Şimdi Ara

MCLARENCİLER BURAYA!!!!!!mclaren-mercedes yeniden (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
668
Cevap
1
Favori
58.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166
    bu arada aklıma yıne bır olasılık geldı.
    acaba prodrıve olası bır ıhrac sonucuna gore alınmıos bır tedbırmıydı.hobaa ıyıce sarpa sarıcak bu olay.
    belkı mclaren 2008 ıhracını kesın gormus vede buna onlem olarak prodrıve takımını kurup 2008 dede F1 ıcerısınde yer almayı dusunmus olabılırmı?

    ekleme:DH yonetımı F1 bolumunde tekrar post sayısı artısına ızınmı verdı.

    Prodrive olayı uzun soluklu bir projeydi. 2006 yılında ve hatta 2005'in sonlarında ortaya çıktı. Casusluk skandalıyla ilgisi yok.

    Prodrive aynı zamanda Colin McRae'nin WRC'de yarıştığı takımdı: Prodrive Subaru.
  • Benim garipsediğim bir olay var. Bugün duyduğum kadarıyla Prodrive bir otomobil üretmeyip hazır alacakmış. Aslında şirketin profiline uygun bir yaklaşım ama ben yinede şasiyi üretmelerini beklerdim.

    Prodrive şimdiye kadar Ferrari Honda ve Subaru takımlarına teknik destek vermiş bir takım. Ben başarılı olacaklarını düşünüyorum. Gerçi son zamanlarda hem subaru hem Honda çok kötü gidiyor. Oysa ikiside çok sevdiğim markalar.
  • aslında şu müşteri araçları konusuda ayrıca tartışılması gereken bi konu
    formula 1 bölümünde anket açılmıyor ki bi anket yapıp kimin ne düşündüğünü öğrenelim

    bence çok garip bi durum,yani avantajıda var dezavantajıda
    avantajı şöyle,iddialı bi takımın desteklediği bi başka takımda şampiyonluğa oynayabilir ve böylece rekabet artar
    dezavantajıda;anlamsız olur,yani farklı isimli iki takım ama aynı araçlar,4 tane Mclaren 4 tane Ferrari 4 tane Renault

    düşünsenize gelecek sene 10 pilotun şampiyonluğa oynadığını
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    düşünsenize gelecek sene 10 pilotun şampiyonluğa oynadığını


    Bu harika olurdu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: etusch


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    düşünsenize gelecek sene 10 pilotun şampiyonluğa oynadığını


    Bu harika olurdu


    ama imkansız gibi bişey bu son zamanlarda hele bi iki kişinin şampiyonluğundan söz edlir durulur hep
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos
    bence çok garip bi durum,yani avantajıda var dezavantajıda
    avantajı şöyle,iddialı bi takımın desteklediği bi başka takımda şampiyonluğa oynayabilir ve böylece rekabet artar
    dezavantajıda;anlamsız olur,yani farklı isimli iki takım ama aynı araçlar,4 tane Mclaren 4 tane Ferrari 4 tane Renault

    düşünsenize gelecek sene 10 pilotun şampiyonluğa oynadığını

    Bu mümkün değil. Çünkü 2. takımlar muhtemelen kalkan görevi görecekler ve onların yarış kazanmalarına pek izin verilmeyecektir. Bu nedenle bu müşteri araçları olayı tamamen sporun ruhuna aykırıdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos
    bence çok garip bi durum,yani avantajıda var dezavantajıda
    avantajı şöyle,iddialı bi takımın desteklediği bi başka takımda şampiyonluğa oynayabilir ve böylece rekabet artar
    dezavantajıda;anlamsız olur,yani farklı isimli iki takım ama aynı araçlar,4 tane Mclaren 4 tane Ferrari 4 tane Renault

    düşünsenize gelecek sene 10 pilotun şampiyonluğa oynadığını

    Bu mümkün değil. Çünkü 2. takımlar muhtemelen kalkan görevi görecekler ve onların yarış kazanmalarına pek izin verilmeyecektir. Bu nedenle bu müşteri araçları olayı tamamen sporun ruhuna aykırıdır.


