Şimdi Ara

MEGANE II 1.4 AUTHENTIQUE SAHİPLERİ BURAYA (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
160
Cevap
3
Favori
81.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xerophyte

    1.4 authentic 2005 model benzinli 114.000 de bi arac buldum bakımların tam olduğunu söylüyor,ilk kullanıcıymış ve 17.250 istiyor sizce uygun bir fiyatmıdır? şimdiden teşekkür ediyorum..
    çok acil cevaba ihtiyacım var arkadaşlar...




    aynı aracı 80.000 de servis bakmlı 17.500 e alıyorum. seninki biraz fazla galiba
  • selamlar 1.4 otantiklerle zavoli lpg uyumlumudur? ;İzmirde usta önerisi olan varmı saygılar
  • ARKADAŞLAR, BENCE LPG KONUSUNDA ÖLE ZAVOLLİ, OMVL, BRC GİBİ MARKALARA ÇOK PARALAR DÖKMENİZE GEREK YOK. ATİKER BENCE BİZİM ARAÇLAR İÇİN GAYET GÜZEL Bİ KİT. HEM UCUZ HEM İİ BENCE. BEN 10000 KM DİR KULLANIYORUM ARACIMDA. LPG Yİ YENİ TAKTIRACAK ARKADAŞLARIMLA BİR İKİ NACİZANE TECRÜBEMİ PAYLAŞMAK İSTERİM FAYDALI OLABİLMEK ADINA. ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE MONTAJ SIRASINDA LPG MEMELERİNİ 1.5 ÇAPINDA TAKILMASINA DİKKAT EDİN. 1.8 LİK MEMELER FAZLA YAKIT SARFİYATINA SEBEP OLUYOR. KALİBRASYON SIRASINDA İSE REGULATOR BASINCINIZIN 1.5 DAN BİRAZ AZ YANİ 1.4 İLE 1.5 ARASI OLMASINI İSTEYİNİZ. BUJİLERİNİZİ ORJİNAL RENAULT'UN ÇİFT TIRNAKLI BUJİLERİ İLE DEĞİŞTİRİNİZ. ÇİFT TIRNAK BUJİLER ARACINIZIN ÇEKİŞİNİ OLUMLU YÖNDE ETKİLİYOR. PERİYODUK BAKIM SIRASINDA ARACA YAĞ DEĞİŞİMİNDEN SONRA BOR POWER DA EKLETİRSENİZ FAYDASINI GÖRÜRSÜNÜZ. LASTİK HAVA BASINÇLARINIZI ŞEHİR İÇİ 38 YAPIN. BİRAZ FAZLA EVT AMA ŞEHİR İÇİ DÜŞÜK HIZLARDA Bİ TEHLİKE OLUŞTURMAZ TASARRUF SAĞLAR. FAKAT OTOBANA ÇIKACAKSANIZ EĞER TABİKİ NORMAL SEVİYESİNE İNDİRİN YÜKSEK HIZLARDA ARACINIZ SAVRULMASIN. ARKADAŞLAR EĞER TÜM BUNLARI YAPARSANIZ ARACINIZ SAKİN KULLANIMDA ŞEHİR İÇİ 10 LİRALIK GAZLA 65-70 KM GİDER. EĞER Kİ TÜM BUNLARDAN SONRA ARACINIZ HALA ÇK YAKIYOSA YANİ 10 LİRALIK GAZ 40-45 CİVARINDA BİTERSE LPG BEYNİNE BAKTIRIN GEREKİYOSA DEĞİŞTİRİN .ÖZELLİKLE KATKILI OTOGAZLAR LPG NİN BEYNİNİ BOZUYO VE KALİBRASYONDAKİ AYARI TUTMUYO LPG BEYNİ. YÜKSEK BASINÇ HATASI VERİYO VE ARACINIZ ÇOK YAKIYO. BUNLAR BENİM 1 YILLIK LPG TECRÜBELERİM ARKADAŞLAR. YANLIŞLARIM OLABİLİR. VARSA YANLIŞLARIM SİZ DEĞERLİ ABİLERİM DÜZELTİVERİN SAYGILAR....




