Mavi.com.tr sitesinden daha önce birkaç alışverişim olmuştu. Bu alışverişlerimden bazılarında iade veya teşhir ürünü göndermişlerdi; lekeli ve kirli ürünler. Kendilerini uyardım. Normalde iade veya teşhir göndermediklerini, karışıklık olabileceğini söylediler ve özür dilediler. Ancak bu durum tekrarlandı. Demek ki doğru bilgi vermiyorlarmış. Son alışverişimde yine etiketsiz ve lekeli bir t-shirt gönderdiler. Önemsemeden yıkayıp giydim. Aynı ürünü beğendiğim için üç parça daha sipariş verdim. Bunlardan biri gerektiği gibi etiketli, katlı ve naylon ambalajındaydı; diğeri açıkta ama etiketliydi; bir diğeri ise kirli, etiketsiz ve etiketin takıldığı plastik kanca yırtılmış vaziyetteydi. Sonuç olarak Mavi Giyim, ahlaki olmayan bir ticaret anlayışıyla, müşterinin görmediği yerde, elinde kalan ikinci el statüsündeki ürünleri müşteriye sunmaktan çekinmeyen, bu konuda yanıltıcı bilgi veren güvenilmez bir firmadır. Halkımızın çoğu ses çıkarmaz ve razı olur; ses çıkaranlar ise zaman ve emek harcayarak ürünü iade eder ki bu durum firma için olumsuz bir etki yaratmaz. Bu mantıkla hareket ediyorlar ve maalesef bu konuda haklı çıkmaktalar. |
Mavi Giyimin İkinci El Statüsünde Kirli Kullanılmış Ürünler Göndermesi
-
-
O aldığınız ürünler çoğunlukla mağazalardan gönderiliyor.
Mağazada o ürünü deneyen sığırlar kabinlere atıyor, etiketlerini yırtıyor.
Firmanın ne yapmasını bekliyorsunuz bu konu hakkında? Her mağazaya bir çamaşır makinesi koyup yıkayıp mı göndersinler size?
Ben burada bir mağduriyet göremiyorum, ürün kullanılamaz durumda olur tamam ama kirli dediğiniz ürünler tamamıyla mağazada deneme yapanların marifeti.
-
Evet gerekiyorsa yıkanacak. Mağazada mı yıkanır merkezde mi yıkanır bilmiyorum o kadarını.
Ürün ayıplı olmayabilir ama verilen hizmet ayıp kapsamında değerlendirilebilir. Şikayetvar'daki yorumlar incelenirse görülecek, bazı firmalar ter kokan ürün bile yolluyormuş. Müşteri her ne kadar onu makinede yıkayınca düzelse de uzaktan satışla aldığı ürünü inceleme aşamasında makul düzeyde düzgün olmasını isteme hakkına sahip.
Başlığı açan forumdaşa teşekkür ederim. Bu ses çıkarmaz, çıkarsa da emek zaman harcar sözlerini yaşamış birisi olarak şuradaki başlığım incelenirse, bu işlerin bir yerde vatandaşlık görevi olduğunu ekleyebilirim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ErwinO aldığınız ürünler çoğunlukla mağazalardan gönderiliyor.
Mağazada o ürünü deneyen sığırlar kabinlere atıyor, etiketlerini yırtıyor.
Firmanın ne yapmasını bekliyorsunuz bu konu hakkında? Her mağazaya bir çamaşır makinesi koyup yıkayıp mı göndersinler size?
Ben burada bir mağduriyet göremiyorum, ürün kullanılamaz durumda olur tamam ama kirli dediğiniz ürünler tamamıyla mağazada deneme yapanların marifeti.
işin içinde hangi sığırların, hangi tanaların olduğu beni ilgilendirmez. bu durumdan sorumlu da değilim. markanın ortakları arasında yer almıyorum.
çamaşır makinesinde yıkayıp gönderirlerse s...çmakla kalmazlar sıvamış olurlar. çok mantıklısın.
mağduriyet göremiyormuş paşa. ikinci el ürünlerin kendisine kakalanmasına razıymış. o senin bileceğin iş.
ben sıfır ürün parası ödüyorum sıfır ürün, defosuz, kusursuz, p..ksuz püsürsüz ürün isterim. bunu nasıl başaracağı kendilerinin sorumluluğu.
ama en basitinden deneme ürünleri böyle online alışveriş yapıp ürünü görmeyen müşteriye itelemek yerine ister ikinci el olarak satsınlar ister yenilenmiş olarak satsınlar. keyifleri bilir.
ben ambalajında denenmemiş, ambalajı açıklmamış, orasına burasına edilmemiş ürün isterim. sen başkasına razı oluyorsan bu senin bileceğin iş. bu en doğal hakkım. kimsenin içine ettiği ürünü almak zorunda değilim, gözümle görmüyorum diye.
bu koyunlar olduğu müddetçe bu düzen değişmez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 5 Eylül 2024; 13:26:26 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X