Şimdi Ara

MEGANE FAZ 2 NİN SORUNLARI BİTTİ Mİ ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • çokta beğeniyordum meganları bakalım bu iş biraz pug olayına benzeyecek.sorun yaşayanlara ALLAH yardım etsin.bir çuval pirinçten mutlak belli bir sayıda taş çıkar o taşlardan birisi size gelmiş olabilir,ama çuvalın yarısından fazlası taşla doluysa sorun var demektir.bence araçlarında sorun çıkanlar ya araçlarına iyi bakmıyor,veya hatalı üretilenler denk geliyor,vayahutta çok aşırı titizler aracı ile yolda giderken devamlı tedirgin bir şekilde orasını burasını dinleyen insan tipleridir,diye düşünüyorum.kim ister problemli araç kullanmayı ama fazlada mükemmeli beklememk lazım,nede olsa kul yapısı.merak ediyorum hiç problem yaşamayan varmı,ses gelmemesi,parçaların sık arıza yapmaması,iç plastik kısmının soyulmaması v.s.v.s.hiç böyle bir araç sahibi olan varmı.ama lütfen gerçekçi olalım ve buradaki arkadaşlarımızı bilgilendirin.(yanlız reno olarak değil diğer markalar olarakta bilgilendirin ama tarafsız olalım lütfen)
    tekrar geçmiş olsun.




  • Toyota Corolla dizel al o zaman.. Sorunsuzluk abidesi kendileri....
  • ben fazla polemiğe girmeden kısaca sorulan soruya cevap vereyim(ne magane kullanıyorum ne de megane kullanan bir yakınım var baştan belirteyim)

    2006 öncesi megane ların üç önemli kronik sorunu vardı
    1)düşük süratlerde frenlemelerde ön balatalardan ses gelmesi
    2)direksiyondan gelen sürekli tıkırtılar
    3)ön konsolun özellikle ortalarından gelen tıkırtılar

    2006 sonrası makyajdan sonra değişenler

    1)2006 öncesinde de bu problem servislerde laguna balata ve kaliperlerinin uygulanması ile giderilebiliyordu..yeni modellerde bu giderildi..artık sorun çıkarmıyor
    2)direksiyon kutusu ve mili tamamen değişti ve buna bağlı olarak eski direksiyon hissizliği bir nebze olsun giderildi(ama hala direksiyon konusunda sıkıntı var bence..özellikle tam direksiyon hareketinde yeniden toplamaya sistemin direnç göstermesi)
    3)plastik kalitesinde bir değişiklik yok..fakat ön konsoldan gelen tıkırtıların sebebi %95 bilgi ekranını ön konsolun üstüne bağlayan çıt çıt ların boşluğundan kaynaklanıyordu..çıtçıtlara bir kat bant sararak çözümlene bilen bu durum giderildi mi deneyemedim..çünkü aracı kaymak asfaltta kullandım..varsa da bu şekil çözümlenebiliyor..

    bunlar haricinde ben başka bir sorun bilmiyorum..




  • yapma arkadaşım yok öyle bir hissizlik bende dynamikte vardı ondada böyle bir sorun yoktu privalage dede yok öyle bir sorun he bu arada şimdiye kadar binmediğim araba kalmadı hepsinden de ses geliyordu türkiye yollarında bana bir tane ses gelmeyen araba gösterin o arabanın kulu kölesi olayım
  • hissizlikten kastım şudur..deneyin göreceksiniz..araç hareket halinde iken direksiyonu tam sol veya sağ yapın..manevra bittikten sonra direksiyonu serbest bırakın..normal şartlarda direksiyonun rahatça düz konuma geçmesi gerekir..fakat magane direksiyonu bu konuda biraz nazlıdır..el ile müdahale etmeniz gerekir..

    direksiyon kutusundan gelen ses ise zaten renault firmasının kabul ettiği bir sorun..o yüzden makyajlı versiyonda yeni sistem uygulayarak sorunu çözme yoluna gittiler..tıkırtıların sebebi direksiyon milindeki boşluklardı..