    yalnız turkiyef1.com'da sende okumuşsundur,Alonso'nun müşteri takıma geçebileceği iddiları var
    eğer böyle birşey olursa,Mclaren'ın Alonso'yu frenleyeceğini sanmam

    ha sporun ruhuna aykırı mı?eğer senin dediğin gibi bi amaçla yapılırsa evet kesinlikle olmamalı böyle bir şey ancak eşit şartlarda yarışıtırılacaksa her takım,o zaman iyi olabilir




  • Eğer Renault motoru taşıyan bir takım Renaultun önünde bitirebiliyorsa ki bitiriyor, ve eğer Aynı adamın sahibi olduğu ve neredeyse herşeyi aynı olan sadece motorları farklı olan bir takım diğerinin önünde bitirebiliyorsa ki bitiriyor, bence böyle bir sporun ruhuna aykırılık olmaz. Sonuçta adam bu iş karşılığında parasını alıyor ve duruma göre motorunun reklamı ve dolayısı ile markanın reklamıda yapılmış oluyor.
  • mclaren taraftarları.sorarım sıze bız alonso ya ne yaptık.bu adam nıye bızden nefret eder duruma geldı.bana bır ornek gosterın.sadece 1 kere hamılton burada kayrılmıstır deyın.
    --------------------------------
    quote:

    MMX 166
    neyse hocam.adam 2005 sonu zarten bızı kafasından sılmıs.ınan kımı yı cok sevıyordum ama hıcbırsey mclaren ın onune gecemez.o yuzden sampıyonun alonso olmasını o kadar ıstıyorumkı.

    evet artık kımı ye karsı alonso nun sampıyonlugunu ıstemıyorum.umarım alonso sezon sonu ıle bırlıkte takımdan ayrılır.zaten tum plotlar mclaren ın olumsuz bır takım oldugunu alonso ya soylemıs.umarım menejerının takımına gerı doner.
    yada toyota yakızma sanctus



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 8 Ekim 2007; 20:31:56 >
  • herkes bu adamı başından atmak için uğraşıyor
    bir pilot 2 kez dünya şampiyonu olmuş ama taraftarlar "aman bizim takıma gelmesin" diyor

    bu arada thekeys'i gören var mı? çin sıralamalarında da göremedim onu.. birkaç gündür yok...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    mclaren taraftarları.sorarım sıze bız alonso ya ne yaptık.bu adam nıye bızden nefret eder duruma geldı.bana bır ornek gosterın.sadece 1 kere hamılton burada kayrılmıstır deyın.


    Sen bize Çin de antrenmanlardan Q1, Q2 ye kadar her seansta ferrarilerden saniyenin 10 da biri kadar bile yavaş olmayan Alonso nun ( 0.23 salise ) son seansın hızlı turunda hiç bir hata yapmadığı halde ve sadece 4 turluk fazla yakıtla ( ki ferrarilerdede bu kadar ( sanırım 5 tur ) yakıt farkı vardı ) neden o kadar geriye düştüğünü açıklayabilirmisin. Lastik basıncı denen şeyden ve onun yol tutuşa olan etkisinden haberin var mı ? Biri bu lastiklerin basıncı ile oynasa bunu Fia yada Alonso kanıtlayabilir mi ? Bunu Ronun yapmaması için bir neden var mı ? Mesela böyle bir şey yaptığında takımlar şampiyonluğunu kaybeder mi yada pilotlar şampiyonluğunu ? Alonso neden turu hatasız olduğu halde neden o kadar geride kaldığını anlamadığını söyledi ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: etusch


    quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    mclaren taraftarları.sorarım sıze bız alonso ya ne yaptık.bu adam nıye bızden nefret eder duruma geldı.bana bır ornek gosterın.sadece 1 kere hamılton burada kayrılmıstır deyın.


