Şimdi Ara

MEGANE 3 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
15.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hepiniz dogru söylüyosunuz o yüzden yolarda bol derecede 98 -99 fordları görüyoruz!
    ya arkadaşlar bırakın bu muhabbetleri herkesin arabası kendine güzel ama ford daha şurda 5-6 senedir düzgün araba çıkarıyor.
    escortları- taunusları-v.s. hepsini biliyoruz. bana bi tane efsane olmuş bi ford gösterin.
    neymiş megane fiyatı iyimişte yok askeriyeye indirim yapıyormuşda eğer öyleyse transit sınıfının en kötüsü.
    ki transitide sınıfında sağlamlık, motor konusunda gecemez.

    ne demişler kimse yogurdum ekşi demez. sizin o öve öve bitiremediğiniz corollanın satıcıları içeri girdiğinizde suratınıza bakmıyor (istanbula bildirildi)
    jettanın en ucuz dizeli 47 milyar ( sanki 407 veya mondeo alıyoruz)
    hondanın ucuzu değil ve en önemlisi dizeli yok. (jazz kullandım Allah arıza vermesin yoksa ...)
    kalıyor ford. oda zevk meselesi size göre çok güzel bana göre hoş değil. kaba geliyor.

    elin gevurunun ürettiği hiç bir araba , bu güzel forumda siz değerli kardeşlerimle bilmemne yarıştırmaya değmez.
    saygılar...




  • önü iğren. sanki boadway larin önünün modern şekli sevmedm eğer buysa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yy2

    önü iğren. sanki boadway larin önünün modern şekli sevmedm eğer buysa

    Ne alâka!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 30 Aralık 2007; 20:38:11 >
  • bence megane ile focusu karsılastırmak yanlıs olur, Megane ye ayıp olur o zaman diyorum.
    Boyle sacma bir yorum olur mu focusa ayıp olurmus.
    Megane pek cok konuda focustan daha ustundur. Konfor, donanim, sessizlik, fiyat gibi konular bunlardan bazılarıdır.
  • ha bu arada Renault un efsane modeli 12 (veya toros) un eş zamanlı çıkan refiki taunusları nedense hurdalıklar da görüyoruz.
  • marka fanatizmi yapmadan:
    benim 07 megane im abimin 06 focus u var. ikisi de dizel. ikisi de guzel araba.
    babamin deyisi ile megane daha konforlu ve oturakli, daha sessiz... focusa binince girgirgir basim sisiyor diyor...

    yeni megane da yakiyor, bence guzel olmus.
  • ŞİMDİ ARKADAŞLAR BİRAZ SAKİN OLALIM VE MEGANE'NİN HAKKINI YEMEYELİM. ARTILARI VE EKSİLERİYLE (HANGİ ARABA DÖRT DÖRTLÜK Kİ) MEGANE TÜRKİYE'DE KENDİ SINIFININ EN ÇOK SATAN ARACIDIR.GERÇİ SON AYLARDA FOCUS BU SNIFTA SATIŞ LİSERLİĞİNİ ELE GEÇİRMİŞ OLABİLİR. BİR KERE SEDANIN TİPİ YETER.ASTRA, COROLLA FOCUS NASIL MEGANE'DEN ÜSTÜN OLUYOR ANLAYAMIYORUM. HEM FOCUSU HEM DE MEGANEYİ KULLANDIM. MEGANE KENDİ ARABAM. SÖYLENDİĞİ GİBİ FOCUSUN KOLTUĞUNA OTURDUĞUMDA KESİNLİKLE BENDE BİR ÜST SINIF HAVASI İZLENİMİ VERMEDİ. HA FOCUS KÖTÜ MÜ? KESİNLİKLE HAYIR. KALİTESİNDEN KESİNLİKLE ŞÜPHE ETMEM. BENİM KARŞI ÇIKTIĞIM ASTRA FOCUS COROLLA YA DA MEGANE HİÇ BİRİ DİĞERİNDEN ÜSTÜN DEĞİL. BAZI NOKTALARDA BİRBİRLERİNDEN ÜSTÜN NOKTALARI OLABİLİR.AMA NEDEN MEGANEYİ HEP YERİN DİBİNE BATIRIYORUZ ANLAMIYORUM. MEGANE II 'NİN KONFORUNUN, GÜVENLİĞİNİN ÜSTÜNLÜĞÜ NEREDEYSE TESCİLLENMİŞTİR.ÜSTELİK MEGANENİN FİYATI DA AZ DEĞİL. 50 MİLYARLIK (1.5 DCİ 100 BG FULL DONANIM) MEGANE VAR. AYNI PARAYA ÜST SINIF ARAÇLARI ALABİLİYORSUNUZ. BUNA RAĞMEN ÇOK SATIYOR. TOYOTANIN SİTESİNE BAKTIM EN PAHALI COROLLA ( 1.6 VVT-i MultiMode Elegant VSC+ Xenon ) 44,600.00 YTL,EN PAHALI DİZELİ ( 1.4 D-4D MultiMode Elegant VSC ) 46,050.00 YTL; EN PAHALI FOCUS Focus Ghia 4K 1.6 109PS TDCi CVT 47.492,83 YTL . YANİ MEGANE UCUZ DA DEĞİL .BUNA RAĞMEN İYİ SATIYOR. MEGANE II İLK ÇIKTIĞI 2002 YILINDA KARTLI SİSTEMİ GETİRMİŞTİR. FOCUS COROLLA YA DA ASTRA HANGİSİNDE BU SİSTEM VAR? KART DA NEYMİŞ DEMEYİN.ARTIK LÜKS ARABALARIN ÇOĞU MEGANE II GİBİ START STOP DÜĞMESİ ÇALIŞIYOR. NİTEKİM YENİ BMW M3'TE DE AYNI SİSTEM VAR. (HA BURDA BMW M3 İLE MEGANE 'Yİ AYNI KEFEYE KOYMUYORUM TABİ Kİ.ANLATMAK İSTEDİĞİM ARTIK ÜST SINIF ARAÇLAR ANAHTARLA ÇALIŞMAYI BIRAKTI.)AMACIM MEHANEYİ FOCUS COROLLA ASTRA YA ÜSTÜN KILMAK DEĞİL. AMA YUKARIDA DA BELİRTTİĞİM GİBİ NEDEN YERİN DİBİNE BATIRIYORUZ ANLAMIYORUM.HERKES BEĞENDİĞİNİ ALIR. AMA HİÇBİRİ DİĞERLERİNDEN SINIF OLARAK ÜSTÜN DEĞİLDİR.




