Şimdi Ara

Mazda RX-8 Alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
1
Favori
4.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İnanılmaz şekilde ilgi alaka bakım isteyen bir araç, alanın uzun vadeli mutlu olduğunu hiç görmedim, alanın satmak için bin takla attığını çokça gördüm duydum.. Eğer alırım düzenli olarak sürekli yağını suyunu koyarım 10.000 km de 2 3 kere yağ yenilerim, motor bakımını sürekli yaparım, sanayi sanayi servis servis dolaşırım bıkmam, titiz dikkatli ve yormadan kullanırım diyorsan alabilirsin.. Ancak Tavsiyem bu araca göstermeyi istediğin ilgi alakayı başka bir araca harca.. Verdiğin emeğin karşılığını asla alamazsın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatına kanma, o fiyattaki birçok araç sana bir o kadar daha masraf açacaktır. O yüzden cepte maksimum 4000 varsa hepsi ile gidip araba alınmamalı, 8000 varsa o araç alınmalı yoksa ilk arızada araba para toplanana kadar yatar, ucuza halledeyim fikri oluşur da kötü işçilik yaptırılırsa daha da pişman eder. Bütün bunları yurtdışında yaşayan biri ve o fiyatlarla araba sahibi olma imkanı olan ve tam 4000 birime araç sahibi biri olarak yazıyorum. 2008 model Lancer 2.0 aldım 4000 birime ama süspansiyon, boya bakımı, bazı ıvır zıvır elektrik arızası, akü, lastik vs. vs. ve aracın nakli ve sigortası derken araç bize 10.000 birime mal oldu. Aracın 4000 masrafını öngörüp sahip olduk ama bize fazladan 2000 daha masraf açtı ve hala değişim zamanı gelen parçalar bozuluyor ve değiştiriyoruz. Özetle otomobilin fiyatına kanıpta masraf onunla sınırlı kalacak sanma heleki elinden tamir işi gelmiyorsa ve bulunduğun ülkede iyi usta bulmak güçse ve işçilik ücretleri pahalıysa dert sahibi olmamak için çok çok iyi düşün. Heleki gündelik kullanacağın otomobili çok sportif bir model olarak tercih etme, daha mütevazı ve onarımı kolay modellere yönel derim.

    3 araba sahibi oldum 4 yıllık süreçte ve çoğunun satın alma maliyeti düşüktü ama 4000'e aldığım araba benzin ve yağ masrafını bunun dışında tutuyorum bana minimum 10.000 liraya patladı ve satarken de bakımlı diye 10.000'e satılacağının garantisi yok, o yüzden insan masraf ederken üzülüyor. Bu üzüntü olmamalı, öngörülmeli. Ki ben otomobilden anlayan ve motor söküp toplama dahil ağır işlemleri yapabilecek kapasitede biri olmama rağmen bunları yaşadım ama çok çok şanslı birisi bunları yaşamayabilir ama risk olduğu bilinmeli. Kötü ustaya denk gelip arabayı daha berbat etmesini, kazıklanma gibi şeyleri bunun dışında tutuyorum, o girdaba girilirse çok üzücü olur. Bunları moralini bozmak için söylemiyorum, sadece öngörü geliştir ve en kötü ihtimali hesap ederek hareket etmen için söylüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 30 Eylül 2019; 5:45:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.