    burada anlatmak istediğim kullanımdan veya ülkemiz yollarından kaynaklanan problemler değil bizzat renault firmasının kabul ettiği kronik problemlerdir..ve bunların en önemlileri makyaj operasyonu esnasında çözüldü..

    ben bunları kötülemek için yazmadım..olan problemlerin farkedilip çözülmüş olması iyi birşeydir..o yüzden yazdım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    hissizlikten kastım şudur..deneyin göreceksiniz..araç hareket halinde iken direksiyonu tam sol veya sağ yapın..manevra bittikten sonra direksiyonu serbest bırakın..normal şartlarda direksiyonun rahatça düz konuma geçmesi gerekir..fakat magane direksiyonu bu konuda biraz nazlıdır..el ile müdahale etmeniz gerekir..



    Bu konuda kesinlikle haklısın. Makyajlı Megane'lerde umarım halletmişlerdir bu sorunu makyajlısını hiç kullanmadım. Eski aracım 2005 Megane II idi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    hissizlikten kastım şudur..deneyin göreceksiniz..araç hareket halinde iken direksiyonu tam sol veya sağ yapın..manevra bittikten sonra direksiyonu serbest bırakın..normal şartlarda direksiyonun rahatça düz konuma geçmesi gerekir..fakat magane direksiyonu bu konuda biraz nazlıdır..el ile müdahale etmeniz gerekir..



    Bu konuda kesinlikle haklısın. Makyajlı Megane'lerde umarım halletmişlerdir bu sorunu makyajlısını hiç kullanmadım. Eski aracım 2005 Megane II idi.


    bir nebze halledildi..en azından eskisi kadar fazla direnç uygulamıyor..uyguladığı direnç ise toleranslar dahilinde..sorunu çözülmüş olarak kabul edebiliriz bu durumda..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    hissizlikten kastım şudur..deneyin göreceksiniz..araç hareket halinde iken direksiyonu tam sol veya sağ yapın..manevra bittikten sonra direksiyonu serbest bırakın..normal şartlarda direksiyonun rahatça düz konuma geçmesi gerekir..fakat magane direksiyonu bu konuda biraz nazlıdır..el ile müdahale etmeniz gerekir..



    Bu konuda kesinlikle haklısın. Makyajlı Megane'lerde umarım halletmişlerdir bu sorunu makyajlısını hiç kullanmadım. Eski aracım 2005 Megane II idi.


    bir nebze halledildi..en azından eskisi kadar fazla direnç uygulamıyor..uyguladığı direnç ise toleranslar dahilinde..sorunu çözülmüş olarak kabul edebiliriz bu durumda..

    bu olay malesef Clio III de çok daha beter.. Megane II ye geçince direksiyon toplamasının hızına şaşıyorum..

    Renault un en zayıf noktası direksiyon




  • Bizim arkadşatada var 2004 Megane 2 sedan, sıfır almıştı arkadaş, tamir bakıma ödediği paradan perişan oldu, birde servisin üç kağıt yapıp, arkadaşı oyalamasıyla bazı parçalarda garanti kapsamı dışına çıktı, ozaman değiştirdiler parçaları. Yaşadığı sorunlar; 6.ayda akü bitti, yolda kaldı, reno express geldi aküyü değiştirdi, 8 ayda eksoz sistemi gitti, allahtan garanti kapsamında değiştirdiler, ön şöför kapısı camı düşmeye başladı, krikosunu garanti kapsamında değiştirdiler, araba çalışırken zorlanarak çalışmaya başladı, şarj motoru sorunu var bunların hepsinde bir süre idare edin değiştirelim dediler (Garanti kapsamında), arabanın garantisi bitti (2 Yıl) sorunlu çalışma devam ediyordu, servise gidildi şarj dinamosu değil açı kaydırıcı vs. dediler sadece parçanın fiyatı 600 YTL civarında, gergi kayışı vs değişti, 60000 km deydi araba, ön takım komple değişti, ön kapılarda gıcırtı vardı kapı menteşeleri değişti, son servise girdiğinde 2000 YTL aldılar parçaların değişimi ve işçilik için çünkü garanti kapsamı dışındaymış. Bu arada araba kırsal alanda falan kullanılmıyor, kilometrenin çogunuda uzun yolda yaptı. Birde geçen hafta elektrik hatası vermeye başladı, servis anlamadı ama uzman bir elektrikçi akünün iç plakalarının eridiğini ve görevini yapamadığını tespit etti, ondada akü değişti yine cepten




