Şimdi Ara

Mediamarkt rezilliği! Sıfır ürün diye ikinci el ürün gönderiyor. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
2
Favori
52.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
308 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PCBudur

    Hocam çok saçma ama hangi kafa ile yolluyorlar hiç mi düşünmüyorsun bu ürünü almayacağımı insan empati kurar kendilerine böyle ürün gelse pentadan direk geri yollarlar ama müşteriye böyle bir ürün yollayabiliyorlar. Garip yani
    Geçmiş olsun hocam sonuçta para verip almışsın müşteri memnuniyeti olmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mojidozirikato -- 16 Ekim 2018; 12:34:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gustawa G kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen öyle hocam yersen diye yolluyolar.
  • Mojidozirikato kullanıcısına yanıt
    Hocam ben uğraşmazdım normalde ama bana sıfır ürün yollaması en az 1 hafta ve boş yere bu kadar süre yeni ürün vermesini beklicem zaten mediamarkt'ada mail attım konuların linkini koydum gelip görsünler ne yaptılar neler yazmışız okusunlar bakalım kendileri ne yapacak.
  • Vay be almanlar bile üç kağıta başlamış.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok büyük ihtimal iptal edip para iadesi yapacaklar. Fiyat artmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aLTaR_07 kullanıcısına yanıt
    Bende onu istemiyorum açıkçası yeni ürün için direteceğim. Zaten yeni ürün istemek en doğal hakkım öyle paranı al git diyerek kestirip atamazlar izin vermem peşini bırakmayacağım bu işin.
  • Her bir problemden sonra bilmem ne firmasının rezilliği diye konu açmak..

    Firma daha önce başka birisine sattığı ürünü, kişi iade ettiği için yeniden paket yaparak satması rezillik falan değil. Sen bunu amazon, newegg falan yapmıyor mu sanıyorsun? Daha iyi paketledikleri için sen fark etmiyorsun sadece.

    Eğer sen bunu fark ederek, geri iadesini istediğin takdirde firma bunu kabul etmez ise o zaman rezillik olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 16 Ekim 2018; 13:23:41 >
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    Hocam ürünü ayrı bir kutuya koyup verse tamam konulmuştur görmemiştir dicem kapağı açık yırtık ürün körmüsün be kardeşim bu ürün yollanır mı? Kusura bakma konuda açarım haklıyım haksız olsam açmam. İnsanlarda görsün benim iş yerimde bayan bir arkadaşımda elektrik süpürgesi almış onada bu şekilde ikinci el ürün gelmiş geri iade etmiş. Yani bu durum ilk değil.
  • merhaba,

    öncelikle yaşadığınız olay hoş değil tabi.
    ancak mediamarkt-internet 14 gün içinde iade alabilen bir sisteme sahip.
    ürünü iade edebilirsiniz.

    millet açıyor, kullanıyor, iade edilen ürünler de hiçbir işleme tabi tutulmadan tekrar satılıyor anlaşılan.
    ya iade almayan bir sistemden ürün alıp sorun çıktığında servisle uğraşmak
    ya da iade alan bir sistemden ürün alıp sorun çıktığında iade etmek

    seçim sizin.
    e tabi ideali
    iade alan bir sistemden ürün alıp sorun çıkmaması :)
  • Çok uygun fiyatlarla satıyorlar ki alan zaten ikinci el fiyatına en azından garantili aldım desin geri göndermesin. Aldığın fiyat çok uygun değilse iade et. Çok uygun bir fiyatsa o fiyata sıfır göndermezler sana. Ya yine iade gelmiş ürün gelir ya da para iadesi.



    Bunun bir para cezası da olmalı firmaya devletten. Bunu sık yapıyorlar. Ceza olmazsa yapmaya da devam ederler. Satışı yapılan ürünün iade gelmiş veya kutusu yıpranmış teşhir ürün olduğu belirtilerek satılmalı. müşteri de bilerek almalı ki bunun için zaten çok uygun fiyatlarla satılması gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAMSUNG yetkili servisinde çalışıyorum teknosa vs bütün şirketlerin teşhir ürünü sıfır diyip paketleyip sıfır cihazın parasına satıyorlar. Insanları kandırmak tan başka birşey yapmıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuyu ekşide açsan daha hızlı sonuç alırsın hocam, geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 3 yıl önce MediaMarktan aldığım ve bozuk çıkan joystick'i iade için götürmüştüm, kutusu yırtıktı iadeyi kabul edip kutuyu tekrar standına koymuşlardı. Dikkat etmeyen biri muhtemelen alıp gitmiştir 2. el ürünü..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave error

    Her bir problemden sonra bilmem ne firmasının rezilliği diye konu açmak..

    Firma daha önce başka birisine sattığı ürünü, kişi iade ettiği için yeniden paket yaparak satması rezillik falan değil. Sen bunu amazon, newegg falan yapmıyor mu sanıyorsun? Daha iyi paketledikleri için sen fark etmiyorsun sadece.

    Eğer sen bunu fark ederek, geri iadesini istediğin takdirde firma bunu kabul etmez ise o zaman rezillik olur.
    Evet, tekrar satıyorlar ama nasıl? Servise gidiyor, sıkıntılı olan tarafı tamir görüyor sonra REFURBISHED adı altında satıyorlar. 0 diye tekrar kakalamaya çalışmıyorlar. Hiçbir arızası yoksa tekrar paket yapıp 0 diye satmanın da sakıncası yok zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freemium -- 16 Ekim 2018; 14:23:50 >
  • radko kullanıcısına yanıt
    Almanlar mı?

    Almanların buradaki kekolayzır mediamarkt çalışanlarından haberi olsa bir saniye barındırmaz. Teknolojiyi bilimi geçtim işletmecilerimiz bile fıss.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu neden mediamarkt ceo veya almanyada ki yöneticilerine mail atarak bildirmediniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Böyle büyük şirketler iade edilen ürünleri sorun çıkartmadan alıyor daha sonra bu ürünleri tekrardan satıyor.Özellikle hepsiburada satıcılı ürünlerden uzak durun!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade olmuş ve zarar görmüş ürünü serviste tamir görürse refurbished diye satılıyor. Bir kişi ürün satın aldıktan sonra 30 gün içerisinde iade hakkını kullanarak iade ettiği zaman, ve hiç bir fonksiyonunda bir eksiklik yoksa tekrar paketlenip satışa çıktığında REFURBISHED diye satılmıyor. İkisi farklı şeyler. Arkadaş burada ürün paketinin açık olduğundan şikayetçi.

    TR firmaları da çok umurumda değil ama bir markayı REZİLLİK diye tanımlayabilmek için çok daha fazla mağdur etmesi gerekli. Muhtemelen iade ürünü hiç sorun çıkarmadan geri alacaklar. Burada rezillik yaratacak bir durum yok yani. Online alışverişlerde (her neresi olursa olsun) daha önceden paketi açılmış ürünü almak çok muhtemel. 30 gün iade hakkı tanımanın dezavantajı da bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 16 Ekim 2018; 14:36:44 >
  • radko kullanıcısına yanıt
    Amazon harici alışveriş yapmıyorum. Hele Teknosa Mediamarkt Vatan Bilgisayar gibi çakal yuvalarından hiç yapmıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.