Şimdi Ara

MAZDA LANTİS HAKKINDA BİLGİ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
18.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • slm arkdaşlar.mazda lantis almayı düşünüyorum.ancak yakıt tüketimi hakkında şüphelerim var.1.8 versiyon lpg dönüşümüyle ne kadar yakar,performansı nasıldır,teknik özelliklerini bilen varmı,bu araçlarda abs mevcutmu,kronik sorunları varmı,alırken nelere dikkat etmeliyim,kaç bin km den düşük almalıyım...kısacası lantis hakkındaki hertürlü bilginize ihtiyacım var arkadaşlar.şimdiden teşekkürler...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    MAZDA LANTİS: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Giriş: Mazda Lantis, 1990'ların ortalarından sonlarına kadar üretilen orta boy bir otomobildir. Mazda 626'nın yerini alarak, şık tasarımı, verimli motorları ve etkileyici özellikleriyle öne çıkar. Bu kılavuzda, Mazda Lantis'in önemli özelliklerini, performansını ve sunduğu genel değeri inceleyeceğiz.

    Motor Seçenekleri: Mazda Lantis, iki ana motor seçeneğiyle sunuldu: 1,8 litrelik dört silindirli ve 2,0 litrelik V6 motor. 1,8 litrelik motor, 125 beygir gücü ve 165 Nm tork üretirken, 2,0 litrelik V6 motor 140 beygir gücü ve 184 Nm tork üretir.

    Yakıt Tüketimi: Yakıt ekonomisi, araba alıcıları için önemli bir husustur. Mazda Lantis 1.8, kombine sürüşte 100 kilometrede yaklaşık 7,5 litre yakıt tüketir. 2,0 litrelik V6 motor ise kombine sürüşte 100 kilometrede yaklaşık 9,0 litre yakıt tüketir.

    Performans: Mazda Lantis, dengeli bir performans sunar. 1,8 litrelik motor, günlük sürüş için yeterli güç sağlar. 2,0 litrelik V6 motor ise daha fazla güç ve hızlanma isteyen sürücüler için idealdir. Her iki motor da beş ileri manuel veya dört ileri otomatik şanzıman ile eşleştirilebilir.

    Özellikler: Mazda Lantis, sınıfında etkileyici bir özellik yelpazesi sunar. Standart özellikler arasında klima, elektrikli camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilitleme ve sürücü hava yastığı bulunur. Üst düzey modellerde deri döşeme, sunroof ve CD çalar gibi özellikler bulunabilir.

    Güvenilirlik: Mazda Lantis, genel olarak güvenilir bir otomobil olarak kabul edilir. Düzenli bakımla, yüksek kilometrelere kadar dayanabilir. Bununla birlikte, bazı modellerde ateşleme bobini sorunları, yakıt pompası arızaları ve süspansiyon bileşenlerinde aşınma gibi yaygın sorunlar görülebilir.

    Sonuç: Mazda Lantis, dengeli performansı, etkileyici özellikleri ve uygun fiyatı ile uygun fiyatlı ve pratik bir orta boy otomobil arayan sürücüler için sağlam bir seçenektir. Yakıt verimliliği, günlük sürüş için yeterli güç ve güvenilirliği ile Mazda Lantis, uzun yıllar hizmet verebilecek bir otomobildir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • arkadaşlar lantis hakkında hiçmi bilgisi olan yok??
  • mesajı yazalı bir saat olmuş. acele etmeyin arama yapın.

    http://forum.donanimhaber.com/m_35120336/mpage_1/fromTicket_/key_lantis//tm.htm#36443150
    donanımhaber forum
    MAZDA 323F LANTİS » Sayfa 1 - 18
    http://forum.donanimhaber.com/m_35068524/mpage_1/key_lantis/tm.htm




