Şimdi Ara

mazda 323 1.6 1993-94 model glx sedan hakkında sorum var

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
30.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • slm 2.el mazda nın bu modelini alacağım.200 binde kmsi vede motor rektefeye girmiş.nasıl dır bu araç km si falan iyi mi daha ne kadar gider bilgi almak istiyorum.önerilerini de bekliyorum.7.500 tl ye kadar olan fiyatlı araçları önerebilirsiniz bağlantı olarak falan.öğrenmek istediğim bir şey daha var rektefeye giren motor iyi olur mu kötü mü olur.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mazda 323 1.6 GLX Sedan (1993-1994): Kapsamlı Bir İnceleme

    Mazda 323 1.6 GLX Sedan, 1993'ten 1994'e kadar üretilen kompakt bir sedan otomobildir. Mazda 323 serisinin bir üyesi olan bu araç, güvenilirliği, yakıt verimliliği ve uygun fiyatıyla bilinmektedir.

    Motor ve Performans

    Mazda 323 1.6 GLX sedan, 1,6 litrelik dört silindirli bir motora sahiptir. Bu motor 116 beygir gücü ve 140 Nm tork üretir. Araç, beş ileri manuel veya dört ileri otomatik şanzımanla eşleştirilebilir. Manuel şanzıman, sportif bir sürüş deneyimi sunarken, otomatik şanzıman yumuşak ve konforlu sürüşler sağlar.

    Dış Tasarım

    Mazda 323 1.6 GLX sedan, aerodinamik bir dış tasarıma sahiptir. Düzgün hatları ve zarif kıvrımları, şık ve zamansız bir görünüm yaratır. Gövde rengi tamponları, gövdeye monte aynaları ve 15 inçlik alaşım jantları gibi detaylar, aracın genel görünümünü tamamlar.

    İç Mekan ve Donanım

    Mazda 323 1.6 GLX sedan'ın iç mekanı, konfor ve işlevselliği bir araya getirir. Kumaş veya deri döşeme seçenekleri mevcuttur. Sürücü koltuğu ayarlanabilir ve tüm koltuklar yolcular için yeterli baş ve bacak mesafesi sağlar. Donanım seviyesi, elektrikli camlar, elektrikli aynalar ve klima gibi özellikler içerir.

    Güvenlik Özellikleri

    Mazda 323 1.6 GLX sedan, o dönem için sağlam bir dizi güvenlik özelliğine sahiptir. Bunlar arasında sürücü ve yolcu hava yastıkları, ABS frenler ve emniyet kemerleri bulunur. Aracın sağlam yapısı, çarpışma durumunda yolcuları korur.

    Yakıt Verimliliği

    Mazda 323 1.6 GLX sedan, yakıt verimliliğiyle bilinmektedir. Manuel şanzımanlı model, şehir içinde 100 kilometrede 8,5 litre ve otoyolda 100 kilometrede 6,5 litre yakıt tüketir. Otomatik şanzımanlı modelin yakıt tüketimi biraz daha yüksektir.

    Sonuç

    Mazda 323 1.6 GLX Sedan, güvenilirliği, yakıt verimliliği ve uygun fiyatıyla aranan bir araçtır. Şık tasarımı, konforlu iç mekanı ve güvenlik özellikleri, onu hem günlük kullanım hem de uzun yolculuklar için mükemmel bir seçim haline getirir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hocam motor rektefe olmuşsa iidir,( tamammen girdiyse tabiki) 200 bin km devirdiyse zaten elinde sonunda motor bakım isteyecektir bu masraftan kurtulmuşsun,diğer açıdan parça konusunda neyim mazda sıkıntılı pahalı oluo,araba yürüyen aksanın dan tut aklına gelebilecek her parçasını göster tanıdığın bildiğin bi ustaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jin061907

    hocam motor rektefe olmuşsa iidir,( tamammen girdiyse tabiki) 200 bin km devirdiyse zaten elinde sonunda motor bakım isteyecektir bu masraftan kurtulmuşsun,diğer açıdan parça konusunda neyim mazda sıkıntılı pahalı oluo,araba yürüyen aksanın dan tut aklına gelebilecek her parçasını göster tanıdığın bildiğin bi ustaya.

    ..... iidr derken karışmak istiyorum..kim tarafından rektefe edilmiş araştırın normal tofaş reno ustasımı cidden mazdalardan anlayan bir ustamı...
    birde rektefeye girmiş motor daha fazla yakar nedeni..işlemeden dolayı olan kurum boşlukları...alırken ne yaktığını da sorun normal yakıtlar ile karşılaştırın..

    motor ömrü derken en az sanırım 200bin daha binersiniz sahibinden com da 420 bin kmde araçlar mazdanın 323 lerinden..ömürlük motor dedikleri bunun gibi bişiy sanırım..
    büyük şehire iseniz parça sıkıntınız usta sıkıntınız olmaz..olmadı aksaray ve istanbuldan getirtebilirsiniz..

    fiyata göre iyi ama yaşlı araçtır.Daha fazla ekleme olursa opellerede göz atabilirsiniz..vectralar tercihimdir..


    edit: bu arada aracın elektrik aksamına bakın aracın tek kronik sorunu sanırım bu belli bir yıldan sonra biraz zayıf kalıyor elektrik aksamı..kontrol iyi olur..




