Şimdi Ara

MAX 50-51bin dizel otomatik sıfır (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    fiat 500l ve peugeot 308 dışında alternatif yok o fiyatlarda.

    C4 comfort plus da bulunabiliyor iyi pazarlıkla. 1.2 Tsi kesinlikle dizel alternatifi bir motor değil. Uzun süre kullanılacaksa ikinci el değerini bir kenara atıp 308 ve c4 değerlendirilmeli. Style donanım i30 da olabilir.

    C4 alınabiliyorsa 50 bine ikisinden de iyi tabii.

    Ben bir süredir 2. el C4 fiyatlarına internetten bakıyorum, plus donanımlı kullanılmışlarına bile daha çok istiyorlar nerdeyse.

    Siz yakın zamanda fiyat aldınız mı c4 comfort plus e-hdi mcp için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    fiat 500l ve peugeot 308 dışında alternatif yok o fiyatlarda.

    C4 comfort plus da bulunabiliyor iyi pazarlıkla. 1.2 Tsi kesinlikle dizel alternatifi bir motor değil. Uzun süre kullanılacaksa ikinci el değerini bir kenara atıp 308 ve c4 değerlendirilmeli. Style donanım i30 da olabilir.

    C4 alınabiliyorsa 50 bine ikisinden de iyi tabii.

    Ben bir süredir 2. el C4 fiyatlarına internetten bakıyorum, plus donanımlı kullanılmışlarına bile daha çok istiyorlar nerdeyse.

    Siz yakın zamanda fiyat aldınız mı c4 comfort plus e-hdi mcp için?

    Hocam 15 gün önce falandı exclusive 2012 model vardı 54 bine kadar düştüler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro
    2012 modellerde bu sorun çoğunluğun çoğunluğu ile kalktı .


    çoğunluğu ile.
    Böyle bir dünya yok bir kere.
    DSG sorun çıkarma potansiyeli taşıyan bir şanzıman,artı Türk insanına 2. sınıf muamele yapılıyor,dışarda 5 10 yıl garanti verilen mala bizde verilen garanti ortada.
    Kusura bakmayın objektif olan hiç kimse dsg önermez şu şartlarda hem de 8 bin lira paraya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro
    2012 modellerde bu sorun çoğunluğun çoğunluğu ile kalktı .


    çoğunluğu ile.
    Böyle bir dünya yok bir kere.
    DSG sorun çıkarma potansiyeli taşıyan bir şanzıman,artı Türk insanına 2. sınıf muamele yapılıyor,dışarda 5 10 yıl garanti verilen mala bizde verilen garanti ortada.
    Kusura bakmayın objektif olan hiç kimse dsg önermez şu şartlarda hem de 8 bin lira paraya.

    Her yerde 2012 model DSG çevirsek 10 tane 6'sı %100 sorunum yokder . Tahminimce en az 6 sı .

    ---

    Hocam peki 2013 modellerde bu sorunun olduğuna inanıyormusunuz . Ben hiç forumda 2013 Model bir Volkswagen DSG sorununa rastlayan görmedim , acaba benmi göremedim yoksa kimsemi göremedi .

    Var olanları görüp söylemek basittir , ama olmayanıda söylemek lazım .

    Bakın o potansiyel sizin kafanızda öyle eskilere bakarak şüphe uyandırır .ÖRNEK : mesela Caddy eski modellerinde baskı - balata sorunu kronikdi . Ama yeni caddy'lerde bu sorun yok 45.bin km TAŞ .

    Çoğu marka başka pazarlarda daha üstün bir tarife uygular . Bu garanti konusu değil donanım , fazlalık , araç , vb . TR bu garantiyi veren Doğuş oluyor sanırsam 2 yıl garanti bencede kötü bunu bende eleştiririm Çok saçma . Keşke bu eksikliği garantiden vermeselerdi .

    ---

    Bence siz DSG tadına varmamışsınız . 2013 model sorunsuz DSG alıp tadını çıkarmak için 8 Bin fazla gözüksede verilmez değil bence değer . Sorun bakın etrafınızda 2013 Model Vw Dsg kullananlara sorun bir .