  • aslında doğru sölüyosun focusun TDCi motoru meganın 100 lük dizelinden iyidir ama meganeda focus kadar yol sesi almaz..her arabanın bi üstünlügü olabilir belli konularda,tasarım konusunda da herkesin zevki farklıdır asla tartışılamaz zaten..

    quote:

    Orjinalden alıntı: t821926

    ŞİMDİ ARKADAŞLAR BİRAZ SAKİN OLALIM VE MEGANE'NİN HAKKINI YEMEYELİM. ARTILARI VE EKSİLERİYLE (HANGİ ARABA DÖRT DÖRTLÜK Kİ) MEGANE TÜRKİYE'DE KENDİ SINIFININ EN ÇOK SATAN ARACIDIR.GERÇİ SON AYLARDA FOCUS BU SNIFTA SATIŞ LİSERLİĞİNİ ELE GEÇİRMİŞ OLABİLİR. BİR KERE SEDANIN TİPİ YETER.ASTRA, COROLLA FOCUS NASIL MEGANE'DEN ÜSTÜN OLUYOR ANLAYAMIYORUM. HEM FOCUSU HEM DE MEGANEYİ KULLANDIM. MEGANE KENDİ ARABAM. SÖYLENDİĞİ GİBİ FOCUSUN KOLTUĞUNA OTURDUĞUMDA KESİNLİKLE BENDE BİR ÜST SINIF HAVASI İZLENİMİ VERMEDİ. HA FOCUS KÖTÜ MÜ? KESİNLİKLE HAYIR. KALİTESİNDEN KESİNLİKLE ŞÜPHE ETMEM. BENİM KARŞI ÇIKTIĞIM ASTRA FOCUS COROLLA YA DA MEGANE HİÇ BİRİ DİĞERİNDEN ÜSTÜN DEĞİL. BAZI NOKTALARDA BİRBİRLERİNDEN ÜSTÜN NOKTALARI OLABİLİR.AMA NEDEN MEGANEYİ HEP YERİN DİBİNE BATIRIYORUZ ANLAMIYORUM. MEGANE II 'NİN KONFORUNUN, GÜVENLİĞİNİN ÜSTÜNLÜĞÜ NEREDEYSE TESCİLLENMİŞTİR.ÜSTELİK MEGANENİN FİYATI DA AZ DEĞİL. 50 MİLYARLIK (1.5 DCİ 100 BG FULL DONANIM) MEGANE VAR. AYNI PARAYA ÜST SINIF ARAÇLARI ALABİLİYORSUNUZ. BUNA RAĞMEN ÇOK SATIYOR. TOYOTANIN SİTESİNE BAKTIM EN PAHALI COROLLA ( 1.6 VVT-i MultiMode Elegant VSC+ Xenon ) 44,600.00 YTL,EN PAHALI DİZELİ ( 1.4 D-4D MultiMode Elegant VSC ) 46,050.00 YTL; EN PAHALI FOCUS Focus Ghia 4K 1.6 109PS TDCi CVT 47.492,83 YTL . YANİ MEGANE UCUZ DA DEĞİL .BUNA RAĞMEN İYİ SATIYOR. MEGANE II İLK ÇIKTIĞI 2002 YILINDA KARTLI SİSTEMİ GETİRMİŞTİR. FOCUS COROLLA YA DA ASTRA HANGİSİNDE BU SİSTEM VAR? KART DA NEYMİŞ DEMEYİN.ARTIK LÜKS ARABALARIN ÇOĞU MEGANE II GİBİ START STOP DÜĞMESİ ÇALIŞIYOR. NİTEKİM YENİ BMW M3'TE DE AYNI SİSTEM VAR. (HA BURDA BMW M3 İLE MEGANE 'Yİ AYNI KEFEYE KOYMUYORUM TABİ Kİ.ANLATMAK İSTEDİĞİM ARTIK ÜST SINIF ARAÇLAR ANAHTARLA ÇALIŞMAYI BIRAKTI.)AMACIM MEHANEYİ FOCUS COROLLA ASTRA YA ÜSTÜN KILMAK DEĞİL. AMA YUKARIDA DA BELİRTTİĞİM GİBİ NEDEN YERİN DİBİNE BATIRIYORUZ ANLAMIYORUM.HERKES BEĞENDİĞİNİ ALIR. AMA HİÇBİRİ DİĞERLERİNDEN SINIF OLARAK ÜSTÜN DEĞİLDİR.




