Şimdi Ara

Mayıs Ayı Geldi, Çizgi'ye Asus B3 Anakartlar Gelmedi [ANAKONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Yaklaşık 26 Şubat 2011 tarihinden beri satın aldığım Asus P8H67-M EVO anakartım geçtiğimiz cuma günü dahil çizgi elektronik ile telefon görüşmesi yaptığımda aynı cevabı aldım.

    Çizgi Elektronik Cevabı : "Anakartlar yurt dışından bekleniyor."

    Ben ve benim gibi Olan arkadaşlar varsa görüşlerini bildirirlerse güzel olur.

    Eksen Bilgisayar ve bazı firmalar kendisinin sattığı anakartları değiştiriyor fakat kendi insiyatifi ve kendisi ithalat yaptığı için değişim yapıyormuş çizgi elektronikten verilen bilgiye göre.

    Ben bilgisayar bayisi kanalı ile aldığım için, anakartım mersa garantili fakat anakartı mersa değiştirmiyor onun yerine yetkili servisi olan çizgi elektronik konu ile yetkili firmaymiş zaten çizgi elektronik ile yaptığım telefon görüşmesindede bunu inkar etmiyorlar.

    Saolsunlar, eksik olmasınlar ilgileniyorlar fakat birden fazla hdd takıcam artık sıkıldım beklemekten.

    Anakartı iade etsem cpu, ram, v.s. elimde kalacaktı oda olmadı, böyle kullanıyoruz ama değiştirmenin ve mayıs ayının vakti geldi artık....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcanozsisman -- 1 Mayıs 2011; 19:13:01 >







  • Bende aynı şekilde anakart değişimi için bekliyorum. Mayıs ayına kadar değişim yapılacak anakart sayısının belirleneceği, Mayıs ayı içinde de değişim yapılacağı söylendi. Ama hangi gün belli değil. Bugün de olabilir, 3-4 hafta sonra da. Bekleyecez artık...

    İşin kötü tarafı bendeki anakart arızalı hiç çalışmıyor ve eski revizyon olduğu için tamir de etmediler. Sistemi kullanabilmem için mecburen değişim gününü beklemem gerekiyor.
  • quote:

    Mehmet Bey merhaba,

    xxxxxxxxxxxxxxxx seri numaralı ürününüzün değişimi için kaydınız bulunmaktadır.Ürünler stoklarımıza girdi ,değişimi gerçekleştirebilmemiz için ürününüzü servisimize fatura fotokopisi ile birlikte gönderirseniz işlemlerini başlatalım.



    Kolay gelsin,

    Emel Yılmaz

    Teknik Servis Sorumlusu

    0 212 356 70 70

    eyilmaz@cizgi-rma.com -http://www.cizgi-rma.com



    Bana 5 gün önce böyle bir mail geldi.Göndereceğim en kısa zamanda...




  • @mbtaskale EVO lar gelmiş demekki. Bendeki Deluxe. Bakalım bana ne zaman mesaj gönderecekler.
  • mesaj bana yollamadılar henüz, bu arada telefon görüşmelerimde daima faturaya ihtiyaç olmadığını seri numarasından gerekli işlemleri yapabileceklerini söylediler, faturayı şirket muhasebesinde kullandık bile.

    Bu kadar bekledikten sonra illede fatura diye tuttururlarsa yandık artık faturayı arar dururuz muhasebede...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbtaskale

    quote:

    Mehmet Bey merhaba,

    xxxxxxxxxxxxxxxx seri numaralı ürününüzün değişimi için kaydınız bulunmaktadır.Ürünler stoklarımıza girdi ,değişimi gerçekleştirebilmemiz için ürününüzü servisimize fatura fotokopisi ile birlikte gönderirseniz işlemlerini başlatalım.



    Kolay gelsin,

    Emel Yılmaz

    Teknik Servis Sorumlusu

    0 212 356 70 70

    eyilmaz@cizgi-rma.com -http://www.cizgi-rma.com



    Bana 5 gün önce böyle bir mail geldi.Göndereceğim en kısa zamanda...



    haklısın dostum, bazı kişilere mail yoluyla ulaşılmış sana olduğu gibi en kısa zamanda yolla bencede.

    ben tekrar az önce aradım, anakartların stoklara girdikçe değişim yapıldığı bilgisini verdiler, anlamadım gitti bu işi adet belli değilşecek anakart belli.

