Şimdi Ara

Mazda 6 alınır mı ? (ya da Mazda3?) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
14.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Mazda 3'te kullanmanız lazım 2.0 motoru. Mazda 6'ya geçen sene G194 diye 2.5lt bir motor getirdiler avrupaya, o tam oluyor.

    İşçilik ve izolasyon Passat gibi değil makyaj önceesi Mazda 6'larda ama bir gevşeklik veya kalite sorunu hatırlamıyorum. Kendi aracımda da denk gelmedim. Koltuklar, kaplamalar, halılar vb vasat kalite sadece.
    Mazda 3 kullanmadim maalesef fakat boyutlari ve agirligi sebebiyle daha atik,kivrak olacagini tahmin ediyorum

    Bahsettigin 2,5 motoru CX5 ile kullandim,kisa test surusuydu bendeki 2.0 ile aman aman fark hissetmedim belki yuksek suratlerde kendini gosterir.

    Bendeki 6 makyaj sonrasi sanirim tam emin degilim 2017 sonu uretim fakat tam ismini bilmesemde bahsettigim bolum on konsol alti , kol dayama,bardakligin oldugu bolum komple saga sola rahatca oynatabiliyorsunuz pek siki degil yada gecen paspas degistirmek icin paspasi oturdugu klipslerinden kaldirirken paspas altindaki dosemede baya paspasla esnedi , davlumbaz kismi izolasyonu keza cok kotu , lastik sesi surekli icerde

    Bunlar ufak tefek kusurlar zaten kusursuz arac yok elimdeki araci 1-2 sene icerisinde 2,5 turbo unite ile degistirme niyetim var hala gelmedi bulundugum ulkeye.

    Bundan sonra da Mazda disinda bir marka arac alacagimi sanmiyorum.




  • _DIESEL_ kullanıcısına yanıt
    Paspas sorunu bende de öyle, taban halısı kötü, bagaj halısıda çok kötü maalesef. Fakat ara konsol hiç oynamıyor bende. Trim sesi vb hemen hiç yok, olsa zaten tutmam elimde aracı gıcığım böyle şeylere. Merkez konsola başka bir Mazda 6'da baktınız mı? Oynamaması lazım aslında.

    CX5'de 4x4le beraber 1600kg gibi, ona 2.5 turbo olur. Mazda 6'da kullanmanız lazım 2.5i.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Paspas sorunu bende de öyle, taban halısı kötü, bagaj halısıda çok kötü maalesef. Fakat ara konsol hiç oynamıyor bende. Trim sesi vb hemen hiç yok, olsa zaten tutmam elimde aracı gıcığım böyle şeylere. Merkez konsola başka bir Mazda 6'da baktınız mı? Oynamaması lazım aslında.

    CX5'de 4x4le beraber 1600kg gibi, ona 2.5 turbo olur. Mazda 6'da kullanmanız lazım 2.5i.
    Mazda Bayii muduru bizim eski Volvo bayii muduru aramiz cok iyi zamanim olunca dedigin araci test ederim

    Bende trim sesi sag kapi civari az da olsa var , konsoldan ses gelmiyor , bahsettigim gevsek bolumleri asagida eleman videoda gosteriyor.15:23 den itibaren >
    Autogefühlyoutube
    Mazda6 with GVC sedan vs wagon Full REVIEW test driven 2017 Limousine/Kombi Atenza
    https://www.youtube.com/watch?v=U28Nlx7xSuk




  • Gidiyor gitmiyor konusuna girmeden şunu söyleyeyim, üst devirlerde o headers dan çıkan sesi sevmeyen varsa gitsin bisiklete binsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Bizim Türkiye şartları işte. 2.5 180 küsür bg motor mazda 3 de bile var. Buna bi de turbo ile 220 civarı güç verenini yapmışlar ve bugün gördüğüm bi haber vardı.

    www.autocar.co.uk
    Hot Mazda 3 on the cards to take on VW Golf GTI | Autocar
    https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/hot-mazda-3-cards-take-vw-golf-gti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • etusch kullanıcısına yanıt
    Bu haber biraz click çalmak için yapılmış "hot Mazda 3" falan diyerek. Hem kesin birşey yok, hemde sadece Mazda 3'ün güçlüsü olacak, Golf GTI kadar bile agresif olmayacak demişler. Öyle Type-R, Cupra, Megane RS vb gerçek hothacth bir araç asla gelmeyecek Mazda'dan, resmi olarak açıkladılar.