  • focus sağından solundan ses gelen ön takımları sorunlu megane2 den kat be kat daha iyidir.
    umarım megane3 ile renault düşen kalitesini arttırır.


    bu arada resim aleni çok kötü bir photoshop.kapı kolları hizasız çamurluk berbat filan....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 31 Aralık 2007; 1:37:07 >
  • megane2 yol da yag gibi sessizce kayarken focusun motor ve tekerlek sesi insanın belli bir sure sonra gercekten basını sisiriyor.
  • şunu kesinlikle söyleyim özellikle dizelde sınıfın en iyisi focusla megane2 dir.
    corolla, honda, jetta, 308, C4 , astra... bunlar şehirli arabaları.
    corolla fazla nazik ve satış bayileri burnu havada
    honda dizel getirmemekte ısrarlı ve parça-servis olayı çok pahalı
    jetta aşırı pahalı
    308 yeni
    C4 ü geç
    astra güzel ama bana göre değil bide arka fren kampana ayar oluyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    şunu kesinlikle söyleyim özellikle dizelde sınıfın en iyisi focusla megane2 dir.
    corolla, honda, jetta, 308, C4 , astra... bunlar şehirli arabaları.
    corolla fazla nazik ve satış bayileri burnu havada
    honda dizel getirmemekte ısrarlı ve parça-servis olayı çok pahalı
    jetta aşırı pahalı
    308 yeni
    C4 ü geç
    astra güzel ama bana göre değil bide arka fren kampana ayar oluyorum.

  • Arkadaslar ister sevin ister sevmeyin ama önümüzdeki bir beş yıllık süre içerisinde renault'un yeni tasarım anlayışı bu olacaktır.L formlu farlar,düz on bölüm,yandan kaslı çıkıntılar bkz. renault twingo,yeni laguna.Ancak öte yandan son yıllarda dünya genelinde büyük bir karlılığa geçen renault artık hiçte eskisi gibi kalitede cimri değil.Tıpkı yeni Laguna da olduğu gibi 3.nesil megane da artık kalite ve sürüş dinamikleri konusunda zirveye oynayacaktır.Motor cephesindede tıpkı vw ve peugeot gibi "downsizing" olarak tabir edilen küçük hacimden yüksek güç alma fikri doğrultusunda güçlü motorlarla donatılacaktır.Bence bu ön bölüm birazda Renault'un artık uzman olduğu güvenlik konusundan ileri gelmektedir.Bırakın yaşam kabinini korumayı,yaya güvenliğinde bile en iyisi olmaya çalışmaktadır Renault.Doğal olarak bu yuvarlak form bu kaygılardan ileri gelmektedir.Buda tasarımlarda benzeşmeye ve sıradanlaşmaya yol açmaktadır doğal olarak.Özetle artık yeni megane 3 ün artık compact sınıfta direkt testlerde en az bir ikinciliğe yükselmesini temenni ederim.




  • megane-3 te ESP olucakmı?
  • quote:

    evet ya megane ile focus karşılastırılamaz bile,focusa ayıp olur çünkü jetta corolla fln desen anlardık da


    ewt bu arkadaşta haklı focus a ve diğerlerine ayıp olur çünkü onlar megane yetişemeyecek kadar alttalar tasarım olsun satış olsun !!!
    MEGANE 4EVA
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    megane-3 te ESP olucakmı?


    Standart olacağını pek sanmıyorum.Herhalde privilege de filan standart olur
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.