Şimdi Ara

Max 44.000 ESP'li ve Triger Zincirli Araç Tavsiyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Konfor yakışıklılık donanım yol tutuş kalite istiyorsanız yukarda da yazılmış astra biçilmiş kaftan halam 0 aldı 3 yıldır bakıma gitti sadece tavsiye ederim ama en boşunu almayın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 2009 ford mondeo düşünmez misiniz ?

    Not:ilanla bir alakam yok örnek olarak paylaştım.

    Link:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-hatasiz-ford-mondeo-1.6-titanium-full-plus-full-sanruflu-216531066/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolda seni gerçekten illaki istediğin esp kadarda düzgün çalışsın istiyorsan e46 dışında seçenek göremiyorum önden çekişli arabada esp nin donanım ismi dışında kattığı en ufak + sı yoktur arkadan itişli araç bakman lazım onun için c180 lerde var ama fiyatları ve cc kriterini aşıyor e46 tavsiyemdir kullanıcısıyım da merak ettiklerini sorabilirsin alternatif lancer bakabilirsin ama esp dediğim gibi önden çekişli araç için bi anlam ifade etmiyor 4*4 veya arkadan itişi de kriter olarak ekle
  • Hyundai i30 (mode, mode plus, style, style plus, prime, elite seçeneklerinde ESP var, 2008-2012 arası triger zincirli, yeni kasaları zincirli mi bilmiyorum)
  • Vw grubunun tsi lari , kia-hyundainin crdi ve gdi motorları, fiatin 1.3 multijeti, opelin 1.3 ctdi ı, mazdanin 1.5 benzinlisi zincirli sistemdir..

    yeni tsi lar(tek turbolular) kayışa gecti..

    Ayrica yeni nesil araclarda 90bin kmden başlıyor değişim periyodu kayisin.. benim aracta 160bin ilk degisim kmsi

    Zincirde degisim gerekmiyor olsa da, ihmal etmeye daha musait bir sistem, birsey olmaz diyip..

    zaten sesli calisiyor; muhtemel bir gevseme durumunda standart bir kullanıcının farketmesi zor..

    Kendi sente ayarini kendi yapip, bir de sessiz calissa, ömürlük olurdu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Honda civic 2010

    Neden civic? Güvenlik? Sarfiyat? Yol Tutuş?

    Cvt sini kullanmış biri olarak ben cevaplayayım:

    Araç yol tutuşu, normal kullanım ve biraz aksiyon istiyorsan(bokunu çıkartmadan) oldukça tatminkâr.

    Yakıt konusun da ise kesinlikle LPG .
    Şehir içi en yüksek 25 krş,şehir dışı ortalama bir kullanılanım ile 20 krş.

    Bu arada 2010 Honda Civic , zinciridir,kayışlı değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PuSaT28


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Honda civic 2010

    Neden civic? Güvenlik? Sarfiyat? Yol Tutuş?

    Cvt sini kullanmış biri olarak ben cevaplayayım:

    Araç yol tutuşu, normal kullanım ve biraz aksiyon istiyorsan(bokunu çıkartmadan) oldukça tatminkâr.

    Yakıt konusun da ise kesinlikle LPG .
    Şehir içi en yüksek 25 krş,şehir dışı ortalama bir kullanılanım ile 20 krş.

    Bu arada 2010 Honda Civic , zinciridir,kayışlı değil.

    2010dan sonra çıkanlar mı zincirli? 2008-2009 fln zincir yokmu=

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj.trust.06


    quote:

    Orijinalden alıntı: PuSaT28


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Honda civic 2010

    Neden civic? Güvenlik? Sarfiyat? Yol Tutuş?

    Cvt sini kullanmış biri olarak ben cevaplayayım:

    Araç yol tutuşu, normal kullanım ve biraz aksiyon istiyorsan(bokunu çıkartmadan) oldukça tatminkâr.

    Yakıt konusun da ise kesinlikle LPG .
    Şehir içi en yüksek 25 krş,şehir dışı ortalama bir kullanılanım ile 20 krş.

    Bu arada 2010 Honda Civic , zinciridir,kayışlı değil.

    2010dan sonra çıkanlar mı zincirli? 2008-2009 fln zincir yokmu=

    Şimdi, 2009 Civic sahibi arkadaşı aradım, mesajını görünce, onun ki de zincirli imiş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PuSaT28


    quote:

    Orijinalden alıntı: dj.trust.06


    quote:

    Orijinalden alıntı: PuSaT28


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Honda civic 2010

    Neden civic? Güvenlik? Sarfiyat? Yol Tutuş?

    Cvt sini kullanmış biri olarak ben cevaplayayım:

    Araç yol tutuşu, normal kullanım ve biraz aksiyon istiyorsan(bokunu çıkartmadan) oldukça tatminkâr.

    Yakıt konusun da ise kesinlikle LPG .
    Şehir içi en yüksek 25 krş,şehir dışı ortalama bir kullanılanım ile 20 krş.

    Bu arada 2010 Honda Civic , zinciridir,kayışlı değil.

    2010dan sonra çıkanlar mı zincirli? 2008-2009 fln zincir yokmu=

    Şimdi, 2009 Civic sahibi arkadaşı aradım, mesajını görünce, onun ki de zincirli imiş.

    yani çok mantıklı çünkü motor teknolojisi 20senedir aynı teknoloji hep VTEC.ha bi ara i-VTEC oldu ama daha ikisi arasındaki net fark nedir bilen eden yok piyasada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam triger dedigin bir depo benzinden daha pahalı birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic iihs guvenlik testlerinde cok yuksek not almisti onuda hatirlatalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kia cerato verelim esp ve zincir tiriger. geniş konforlu araba hemde ucuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trigerin zincirli olmasının araç seçiminde etmen olması garip geldi. Çok şüpheliyseniz aldıktan sonra değiştirirsiniz olur biter.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.