    Amerika Avustralya gibi pazarlarda geçmişten gelen bir güç bağımlığı var. Avrupada ortalama müşteriyi asgari tatmin edecek değer atıyorum 130hp ise bunlarda 170hp. Adamların minivanları bile 250hp. Hız yapacağından değil, ayak altındaki hazır güce çok alışmışlar. Bu açlığı gidermek için mecbur güçlü model yapıyorlar. Yoksa 2.0lt motor bile Mazda 3'e yetiyor.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Benim de dikkatimi çeken iki şey oldu. Biri mazdanın bakış açısı. Hızlı olsun diye sürüş konforunu bozmak istemiyoruz diyor. Diğeri ise aynı noktada, power steering. Galiba type r ın bu konudaki başarısını bilmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Biliyorlar da Honda o işi kolay becermedi. Mazdanın sokağa atacak bir kuruş parası yok, yeteri kadar GTI var bu sınıfta zaten. Honda gibi hothatchback efsanesi de yok Mazdanın çıkar çıkmaz Type R gibi millet saldırsın. Parayı standart otomobillerine harcasınlar yeterli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Bugün motor1 de aynı haberi Türkçeleştirip haber yapmış

    https://tr.motor1.com/news/344322/mazda-atesli-mazda3-iddiasi/amp/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Bir cacık çıkmaz bundan :) Çıksa da TypeR kadar sağlam birşey olmayacağı, o kadar uğraşmayacakları ortada zaten.
  • _DIESEL_ kullanıcısına yanıt

    Senin almanlarda gaza basmadan nasıl performans alıyorsun acaba...


    Herhangi bir Mazda alman d segmentindenndaha tok ve sessiz ilerler d için üretilen Japon modelleri ile yarisamazsin bile

    Japon sanzimanlarinzfden daha dayanıklı olur boyu garantiye aldanma 150.000km demek o...


    bu reklam çabalarından bugüne bayağı zaman geçmiş herhalde daha fazla tecrübe etmişsindir daha kapsamlı açıklama yaparsın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    Merhaba , Evet ustunden yillar gecmis 5-6 model gelip gecti Mazda dan sonra  


    Kusura bakma ama yorumun hic dogru degil , Mazda herhangi bir alman D segmentinden daha tok ve sessiz degil bilakis bariz anlamda daha gurultulu ozellikle 120kmh ve sonrasinda ayrica tokluk olarak yanina yaklasamaz bu bana ozgu degil , herhangi yurtdisi Mazda forumnda yazsan ayni cevabi verirler.


    Sanziman konusunda sana katiliyorum Mazda 6 guzel bir sanziman bulunduruyor , ZF kadar olamasa da hic fena degil.


    Onun disinda merak ettigin soru varsa cevaplayabilirim , uzun sure Mazda 6 Kullandim cok yakin zaman olmasa da hatirimda birseyler var.


    Reklam olayini anlamadim neden reklam yapayim yahu  

  • _DIESEL_ kullanıcısına yanıt

    Çok çok büyük hata veya kasıtlı yorum.yaoiyorsun Mazda 3 bile çağdaşı olmayan d almandan daha kullanışlı konforludur deneyin. 6 için tokluk veya ses için konuşulmaz Mazda yahu araba 90larda dahi araç sessiz çalışması üstün donanimlari ile ünlü oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Ezbere amerikan hayranlığının sonuçları bunlar. Japonlar alım ve yürütme maliyeti düşük diye tercih ediliyor amerika’da. Bunun karşılığı zayıf yalıtım ve daha zayıf genel kalite olarak alınıyor. Bunu anlamayan bizim ciks tayfa capon da capon diyor. Biri kral çıplak dediğinde de direk inkar. Yahu adam ikisine de sahip olmuş işte

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Ezbere marka fetişizminin sonucu sizin gibilerin düştüğü durum. (saygınlık değil birden fazla siniz bunu ifade eder


    Japonlar yürütme maliyeti düşük ve kaliteli diye tercih ediliyor sorunsuzlar Amerika'da veya herhangi bir pazarda. Yalıtım meselesi infiniti veya Lexus Mazda Subaru binersen aklın başına gelir. Yani yapamıyor olamazlar üretim maliyeti için yapmamayı tercih ediyorlar fiyatları da buna göre dünyada en çok tercih edilen modeller hersene japon...