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kalekale

    Bizim arkadşatada var 2004 Megane 2 sedan, sıfır almıştı arkadaş, tamir bakıma ödediği paradan perişan oldu, birde servisin üç kağıt yapıp, arkadaşı oyalamasıyla bazı parçalarda garanti kapsamı dışına çıktı, ozaman değiştirdiler parçaları. Yaşadığı sorunlar; 6.ayda akü bitti, yolda kaldı, reno express geldi aküyü değiştirdi, 8 ayda eksoz sistemi gitti, allahtan garanti kapsamında değiştirdiler, ön şöför kapısı camı düşmeye başladı, krikosunu garanti kapsamında değiştirdiler, araba çalışırken zorlanarak çalışmaya başladı, şarj motoru sorunu var bunların hepsinde bir süre idare edin değiştirelim dediler (Garanti kapsamında), arabanın garantisi bitti (2 Yıl) sorunlu çalışma devam ediyordu, servise gidildi şarj dinamosu değil açı kaydırıcı vs. dediler sadece parçanın fiyatı 600 YTL civarında, gergi kayışı vs değişti, 60000 km deydi araba, ön takım komple değişti, ön kapılarda gıcırtı vardı kapı menteşeleri değişti, son servise girdiğinde 2000 YTL aldılar parçaların değişimi ve işçilik için çünkü garanti kapsamı dışındaymış. Bu arada araba kırsal alanda falan kullanılmıyor, kilometrenin çogunuda uzun yolda yaptı. Birde geçen hafta elektrik hatası vermeye başladı, servis anlamadı ama uzman bir elektrikçi akünün iç plakalarının eridiğini ve görevini yapamadığını tespit etti, ondada akü değişti yine cepten




    HEMEN HEMEN AYNI ŞEYLER DE SİZİN ARKADAŞIN BAŞINA GELMİŞ. BENİM DE DOKTOR ARKADAŞTA MEGANE 2 SEDAN VAR O HALA SATAMADI AMA İNANIN ÇOK KİŞİDE ORTAK::::::: YANİ DEMEK Kİ YALNIZ DEĞİLMİŞİM:::::::. O YÜZDEN FAZ 2 İNAŞALLAH GERÇEKTEN İYİLEŞTİRİLMİŞTİR.

    ÇÜNKÜ BEN VE ARKADAŞIM YENİ C SEGMENTTE YENİ ALTERNATİFLER DENİYoRUZ NE ALSAK DİYE DONANIM FORUM İYİ Kİ VAR , VE İNSANLARIMIZ BURADAKİ SÖZLERLE OYUNA GELMEMESİ İÇİN UMARIM TÜM ARKADAŞLAR SADECE BİZZAT YAŞADIKLARI VE GÖZÜYLE GÖRDÜKLERİNİ YAZARLAR...

    ARKADAŞLAR BU GÜN NERDEYSE TÜM GÜN TOYOTA COROLLA KULLANDIM , ÇÜNKÜ COROLLAYI ARTIK SİPARİŞ ETÇEKTİM ,ENİŞTE ALMIŞ BİZİM RİCA ETTİM. ARABA GERÇEKTEN ÇOK SESSİZ OLMUŞ AMA BEYENMEDİĞİM MEGANI ARATAN BAZI YÖNLERİ VAR. BU TOPİK BU DEĞİL AMA MERAK EDENLERE :

    1 . direksiyon simidinin bitip gösterge bölümü arasında bezle kapatılmış boşluk var. vites topuzunun kenarındai madde deri değil kağıt gibi duruyor..

