Şimdi Ara

Megane 3 mü? Yeni Astra mı? Fluence mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
11.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: treex

    Unutmadan birde yeni astrayı görelim.

    Not:Sitelerindeki resimlerini alıyorum, öyle seçmece resim yok.




     Megane 3 mü? Yeni Astra mı? Fluence mi?



    @treex
    astranın fotoda geniş duruyor ama içi hakikaten dar ve basık,kalitelı o ayrı ama bana öyle geldı sence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt
    @treex
    astranın fotoda geniş duruyor ama içi hakikaten dar ve basık,kalitelı o ayrı ama bana öyle geldı sence


    Dediğin doğru, ön taraf ferah ama arkası biraz basık kalıyor.

    Ben öyle marka fanatiklisi biri hiç değilim ve bu markalar ile de çok ilgilenmiyorum doğrusu. Ama karşı karşıya getirilmesi hiç mantıklı gelmiyor.

    Derseniz; benim param ancak bunlar içerisinden Megan a yetiyor. O zaman söylenilecek tek kelime güle güle kullanın aracınızı.
  • Bugün megan 3'ü test ettim. Oldukça iyi izlenimlerim var. Yakında paylaşacağım.
  • Yalnız ufak bir hatırlatma !!! Golf'in içindeki o geniş ekran Highline donanımındakilerde mevcut. Çok yakın bir tanıdğım 55.000 TL'ye aldı. (Kredi ile 62.000 TL ye geldi.) Araç dizel ve sunroof'lu TDI
  • Evet evleneceğim için siparişini vermiş olduğum astra cosma dizel aracımı almaktan vazgeçtim. Renaut ise herkes birşey söylediği için almaktan vazgeçtim. İlginç araba güzel ancak renaultun önce sarsılmış olan imajını düzeltmesi gerek diye düşünüyorum. Herkese görüş ve önerileri için teşekkür ediyor, araç tercihlerine saygı duyuyorum.
  • fluence yavaş yavaş güzel gelmeye başladı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2011

    fluence yavaş yavaş güzel gelmeye başladı


    ilginç olan megane 2 ler zilyon tane vardı simdilerde kaybolmaya basladılar,fluence daha çok görüyorum,kasası degısınce kimligi belirlenemeyn kişiler tarafından herhalde kaçılıyor istanbuldan
  • Astra'nın yalıtımı zayıf. Motor sesi alıyor ve en kötüsüde 100'den sonra sonra müthiş bir rüzgar sesi var rahıtsız edici derecede. Uzun yolda hiç çekilmez.
  • hocam herkesi birbirine kırdırmışşsın şimdi de çıkmış arabayı almaktan vazgeçtim diyorsun şaka bir yana forumdaki yorumları okuyup en sonunda arabayı almaktan vacgectiğini söyleyince bayaga bir güldüm
  • Merhaba,

    Focusu değiştirmek istemeniz sadece km'sinden dolayı mı? Ben de yaklaşık 2 yıldır araştırma yaparak focus titanium aldım ve şunu söyleyebilirmi ki megane ve fluence değişikliği hakedecek araçlar değil. Bazı arkadaşlar direksiyon tepkisi, ayran olaylarına falan girmiş, bilemiyorum focusun hangi versiyonunu kullandılar ama direksiyonu konfora ayarladığınızda gayet yumuşak oluyor. Ben şahsen spor modda sert direksiyon kullandığımı da belirteyim, zevk meselesi. Renaultların süspansiyonu biraz daha yumuşak. İç ön konsolları sert plastikti hatırladığım kadarıyla. Focusun bence tek sıkıntısı ses yalıtımı, bu da basit işlemlerle azaltılabiliyor fakat İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız D sınıfı araçlara uygulanan yalıtımı yapan firmalar var, 1000-1200 TL'ye çok sessiz bir araca sahip olabilirsiniz. Mesela ben uygun bir dönemde İstanbul'a gidip 3-4 günlüğüne aracımı bırakıp bu yalıtımı yaptırmayı düşünüyorum.