  • LPG de 100km şehir içi 20TL daha sakin sürersen düşebilir...
    Kısa oranlı şanzımanı ve 115 hp lik gücü oldukça tatminkardır. Ara hızlanmalarda başarılıdır. Devirli kullanım ister. 115 HP olduğu halde birçok yüksek güçlü araca kafa tutabilir torku sayesinde.
    Teknik özellikleri: 0.100 8.5-9sn
    Max Hız: Benzin ile 215-220 LPG ile 210 görür ama bilemicem...
    ABS, 4 cam otomatik, klima, yolcu sürücü airbag, sunroof, hidrolik direksiyon, merkezi kilit, elektrikli yan aynalar, otomatik açılıp kapanan radyo anteni, çocuk kilidi vs vs...
    Kronik sorun: Rölanti düzensizliği sorunu vardır birçok Mazda'nın. Sabahları çalıştırınca 45-60sn arası 1500rpm de motoru tutup beklemen gerekebilir.
    Kaç km de olduğu değil ne durumda olduğu önemlidir. Şu km den sonrası alınmaz diyebileceğim bir araba değil, Corolla gibi ölümsüz bir motoru var.
    Alırken;
    İçeri su alıp almadığına
    İç mekandaki elektronik ve mekanik parçaların tamamının çalışıp çalışmadığına
    Camların çıtasız olmasından ötürü açılıp kapanma şekillerine, kapanış pozisyonlarına
    Devir kesicinin kaç rpm de devreye girdiğine
    Üst kapağın açılıp açılmadığına
    Şanzımanın ve baskı balatanın durumuna
    ABS nin çalışıp çalışmadığına
    Sinyal, uzun kısa, silecek gibi direksiyon altı kolların çalışıp çalışmadığına
    Arka silecek, resistance, kalorifer, klima vb çalışıp çalışmadığına
    Süspansiyonların durumuna
    bakıp alınız.
    Bu araçlarda genel sorun iç mekan ve kaporta parçalarının pahalı olmasıdır. Motor ve mekanik aksam nispeten ucuz ve bulunabilirdir(Kupon parçalar hariç)
    Başka sormak istediğiniz olursa PM'den ulaşabilirsiniz.




  • 323F;in hikayesi……………James walshe

    Hiç hata yapma!Mazda 323f\Lantis yada BA model olaral adlandırılan araç diğer Mazdalara hiç benzemiyor.Onun bir hikayesi ve sadece belli araçlar için oluşturulmuş araç tasarım merkezi ve soyu var.Konsept ilk 90 ların başında taslak haline getirildi ve Mazdanın çok hoşuna giderek derhal evlilik teklifi yapıldı.İsmide Latince Latens Curtis ten türetildi.Aracın sitili Almanyada mükemmel bir özgeçmişi olan bir adam tarafından merkezi yine Almanyada Orberammergau;da olan Mazda Dizayn Merkezinde geliştirildi.Şef tasarımcı(Ginger Arnold Ostle),aynı zamanda Porsche;nin 928,944,924 gibi zamanının en yakışıklı araçlarının tasarımından sorumlu olan şahıstı.Şuan bile bir 928 süperspor araçlar arasında caka satmaya devam ediyor.Son zamanlarda yapılan bir 944 e bakarsanız Lantisle olan benzerliğin cok açık olduğunu hemen farkedersiniz.Özellikle kaportanın tampona doğru batması ve tekerleklerin aldıği kavis bunu daha iyi özetler.
    Bir 323f kullanın, hatta baz modelini kullansanız dahi sürüşün ne kadar tatlı ve dengeli olduğunu şaşırarak göreceksiniz.Bu rastlantı olarak görülmüyordu çünkü lantisin şasesi Almanya,Nurburgring;te geliştirildi.
    Nissan,Skyline R32 i geliştirirken deneme pistini kulanan ilk Japon üreticiydi onu Honda NSX ile Subaru ise İmpreza ile takip etti.Lantisin yol testi ve şase gelişimi 1993 te yer aldı ve çabucak gerçekleştirildi.Lantis benzer ölçülerdeki modellerden testlerde daha sportif bir tat veriyordu.Lantis için önce Almanların yardımıyla modifiye edilen bir V6 makine seçildi.Porsche V6 modellerin geliştirilmesinde yardımcı oldu.Alman şirket hem 2litre V6 ünitelerin hemde daha önceler MX3 coupe de kullanılan 1.8 V6 ünitelerin geliştirilmesinden sorumluydu.1.5 ve 1.8 litre 4 silindir üniteler doğrudan Mazda tarafından üretildi.V6 motorun sadece bir araca sıkıştırılması için bir sebep yoktu ve daha geniş sedanlarda ve diğer coupe lerdede bu makine kullanıldı.Araç özellikle Japonyada hiçbir zaman çok popüler olmadı 1994 ve 1997 arasında 30.044 adet satıldı fakat bu dizayn dünya çapında büyük ilgi gördü ve 217.362 adet olarak başta Avrupa,güney Afrika,Avustralya,ve birkaç uzak doğu ülkesinde satıldı.Lantis hiçbir zaman diğer Mazda modelleri gibi büyük satış rakamlarına ulaşamadı ama sınıfında bir mücevher olarak kalmasını bildi.Japonyada kısa bir süre Japon touring araç sınıfında kaldı.98 model olarak son üretimi yapıldı.
    Avrupada birçok fan kulüp ve hayranı olan bu aracın japonyada daha sonra diğer markalar tarafından can sıkıcı benzerleri üretildi ama hiçbiri o mühendislik ve tasarım zaferi olarak adlandırılan bu aracın tadını veremedi.Mazda lantis 90 ların klasik olmuş üretimi devam etmeyen bir araçtır.2004 model 3 güzel görünüyor ama Lantis kadar özelmi acaba

    alıntıdır




  • benim için donanımda klima ve abs öncelikli ama klimasız model alsam bile sonradan taktırmam sorun olmaz.ancak abs nin yalnızca 98 modellerde olduğunu duydum doğrumu acaba?? bi diğer duyduğumda klima ve sunroofun aynı anda mevcut olmadığı..ilk başta inanmadım ama internetteki ilanlara bakınca aklım karıştı.çünkü klimasız sunrooflu lantisler gerçekten mevcut.acaba bu araçların en donanımlısında bile klima opsiyon listesindemi? bide havayastığı 96 modellerdede varmı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanx

    benim için donanımda klima ve abs öncelikli ama klimasız model alsam bile sonradan taktırmam sorun olmaz.ancak abs nin yalnızca 98 modellerde olduğunu duydum doğrumu acaba?? bi diğer duyduğumda klima ve sunroofun aynı anda mevcut olmadığı..ilk başta inanmadım ama internetteki ilanlara bakınca aklım karıştı.çünkü klimasız sunrooflu lantisler gerçekten mevcut.acaba bu araçların en donanımlısında bile klima opsiyon listesindemi? bide havayastığı 96 modellerdede varmı??

    Benim Lantisim 98 model en dolu olanı ve sunroof+klima+abs var.
    Sanırım bu araçların donanımlarının tamamına yakını opsiyonlu. Yani sunroof, klima, abs opsiyonlu donanımlar...
    Çoğu araçta sunroof var klima yok, çoğunda klima var sunroof yok, kendiminki dışında klima+sunrooflu görmedim şimdiye kadar ama vardır muhakkak. Benim önerim sunroof yerine klimalı bir araç tercih etmeniz. Yani sunroof dışında full donanım bir araç bulabilirsiniz.




  • bi kullanıcı olarak önerirmisin bu aracı? performans yakıt tüketimi dengesi,dış tasarım,uygun fiyat bide bunlara mazda gibi bi firma eklenince bana mantıklı geldi.japon arabalarına karşı bi ilgim var zaten..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanx

    bi kullanıcı olarak önerirmisin bu aracı? performans yakıt tüketimi dengesi,dış tasarım,uygun fiyat bide bunlara mazda gibi bi firma eklenince bana mantıklı geldi.japon arabalarına karşı bi ilgim var zaten..

    Vergisi ve yakıt tüketimi dokunmayacaksa fiyata karşılık alınabilecek en iyi araçlardan birisi. Donanım olarak, performans olarak, şekil olarak iyi bir araba gerçekten.
  • Ben de Lantislere bakıyorum.Yedek parça problemi yaşar mıyız aceba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.