    Biri kral çıplak demiyor kral çıplak olmadığı halde olduğuna ikna etmeye çalışıyor. Boyle olmadığını anlamanız zaman alıyor.


    Yani adam ikisine de sahip oldum diyor ama doğruyu söylemiyor hangi alman d mazda 6 ile kıyas edilebilir Passat mi mesela ya 20 yaşında lagacy çerçevesiz camları ile dene bakalim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    bu nasıl bir cümlemsidir yahu "saygınlık değil birden fazla siniz"  


    aslında kral çıplak teşbihi çok da uymadı. kimsenin caponlara kral falan dediği yok. düz araba işte. lagacy nedir bilmem. ya lüks sınıf bir araba ve sen bu sınıfa girmeyen passat'a haksızlık yapıyorsun ya da yine capon hayranlığıyla abartıyorsun. neyse, çerçevesiz alacaksam bmw alırım, caponla maponla işim olmaz.

  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    Yok yahu neden kasitli yorum yapayim  


    Otomotiv dunyasinda boyle bir yorum yapilmaz ''Herhangi bir Mazda alman d segmentindenndaha tok ve sessiz ilerler '''


    Bilakis benim Japon otomotiv kulturune Alman otomotiv kulturunden daha fazla saygim ve sempatim var bu ayri bir konu ama Mazda 6 mesala A4 ten daha sessiz ,konforlu ve tok ilerler yorumuna guler insanlar aman diyeyim  


    Genel olarak bu tarz karsilastirmalari su almandan iyi , japon soyle gider boyle yapar... bunlar tam bir kahve agzi bence , bunun yerine marka model ve spesifik durumlari karsilastirabiliriz.


    Ne kadar samimi gelir sana bilemem fakat objektif olarak yorum duyabilecegin sayili kisilerden olabilirim forumda , Mazda 6 surus dinamikleri olarak gerek viraj performansi , gerek motorun calisma prensibi , direksiyon geri bildirimi , fren hissiyati gibi cogu prensipte giris , orta seviye Alman D segmenti araclarindan mesala Passat veya daha ust spor olan CC modelinden net daha iyiydi benim deneyimleyimime gore bunu net ifade edebilirim fakat bunun disinda , konfor , sessizlik , alt takim suspansiyon , yalitim , ic malzeme kalitesi gibi konularda daha ondedir passat veya cc (bu iki modeli sectim cunku uzun sureli kullandim ve genel olarak bilinen modeller)


    Lexus gibi premium markalar bir zahmet yalitim ve konforu cozsun , hayalimdir Lexus GS F 5.0   Tabi cocuklari biraz buyutmek lazim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _DIESEL_ -- 31 Aralık 2024; 12:3:36 >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    "Siz" deyince alınma diye ayrıca belirtmek istedim size cumlemsi yetiyorsa cümleleri harcamak istememiş kimse..


    Senin neyi tercih ettiğin bir anlam ifade etmiyor değeri de yok başkalarına neyi ne sebeple tavsiye ediyorsun yanlış yönlendiriyorsun mesele bu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _DIESEL_ kullanıcısına yanıt

    Tam ne söylemek istedin şimdi x iyidir deyince aristokrat hayır y iyi dediğim zaman kahvehane ağzı...


    Her ikiside ekonomik ve mekanik ömürleri boyunca Mazda 6 Audi A4 den daha sessiz konforlu tok ve ekonomik ilerler. bu kahvehane de geçerli kütüphanede geçerli şehir kulübü veya dernek lokali fark etmez kimin söylediği de önemli değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.