Şimdi Ara

Mazda'dan ölü doğan bir araba daha!Aile otomobili Mazda 5 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
9.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • türkiyeye çok geç geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanunal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belash

    Mazda 5, 2.0 Dizel Motorla satılıyor
    Ford C max 1.6 Dizel motorla satılıyor.

    Bir tanesinde ötv %37, diğerinde ebesinin nikahı kadar...

    Ford C-Max 64 Bin TL ise, Mazda 5 en az 80-85 Bin TL olmalıydı.

    Mazda değil, Ford daha pahalı...

    Mazda da 1.6 dizel.

    Haklıymışsınız, özür dilerim. Mazda'ları sürekli takip ettiğimden 2.0 Dizel diye aklımda kalmış.

    Bu durumda Mazda hakikaten çok pahalı konumlanmış oluyor. Piyasada gırla 1.6 dizel var, piyasada yoksun, biraz daha ucuza vermen gerekirken yaptığın şeye bak Mazda Türkiye...

    Böyle yaparlarsa yakın bir zamanda satamamaktan ötürü çekilirler TR'den...




  • hiç güzel değil o parayı asla vermem
  • Orijinalden alıntı: Belash

    Mazda 5, 2.0 Dizel Motorla satılıyor
    Ford C max 1.6 Dizel motorla satılıyor.

    Bir tanesinde ötv %37, diğerinde ebesinin nikahı kadar...

    Ford C-Max 64 Bin TL ise, Mazda 5 en az 80-85 Bin TL olmalıydı.

    Mazda değil, Ford daha pahalı...



    Edit: Son mesajlar gözümden kaçmış, Neyse arkadaş yuarıda motorun 1.6 olduğunu yazmış zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmxa -- 23 Nisan 2012; 22:21:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    Gerçekten de hiç reklamı yapılmamış.Hiç yolda görmedim ve haberim bile yoktu Mazda'nın böyle bir araç ürettiğinden.

    Bugün aklıma geldi:

    Diğer konudaki yorumu aynen buraya da yazıyorum:

    quote:

    Yasakpınar


    Reklam konusunda o kadar da haksızlık etmeyin.

    18 Nisan 2012'de Sabah Gazetesi Ekonomiye Yön Verenler kısmında tam sayfa reklam vardı.

    Mazda CX-5,Mazda 5 ve SKYACTIV hakkında bilgiler vardı.Gazetenin o sayfası bende şuan mevcut,saklıyorum.

    Ancak yine de bu kadarcık reklam yeter anlamına gelmez bu.Biraz daha reklama yatırım yapması gerekir.

    ------

    Diğer konu ise şu => http://resim.donanimhaber.com/m_59985731/mpage_2//tm.htm#60160630




  • Bu aracın tasarımı bence bu sınıf müşterileri için yeterli. Rakipleri CMax'in tasarımı daha iyi ancak iç mekanı dar; Grand Scenic ise çok geniş ancak tasarım olarak çok da etkileyici değil. 5008 için kötü yorumlar duydum; C4 Picasso ise çok eskidi... Tüm bunları düşününce, alınabilir bir araç diye düşünüyorum Örneğin ben bugün aracımı değiştirecek olsam, bu aracı da incelerdim.

    Bu araç için esas önemli olan sorular şunlar bence ;
    * Kaç koltuklu?
    * Bagaj hacmi?
    * Aracın iç mekan genişliği, diz mesafeleri (özellikle -varsa- 7 koltuklu versiyonda)
    * Konfor ve sessizliği nasıl? (Klasik Japon yol gürültüsü varsa uzak dururum)

    Fiyatı yüksek denmiş ama sunduğu donanımlara bakarak kıyaslama yapmak lazım. Yine de C Max'ten ve Grand Scenic'ten ciddi biçimde pahalıysa yazık olur.

    Mazda kesinlikle alınabilir bir marka. Tek sıkıntısı 2. elde değer kaybı ve satış zorluğu olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 26 Nisan 2012; 15:41:47 >




  • birileri alsın 1 sene sonra 40-45 bine alınır:D
  • mazda 5 mi o da ne ..hem de sürgülü kapı,bana ticari araçları hatırlatıyor ve araç estetiğini de bozuyor .
    5008'in yanında çok sönük kalıyor.5008 deki görünüm,konfor,donanım,iç kabin genişliği hiçbir mpv lerde şu an türkiyede yok...







    5008'le hayat çok rahat
  • Mazda 5, Ford c-max yada bu sınıftaki araçlar arasında ilk sırayı alabilecek bir araç bence.
    Mazda 3 kullanıcısı olarak tercihim Mazda 5 ten yana olacaktır.

    Mazda marka olarak ülkemizde pek tutulmaz evet bu doğru. ikinci eli yoktur ticari olarak para kaybedersiniz. bu şekilde bilinir.
    Genelde kullanıcıları sadık ve uzun süreli kullanıcılardır. Bu nedenle mazda sahipleri pek araç değiştirmez.
    Sebepleri var tabi bunun. Kalkıp duvara vurmadığınız sürece kesinlikle arıza yapmayan motoru ve kaportası sapasağlam konfor sunan araçlardır.
    2011 yılına kadar üretimi olmasına ülkemizdeki yakıt kalitesinin araçlarına uygun olmadığı nedeni ile dizel binek araç satılmamıştır.
    Bu beni pek tatmin etmesede satış politikaları bu ve katı bir fiyat politikaları da var.
    Benim aracım bu, alan alır bilen bilir politikası yürütüyor mazda.
    Mazda 626 1999 model aracımı 2011 tarihinde 190.000km de sattım örneğin.
    Fabrika çıkışı egsoz, amartisör, motor hala mükemmel, boya yaşa bağlı bir miktar solmuş olmasına rağmen kaportasında santim çürüğü olmayan bir araçtı.
    Bakımları ve parçaları gerektiği kilometrelerde değişti tabi. (aldığım fiyata satamadım, alan arkadaş Kayserili çıktı)
    Neden sattın diyeceksiniz 2000 motor vergilerinin artması ve şehir içi kullanımda yakıt yüksekliği benim nedenlerimdi.
    Ama bazen (özellikle uzun yolda) halen kullandığım 2011 mazda 3 ten üstün konforunu ararım.
    Bu nedenle konfor güvenlik kullanıcısını üzmeyen kontağını çevirirken acaba yolda kalırmıyım endişesini duymadığım bir araç.

    İmkanım olursa mazda 5 almayı isterim c-max, yada diğerlerinin yanında




  • aracın tipine bak
  • takip
  • Otomatiği olsaydı iyi bir seçenek olabilirdi.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.