Bildirim
MCLARENCİLER BURAYA!!!!!!mclaren-mercedes yeniden (32. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
arkadaşlar bunun devamını biliyormusunuzhttp://www.youtube.com/watch?v=ehNJlBbN7NE smart sporda nadiren çıkıyor -
mclaren'in vodafone reklam sözleşmesi ne zaman bitiyor bilen var mı beyler? şu vodafone reklamlarına uyuz oluyorum. west daha iyiydi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kollaps -- 28 Eylül 2012; 12:35:29 > -
Bu sene son diye biliyorum. Mercedes sponsorlugunun da tamamen bitmesiyle (motorlar için ücret ödeyecek 2013'ten itibaren) parlak gümüşün de gidecek muhtemelen. Son 6 seneye göre epey farklı bir araç göreceğiz diye tahmin ediyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: eas722
Bu sene son diye biliyorum. Mercedes sponsorlugunun da tamamen bitmesiyle (motorlar için ücret ödeyecek 2013'ten itibaren) parlak gümüşün de gidecek muhtemelen. Son 6 seneye göre epey farklı bir araç göreceğiz diye tahmin ediyorum.
2013 sonunda bitiyor. Kırmızı ve gümüş renkler giderse eğer bence Mclaren özüne döner, tekrar eskisi gibi turuncu olur. Gerçi öyle bir şey yaparlarsa birçok kişi çok yadırgayacaktır çünkü ne olursa olsun Mclaren'in rengi de çok şık, özellikle gece yarışlarında büyüleyici duruyor.
Gerçi efsanevi koyu turuncu - beyaz renklerin kullandığı araç da çok hoştu tasarım açısından fakat o da Marlboro'dan ötürü kullanılıyordu.
-
mobıl anlasması bu sezon bıtıyor.zaten bu yuzden pılot fıyatlarında oynama yapamıyoruz.kaldıkı vodafone de bu sezondan sonra mclaren ıle anlasma yapmayacak.
mclaren mercedes ıle de artık musterı durumuna dusuyor.yanı bedava motor yok.ve mercedes ın sponsorları da tamamen mclarenın elınden kayacak.mobıl1 faktoru yabana atmayın.pılot ucretlerının yarısını karsılıyorlardı.
mclaren bu dar bogazdan 20 sene once yaptıgı ıse baslayarak cıkmak ıstıyor.oda sırası ıle gelen p11(mp4 12c)ve yenı mclaren f1 ın halefı mclaren p1.bu otomobıllerde kullanlan 3.8 turbo motorlar tamamıyle mclaren ın kendı uretımı turbo unıtelerdır.yanı mclaren taraftarlarının hayalını kurdugu tamamıyle wokıng cıkıslı formula 1 otomobılımız uzakta degıl
mclaren de rakıbı ferrarı gıbı supersport segmentınde otomobıl yapıp satacak ve kendısıne gelır elde edecek.zaten ron dennıs de takımdakı gorevını 2007 sezonunda m whıtmars a bırakıp tamamıyle mclaren automobıl e agırlık vermıstı.
ron varsa sorun yok.telas etmeyın.bu adama 1998 den berı guvenıyorum.
ama bır aksılık cıktı.sanırım turbo motor da erteleme olabılır.buda mercedes ıle ıs bırlıgımızı uzatma anlamına gelıcek.tanı mercees motor ıcın ne fıyat cıkarır orası da mercedes ın ınsafına kalmıs artık.2015 sezsonun sonuna kadar motor tedarıkcımız kagıt uzerınde mercedes.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 29 Eylül 2012; 23:05:32 >
-
bi hamsiyi tutamadılar elinde...
nicole''de mi mercedes'in oldu? -
mclaren seneye hami gittiğinden kafadan 1 sn kaybetti -
Kalan, giden ve gelen...