    Bizim değişim için gelen anakartları, "bunlar nasıl olsa bekliyor biraz daha beklesinler, satalım iç piyasaya" mı diyorlar acaba




  • pffs bekle bekle nereye kadar
  • arkadaşlar ben hiç beklemeden aynı anakarttan aldım cünkü degişime yollarsam en az 1 ayda gelecektiki nitekim 1 ayı bile gececekti... ben sorunlu anakartı aldıgım firmaya 13 nisan gibi verdim ve para iadesi istedigimi söyledim...şu saat itibarı ile para iadesi isteğim kabul edilmiş ve hesabıma yatırılacak yarın inş. aldıgım yer büyük bi firma degil orta halli bir bilgisayar firması şahsa ait sagolsunlar hemen halletmişler hatta benim geç aradıgımı bile söylediler bende forumdan takip ettigim kadarıyla nakartlar gelmeyince heralde para iadeside daha olmamıştır diyodum...
  • Halen bir hareket yok firmada, bugün tekrar aradım farklı modellere başladık siizn model yok diyor hala. nasıl olur dedim mersabilg. satıyor siz onlardan alıp değiştirmiyormusunuz ithalatçınız onlar dedim. evet diyor birde bana
  • Çizgi çiziğini attı size
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnarcHiest

    Çizgi çiziğini attı size


    msi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mckhan -- 4 Mayıs 2011; 14:39:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnarcHiest

    Çizgi çiziğini attı size

    valla eskiden böyle değildi sanırım hızlı yürürdü işler çizgide, son zamanlarda asus markasının servisi, ithalatı v.s. ayrı firmalara verilince işler yavaşladı sanırım
  • Arkadaşlar, bu sabah çizgi elektronikten ismini vermiyim bayan bir çalışan beni aradı.

    Saolsun benim ürün modelini mersa'dan istetmiş sanırım bugün öğlenden sonra sıfır kutulu olarak birebir değişim işlemi gerçekleşecek inşallah.

    Sonucu akşama yazarım sizlere...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eXpErT_

    Arkadaşlar, bu sabah çizgi elektronikten ismini vermiyim bayan bir çalışan beni aradı.

    Saolsun benim ürün modelini mersa'dan istetmiş sanırım bugün öğlenden sonra sıfır kutulu olarak birebir değişim işlemi gerçekleşecek inşallah.

    Sonucu akşama yazarım sizlere...



    hayirli olsun

    yalniz bir sorun var imzanizdaki anakarti istemeyin p67 isteyin o islemciye yazik etmeyin derim (harici ekran karti varsa elinizde)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B.M.W -- 5 Mayıs 2011; 12:51:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zebani1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: eXpErT_

    Arkadaşlar, bu sabah çizgi elektronikten ismini vermiyim bayan bir çalışan beni aradı.

    Saolsun benim ürün modelini mersa'dan istetmiş sanırım bugün öğlenden sonra sıfır kutulu olarak birebir değişim işlemi gerçekleşecek inşallah.

    Sonucu akşama yazarım sizlere...



    hayirli olsun

    yalniz bir sorun var imzanizdaki anakarti istemeyin p67 isteyin o islemciye yazik etmeyin derim (harici ekran karti varsa elinizde)

    şimdi şöyleki açıklıyım dostum,

    İmzamdaki anakart benim tercihimdir bilerek ve isteyerek, P67 tabiiki haklısın bu tip bir işlemci için en doğrusu lakin ben işlemciyi kullanmadım ilanım var sıfır kutulu olarak satıyorum.

    Bugün anakartı hayırlısıyla değiştirdikten sonra onuda hiç kullanmadan satacağım.

    Bu arada HTPC sistemlere karşı özel bir ilgim var o nedenle P67 almadım, kullandığım anakartları daima mATX tipinde en iyi modelleri seçiyorum.




  • Evet arkadaşlar bu macerada bugün sona erdi, çizgi elektroniğe teşekkür ederim anakartım bugün sıfır & kutu biçimde birebir sorgusuz sualsiz değiştirildi.

    Değişimi devam eden arkadaşlar bu konu üzerinden devam edebilirler, bende elimden geldiğince yardımcı olurum...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.