    2. 70 le viraja girdim depar attı ,bu benim için en kötüsüydü,ve camlarda sıkıştırma koruyucu yok.... ya araba bulamadık son 10 günümüz kaldı sonunda ya jetta ya da YENİ YİNE YENİDEN belki yadırgayanlar olacaktır ,o kadar kazık da yedim,o kadar da kötülüğünü gördük,yazılar yazdık, ama yine FAZ 2 yi sorunlar halledilmiştir diye seçeneklerimizin arasına koyduk....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor


    quote:

    Orjinalden alıntı: kalekale

    Bizim arkadşatada var 2004 Megane 2 sedan, sıfır almıştı arkadaş, tamir bakıma ödediği paradan perişan oldu, birde servisin üç kağıt yapıp, arkadaşı oyalamasıyla bazı parçalarda garanti kapsamı dışına çıktı, ozaman değiştirdiler parçaları. Yaşadığı sorunlar; 6.ayda akü bitti, yolda kaldı, reno express geldi aküyü değiştirdi, 8 ayda eksoz sistemi gitti, allahtan garanti kapsamında değiştirdiler, ön şöför kapısı camı düşmeye başladı, krikosunu garanti kapsamında değiştirdiler, araba çalışırken zorlanarak çalışmaya başladı, şarj motoru sorunu var bunların hepsinde bir süre idare edin değiştirelim dediler (Garanti kapsamında), arabanın garantisi bitti (2 Yıl) sorunlu çalışma devam ediyordu, servise gidildi şarj dinamosu değil açı kaydırıcı vs. dediler sadece parçanın fiyatı 600 YTL civarında, gergi kayışı vs değişti, 60000 km deydi araba, ön takım komple değişti, ön kapılarda gıcırtı vardı kapı menteşeleri değişti, son servise girdiğinde 2000 YTL aldılar parçaların değişimi ve işçilik için çünkü garanti kapsamı dışındaymış. Bu arada araba kırsal alanda falan kullanılmıyor, kilometrenin çogunuda uzun yolda yaptı. Birde geçen hafta elektrik hatası vermeye başladı, servis anlamadı ama uzman bir elektrikçi akünün iç plakalarının eridiğini ve görevini yapamadığını tespit etti, ondada akü değişti yine cepten




    HEMEN HEMEN AYNI ŞEYLER DE SİZİN ARKADAŞIN BAŞINA GELMİŞ. BENİM DE DOKTOR ARKADAŞTA MEGANE 2 SEDAN VAR O HALA SATAMADI AMA İNANIN ÇOK KİŞİDE ORTAK::::::: YANİ DEMEK Kİ YALNIZ DEĞİLMİŞİM:::::::. O YÜZDEN FAZ 2 İNAŞALLAH GERÇEKTEN İYİLEŞTİRİLMİŞTİR.

    ÇÜNKÜ BEN VE ARKADAŞIM YENİ C SEGMENTTE YENİ ALTERNATİFLER DENİYoRUZ NE ALSAK DİYE DONANIM FORUM İYİ Kİ VAR , VE İNSANLARIMIZ BURADAKİ SÖZLERLE OYUNA GELMEMESİ İÇİN UMARIM TÜM ARKADAŞLAR SADECE BİZZAT YAŞADIKLARI VE GÖZÜYLE GÖRDÜKLERİNİ YAZARLAR...

    ARKADAŞLAR BU GÜN NERDEYSE TÜM GÜN TOYOTA COROLLA KULLANDIM , ÇÜNKÜ COROLLAYI ARTIK SİPARİŞ ETÇEKTİM ,ENİŞTE ALMIŞ BİZİM RİCA ETTİM. ARABA GERÇEKTEN ÇOK SESSİZ OLMUŞ AMA BEYENMEDİĞİM MEGANI ARATAN BAZI YÖNLERİ VAR. BU TOPİK BU DEĞİL AMA MERAK EDENLERE :

    1 . direksiyon simidinin bitip gösterge bölümü arasında bezle kapatılmış boşluk var. vites topuzunun kenarındai madde deri değil kağıt gibi duruyor..

