Şimdi Ara

Mazda aracımın subaplarını yaptırıyorum (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
47
Cevap
2
Favori
7.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bir önceki kasalar euro4 normlarına mı tabiydi bilemiyorum ama euro5 kısıtlamaları ile durum değişmiş olabilir.
    yeni kasa ile sübapların alaşımları da farklılaşmış olabilir. linkteki yorumlar 2009 yılına ait aracın yaşı da belirtilmemiş.

    ek. 3. sayfadaki yorumlardan anladığım yeni araçlarda sübap sorunu var.
    http://www.mazdaclubtr.com/13984/iste-mazda3un-meshur-subaplari/40/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 15 Ağustos 2012; 21:44:56 >
  • 2006 model Mazda 3 kullanıcısıyım. 2007 de 20000km deyken lpg taktırdım. Şu anda 148000 km de. Sübapları yeni değiştirdim. Yaklaşık 1000 tl ye (300 sübap+150conta+200 kapak tornası+350 işçilik) maloldu. Süpablar bozulmaya başlayınca rölantide araç silkelemeye başlıyor yavaş yavaş ve sübaplardaki aşınma artınca çekiş te yavaş yavaş düşmeye başlıyor. Benim arabada 3 yıl önce başladı bu durum zamanla arttı artık çok rahatsız edici duruma gelince ve yakıt tüketimi de artınca sübapları çelik(normal) sübaplarla değiştirdim. Bana yaklaşık 14000 tl kar ettirdi lpg 1000 tlsini harcadım, 130000 km de 1000tl masraf çıkardı bence hiç de fazla değil yaptırdığı tasarrufu düşününce. Şu anda motorda hiçbir sıkıntı kalmadı.
  • Öncelikle geçmiş olsun olası bir durum birçok araçta var olan bir durum bu birde aracınız gayet güzel yaptırıp uzun yıllar binin ileride almayi düşündüğünüz modeller size Mazdayı aratır :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 Subaru legacy sahibiyim. Aracı sıfır aldım. Net bir biçimde En hafif alaşım sübapları kullanan motorlardan biri olur kendisi. 35.000km'de LPG taktırdım. Araç şu an 110.000'i devirdi. En ufak bir sübap ayar bozukluğu ibaresi yok. Silkeleme falan yok. Performans düşüşü yok. Yakıt tüketim artışı yok. 75.000km'dir sorunsuz biniyorum.

    Yağlamalı sistemler oldukça başarılı. Her silindire ayrı ayrı yağlama yapan, damlatma metodunu kullanmayan LPG sistemlerini tercih edin, yağlamasız LPG sistemini hafif alaşım sübap kullanan araca uygulamayın, motor ömrü çok daha uzun oluyor. Ben Prins VSI2 sistemini kullanıyorum.
  • platin76 kullanıcısına yanıt
    Hocam degisimi nerede yaptirdiniz acaba?
    @platin76
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aguza

    Hocam degisimi nerede yaptirdiniz acaba?
    @platin76

    Yaptirdigim yeri tavsiye etmiyorum. Sıkıntı cikartti tekrar. Ankara şaşmazda bir yerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.