    Sen bize Çin de antrenmanlardan Q1, Q2 ye kadar her seansta ferrarilerden saniyenin 10 da biri kadar bile yavaş olmayan Alonso nun ( 0.23 salise ) son seansın hızlı turunda hiç bir hata yapmadığı halde ve sadece 4 turluk fazla yakıtla ( ki ferrarilerdede bu kadar ( sanırım 5 tur ) yakıt farkı vardı ) neden o kadar geriye düştüğünü açıklayabilirmisin. Lastik basıncı denen şeyden ve onun yol tutuşa olan etkisinden haberin var mı ? Biri bu lastiklerin basıncı ile oynasa bunu Fia yada Alonso kanıtlayabilir mi ? Bunu Ronun yapmaması için bir neden var mı ? Mesela böyle bir şey yaptığında takımlar şampiyonluğunu kaybeder mi yada pilotlar şampiyonluğunu ? Alonso neden turu hatasız olduğu halde neden o kadar geride kaldığını anlamadığını söyledi ?



    aynen dostum katılıyorum soyledıklerıne zaten kendısıde bunu soyledı yazdıgın gıbı bu bana hemen takım acaba alonsoya karsı bır tutummu sergıledı dıye dusunmeme sebeb oldu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: etusch


    quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    mclaren taraftarları.sorarım sıze bız alonso ya ne yaptık.bu adam nıye bızden nefret eder duruma geldı.bana bır ornek gosterın.sadece 1 kere hamılton burada kayrılmıstır deyın.


    Sen bize Çin de antrenmanlardan Q1, Q2 ye kadar her seansta ferrarilerden saniyenin 10 da biri kadar bile yavaş olmayan Alonso nun ( 0.23 salise ) son seansın hızlı turunda hiç bir hata yapmadığı halde ve sadece 4 turluk fazla yakıtla ( ki ferrarilerdede bu kadar ( sanırım 5 tur ) yakıt farkı vardı ) neden o kadar geriye düştüğünü açıklayabilirmisin. Lastik basıncı denen şeyden ve onun yol tutuşa olan etkisinden haberin var mı ? Biri bu lastiklerin basıncı ile oynasa bunu Fia yada Alonso kanıtlayabilir mi ? Bunu Ronun yapmaması için bir neden var mı ? Mesela böyle bir şey yaptığında takımlar şampiyonluğunu kaybeder mi yada pilotlar şampiyonluğunu ? Alonso neden turu hatasız olduğu halde neden o kadar geride kaldığını anlamadığını söyledi ?



    Alonsonun turunun hatasız olduğunu nerden biliyorsun? Araç içi kameradan veya dışarıdan gözlemleyerek bir turun hatasız olduğunu söyleyebilir misin? ve hata yapmak sadece kontra,blokaj,arkayı kaydırma gibi sadece dışarıdan gözlemlenebilen şeyler midir?....

    yani bir pilot başka türlü hata yapamaz mı? ne biliyim virajlara yavaş girmek gibi mesela ya da viraj çıkışlarında geç hızlanmak... gibi...


    Ayrıca biraz daha rahatlaman amacıyla belirtiyim Mclaren, hamiltonu zamanında pite almayarak hata yaptığını söyledi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frambuaz084 -- 9 Ekim 2007; 18:14:46 >




  • @etusch
    alonso nun elınde kanıt varmı?cunku bu soylemler havada kalır turden degıl.ama once kanıt
  • merhaba arkadaşlar bende mclaren'ciyim,tüm cevapları okuyamadım ancak sadece şuna üzüldüm burada nerdeyse hiç eskilerden bahsedilmemiş,bu takımda hayranlığım oldukça kuvvetlidir,en büyük sebebi ölümünü hala kabul edemediğim ve hala unutamadığım ve unutmayacagım AYRTON SENNA dır.takım patronu ron DENNİS hala onu unutamamışken bizler belkide adını bile bilmiyoruz,bu takımla 3 dünya şampiyonluğu olan ayrton SENNA yı bu vesile ile saygıyla anıyorum,ruhun şad olsun EFSANE. SENNA dan sonra f1 izlemiyorum bile arkadaşlar o ve onun dönemi çok daha kaliteliydi, alein prost,nigel mensell,piguet,gerhart berger,ve tabiki SENNA bence o zamanlar
    takımlardan önce pilotlar gelirdi ve daha çekişmeli olurdu f1 ne yazıkki şuan o zamanların havasını sadece alonso'da buluyorum.yeri nerede olursa olsun kimleri pilot olarak alırsa alsın takıma,mclaren takımı en büyüktür.
    saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eagleanddog