Mclaren 3 bir arada gibi oldu :)
-
Mclareni ilk defa Hamiltonin Massayi son turu gecip sampiyon oldugunda gormustum ve o gri rengi bna baa bi gzel gelmisti Yani Mclereni bna Hamilto sewdirdi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vodafone McLaren Mercedes MP4 27 Apps for Android & IOS
https://itunes.apple.com/us/app/id502502899
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.q3dstudios.mclarenmp427&hl=en
-
quote:
McLaren: Hatalar 2014'te tekrarlanmayacak
Teknik olarak gelecek sezona yoğunlaşmaya karar veren McLaren'de herkes bu sezonki otomobilde yapılan hataların, 2014 sezonunda tekrarlanmayacağından emin.
2013 sezonunda özellikle dayanıklılık noktasında büyük sorunlar yaşayan McLaren 2014 sezonunda da yaptığı sıkıntılı başlangıç sonrası otomobili yeterince geliştirmeyi başaramayınca, odak noktasını gelecek sezona çevirmeye karar vermişti.
Mevcut kaynaklarını 2014 aracının gelişimine yönlendirmeye karar veren McLaren, mevcut otomobillerini geliştirmek için sonuna kadar çabalamak zorunda olan rakiplerinin yanında avantaj elde edeceğini düşünüyor.
İngiliz Autosport'un bu sezonki otomobilde neyin yanlış olduğunu anlayıp anlamadıklarını sorduğu Martin Whitmarsh, 'Evet anladık. Çoğu zaman hatalardan bir şeyler öğrenirsiniz.' dedi.
"Öte yandan takımın motivasyonu, odaklanması ve öğrenme eğrisi oldukça iyi."
2013 otomobilinin gelişiminden vazgeçip gelecek sezona odaklanmaya karar vermenin zor bir karar olduğunu vurgulayan Whitmarsh, bunun doğru bir karar olduğunun uzun vadede ortaya çıkacağını ifade etti.
"Bu tarz bir konuda seçme lüksüne en son ne zaman sahiptik hatırlayamıyorum çünkü zayıf noktamız sürekli şampiyonluk ve zafer mücadelesi veriyor olmaktı."
"Bundan uzak kalmak biraz zor. Yine de olumlu tarafından bakarsak bu bizi silkeleyecek ve kendimize getirecektir."
McLaren'in 2014'e yoğunlaşıyor olması Silverstone'da MP4-28'den önemli bir gelişim olmayacağını da şimdiden garanti ediyor.
Takımın hala mevcut otomobili hızlandırmayı umduğunu ifade eden Whitmarsh, yine de bunun rakipleri kovalamaca şeklinde olacağını tahmin ettiğini söyledi.
"Mutlak performans anlamında geçtiğimiz sezondan daha hızlıyız. Ancak rakiplerimizden gelişim anlamında altı ay kadar geride olduğumuzu söyleyebilirim. Takım olarak yaptığımız çok açık bir hata bu."
http://www.turkiyef1.com/haberler/33982/mclaren-hatalar-2014-te-tekrarlanmayacak.html
dogru karar.zıra takım prellı lastıklerıyle de pek uyumlu degıl.gecen sezon mıllet yumusaklarla ucarken bır orta sert hamurlarla yarısıyorduk.gercı o hamurda en ıyısıde bızdık
fakat surası da bır gercek mclaren sezon ıcı gelıstırme yarısında hep lıder olmustur.bu karar ezber bozdu
-
bu sene performansın düşsede her zaman gönlümdesin mclaren -
2006 sezonunda newey ın wokıng ten ayrılması ıle pesınden gıdenlerden.gerı gelmesı ıyı olucak dusuncesındeyım.2015 sezonunda honda motoru ve yenı areo ekıbı ıle bakalım neler yapacagız.quote:
Red Bull Aero Şefi, McLaren'e geçmeye hazırlanıyor
McLaren ile anlaşmaya çok yakın olduğu bildirilen Red Bull'un Aero Departmanı şefi Peter Prodromou'nun yeni takımında işe başlamak için 2015'i beklemesi söz konusu.
Bundan yalnızca bir hafta önce McLaren takım patronu önemli bir çalışanı ekibe katabileceklerini söylerken, Alman Auto und Motorsport dergisi bu kişinin Prodromou olabileceğine dikkat çekmişti.