    İnşallah sizde şu DSG bağlanacaksınız eminim ben .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 7 Mayıs 2013; 20:21:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Her yerde 2012 model DSG çevirsek 10 tane 6'sı %100 sorunum yokder . Tahminimce en az 6 sı .



    kalan 4üne de garanti bitince arabayı enayinin birine kakala deriz,çözeriz
    DSG li araç kullandım,ve araştırırsanız şöyle bir yorumum da mevcuttur:
    Doğuş benim insanıma 2. sınıf adam muamelesi yapmayı bıraksın,dışarda nasıl oluyorsa burada da malının arkasında 5 sene 10 sene koşulsuz dursun,millete dsg yi bu fahiş fiyatlara rağmen ilk önerecek ben olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Her yerde 2012 model DSG çevirsek 10 tane 6'sı %100 sorunum yokder . Tahminimce en az 6 sı .



    kalan 4üne de garanti bitince arabayı enayinin birine kakala deriz,çözeriz
    DSG li araç kullandım,ve araştırırsanız şöyle bir yorumum da mevcuttur:
    Doğuş benim insanıma 2. sınıf adam muamelesi yapmayı bıraksın,dışarda nasıl oluyorsa burada da malının arkasında 5 sene 10 sene koşulsuz dursun,millete dsg yi bu fahiş fiyatlara rağmen ilk önerecek ben olurum.

    Hocam en az 6'sı kalan 4'üde Güncelleme ile sorununuz çözecek kesin olarak . Bizim gibi .

    Doğuş oto zaten bu fiyat konusunda berbat DSG fiyatımı sizi bu kadar yönlendirmemeye sokuyor olabilir . Ama bu asla DSG tatsız olacağı anlamına gelmez . Artık katlanıyoruz mecburen ama yaptıkları hata bir gün baş yarar .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Hocam en az 6'sı kalan 4'üde Güncelleme ile sorununuz çözecek kesin olarak . Bizim gibi .


    ben çözeceki tanımam.
    Ben mala verilen GARANTİYE BAKARIM.
    LAfla 8 bin lira para verilmez.
    İcraatı görelim,görelim 5 sene garantiyi honda gibi toyota gibi,ondan sonra konuşalım.
    Güncelleriz,çözeriz, ama 2+2 patlarsa öperiz falan geçiceksiniz bu işleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Hocam en az 6'sı kalan 4'üde Güncelleme ile sorununuz çözecek kesin olarak . Bizim gibi .


    ben çözeceki tanımam.
    Ben mala verilen GARANTİYE BAKARIM.
    LAfla 8 bin lira para verilmez.
    İcraatı görelim,görelim 5 sene garantiyi honda gibi toyota gibi,ondan sonra konuşalım.
    Güncelleriz,çözeriz, ama 2+2 patlarsa öperiz falan geçiceksiniz bu işleri.

    2013 Model 0km Çözülüp geliyor . Keşke garanti yüksek olsa ama napıcaksın .

    Lafla değil işte 8 Bin lirayı elle vericek .

    5 Sene garantiyi Honda ve Toyota'nın distribütör marka değil .

    Siz araç alıcağınız zaman en fazla garanti vereni alın o zaman hocam . Sürekli aracı sorun çıkacak ha şimdi ha yarın çıkacak gibi kullanırsınız .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    fiat 500l ve peugeot 308 dışında alternatif yok o fiyatlarda.

    C4 comfort plus da bulunabiliyor iyi pazarlıkla. 1.2 Tsi kesinlikle dizel alternatifi bir motor değil. Uzun süre kullanılacaksa ikinci el değerini bir kenara atıp 308 ve c4 değerlendirilmeli. Style donanım i30 da olabilir.

    C4 alınabiliyorsa 50 bine ikisinden de iyi tabii.

    Ben bir süredir 2. el C4 fiyatlarına internetten bakıyorum, plus donanımlı kullanılmışlarına bile daha çok istiyorlar nerdeyse.

    Siz yakın zamanda fiyat aldınız mı c4 comfort plus e-hdi mcp için?

    2013 model 115 hp comfort plus dizel otomatik araç için 53600 tl fiyat aldım.Doktor yada avukat olanlara 52500 e kadar verdiler.
    92 hp düz vites comfort plus için de 48 bin tl fiyat aldım.
    Dizel ve otomatik isteniyorsa şu an için bence en iyi seçenek C4.
    Benzinli ve düz vites olabilirse benim kafama yatan seçenek Golf 1.2 tsi comfortline.
    Golfde dsg farkı 7 bin
    dizel farkı 12 bin küsür,vallaha akıllara zarar.
    Ben 1.2 tsi düz vites için kapora verdim,aynı aracın dizel otomatiği tam 19 bin lira fazla.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    fiat 500l ve peugeot 308 dışında alternatif yok o fiyatlarda.

    C4 comfort plus da bulunabiliyor iyi pazarlıkla. 1.2 Tsi kesinlikle dizel alternatifi bir motor değil. Uzun süre kullanılacaksa ikinci el değerini bir kenara atıp 308 ve c4 değerlendirilmeli. Style donanım i30 da olabilir.

    C4 alınabiliyorsa 50 bine ikisinden de iyi tabii.