  • ARKADAŞLAR, AUX GİRİŞ KABLOSU ALAN VARMI İÇİNİZDE?
    NERDEN, NEKADARA ALABİLİRİZ?
    ARKA KAPILARA HOPARLÖR TAKTIRDINIZM? EĞER TAKDIRDIYSANIZ HANGİ MARKA VE MODEL HOPARLÖRÜ TERCİH ETTİNİZ?
  • Arkadaşlar internetten ikinciel Clio bakarken 2001 model Megane 1.4 Authentique (benzin) ' e rasladım. Araç çok hoşuma gitti HB mavi renk. Fiyatıda uygun geldi.

    Clio 1.4 Privilege ile Megane 1.4 Authentique arasında yakıt olarak ne kadar fark var.
    Araç sahibine az önce telefon açtım. şehiriçi 350 şehirdışı 180 yakıyor dedi. Bu değer iyi bir değermidir?

    Aracın acıklamasnda "2001 model temiz megane araçta kaput sağ çamurluk sol ön kapı değişik zamanlarda işlem görmüştür takas olur .19 /06/ 2012 tarihine kadar muayene geçerlidir." yazıyor.

    Değerli yorumlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Getrue -- 28 Eylül 2010; 16:38:29 >
  • DOSTUM HİÇ DÜŞÜNME AL BENCE. BENDE 2008 MODELİ VAR. BEN ARACI ALIRKEN 1.4 MOTOR DA BİR SORUN OLACAĞINA DAİR HİÇ BİŞEY İŞİTMEMİŞTİM ZATEN AMA ALDIKTAN SONRADA HİÇ PİŞMAN OLMADIM. AMA SANA TAVSİYEM 2006 MODEL ÜSTÜ AL. ÇÜNKÜ 2006 DAN SONRASI FAZII MODELİ VE FAZ I DE OLAN BAZI KRONİK SORUNLAR FAZ II DE YOK. AYRICA FAZ II MOTOR DAHA AZ YAKIYO. ALDIKTAN SONRA EĞER ÜZERİNDE LPG YOKSA HİÇ DÜŞÜNME LPG TAKTIR. PARANA KIYABİLİRSEN OMVL TAKTIR. ÇÜNKÜ YAKIT TASARRUFU KONUSUNDA GUINESS E GİRMİŞ Bİ KİT. FAKAT ATİKER DE İDARE EDİYO. BEN Bİ SORUN YAŞAMADIM. LPG DE ENJEKTÖRE TAKTIKLARI MEMELERİN ÇAPINI 1.5 OLMASINA DİKKAT ET. REGULATÖR BASINCINIDA 1.5 OLARAK AYARLAT. BİZİM ARABALAR İÇİN EN İYİ AYAR BU. 10 LİRALIK LPG İLE ŞEHİR İÇİ, SAKİN KULLANIMDA 60-65 KM YAPARSIN BU AYARLA. ( LPG=1,70 MERSİNDE) HA BU ARADA ARACA BOR POWER KOY VE ÇİFT TIRNAK BUJİ TAK. ÇEKİŞİ MUAAZZAM DEĞİŞİYO. TABİ YAKIT TÜKETİMİNİ DE DÜŞÜRÜYO. BENİM ŞEHİR İÇİ ORTALAMAM (9-10,5) LPG DE. ZATEN BİZİM ARABALARIN EN GÜZEL ÖZELLİĞİ YOL BİLGİSAYARI LPG İLE BİRE BİR UYUMLU ÇALIŞIR. YOL BİLGİSAYARININ SADECE KALAN MESAFE ÖZELLİĞİNİ KULLANAMAZSIN. DİĞER ÖZLLEİKLERİNİN HEPSİ NET TUTAR , ŞAŞMAZ. 1,6 MEGANLER ŞEHİR İÇİ 10 TL LİK LPG İLE ANCA 45 KM YAPABİLİYOLAR DİYE DUYDUM. LPG AYARI YAPTIRAN Bİ ABİ SÖLEDİ 1.6 MEGANE Sİ VARDI.




  • Bende 2006 1.4 ile aranıza katıldım.Bir kaç sorum olacak, az biraz konu hortlayacak ama hortlasın.

    1.Şehir dışı kullanımda ort 9.5 anlık düz yolda 90 km le giderken 8 L değer aldım çok yakmıyor mu şehir dışında sizcede?
    2.Araç içinde nerden geldiğini tam kestiremediğim bir ses var hem sağda hem solda.Sanki kapıların içine kum girmiş araba ilerledikçe hava ile o kum kapıların içinde geziyormuş gibi bir ses var.Sanırım kemerden geliyor.
    3.Araç rolantide beklerken düz zeminde sanki kalp atımı gibi öne doğru hafif hafif hareket ediyor gibi geldi bu normal mi?
    4.Sizce bende kaset çalar var bu kasetçalarda aux girişi veya anfi çıkışı olma şansı nedir?
    5.Araba 26.000 km de acaba 30.000 bakımı olması gerektiği için mi çok yakıyor? (11.000 km de bakım yapılmış en son).30.000 km bakımının maliyeti ve neler değişiyor acaba?
    6.Teyp uygulaması ne yapabiliriz?Kaset çalar pek bana göre değil.

    Cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHinferno -- 1 Ocak 2011; 17:30:23 >




  • slm arkadaşlar;

    konuyu canlandırayım dedım, bende 1.4 megane 2 alarak aranıza katıldım=)

    arabamdan cok memnunum, lpg mevcut çok ekonomik..

    saygılar..
  • bizdede 1.4 lpgli var ekonomi konusunda laf soylenmıyor kokluyor resmen :D

    merak ettiğim bir yerde abs opsiyonel bir yerde standart dıyor hangısı dogru ki?
  • Gösterge testi nasıl yapılıyor arkadaşlar?
  • Ben standart diye bliyorum
  • bu araçlarda abs standart dır arkadaşlar,
    aracını lpg ile kullanan arkadaşlar, eğer ki lpg kitiniz atiker ise, sizlere yardımcı olabileceğini düşündüğüm tecrübelerimi paylaşayım. En tasarruflu lpg ayarı, meme uçlarını 1.7 yapıp regulatör basıncını 1.5 yaparak elde edilen ayardır. Ama meme uçları 1.7 iken kalibrasyon sırasında bilgisayar meme uçlarını değiştirin der aldırmayın.Bu ayarda araç pek tat vermez ama tasarrufludur. Ben daha önce bu şekilde kullanıyordum ama artık, meme uçlarını 1.8 yaptım regulatör basıncınıda 1.8 yaptım, bu şekilde aracın benzin ile lpg arasında hiç bir fark olmuyo, hatta lpg de benzinden daha seri oluyo :))) ama regulatör basıncını daha da performanslı olsun diye dahada yukarılara çıkarmayın, 1.8 meme ucuyla çünkü yemez o kadarını, daha da perdormans istiyosanız, meme uçlarını 2.0 yapın. En güzel ayar 1.8 memeucu 1.8 regülatör basıncıdır arkadaşlar, bu şekilde hem ekonomik hem performanslı. Bundan aşağı olan ayarlarda araçta klima açınca ve araca biraz kalabalık binince çekiş sorunarı yaşıyorsunuz. Bence bujilerinizide her bakımda değiştirin. çift tırnak buji takın. Farkı göreceksiniz. İsteğe bağlı olarak bor power da kullanabilirsiniz. Ben 1 defa kullandım sanki biraz faydası vardı gibi bişey :)), bunun yanı sıra aracınızda yakıt aniden artarsa ve ayarla bi çözüm bulamazsanız, kesinlikle lpg hortumlarını kontrol ediniz, kesin bi yerden kaçırıyodur. Altlardan ince ince yarılabiliyo bu hortumlar sıcak soğuk farkı çok etkili oluyo. Bide meme uçlarına ve manifolta bağlandığı yerlere hortumların siyah elektrik bandı ile güzel bi sargı yapın, hatta yapabilirseniz bütün hortumların bağlantı noktalarına güzel bi sargı yaparsanız kaçak riski düşer. Hepinize hayırlı yolculuklar arkadaşlar. Allah kaza bela vermesin.....




  • konuyu yeni gördum arkadaslar bende sizinleyim her ne kadar suan arabamı satmak uzere olsam da :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: janreno1905