Haberler henüz McLaren tarafından onaylanmazken, Red Bull yönetiminden gelen bir açıklamada Prodromou'nun 2014'e kadar sözleşmesi olduğu ve erken ayrılmak istemesi halinde buna izin verilmeyeceği ifade edildi.
Prodromou'nun geleceğinin açık olduğunu ifade eden Red Bull, transferden vazgeçmesi halinde kendisiyle çalışmakya devam etmekten mutluluk duyacaklarını da söyledi.
Bir Red Bull sözcüsü yaptığı açıklamada, "Peter Prodromou uzun süredir Infinity Red Bull Racing Team için çalışıyor ve ekibimizin değerli bir üyesi. Bizimle hala belirli bir süreyi kapsayan bir anlaşmaya da sahip. Kendisiyle gelecekte de çalışmaktan büyük mutluluk duyarız. Prodromou Adrian Newey'in liderlik ettiği çok güçlü bir teknik ekibin önemli bir parçası." ifadelerini kullandı.
McLaren Teknik Yeniden Yapılanmaya Gidiyor
Öte yandan Prodromou McLaren'i çok iyi bilen ve 2006 sezonuna kadar Woking'de aerodinami departmanının şefi olarak çalışmış bir isim.
McLaren döneminden bu yana birlikte çok yakın çalışan Newey ve Prodromou, 4. şampiyonluğa koşan Red Bull'un bu noktaya gelmesinde de kilit öneme sahipti.
2013 sezonundan beklediğini bulamayan McLaren'de Whitmarsh, gelecek sezon için teknik yapıyı güçlendirmek gerektiğine dikkat çekti.
Whitmarsh geçtiğimiz hafta Kore'de teknik yapının güçlendirildiğini, gelecek sezon işe başlayacak yeni isimler olduğunu da söylemişti.
"Takım olarak zaferlerle dolu zamanlara çabuk döneceğimizden emin olmak için kendimizi yönetimden teknik ekibe gözden geçirmeliyiz."
kaynak:
http://www.turkiyef1.com/haberler/34738/red-bull-aero-sefi-mclaren-e-gecmeye-hazirlaniyor.html
gonul ısterdıkı kendı motorumuz ıle yarısalım.fakat supersport segmentındekı ılerleme f1 ıcın yeterlı gorulmedıkı f1 motorlarımız baska bahara kaldı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 13 Ekim 2013; 11:43:09 >
-
Prodromou'nun geri dönmesi iyi olucak bence de. Atılan adımlar doğru yönde ilerliyor sürekli McLaren adına son zamanlarda. İlerisi için umut vaaediyor cidden. Umarım toparlarız kısa sürede.
Şuan ki durum McLaren açısından gerçekten rezillikten başka bişey değil malesef.
Ancak beni tek düşündüren şey yeni motorların 2014te gelicek olmasına rağmen Honda motoruna 2015te geçiyor olmamız..
Bu hala bana çok büyük bi taktik hata gibi geliyor. 3,4 sezonu daha çöpe atmak zorunda kalabiliriz bu durumdan dolayı.
Sonrasında belki yine bi MP4/4 dominasyonunda araç bile çıkabilir yani olmayacak diye bişey yok ancak 3,4 sezonu daha çöpe atmak demek gerçekten acı verici olur.. -
kendı motorlarımız ıcın atılan adımlar vede mclaren ın tekrar supersport ıcın mp4 12c projesı ıle beraber yurutulen 3.8lıtre turbo motorları f1 ıcın on ayak olusturacaktı.fakat sanırım f1 ıcın bıraz daha bekleyecegız.su an supersport segmentınde kendı motorumuzu uretıp kullanmak bıle bana kalırsa guzel ış.kaldıkı bu forumda nıcelerı bunun bıle mclaren ıcın zor oldugunu belırtıyorlardı.yanılmıyorsam bu yıl p1 ıcın 400 adet uretım yapılacak.
