Spur fiyatına satılmıyor ama bir XJ fiyatına da satılmıyor. ''İnsanlar Ghibli ve Maserati'yi farklı olmak piyasada az görünmek için alır'' vs... gibi yorumlar yaparak değerlendiriyor ancak, Porsche Panamera'da çok satıyor diye karizması çizilmiş bir marka ve model değil. Yine aynı şekilde Jaguar sadece bu foruma has kötüleniyor ama marka değeri ve imaj olarak harika bir markadır bana göre. Asaleti var. Ghibli'nin motor avantajı var, çeşit var ve başarılı motorlar sunuyor.

    Benim için özellikle arka tasarımı klasik, sıradan bir Asya markalarından farksız, kısaca başarısız. Kısmen yarı fiyatına satılan CLS-6-A7 gibi tasarım harikası araçları görünce, Ghibli'nin daha aykırı, daha farklı olmasını beklerdim. Tasarım mazisinde, bir önce ki kasa Quattroporte gibi bir efsane olan markadan beklenmeyecek bir tasarım.

    Özellikle 1 milyon TL ve üstü rakamlara satılacak versiyonları daha tuhaf. O paraları veren kişinin seçeceği marka Aston Martin-Bentley olur bence.


    Aynen altina imzami atarim katiliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cumartesi gecesi Filistin Caddesi'ne çıkın her marka her model var. Galeri gibi.
  • Maserati tamamen el yapımı bir araçtır.Zamanınız oöursa mega fabrikalar çatısı altında bir sürü belgesel var izleyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.