    merhaba arkadaşlar bende mclaren'ciyim,tüm cevapları okuyamadım ancak sadece şuna üzüldüm burada nerdeyse hiç eskilerden bahsedilmemiş,bu takımda hayranlığım oldukça kuvvetlidir,en büyük sebebi ölümünü hala kabul edemediğim ve hala unutamadığım ve unutmayacagım AYRTON SENNA dır.takım patronu ron DENNİS hala onu unutamamışken bizler belkide adını bile bilmiyoruz,bu takımla 3 dünya şampiyonluğu olan ayrton SENNA yı bu vesile ile saygıyla anıyorum,ruhun şad olsun EFSANE. SENNA dan sonra f1 izlemiyorum bile arkadaşlar o ve onun dönemi çok daha kaliteliydi, alein prost,nigel mensell,piguet,gerhart berger,ve tabiki SENNA bence o zamanlar
    takımlardan önce pilotlar gelirdi ve daha çekişmeli olurdu f1 ne yazıkki şuan o zamanların havasını sadece alonso'da buluyorum.yeri nerede olursa olsun kimleri pilot olarak alırsa alsın takıma,mclaren takımı en büyüktür.
    saygılar





  • quote:

    Orjinalden alıntı: eagleanddog
    SENNA dan sonra f1 izlemiyorum bile arkadaşlar o ve onun dönemi çok daha kaliteliydi, alein prost,nigel mensell,piguet,gerhart berger,ve tabiki SENNA bence o zamanlar
    takımlardan önce pilotlar gelirdi ve daha çekişmeli olurdu f1 ne yazıkki şuan o zamanların havasını sadece alonso'da buluyorum.yeri nerede olursa olsun kimleri pilot olarak alırsa alsın takıma,mclaren takımı en büyüktür.
    saygılar

    bak sımdı redstar gelır,eskılerden bahsettıgımız ıcın ıcı burkulur eskıyı hatırlar sımdıkı plotlara bakıp bıde kalaylar

    neyse tabııkıde herzaman mclaren.unutmayalım bız takım taraftarıyız.kım nereye gıderse gıtsın bız hala mclaren cı olarak kalalım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orjinalden alıntı: eagleanddog
    SENNA dan sonra f1 izlemiyorum bile arkadaşlar o ve onun dönemi çok daha kaliteliydi, alein prost,nigel mensell,piguet,gerhart berger,ve tabiki SENNA bence o zamanlar
    takımlardan önce pilotlar gelirdi ve daha çekişmeli olurdu f1 ne yazıkki şuan o zamanların havasını sadece alonso'da buluyorum.yeri nerede olursa olsun kimleri pilot olarak alırsa alsın takıma,mclaren takımı en büyüktür.
    saygılar

    bak sımdı redstar gelır,eskılerden bahsettıgımız ıcın ıcı burkulur eskıyı hatırlar sımdıkı plotlara bakıp bıde kalaylar

    neyse tabııkıde herzaman mclaren.unutmayalım bız takım taraftarıyız.kım nereye gıderse gıtsın bız hala mclaren cı olarak kalalım.



    Sen benim hislerime bir nebze tercüman olmuşsun MMX166...Sahur vakti güldürdün beni




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    @etusch
    alonso nun elınde kanıt varmı?cunku bu soylemler havada kalır turden degıl.ama once kanıt

    MMX166 düşünsene benim elimde bunlar için kanıt var. O takdirde işin içinde olan Alonso nun elinde neler olurdu. İşin içinde olan Ferrarinin elinde neler olurdu, ta buradan kanıta sahip olabilseydim böyle bir konuda. McLaren tarihe gömülür bir daha kimse adını bile anmak istemezdi. Nasıl elimde kanıt olmasını beklersin. Ben okuduklarıma bakarak, izlediklerime bakarak , yapılan açıklamalara bakarak bunları söylüyorum. Elimde başka bir şey yok.
  • sanırım yanlış anlaşılma var mmx166 alonsonun elınde kanıt varmı demek ıstedi sanırım senın elınde değil yoksa ben mi yanlış anladım
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.