    2. 70 le viraja girdim depar attı ,bu benim için en kötüsüydü,ve camlarda sıkıştırma koruyucu yok.... ya araba bulamadık son 10 günümüz kaldı sonunda ya jetta ya da YENİ YİNE YENİDEN belki yadırgayanlar olacaktır ,o kadar kazık da yedim,o kadar da kötülüğünü gördük,yazılar yazdık, ama yine FAZ 2 yi sorunlar halledilmiştir diye seçeneklerimizin arasına koyduk....


    megane ı veya jetta yı her zaman seçenekleriniz arasında bulundurun..ona bir itirazım yok ama yeni toyota konusunda bahsettiğiniz iki konudaki eleştirilerinize katılmıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi türbülans -- 17 Mayıs 2007; 0:28:53 >




  • değişen parça ve iyileştirmeler hakkında bilgisi olan lütfen yazsın!!!!!

    ben de sagem bobinlerin BERU markasıyla değiştiğini

    izolasyonun arttığını ve ses sistemlerinde priviliege modelinde Cabasse seçeneğinin eklendiğini öğrendim. (CABASSE ESKİ BİR Hİ_Fİ FİRMASI CABASSE SEÇKİN Hİ_Fİ HOPARLÖRLERİ ÜRETİYOR) 4x40w olmuş ...

    BUNU SÖYLEMEMDEKİ EN ÖNEMLİ NOKTA BASS SESİNDE KAPILARDAN TIKIRTILAR GELİYORDU SES GÜCÜ YÜKSELTİLMİŞ BİR ARABANIN KAPI İÇİ YALITIM MALZEME-İŞÇİLİK ARTMAK ZORUNDA ....

    egzos katalizör , açı kaydırıcı ,cam krikolarında,kapı menteşelerinde ve önemli olan ROD KOLLARINDA tekrar bir iyileştirme oldu mu acaba?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor


    quote:

    Orjinalden alıntı: kalekale

    Bizim arkadşatada var 2004 Megane 2 sedan, sıfır almıştı arkadaş, tamir bakıma ödediği paradan perişan oldu, birde servisin üç kağıt yapıp, arkadaşı oyalamasıyla bazı parçalarda garanti kapsamı dışına çıktı, ozaman değiştirdiler parçaları. Yaşadığı sorunlar; 6.ayda akü bitti, yolda kaldı, reno express geldi aküyü değiştirdi, 8 ayda eksoz sistemi gitti, allahtan garanti kapsamında değiştirdiler, ön şöför kapısı camı düşmeye başladı, krikosunu garanti kapsamında değiştirdiler, araba çalışırken zorlanarak çalışmaya başladı, şarj motoru sorunu var bunların hepsinde bir süre idare edin değiştirelim dediler (Garanti kapsamında), arabanın garantisi bitti (2 Yıl) sorunlu çalışma devam ediyordu, servise gidildi şarj dinamosu değil açı kaydırıcı vs. dediler sadece parçanın fiyatı 600 YTL civarında, gergi kayışı vs değişti, 60000 km deydi araba, ön takım komple değişti, ön kapılarda gıcırtı vardı kapı menteşeleri değişti, son servise girdiğinde 2000 YTL aldılar parçaların değişimi ve işçilik için çünkü garanti kapsamı dışındaymış. Bu arada araba kırsal alanda falan kullanılmıyor, kilometrenin çogunuda uzun yolda yaptı. Birde geçen hafta elektrik hatası vermeye başladı, servis anlamadı ama uzman bir elektrikçi akünün iç plakalarının eridiğini ve görevini yapamadığını tespit etti, ondada akü değişti yine cepten




    HEMEN HEMEN AYNI ŞEYLER DE SİZİN ARKADAŞIN BAŞINA GELMİŞ. BENİM DE DOKTOR ARKADAŞTA MEGANE 2 SEDAN VAR O HALA SATAMADI AMA İNANIN ÇOK KİŞİDE ORTAK::::::: YANİ DEMEK Kİ YALNIZ DEĞİLMİŞİM:::::::. O YÜZDEN FAZ 2 İNAŞALLAH GERÇEKTEN İYİLEŞTİRİLMİŞTİR.