    Ben bir süredir 2. el C4 fiyatlarına internetten bakıyorum, plus donanımlı kullanılmışlarına bile daha çok istiyorlar nerdeyse.

    Siz yakın zamanda fiyat aldınız mı c4 comfort plus e-hdi mcp için?

    2013 model 115 hp comfort plus dizel otomatik araç için 53600 tl fiyat aldım.Doktor yada avukat olanlara 52500 e kadar verdiler.
    92 hp düz vites comfort plus için de 48 bin tl fiyat aldım.
    Dizel ve otomatik isteniyorsa şu an için bence en iyi seçenek C4.
    Benzinli ve düz vites olabilirse benim kafama yatan seçenek Golf 1.2 tsi comfortline.
    Golfde dsg farkı 7 bin
    dizel farkı 12 bin küsür,vallaha akıllara zarar.
    Ben 1.2 tsi düz vites için kapora verdim,aynı aracın dizel otomatiği tam 19 bin lira fazla.

    Teşekkürler.

    50 bin biraz psikolojik sınır gibi benim için.

    308 49'a kadar alınabiliyor, c4 ile iç-dış tasarımı dışında oldukça benzer araçlar, motor-şanzıman-şasi-donanım vs. Kozmetik için 4-5 bin çok fazla bence bu sınıf arabalarda.

    1.2 tsi konusunda da çok farklı yorumlar var. Cihanair 15 km ortalama ile 11.5 litre yakıyor, açık yolda ekonomik olacağına şüphem yok da şehiriçinde tüketim olarak sıkıntılı gözüküyor. Bir de leon'da dsg farkı 4 bin , golf'te 7 bin. Zaten golf de yaklaşık 2-3 bin pahalı o da kafadan 5-6 pahalıya geliyor ki yeni leon golf'e bu sefer izolasyon, malzeme vs olarak da çok yakın, hatta daha sessiz çıktığı testler bile var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    fiat 500l ve peugeot 308 dışında alternatif yok o fiyatlarda.

    C4 comfort plus da bulunabiliyor iyi pazarlıkla. 1.2 Tsi kesinlikle dizel alternatifi bir motor değil. Uzun süre kullanılacaksa ikinci el değerini bir kenara atıp 308 ve c4 değerlendirilmeli. Style donanım i30 da olabilir.

    C4 alınabiliyorsa 50 bine ikisinden de iyi tabii.

    Ben bir süredir 2. el C4 fiyatlarına internetten bakıyorum, plus donanımlı kullanılmışlarına bile daha çok istiyorlar nerdeyse.

    Siz yakın zamanda fiyat aldınız mı c4 comfort plus e-hdi mcp için?

    2013 model 115 hp comfort plus dizel otomatik araç için 53600 tl fiyat aldım.Doktor yada avukat olanlara 52500 e kadar verdiler.
    92 hp düz vites comfort plus için de 48 bin tl fiyat aldım.
    Dizel ve otomatik isteniyorsa şu an için bence en iyi seçenek C4.
    Benzinli ve düz vites olabilirse benim kafama yatan seçenek Golf 1.2 tsi comfortline.
    Golfde dsg farkı 7 bin
    dizel farkı 12 bin küsür,vallaha akıllara zarar.
    Ben 1.2 tsi düz vites için kapora verdim,aynı aracın dizel otomatiği tam 19 bin lira fazla.

    Teşekkürler.

    50 bin biraz psikolojik sınır gibi benim için.

    308 49'a kadar alınabiliyor, c4 ile iç-dış tasarımı dışında oldukça benzer araçlar, motor-şanzıman-şasi-donanım vs. Kozmetik için 4-5 bin çok fazla bence bu sınıf arabalarda.

    1.2 tsi konusunda da çok farklı yorumlar var. Cihanair 15 km ortalama ile 11.5 litre yakıyor, açık yolda ekonomik olacağına şüphem yok da şehiriçinde tüketim olarak sıkıntılı gözüküyor. Bir de leon'da dsg farkı 4 bin , golf'te 7 bin. Zaten golf de yaklaşık 2-3 bin pahalı o da kafadan 5-6 pahalıya geliyor ki yeni leon golf'e bu sefer izolasyon, malzeme vs olarak da çok yakın, hatta daha sessiz çıktığı testler bile var...

    Ben hayatımın yüzdesel olarak en büyük zararını Peugeot 307 de ettim.
    38 bine sıfır aldığım aracı , 90 bin km de hatasız birazı taksit olmak üzere 22 bine sattım.
    Belki o günler geride kaldı ama bu yüzden pahalı ve buna rağmen donanım eksiklikleri olduğunu bilerek Golf e kapora yatırdım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.