    Dün bir arkadaş aracıma ilk kez bindi, abisi 50000TL'ye dizel auris almış, araca binince söylediği şey, "ön konsol ne kadar büyük ve geniş, aracın içi de çok geniş görünüyor. Abim neden bu arabaya bakmadı ki?" dedi.

    Eğer illa ki yeni bir araç alacaksanız, konfor ve sessizlik arıyorsanız baz donanımlı bir D sınıfı almak en mantıklısı :). Çünkü baz donanımlıları bile C sınıfının en donanımlılarından daha donanımlı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Merhaba,

    Focusu değiştirmek istemeniz sadece km'sinden dolayı mı? Ben de yaklaşık 2 yıldır araştırma yaparak focus titanium aldım ve şunu söyleyebilirmi ki megane ve fluence değişikliği hakedecek araçlar değil. Bazı arkadaşlar direksiyon tepkisi, ayran olaylarına falan girmiş, bilemiyorum focusun hangi versiyonunu kullandılar ama direksiyonu konfora ayarladığınızda gayet yumuşak oluyor. Ben şahsen spor modda sert direksiyon kullandığımı da belirteyim, zevk meselesi. Renaultların süspansiyonu biraz daha yumuşak. İç ön konsolları sert plastikti hatırladığım kadarıyla. Focusun bence tek sıkıntısı ses yalıtımı, bu da basit işlemlerle azaltılabiliyor fakat İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız D sınıfı araçlara uygulanan yalıtımı yapan firmalar var, 1000-1200 TL'ye çok sessiz bir araca sahip olabilirsiniz. Mesela ben uygun bir dönemde İstanbul'a gidip 3-4 günlüğüne aracımı bırakıp bu yalıtımı yaptırmayı düşünüyorum.

    Dün bir arkadaş aracıma ilk kez bindi, abisi 50000TL'ye dizel auris almış, araca binince söylediği şey, "ön konsol ne kadar büyük ve geniş, aracın içi de çok geniş görünüyor. Abim neden bu arabaya bakmadı ki?" dedi.

    Eğer illa ki yeni bir araç alacaksanız, konfor ve sessizlik arıyorsanız baz donanımlı bir D sınıfı almak en mantıklısı :). Çünkü baz donanımlıları bile C sınıfının en donanımlılarından daha donanımlı.


    Yanlış hatırlıyorsunuz.

    Ön kapılarda ve hatta focus'da sert plastik olan arka kapılarda megane'da yumuşak plastikden.




  • bende 2011 renault megane dizel 105 hp expression ( konfor paket ) , nisanlimda ise 2011 yeni astra dizel (spor paket) arac var.

    alirken araclarimiz birbirinden farkli olsun istiyorduk boyle tercihler yaptik. ikisini de fikir verebilecek kadar (tahmini 5 er bin km) kullandim. sahsi goruslerimi paylasayim;

    DIS GORUNUM
    opel astra biraz daha sportif gorunume sahip daha agresif bir durusu var, megane ise daha sade. dikkat cekmek onceliginizse astra yi secin
    IC GORUNUM
    opel astra sport orta konsol butonlari bir helikopter-ucak gibi kalabalik, tek kelime ile berbat buluyorum. geceleri bu butonlarin aydinlatmalari kisilmazsa goz yorucu.
    renault megane konsolunda daha az sayidaki ancak fonksyonel olan butonlar kullanilmis. bence biraz daha ferah gorunum kazandiriyor. bir de megane da bej renk asil duruyor
    (bej megane dosemelerine kir tutmayan kalici koltuk koruma sart 100-150 TL maliyet)