    ÇÜNKÜ BEN VE ARKADAŞIM YENİ C SEGMENTTE YENİ ALTERNATİFLER DENİYoRUZ NE ALSAK DİYE DONANIM FORUM İYİ Kİ VAR , VE İNSANLARIMIZ BURADAKİ SÖZLERLE OYUNA GELMEMESİ İÇİN UMARIM TÜM ARKADAŞLAR SADECE BİZZAT YAŞADIKLARI VE GÖZÜYLE GÖRDÜKLERİNİ YAZARLAR...

    ARKADAŞLAR BU GÜN NERDEYSE TÜM GÜN TOYOTA COROLLA KULLANDIM , ÇÜNKÜ COROLLAYI ARTIK SİPARİŞ ETÇEKTİM ,ENİŞTE ALMIŞ BİZİM RİCA ETTİM. ARABA GERÇEKTEN ÇOK SESSİZ OLMUŞ AMA BEYENMEDİĞİM MEGANI ARATAN BAZI YÖNLERİ VAR. BU TOPİK BU DEĞİL AMA MERAK EDENLERE :

    1 . direksiyon simidinin bitip gösterge bölümü arasında bezle kapatılmış boşluk var. vites topuzunun kenarındai madde deri değil kağıt gibi duruyor..

    2. 70 le viraja girdim depar attı ,bu benim için en kötüsüydü,ve camlarda sıkıştırma koruyucu yok.... ya araba bulamadık son 10 günümüz kaldı sonunda ya jetta ya da YENİ YİNE YENİDEN belki yadırgayanlar olacaktır ,o kadar kazık da yedim,o kadar da kötülüğünü gördük,yazılar yazdık, ama yine FAZ 2 yi sorunlar halledilmiştir diye seçeneklerimizin arasına koyduk....

    bir yanlışın var cama elim geldiği zaman kendiliğinden duruyor ve iniyor vites topuzundan ne demek istediğini anlamadım vites topuzu deridir ve çok hoş görünümü vardır (privalage ve dinamik) modellerinde...




  • vites topuzunu demiyorum altındaki örtü şeklinde olan kısım o sanki kağıt gibi şimdiye kadar baktığım hiç bir araçta o malzeme öyle ince değil sanki delincek gibi bu arada incelediğim araç comfort 1.6 .elegantta farklı olabilirmi bilmiyorum. ve direksiyon ayarı yapınca göstergelerle direksiyon arasında boşluk kalıyor orda bez var resmen elimi parmağımla düzeltmesem iç malzeme göründü. ben toyotadan bahsettim bu arada toyotada dinamik ve priviliage yok ki !!
  • ayrıca cam eline gelince durmuyor parmaklarımı kopartçaktım (TOYOTADA) .... yanlışın var meganı kastediyorsan meganda sıkıştırma önleyici sistem var çcuk kilidi de tek tuşla o özelliği çok güzel zaten ....
  • direksiyonda dediğin yeri anladım ama orda senin dediğin gibi ne örtü var nede bez plastik bir malzeme var
  • direksiyon problemı bırtek opelde var sanıyordum megerse renodada varmıs?
  • vites başı ile ön konsol arasında kalan gövde bölümünü saran deri olması gereken çadır şeklindeki malzemeden bahsediyorum....aynı malzeme elfireni ile konsol arasında da örtü olarak kullanılmış bir de ön plakanın kenarları acayip kötü duruyor boşta honda cıvıcte o boşluğu siyah plastikle dolgu yapmış ...ve arka bagaj iç kaplama malzemesi çukurlarda komple yerinden hopluyor onu da biz enişteye çift katlı izolasyon kauçuk bantla yapıştırdık. ya ne diyeyim daha da gördüğüm noksanları yazarsam karalama sohbeti açılcak . boş ver normal aile arabası işte ...ben şahsen adapazı güzeli SOL e değişmem...ha birde şikayet var comda direksiyon fabrika hatalı üretilmiş diyor vatandaşın biri benim de dikkatımı çekti bazen süratli iken çok yumşuyor bazen de durduk yerde kazık gibi oluyor çözemedim...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.