bu sezon sefıllerı oynamamızın en buyuk etkenı de sezonun ılk ceyregınde havlu atıp gelısımı durdurmamız.yosa sezon ıcerısınde en buyuk gelısımler hep mclaren de gerceklesmıstır.
dedıgınız gıbı kırılma sezonu dıyebılırız 2014 ıcın.buyuk bır muammadan sonra yenı motor tedarıkcısı ve yenılelen areo departmanı.yıdene 2014 sezonunda bu sezonkı gıbı kotu olacagımızı sanmıyorum.zıra wokıng hep zırveye oynamak ısteyenlerın mekanıdır
-
quote:
Stepney 2007'deki casusluk skandalının detaylarını anlattı
Ferrari'nin eski çalışanların Nigel Stepney, McLaren'ın 100 milyon dolar gibi rekor ceza ödemesine, kendisinin takımdan kovulmasına yol açan 2007'deki casusluk skandalının ardından ilk kez konuştu.
Racecar Engineering dergisine demeç veren Stepney, ertelemeli hapis cezası almasına neden olan olayda yanlış bir şey yapmadığını savunmaya devam ederek, Ferrari'ye suçlamalarda bulundu.
İtalyan ekibinin 2007 Avustralya Grand Prix'de kurallara aykırı bir şekilde ön kanat ve hareketli taban kullandığını belirtti.
Adil bir şekilde kazanmak istediği için Ferrari içinde olanları onaylamadığını ifade eden Stepney, Melbourne'de Ferrari'den teknik sırları almakla suçlanan McLaren mühendisi Mike Coughlan'la resmi olmayan bir sohbet yaptığını ve sözkonusu kural ihlallerini kendisiyle tartıştığını ifade etti.
Stepney, "Bunun doğru olmadığını düşünüyordum. Bunu (Coughlan) ile tartışarak yanlış yapsam da, biri sizi durduruncaya kadar (illegal şekilde) kazanmak uygun olan yol değildi" dedi.
Coughlan bu konuşmayı daha sonra McLaren'daki patronlarına aktarmış, McLaren da bu parçaların yasallığı konusunda FIA'dan açıklama talebinde bulunmuştu. Yapılan incelemede ön kanad onay alırken, taban illegal bulunmuştu.
McLaren, Ferrari'nin kazandığı yarışın ardından protestoda bulunmamıştı. McLaren takım patronu Ron Dennis daha sonra İtalyan motor sporları yönetimine yazdığı bir mektupta, "Ferrari'nin yasadışı rekabetçi bir avantaj sağladığı açıkça görünmesine rağmen Avustralya Grand Prix'nin sonucunu protesto etmemeyi tercih ettik" demişti.
http://www.turkiyef1.com/haberler/35046/stepney-2007-deki-casusluk-skandalinin-detaylarini-anlatti.html
hayır vaktı zamanında mıchael schumacher bıle "bız pılotlar takımlarımızın gelısımlerını kendı aramızda paylasıyoruz" demıstı.hatta mclaren e verılen cezaları komık bulmustu.gecmıstye de bu yonde ıslerın oldugu hele hele o sezon bu bılgılerın honda ve renault ta da olmaısna ragmen kabagın bızım basımıza patlaması ne derece haktır.
-
jerez testlerınde aracımız ubersonıc dereceler alarak rakıplerıne tırnak yedırtmeye baslamıs bıle
quote:
Rakipleri, McLaren'in arka süspansiyonunu kopyalamaya hazırlanıyorlar
Jerez'deki kış testlerinde şu ana kadar en çok konuşulan ve tartışılan konu McLaren'in arka süspansiyonundaki kalıplar.
Şu ana kadar en az bir takımın FIA'dan mevcut yönetmelikte kullanılabilecek maksimum arka süspansiyon kolu sayısını sorduğu ifade ediliyor.
FIA'ya yakın kaynaklar ise FIA'nın tasarımın legal olduğu konusunda bir şüphesi olmadığını belirtiyorlar.
Ancak bu durum mevcut tasarımın bir yarışta protestoyla karşılaşmayacağı anlamına da gelmiyor.