    bu araçlarda abs standart dır arkadaşlar,
    aracını lpg ile kullanan arkadaşlar, eğer ki lpg kitiniz atiker ise, sizlere yardımcı olabileceğini düşündüğüm tecrübelerimi paylaşayım. En tasarruflu lpg ayarı, meme uçlarını 1.7 yapıp regulatör basıncını 1.5 yaparak elde edilen ayardır. Ama meme uçları 1.7 iken kalibrasyon sırasında bilgisayar meme uçlarını değiştirin der aldırmayın.Bu ayarda araç pek tat vermez ama tasarrufludur. Ben daha önce bu şekilde kullanıyordum ama artık, meme uçlarını 1.8 yaptım regulatör basıncınıda 1.8 yaptım, bu şekilde aracın benzin ile lpg arasında hiç bir fark olmuyo, hatta lpg de benzinden daha seri oluyo :))) ama regulatör basıncını daha da performanslı olsun diye dahada yukarılara çıkarmayın, 1.8 meme ucuyla çünkü yemez o kadarını, daha da perdormans istiyosanız, meme uçlarını 2.0 yapın. En güzel ayar 1.8 memeucu 1.8 regülatör basıncıdır arkadaşlar, bu şekilde hem ekonomik hem performanslı. Bundan aşağı olan ayarlarda araçta klima açınca ve araca biraz kalabalık binince çekiş sorunarı yaşıyorsunuz. Bence bujilerinizide her bakımda değiştirin. çift tırnak buji takın. Farkı göreceksiniz. İsteğe bağlı olarak bor power da kullanabilirsiniz. Ben 1 defa kullandım sanki biraz faydası vardı gibi bişey :)), bunun yanı sıra aracınızda yakıt aniden artarsa ve ayarla bi çözüm bulamazsanız, kesinlikle lpg hortumlarını kontrol ediniz, kesin bi yerden kaçırıyodur. Altlardan ince ince yarılabiliyo bu hortumlar sıcak soğuk farkı çok etkili oluyo. Bide meme uçlarına ve manifolta bağlandığı yerlere hortumların siyah elektrik bandı ile güzel bi sargı yapın, hatta yapabilirseniz bütün hortumların bağlantı noktalarına güzel bi sargı yaparsanız kaçak riski düşer. Hepinize hayırlı yolculuklar arkadaşlar. Allah kaza bela vermesin.....

    hocam güzel konuşmuşsunuz fakat üstte şu otoban muhabbeti geçmiş. Şimdi izmirdeyim dolayısı ile bazı yerlere gitmek için çevre yoluna çıkınca 170-180 ler görülüyor şehiriçinde taş çatlasa 90-120 seviyesinde kalıyor araç. Bu kullanım açısından şehiriçine göre birşeyler yaparsak otobandaki gidişatı etkiler mi ? mesela max 180 oluyor üstünü görmüyor yada belli yerlerde çekiş gücü epey düşüyor.




  • Arkadaşlar ben de yeni aldım arabayı.Koltuk biraz yüksekte en aşağıya nasıl indiririm.(İndirme kolu dışında bir şey var mı?)
  • merhaba arkadaşlar bende 2004 1.4 authenge megan2 sedan var ve lpg yok sehir içi yaklaşık 60krş yakıyo ve çekişten pek memnun degilim acaba sizdekilerde bölemi yoksa bendekinde bi sıkıntı varmı yardımcı olursanız sevinirim
  • çekişten kastınız, arabanın kalkıştaki hantallığı mı? yoksa rampada falan vites düşürmek mi gerekiyor?
    1,4 Megane 2'lerin kalkışı ağırdır ama motor boyutuna göre güçlü olduğu için rampada pek vites düşürmeye ihtiyaç duymaz. tabi yük ve aracın durumuna göre değişiklik gösterebilir.
  • red_power kullanıcısına yanıt
    merhabalar üstadım bende 2006 megane 2 hb 1.4 var, lpg li. arabayı yeni aldım, gerçekten lpg den çok benzin tüketiyor gibi geliyor. test modunda çalıştırmaktan bahsetmişsiniz bir mesajınızda fakat nasıl çalıştırılacağına değinmemişsiniz acaba bu konuda bana yardımcı olur musunuz?
  • Danışmak istediğim bir konu var. Araba benzindeyken rolentide motor ara ara silkeliyor. LPG de ise 2000 ila 3000 devir arası hizlanirken yada yol alırken özellikle rampada yukarı çıkarken gaz yemiyor silkeniyor 3000 devri aşınca açılıyor. Bu arada rampa çıkarken önden ve arkadan tak tak sesi geliyor.
    Arabada bujiler yeni değişti bobinler kontrol edildi. Boğaz kelebeği temizlendi. Hala sorun devam ediyor.
    Bundan 1 ay önce katalizör egzoz yeni değiştirmiştim komple acaba bundan da yapabilir mi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bende 2009 model 1.4 benzin lpg hatcbahck var cekisi gidisi cok zayif hepsimi oyle acaba hemen vites istiyor motor hemen bagiriyor benzindede cok fark etmiyor motoruna baktirmistim yuzde 75 felan cikmisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.