< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bende ödedim faturayı, sonra şikayet ettim. 5 dakika geçmeden arandım. Konuşmayı özet geçeyim; Fatura dönemim 17Mayıs-17Haziran olmasından mütevellit, bana 40 TL yapılan zammı eleştirdim. Savunmaları Haziran ayı da var fatura içerisinde oldu. Bende Mayıs'ta var diyerek savunma yaptım, madem öyle yarı yarıya indirim tanımlayın anlaşalım dedim. :) 25TL sonraki faturama indirim yansıtılacağı bildirildi. Konu kapandı. Ortalama 3-5 dakika içerisinde yapılan erken zammı geri aldırdım diyebilirim. Maksat zam'da değil ya, hep mi düzgün vatandaşın cebine göz dikilir ona isyan ediyorum artık. :( < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unraiser -- 26 Mayıs 2022; 21:16:6 > |
Bende şikayet edeceğim fakat 3 tane abone numarası çıkıyor hangisini seçeceğim ? |
Farktemez birini seçmeniz yeterli. |
Beni kaale almamislar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |