Şimdi Ara

MAZDA RX-7 TOURING CAR TÜRKIYE SAMPIYONASI SONA ERDI!!!! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.662
Cevap
3
Favori
75.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bismillah eray. dur hele. ben tam sayamadım ama 6 tur yedim. daha ilk yarışta. nolacak çarptıysan bilerek çarpmamışsın zaten.
    eminim seni tanıyan arkadaşlar bunu biliyodur. 2. si bu bir yarış oyunu gerçek arabalarla yapılsa yine böyle şeyler olacak. sen dile getirmişsin
    inceleyecek arkadaş muhakkak buna bakacaktır. gerekirse puan cezası falan alırsın. hemen ilk yarışta daha elimiz ısınmadı araçlara, sana 8 di
    arabayı gönderdiğim. doğro dürüst ayar yapamamışsındır. yarışın heyacanı olabilir. bende ilk sıralama turunda birine yol vereyim diye adamın
    önüne kırmışım. iyi niyetimden oldu. allahtan ilk yarış iptal oldu. bak benim ilk yarışım diye fazla zorlama istemedim. geçmek isteyene yol verdim.
    ama fazla verdim galiba 6 tur yedim. hele hemen karar verme. ben 11. oldum nolacak şimdi. takım arkadaşlarıma ayıp oldu ki biride sensin.
    bendemi çekileyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whiteangel206 -- 23 Mayıs 2011; 23:42:17 >




  • Abiler kusura bakmayın yarışın büyük kısmını kaçırdım evdekilerle tartıştık hafta sonu oynuyorsun haftaiçi de mi olayı yarın sakin kafa burdaki durumu anlatacagım ayrılmamak için çabalayacagım hayırlısı

    Extra not : cCc Efkan Başğan cCc
  • Arkadaşlar olayı ben göremediğim için (ayriyeten görme şansım da yok, bana özgü psn sorunundan dolayı) genel konuşacağım.
    Anladığım kadarı ile Eray iyilik yapayım yol vereyim derken olmuş kaza.

    Start düzlüğünde sıralı giderken arkanızdaki araç size çok yakınsa (atıyorum 1-2 araç boyu) sakın sağa sola kırmayın dümeninizi (iyilik yapmak adına dahi olsa). O mesafedeki bir araç hava koridorunuzdadır çünkü, zaten sizi rahatlıkla geçebilecek avantaja sahip durumdadır, siz posizyonunuzu koruyun o sizi güvenle geçsin, bu durumda yapacak birşey yok.
    Peki hangi durumda yapacak birşey olur, ki savunma adına kurallar dahilinde bunu belirtiyorum; rakip araç henüz size çok yaklaşmadıysa (hava koridorunuza doğru düzgün girmediyse) aracınızı onun sürüş doğrultusundan çekmek için sağa kırabilirsiniz, ama bunu bir kez yapma hakkınız var. Siz şu anda sağdayken o da muhtemelen sağa kaçacak avantajı elde etmeye çalışacak, siz de ikinci hamle olarak tekrar sola kaçacaksınız, o da sola kaçacak veya kaçmayacak (burası ona kalmış), artık sizin bir kez daha sağa kaçıp savunma yapmanıza izin yok kural gereği (eğer yaparsanız kesilecek puandan ziyade, az önce Eray'ın iyilik olsun diye yaptığı hamlenin bilerek yapılmış versiyonu olur ki hiç de yarış etiğine uymaz). Onur bu kuralı da bir şekilde yazmayı unutmuşuz, rica etsem ilk sayfaya bunu da ekleyeblir misin uygun bir cümle ile

    Eray, derin bir yorum yapamayacağım kardeşim posizyonu görmedim. Evet içerisinde senin de bulunduğun şikayetler oldu fakat sen tekrar düşün ayrılma konusunu ve bu akşam gördüğün eksikliklerini kapatmak adına antenmanlarını yap, gerekirse sürüş tekniğini değiştir, ama belirttiğin gibi agresif bir sürüş yapma sakın. Ağır hasar olduğu için en ufak bir temasta alınan hasar tur başı 1 saniye demek, lastik aşınmasındaki artış da cabası. İyi dereceler yapan bir pilotsun, ama lütfen agresif teknikten vazgeç (bunu seni rencide falan etmek için söylemiyorum kesinlikle, tamamen yapıcı bir niyet ile söylüyorum), agresifliğin kimseye faydası yok bu organizasyonda, bu akşam da bizzat kendin şahit olmuş oldun.

    Hepinizin eline sağlık arkadaşlar
    Saygılar.




  • Eray cikman icin bi neden yok dostum. Tekrar videosu izlenir hata varsa ceza verilir. Sen de alistikca daha kontrollu gitmeye baslarsin. Benim de zamaninda ilk turnuva yarisimda nerdeyse tum pilotlara dalmisligim var mesela :) ama insan zamanla alisiyor. Cikmaman gerektigini dusunuyorum.
  • yarış boyunca 2 defa zorunlu pite girdim. çarpmadan dolayı. ben bunları dile getirmek istemiyorum. çünkü 40 tur (benimki 40 da bitti) boyunca
    kimse bana çarpmadı ben bi kez duvara bi kezde ilk virajdaki lastik bariye çarptım. benim için bu ne kadar normal bişeyse sizin gibi iyi
    sürücüler içinde onlar normal bence. tecrübe ediniyorsunuz. 2-3 yarış sonra belki senin tabirinle agresif sürüşün kalmıycaktır.
    turnuva olayının özü budur. yanlışlar bi sonraki yarışta düzeltilir. yoksa her akşam eğlencesine yarışlar yapılabilir. ama orada kalır.
    bu olay kalıcı olacaktır. benim 11.liğim gibi. artık ölene kadar unutmam.
    hadi hepinize iyigeceler diliyorum..

    NOT1: Efkan tebrik ediyorum. kimse seni görmemiş ama ben 6 defa gördüm.

    NOT2: benim sizlerin arasında kötü oluşumu ayrıca takım arkadaşlarımla değerlendirip bir sonuca bağlayacağım.




  • Geçiş yapmak için öndeki aracın hata yapmasını beklemeyi alışkanlık haline getirdiğinizde herşey çözülmüş oluyor, biraz geç oluyor ama oluyor neticede, temiz bir yarışın anahtarı bu işte, birazcık sabır
  • herşey için saolun tüm dedikleriniz için bu öğütleri kesinlikle değerlendiricem en önemlisi sabır tekrar hakan abiden ve onurdan özür diliyorum bu yarış piyango onlara vurdu. kendimi giderek agresiflikten uzak tutucam. herkese iyi geceler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whiteangel206


    yarış boyunca 2 defa zorunlu pite girdim. çarpmadan dolayı. ben bunları dile getirmek istemiyorum. çünkü 40 tur (benimki 40 da bitti) boyunca
    kimse bana çarpmadı ben bi kez duvara bi kezde ilk virajdaki lastik bariye çarptım. benim için bu ne kadar normal bişeyse sizin gibi iyi
    sürücüler içinde onlar normal bence. tecrübe ediniyorsunuz. 2-3 yarış sonra belki senin tabirinle agresif sürüşün kalmıycaktır.
    turnuva olayının özü budur. yanlışlar bi sonraki yarışta düzeltilir. yoksa her akşam eğlencesine yarışlar yapılabilir. ama orada kalır.
    bu olay kalıcı olacaktır. benim 11.liğim gibi. artık ölene kadar unutmam.
    hadi hepinize iyigeceler diliyorum..

    NOT1: Efkan tebrik ediyorum. kimse seni görmemiş ama ben 6 defa gördüm.

    NOT2: benim sizlerin arasında kötü oluşumu ayrıca takım arkadaşlarımla değerlendirip bir sonuca bağlayacağım.


    abi neyi sonuca bağlıycaz, senle yarışmak, yanından geçerken korna seslerini duymak, selektörlerine karşılık vermek paha biçilemez ayar alışverişi yaparız herşey çözülür hallederiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt35

    arkadaşlar ilk yarışda onur 2. virajda arabayı dışarı kaçırdı ve bende atak yaptım hafif bir sürtüşme oldu. 2. olay hakan abinin olayı. start finis düzlüğünün başında ben sağdan gidiyordum hakan abi ise soldan. hakan abi bi anda direksiyonu üstüme kırdı ve ikimizde kaza yaptık. onurun yarışın sonunda bahsettiği, yarışın başında düzlükte yapılan kazada da, onur tünelime girdi ve bende (ani olmuş olabilir belki) yol vermek için sağa geçtim. onur yol vericeğimi düşünmedi herhalde ve benimle beraber sağa geçti. o arada bana arkadan çarptı ve düzlükte kaza yaptı ve spin attı. bunları zaten kayıtlardan izlersiniz ben, kötü bir niyetim olmadıgını göstermek için bu açıklamaları yapma gereği hissettim.

    agresif sürüyo olabilirim ama bunun nedeni internette daha önce böyle kapsamlı bir turnuvaya hiç katılmamış olmam. yaptığım hamlelerde hiçbir kötü niyet yoktu. sizleri madur etmek istemem. haftada bir toplanıyoruz ve yarış yapıyoruz, benim yüzümden birilerinin magdur olmasını istemem. turnuvadan çekildiğimi belirtmek isterim. size göre hata olan hiçbir hatayı isteyerek yapmadıgmı tekrar belirtmek isterim.

    yarışta kimseyi mağdur etmiyim diye aslında yarışın başında ayrılıcaktım, ama ayıp olur diye yarışı tamamladım. size turnuvada başarılar, yerime 1 haftada birisini bulursunuz büyük ihtimalle.

    herkese saygılar, iyi akşamlar


    Eray dostum bu konuyu hiç kafana takma...O pozisyonda çok talihsizdik ve birbirimizi az tanımanın verdiği dez avantajı yaşadık...Ben iyice dibine girip seni geçmeyi düşünüyodum..Sana iyice yaklaştım ve sağından geçmek için hamle yaptığım anda sende aynı anda bana yol vermek için sağa kırdın ve ben senden çok daha hızlı geldiim için kaçıçak yerim kalmamıştı ve ağır bir hasar aldım...Sana kesinlikle kızgın değilim..Gerçekten yetenekli iyi bi yarışçısın..Agresif tarzın kendine özgü...Yarıştıkça birbirimizi daha iyi anlarız pistte o yüzden bırakmak gibi şeyleri aklından bile geçirme...
    Bu benim için çok ayrı bir tecrübe oldu 12. liğe düştükten sonra ve herkesten çok büyük fark yememe rağmen piskolojimi toparlayıp, yarış sonunda 6. elde ettim...
    Takımıma puan kazandırabilmek için elimden geleni yaptım ve yaşadığım talihsizliğe rağmen sıralamada iyi bir yer aldığımı düşünüyorum..Yani aslında çok büyük bir tecrübeydi bu benim için ben bunu başarmaktan zevk aldım gerçekten...
    Diğer yarışlarda araçlarımızla daha fazla zaman geçirme fırsatı yakalıycaz..Hafta içinde antremanlarda karşılaşıcaz ve birbirimizin tarzını daha iyi anlıycaz..Bu ilk yarış çok ölçü değil herkes için söylüyorum...

    Özkan yarışa geç kalmıştın bu arada..Şansına ilk yarışta problem olduda yarışa tekrar başladık...Efkanı yanlız bırakma dostum Yarışa vaktinde gel ısınma fırsatı bile bulamadın...

    Efkanı ve takım arkadaşlarımı başta olmak üzere herkes tebrik ediyorum...Puan durumunu yarın sabah ekliyeceğim katılan herkese teşekkürler




  • Bu arada arkadaşlar verdiğim Iban nosuna katılım bedellerini Çarşamba akşamına kadar halletmeye çalışın...Bir tek Mehmetinki kalsın uygun olduğunda göndermesi için..
    Çarşambaya kadar diyorum çünkü herhangi bir tarih vermezsem dağınıklık olucak kimi göndericek kimi göndermiycek düzensiz olucak...
  • Pazartesi akşamlarını bir kenara yazdım.Yarışta eksiklik olursa davet göndermeniz yeterli.
  • Hakan abi biraz önce yolladığın Advan GTR'ı denedim. Şunu söylemeliyim ki tampon kamerasından oynasam NSX sürdüğümü zannederdim Sürüşün GTRlarla alakası yok resmen. Biraz ayar yaptım ve yolda tutulabilir hale getirdim kendimce. Suzuka'da birkaç tur attım ve Calsonic GTR'dan 0.5 sn yavaş kaldığımı gördüm. Cidden ilginç bir araç.
  • Bende kendim için bi özeleştiri yapmak istiyorum,Yarıştan önce ilk 5 e girme hedefindeydim ilk tur ilk virajda ikili sıkıstırmaya maruz kalarak ön sağ iki tekerlek ve sağ arka tekerlek hasar aldı. 13. turda pite girinceye kadar bu sekilde 1,31 lerde döndüm.Yanlıs anlasılmada olmasın bunda kimseyi sucladıgım falan yok. 1 kez 5 saniye kestirme cezasıda aldım. 13. tura kadar Özkan son ile ben önde o arkada gayet profesyonel bi şekilde tatlı bir çekişmemiz oldu, nihayetinde 13 turda pite girdim ama iş işten gecmişti. Daha sonraki pit ise 30. turda oldu ama sanırım lastiklere fazla yüklendim ve 9. olarak finish gördüm.şimdi keske hasar aldıgım ilk turun hemen basında pite girseydim diye düşünüyorum. Bu arada güzel yarış için herkese teşekkür ediyorum. İlk turnuvamdı tecrübe kazandıgıma inanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Memento-Mori35 -- 24 Mayıs 2011; 11:10:28 >
  • bişey soracağım abs nin açık olması ve değeri çok fark ettiriyormu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whiteangel206

    bişey soracağım abs nin açık olması ve değeri çok fark ettiriyormu ?


    fark ediyor abi. ama çok değil bence. bu arada yellowhat için sana bi araba göndericem hediye begeniceğini düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt35


    quote:

    Orijinalden alıntı: whiteangel206

    bişey soracağım abs nin açık olması ve değeri çok fark ettiriyormu ?


    fark ediyor abi. ama çok değil bence. bu arada yellowhat için sana bi araba göndericem hediye begeniceğini düşünüyorum

    teşekkür ediyorum. zahmet etmeseydin keşke.
    şey için sordum ben kapalı oynamıştım arabayı yolda tutmak biraz daha ezziyet oldu. lastiklerim çabuk aşındı. antremanlarda lastik aşınması açıkken 1,29 larda 10-15 tur atıyodum. o arabada ayar falan yapmıştım gerçi.
    ama dünkü yarışta 1,31-1,40 arasında oynadı durdu. 5 defa pite girdim. 2 sinde kaza dolayısıyla diğerlerinde de lastik yüzünden. demem oki acaba abs açık olsaydı en azından arabayı virajlara girerken biraz daha dengeli
    tutabilirdim sanırım. sıralamam için değilde en azından turlar arasında fark olmazdı bu kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whiteangel206 -- 24 Mayıs 2011; 11:43:46 >




  • Efkanım boşuna sana göndermedim aracı..Daha önce bu araçtan şikayetim olmuştu insanlar yanlış yorumladı olsun sonuçta gerçek olan aracın manyak bir yapısı olması..




    quote:

    Orijinalden alıntı: EfkanBirkiye

    Hakan abi biraz önce yolladığın Advan GTR'ı denedim. Şunu söylemeliyim ki tampon kamerasından oynasam NSX sürdüğümü zannederdim Sürüşün GTRlarla alakası yok resmen. Biraz ayar yaptım ve yolda tutulabilir hale getirdim kendimce. Suzuka'da birkaç tur attım ve Calsonic GTR'dan 0.5 sn yavaş kaldığımı gördüm. Cidden ilginç bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whiteangel206

    quote:

    Orijinalden alıntı: gt35


    quote:

    Orijinalden alıntı: whiteangel206

    bişey soracağım abs nin açık olması ve değeri çok fark ettiriyormu ?


    fark ediyor abi. ama çok değil bence. bu arada yellowhat için sana bi araba göndericem hediye begeniceğini düşünüyorum

    teşekkür ediyorum. zahmet etmeseydin keşke.
    şey için sordum ben kapalı oynamıştım arabayı yolda tutmak biraz daha ezziyet oldu. lastiklerim çabuk aşındı. antremanlarda lastik aşınması açıkken 1,29 larda 10-15 tur atıyodum. o arabada ayar falan yapmıştım gerçi.
    ama dünkü yarışta 1,31-1,40 arasında oynadı durdu. 5 defa pite girdim. 2 sinde kaza dolayısıyla diğerlerinde de lastik yüzünden. demem oki acaba abs açık olsaydı en azından arabayı virajlara girerken biraz daha dengeli
    tutabilirdim sanırım. sıralamam için değilde en azından turlar arasında fark olmazdı bu kadar.


    Abs kapalımı gittin abi sen naptın ya gidilirmi abs siz..maf olursun




  • Onur 3-4 kezdir internet üzerinden havale yapmak için ugrasıyorum sürekli teknik bir nedenden dolayı işleminiz gerceklesememiştir diyor. istersen eft yapayım banka ve isim bilgilerini verirsen eft yapacam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F0rtress


    quote:

    Orijinalden alıntı: whiteangel206

    quote:

    Orijinalden alıntı: gt35


    quote:

    Orijinalden alıntı: whiteangel206

    bişey soracağım abs nin açık olması ve değeri çok fark ettiriyormu ?


    fark ediyor abi. ama çok değil bence. bu arada yellowhat için sana bi araba göndericem hediye begeniceğini düşünüyorum

    teşekkür ediyorum. zahmet etmeseydin keşke.
    şey için sordum ben kapalı oynamıştım arabayı yolda tutmak biraz daha ezziyet oldu. lastiklerim çabuk aşındı. antremanlarda lastik aşınması açıkken 1,29 larda 10-15 tur atıyodum. o arabada ayar falan yapmıştım gerçi.
    ama dünkü yarışta 1,31-1,40 arasında oynadı durdu. 5 defa pite girdim. 2 sinde kaza dolayısıyla diğerlerinde de lastik yüzünden. demem oki acaba abs açık olsaydı en azından arabayı virajlara girerken biraz daha dengeli
    tutabilirdim sanırım. sıralamam için değilde en azından turlar arasında fark olmazdı bu kadar.


    Abs kapalımı gittin abi sen naptın ya gidilirmi abs siz..maf olursun

    ya nebiliym ben. siz daha önce yardımlar kapalı falan yarışıyodunuz ya. ondan aklımda kalmış. ben daha bir kaç gün öncesine kadar sert lastiklerle tur atıyodum. ilk turnuvanızda öyleydi ya. sonraha rocturk arabayı
    kontrol edemiyorum falan yazmıştı. bende cevap olarak yumuşak lastik olsa iyi olur gibi bişey dedim. oda abi zaten yumuşak değince benim jeton düştü. ah bide abs yi görseydim en azından bu kadar tur yemezdim.
    6 tur yerine 3 tur yerdim




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.