  • çok saolun cevapladığınız için haziran gibi almayı düşünüyorum.mazda 323 meraklısıyım bi akarabam kullandı bu aracı çok beğendim tipi göürünüşü performansı hele bir de çelik jantlı hali beni çok heyecanlandırıyor.çok hoşuma gidiyor gerçekten.bu bahsettiğim araç 0.16 a 0.20 yakıyormuş bi tek öncam çatlak.o sorunlu işte 7.250 fiyatlı
  • 323 98 sedan var bizde yaklaşık 4 senedir biniyoruz , genel anlamda çok sıkıntısız çok problemsiz yol tutuşu vs çok iyi . Genel bakımları vs yapıldıktan sonra o fiyata alınabilecek en iyi araç bence.
  • en iyi seçim olur bende 91 hb olanı var orjinal 93 bin kmde garaj arabası çok araştırdım alırken temizini bulursan sıkıntı yaşamazsın.
  • EVET ALMAYI DÜŞÜNÜODUM AMA ANKARADA BİR TANE TEMİZ GÖRÜNÜŞ LÜ BULDUM. BU BAHSTTTİĞİM ARAÇ REKTEFEYE GİRMİŞ AMA 2 KERE AĞIR HARARET YAPTIRMIŞLAR ARACA O YÜZDEN VAZGEÇTİM.YARDIMLAR VE CEVAPLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER KULLANAN ARKADAŞLAR VARSA BU ARACIN MODELİNDEN BURAYA YAZSINLAR SORUNLARINI VEYA İYİ YANLARINI BU ARACIN ÇOK MEMNUN OLURUM VEDE HERKES YARARLANMIŞ OLUR BU BİLGİLERDEN .SAYGILAR ....
  • Üreten mühendislerinden sonra en çok anlayan adamlar burda.
    Hiçbir bildik arızası yoktur.Kendi kendine sürekli çıkardığı hiçbir sorun yoktur.Motoru biraz erken retifiye edilmiş.Demekki sorun çıkarmasına sebep olunmuş.Normalde ömrü 350.000km civarındadır.Piyasada çok fazla var bu araçlardan.Çok hassas sorunlu bir motor olmadığından iyi toplandıysa sorunsuz çalışır.Ama nasıl toplandığını bilmeden bişey söylemek zor.Derdi olup olmadığı marşa basışından çaşmasından bile anlaşılır aslında ama görmeden bişey demek zor.
  • bilgilerimizi yazalım arkadaşlar araştıranların işine yarasın.teşekkürler
  • konuyu açana teşekkür.
    gerçekten araştıran var benim gibi.

    96 2.0 LS Ful accordum var 224 bin de
    mantıklı takaslara açığım.
    takas fiyatım 15 lira
    satış 14. pazarlık var...
    satış/takas sebebi daha ufak bir araç ile sedan/hb almak/değiştirmek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdivleli

    323 98 sedan var bizde yaklaşık 4 senedir biniyoruz , genel anlamda çok sıkıntısız çok problemsiz yol tutuşu vs çok iyi . Genel bakımları vs yapıldıktan sonra o fiyata alınabilecek en iyi araç bence.

    hızlanması nasıldır bu aracın? şehiriçi kullanmayı düşünüyorum ve 140 civarına rahat çıkabilir mi diye merak ediyorum
  • Bende 1993 Mazda 323 GLX 1.6 16V Sedan var. Size şöyle söyleyeyim; aracın öncelikle sanıldığı gibi parça sıkıntısı yok. Ancak uyguna mâl etmek için parçacıyı doğru seçmek var. Ben Ordu'da yaşıyorum ancak parçalarımı Ankara'dan getirtiyorum. Çavuşoğlu diye bir yer buldum arıyorum havale yapıyorum ertesi gün öğlende parçam elimde. Kaldı ki bu arabalara ancak bakım yaparsınız.Kolay kolay arıza yapıp da sizi yolda bırakacak bir araç değildir. Arkadaşlar 200.000'de rektefeden bahsetmişler ancak bir yanlışlık olsa gerek, bu araçların motor ömrü o kadar düşük değil. Ben 253.000'de halen kullanıyorum yağ yakma üfleme v.s. hiçbir problemi yok(maşallah). Sizlere de tavsiye ederim.
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Hizlanmasi senesine gore onde diyebiliriz.Hatta motor problemsiz ise yeni bir cok aractan iyi diyebilirim.Hafif bir arac. Bizde 90 model klimali vardi 250 kusur binde sattim.Yag bal rengini hic bozmuyor,eksiltmiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.