    KONFOR ve KULLANIM
    en uzun yolculuklarim 4-5 saati asmiyor dolayisi ile her iki aracla da surus yorgunlugu hissetmiyorum fena degiller. her iki aracin da yol tutusuna keskin bir dille birine iyi digerine kotu diyenleri hayretle okuyorum birinde 120 ile girebildigin viraja digerinde 150 ile falan giremezsin farklari yok, suurlu kullandiginiz surece ikisi de guvenli.
    astranin gogus malzemesi daha yumusak, daha kaliteli malzemeden yapilmis, camlari acip sokaktan gecenlere kendinizi duyuracaksaniz astrada muzik sistemi de daha guzel.

    astra ile megane arasi beygir gucu farkliligi ciddi anlamda hissediliyor. astranin motoru beni tatmin etmiyor cekis gucu dusuk. 105 beygirlik megane tatmin edici. tek seritli kalabalik yollardaki sollamalarda astra hizlanivermiyor megane i aratiyor. megane in 6. vitesi olumlu, astrada ise sehir ici kullanimdaki dusuk viteslerin oranlari olumlu
    megane in yakit tuketimi 100 km de 0.5 litre daha fazla. her iki dizel de oldukca ekonomik araclar. artik benzinli arac alinmaz yakita odenecek parayla vergi rekortmeni olmanin manasi yok

    SONUC
    her iki araci da iyi pazarlikla liste fiyatlarinin ortalama 3 er bin tl altinda aldik. park ve yagmur sensoru bir de hiz sabitleyici ozellikleri olmazsa olmazimizdi. bunu sunan en ekonomik astra donanimi sport paketli olan idi, megane da ise expression konfor paketlisi.... nisanlimin astraya odedigi bedel megane dan 5.500 tl fazla idi... kaldi ki 105 hp lik megane yerine, astra ile ayni sayilabilecek 85 beygirlik megane dizel secseydim iki arac arasi fiyat farki 7 bin lira olacakti.....

    sahsi fikrim astra olmasi gerektiginin cok uzerinde bir fiyatla satiliyor. aradaki farka degecek artilari yok, bazi acilardan daha da eksik bile kaliyor. serviste periyodik bakim masraflari acisindan da opel renaulta gore % 20-30 daha pahali.

    opel astra dizel icin ciddi bir indirime gidilse ve megane ile fiyatini esitlense dahi astranin motor gucu arttirilmadikca yine opeli tercih etmem. ancak opel bir gun daha guclu yeni bir motor sunarsa ve esdeger donanimli megane dan sadece 2000 tl gibi farkla satilirsa o zaman astra alin derim... su anki halleriyle megane 105 lik dizel alarak ben daha akillica bir tercih yaptigimi , nisanlimin ise kaziklandigi dusunuyorum. tabii bunu onun yuzune soyleyebilecek cesaretim yok malum kadin milletiicin pahali olan en guzeli demek. megane satis rakamlari astrayi bosuna katlamiyor...




  • Hiç düşünme Fluence;
    Deri koltuk, sunroof, 17 inç Jant, esp, xenon far, eller serbest giriş, Refakatçi aydınlatma, en geniş iç hacim, büyük bagaj, üst sınıf havasında gemi gibi araba...
    Artı piyasada çok tuttu, elden çıkarmak istediğinde gözü kapalı satarsın...
  • Valla onu bunu bilmem ama şuandaki durumları itibarıyla EDC vitesli bir megane 3 110 bg dci alır ve keyfime bakarım. Diğerleri kusura bakmasın artık. (Bende Astra 2009 olmasına rağmen diyorum bunu.)
  • bence focus satılıp da o arabalar alınmaz. şu anda gözüme en çirkin glen araba fluence dır. bazı arkadaşlar alışmaya başlamışlar. tabiki alışırlar. buna stkolm sendromu denir.
  • Megane 3 EDC almalısınız, ayrıca Renault'nun verdiği TomTom navigasyon çok kalitesiz bir ürün boşuna 1000TL vermeyin derim...
  • Fluence güzel bir araç ancak ben sizin yerinizde olsam Astara'ya bakardım.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.