Şimdi Ara

Mazda'dan bujisiz benzinli motor... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Mazda hep çok büyük vaatler veriyor, çok reklam yapıyor, çok yatırım yaptığını söylüyor ama içi genelde fos çıkıyor. Bknz: skyaktiv
  • Mazdanın düşüncesi güzel ancak güç ve tork değerleri ne olacak daha da önemlisi bu gücü ve torku düşük devirlerde verebilecek mi bu önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Bu japonlr da takildi mi tam takiliyor. İnadim inat hala benzinli uzerinde calisiyor adamlar. Turboda da ayni durum atmosferige takiklar.

    Hocam fosil yakitin tukenmesine uzun yillar var pazar buyuk , hiç bir güç bu pazarı birden bire silemez.



    Adamlarda bunu biliyor ve dahada gelişmiş motor yapiyorlar dogal olarak. ( emisyon , tüketim v.s )



    Ayrıca hybrid in ustası olan toyota bu işe 95 yıllarından beri teknoloji geliştiriyor. Daha fazlası hidrojen yakıtlı elektrikli otomobilleri var ve şuan satışı devam etmekte , bir eklenti daha japonlar da artık kucuk hacim turbo benzinli üretiyorlar (1.2 turbo auris 2015 yilindan beri avrupa pazarına satiliyor )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizi ilgilendirmiyor nasılsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Evrim morpheus evrim.!



    Birakın arik şu fosil yakitlari.. gelecegimiz artik ektrik , akü pil ve su enerjisiyle şekillenecek.



    Dusunsenize bitmeyen( 2 yilda biten) pilleri... Çok uzak degil bunlar. Gelecek kimyanın elektrikle bulusmasi ile olacak

    O kadar hizli degil hoca

    Adamlar bosuna mi hala benzinli ve dizel motorlara dunya kadar para yatiriyor.

    Dinazorlar gibi
  • Çok verimli teknolojisiyle olacak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Bu japonlr da takildi mi tam takiliyor. İnadim inat hala benzinli uzerinde calisiyor adamlar. Turboda da ayni durum atmosferige takiklar.

    Millette Turbo motor daha iyi diye bir düşünce oluşmuş. Turbo motor daha iyi değil. Hele bizim gibi gelir düzeyi düşük olanlar için hiç değil. Ama düşük hacimden aracı hareket ettirecek gücü elde etmek için mecburiyet. Mazda hala atmosferik motorlarda iş olduğunu düşünen bir üretici. Son zamanlarda çok güzel araçlar ürettiler. Özellikle yeni 3 serisi hb ile cx3 inanılmaz güzel. Rotary motor gibi iki kapı farklı yöne açılan araçlar gibi şeyler yapabilen ender markalardan biridir mazda. Sıradan sadece satmayı düşünen ucuz zihniyetli bi marka değil diye düşünüyorum.



    18:0 sıkıştırma oranı F1 de max olarak belirlenen rakam. Benzinin yanma kapasitesinden dolayı dizel gibi çok ses yapacağını sanmıyorum. Bi de farklı ateşleme teknolojileri de piyasaya çıkmaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Büyük firmalar artık elektirikli motorlara pillere ciddi yatırım yapıyor, mazda halen fosil yakıtlı motora arge ayırması ilginç skyaktiv de büyük beklentiyle geldi ama fos çıktı mazdanın kafayı değiştirmesi lazım
  • Mazda kumar oynuyor. Umarım kazanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.