Şimdi Ara

Mazda 6 teslim alındı. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
174
Cevap
1
Favori
5.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun aga.
  • Hayırlı olsun.Kazasız belasız yolculuklar dilerim.Tesbih ayrı bir hava katmıştır orda
  • Çok yakışıklı araba hayırlı olsun.
  • çok güzel araba güle güle kullanın...
  • 2,5 olduktan sonra her araba güzel olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    bu araç tam bir efsane.

    Sebep ?

    ödüllü bir tasarıma sahip olması maseratiyi ve mercedes e yi tasarım anlamında geride bırakan bir otomobil.

    iç tasarımı olsun harika. herşey yerli yerinde.

    ek olarak segmetinde lider konumuna yerleşebilecek bir aerodinamigi oldugu söyleniyor.

    ayrıca seri üretim bir otomobilde dünyanın en yüksek sıkıştırma oranı olan 14:1 ulaşan bir motoru var.

    bugün bmw frene bastıgınız zaman enerjiyi geri kazanıyor ya hani mazda mühendisleri frene basmasak bile enerjiyi depolayabiliyor.

    ve karoseri inşa etmek için normalin %30 üstünde çelik bar kullandık diyor.

    daha bir çok özelliği vardır bilmediğim.

    kısacası tüm bu sebebler benim bu araca efsane demem için yeterli. aracın motordaki başarısı uzun ömrü da ayrı bir konu tabi..

    mazdanın gene mühendisliğini konuşturdugunu düşünüyorum. en azından elalemin motoru şanzımanıyla piyasada bizde varız demiyor adamlar üretiyor.

    ve ürettikleri aracın sürüş dinamiklerinin çok iyi oldugunu söylüyorlar. mazdaya saygım sonsuz. bu firmadan premium denilen markaların ögrenmesi gereken cok sey var. Birisi hariç




  • Sirf bu kasa degil onceki kasasi da ayri bir guzel olan oromobil ki bu kasasi bence simdiye kadar en iyisi
    Kazasiz belasi yolculuklar hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun hocam çok güzel araba

    Yalnız ben ibre neden 180'e kadar anlayamadım. Mildir belki dedim o da değil. KM/h yazıyor İlginç
  • hayırlı olsun,

    direksiyonu ne kadar kaba yapmışlar öyle orta kısım çok gözüme battı.
  • Çok güzel araç güle güle kullanın.

    Tüketim değerleri de motoruna göre iyi geldi bana
  • Güle güle kullanın tasarımı çok beğenmiştim ilk çıktığı zamanlarda da...

  • Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürün inşallah. Türkiye'de çoğu kişinin hayalini süsleyip vergilerden dolayı yanaşmadığı bir model olunca hevesle bakıyoruz :)) Mazda 3 içinde fotolar bekliyoruz hocam, daha alınabilir olduğu için forum adına daha faydalı olabilir.

    Maşallah arabaya :))
  • Arkadaşlarım hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
    Aynı şekilde hepipimze kazasız ve keyifli sürüşler.

    Yakıt olayı bana gore iyi çünkü eski aracıma nazaran nerdeyse yarı yarıya tasarrufum kafadan var.

    Ulkemizde ki fiyat politikası inanılmaz derecede mantıksız.Bunu kabul etmek gerek.

    Tekrar soyleyim iyi yada kotu izlenimlerimi paylaşacağım.

    Mazda 3 ün video sunu geçenlerde açtığım Mazda 3 konu başlığı altına atmaya çalışacam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    bu araç tam bir efsane.

    Sebep ?

    ödüllü bir tasarıma sahip olması maseratiyi ve mercedes e yi tasarım anlamında geride bırakan bir otomobil.

    iç tasarımı olsun harika. herşey yerli yerinde.

    ek olarak segmetinde lider konumuna yerleşebilecek bir aerodinamigi oldugu söyleniyor.

    ayrıca seri üretim bir otomobilde dünyanın en yüksek sıkıştırma oranı olan 14:1 ulaşan bir motoru var.

    bugün bmw frene bastıgınız zaman enerjiyi geri kazanıyor ya hani mazda mühendisleri frene basmasak bile enerjiyi depolayabiliyor.

    ve karoseri inşa etmek için normalin %30 üstünde çelik bar kullandık diyor.

    daha bir çok özelliği vardır bilmediğim.

    kısacası tüm bu sebebler benim bu araca efsane demem için yeterli. aracın motordaki başarısı uzun ömrü da ayrı bir konu tabi..

    mazdanın gene mühendisliğini konuşturdugunu düşünüyorum. en azından elalemin motoru şanzımanıyla piyasada bizde varız demiyor adamlar üretiyor.

    ve ürettikleri aracın sürüş dinamiklerinin çok iyi oldugunu söylüyorlar. mazdaya saygım sonsuz. bu firmadan premium denilen markaların ögrenmesi gereken cok sey var. Birisi hariç



    benden fazla ayrıntıya girmişsin hocam.
    aslında sıkıştırma olayını senden öğrenmiş oldum.

    sağolasın.




  • anahtarı al teşbihi ver hocam
    aksesuar icabı taktık oyle ama severimde.. Turk olduğumuz belli olsun :)
  • Hayırlı olsun gerçekten çok şık bi araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    Tokıo'ya selamlar hayırlı olsun kazasız keyıflı surusler,mazda surus dınamıklerı olan aractır keza yenı yuzu ıle ıc yuzunude detaylandırmıs ve kalıte olaran bır nebze de olsa premıum bır hava katmıstır.Lakın 2.5 motor ıcın verdıgınız hp ve tork degerlerı zayıf degıl mı? Hız durumu nedır? Ara hızlanmaları da tabı? Keza skyactıve sanzıman nasıl? Akıcı mı? Bellı devırler de yıgılma yapıyor mu? Stabıl ve ıstıkrarlı bır sanzıman dıyebılırmızı? Son olarak da yenı 6 surus hıssıyatı nasıl?

    normal bence N/A bir araç için 2500cc n/a larda daha güçlü bulmak biraz zor
  • Çok iyi tercih Mazda 6, ama daha canlı bir renk seçilebilirdi diye düşünüyorum.
    Güle güle kullanın.
  • Hayırlı olsun hocam, kazasız belasız sürüşler. Fotoğraflarınızı bizimle paylaştığınız için arigato kozaimashta. Bir japonya hayranı, japon kültürünü içimde yaşamaya çalışan biri olarak çok mutlu oldum adınıza. Baibai.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı uğurlu olsun ...

    şahsen BMW hatta mercedes CLA'dan daha güzel buldum
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.