Ferrari teknik direktörü James Allison, Jerez testlerinin bitmesinin ardından bu konuyu daha yakından incelemek istediğini ifade etti.
"Henüz yakından görmedim fakat daha yakından görmek istiyorum çünkü ilgimi çekti. Bazı internet sitelerinde biraz bozuk fotoğraflar görebildim sadece."
Williams test ve tedarik mühendisi Rod Nelson ise, FIA'nın tasarıma yeşil ışık yakması halinde rüzgar tüneli programına başlayacaklarını söyledi.
"Diğer takımların kullandıkları bazı parçalar ilgi çekici ve kısa süre sonra rüzgar tünelinde bu noktada bazı testler yapacağız. McLaren'in arka süspansiyonu bunun için çok iyi bir örnek ve eğer FIA tasarımı onaylarsa, bunu rüzgar tünelinde denemek isteriz sanıyorum."
DİFÜZÖR ETKİSİ
Nelson ayrıca, bu parçayı onaylayıp onaylamamanın FIA'nın tasarrufunda olduğunu ve bu parçanın bu bölgedeki kurallara açıklık getirmek için çok akıllıca bir hamle olduğunu da ifade etti.
"Yönetmelikleri oldukça akıllıca kullanmış ve yorumlamışlar. Arka süspansiyonları köpek bacağına benziyor. Aynı süspansiyon geometrisini kullanarak akıllıca bir hamleyle difüzöre hava beslemesi sağlıyorlar. Bunun da difüzörü daha iyi çalıştırdığını düşünüyorum. Bunun başlıbaşına downforce yarattığını sanmıyorum fakat bu sene iyi çalıştırılması daha dar ve düşük arka kanatlarla zorlaşan difüzör konusunda daha agresif olmalarını sağlıyor."
turkiyef1.com
31 Ocak 2014, Cuma
1. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m28.229s 86
2. Fernando Alonso Ferrari 1m29.145s +0.916s 115
3. Daniel Juncadella Force India-Mercedes 1m29.457s +1.228s 81
4. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m30.806s +2.577s 110
5. Lewis Hamilton Mercedes 1m30.822s +2.593s 41
6. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m32.222s +3.993s 25
7. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m36.571s +8.342s 69
8. Nico Rosberg Mercedes 1m36.951s +8.722s 91
9. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m43.193s +14.964s 54
10. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m44.016s +15.787s 9
11. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m45.374s +17.145s 7
30 Ocak 2014, Perşembe
1. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m23.276s 52
2. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m23.700s +0.424s 47
3. Lewis Hamilton Mercedes 1m23.952s +0.676s 62
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m25.030s +1.754s 40
5. Fernando Alonso Ferrari 1m25.495s +2.219s 58
6. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m26.096s +2.820s 17
7. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m29.915s +6.639s 30
8. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m30.161s +6.885s 34
9. Robin Frijns Caterham-Renault No time - 10
10. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault No time - 3
11. Max Chilton Marussia-Ferrari No time - 5
29 Ocak 2014, Çarşamba
1. Jenson Button McLaren 1m24.165s 43
2. Kimi Raikkonen Ferrari 1m24.812s +0.647s 47
3. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m25.344s +1.179s 35
4. Nico Rosberg Mercedes 1m25.588s +1.423s 97
5. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m28.376s +4.211s 37
6. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m33.270s +9.105s 53
7. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m37.975s +13.810s 11
8. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m38.320s +14.155s 8
28 Ocak 2014, Salı
1. Kimi Raikkonen Ferrari 1m27.104s 31
2. Lewis Hamilton Mercedes 1m27.820s +0.716s 18
3. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m30.082s +2.978s 7
4. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m33.161s +6.057s 11
5. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m36.530s +9.426s 15
6. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m42.257s +15.153s 7
7. Sebastian Vettel Red Bull-Renault No time 3
8. Marcus Ericsson Caterham-Renault No time 1
-
tasarım olarak 2014 ün en iyi aracı mclaren bence
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X