Şimdi Ara

Megane II ENJEKSİYON SORUNU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
87
Cevap
6
Favori
227.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Megane II dci aracımı her çalıştırışımda bir süre rolantide beklettikten sonra titremeye başlayıp "service" ışığı ile "enjeksiyonda sorun var" yazısı çıkıyor. Sonra kayboluyor ve canavar gibi gidiyor. Ben anlamadım bu işi, bu ara sıklıkla yapmaya başladı, özellikle uzun süre çalıştırılmayınca oluyor mesela sabahları..

    Sizce bu iş bana kaça patlar, ilçedeyim servis uzak kalıyor bana. Başına böyle bir olay gelen,yaptıran yada bana masrafının ne olacağını tahmin eden varsa çok sevinirim..



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Megane II Enjeksiyon Sorunu

    Megane II araçlarda enjeksiyon sistemiyle ilgili arızalar yaygın bir sorundur. Hem benzinli hem de dizel motorlarda ortaya çıkabilen bu arızalar, aracın performansını olumsuz etkileyerek sürüş deneyimini bozabilir.

    Megane 2 Enjeksiyon Arızası Dizel

    Dizel motorlu Megane II'lerde enjeksiyon arızası, genellikle yakıt enjektörlerinin tıkanması veya arızalanması nedeniyle oluşur. Bu durum, motorun düzensiz çalışmasına, güç kaybına ve siyah duman çıkarmasına neden olabilir.

    Megane 2 Enjeksiyon Arızası Nasıl Giderilir?

    Megane II'deki enjeksiyon arızasını gidermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:

    • Enjeksiyon Kontrol Edin: "Enjeksiyon kontrol edin" uyarı mesajı, enjeksiyon sisteminde bir sorun olduğunu gösterir. Bu durumda, aracın bilgisayarlı bir teşhis cihazına bağlanması ve arıza kodlarının okunması gerekir.
    • Enjektörleri Temizleyin: Tıkanmış enjektörleri temizlemek, enjeksiyon arızasını gidermeye yardımcı olabilir. Bu işlem, özel bir temizleme sıvısı kullanılarak yapılabilir.
    • Enjektörleri Değiştirin: Arızalı enjektörler değiştirilmelidir. Bu işlem, genellikle bir mekaniker tarafından gerçekleştirilir.

    Önemli Notlar:

    • Enjeksiyon arızasını kendi başınıza gidermeye çalışmadan önce, bir uzmana danışmanız önerilir.
    • Enjeksiyon sistemiyle ilgili arızalar, aracın performansını ve güvenliğini etkileyebileceğinden, göz ardı edilmemelidir.
    • Düzenli bakım ve kontroller, enjeksiyon arızalarının önlenmesine yardımcı olabilir.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • öncelikle geçmiş olsun.kablolarda temazsızlık olabilir yada beyınden konsola gelen kablolarda yada baska bır sey ama ne kadar uzak olursada lsun benımde servısle aram 45 km daha yakınlarıda var ama gıtmıyorum bırsey bılmıyorlar.şimdiki arabalar elektronık hiç bır seyi anlamayamıyorsunuz. bence servise bir gorun pahalı bir işlem gerektre bılır bence bır ara uğra çok geciktirme.başka sorunlara neden olmadan götür.



    saygılar.
  • enjeksiyon bobinlerinin birisi tam çalışmıyor genelde rölantide yapar. gaza bastığında sorun yokmuş gibidir. bendeki benzinli aynı sorun vardı ancak bilgisayara bağlandıktan sonra hemen serviste sorun varmı yokmu anlarlar.benzinlide bobin 80 ytl dizelde olsun 2 katı...acil değil ama kısa zamanda servise uğramanı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    enjeksiyon bobinlerinin birisi tam çalışmıyor genelde rölantide yapar. gaza bastığında sorun yokmuş gibidir. bendeki benzinli aynı sorun vardı ancak bilgisayara bağlandıktan sonra hemen serviste sorun varmı yokmu anlarlar.benzinlide bobin 80 ytl dizelde olsun 2 katı...acil değil ama kısa zamanda servise uğramanı tavsiye ederim.
    anlayamadığım nokta başta pislikten kaynaklanıyor zannettim, enjeksiyon cleaner falan kattım depoya. şimd yineyapmaya başladı, her çalşıtırışımda "enjeksiyonu kontrol et" yazısı deli ediyor ama vakit yok servis için ki yağ değişimine bile 260 YTL dediler. Açıkca servis dışında yaptırmak istiyorum sadece dizel araçta başına gelen var mı bu olay?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: innovancenothing

    anlayamadığım nokta başta pislikten kaynaklanıyor zannettim, enjeksiyon cleaner falan kattım depoya. şimd yineyapmaya başladı, her çalşıtırışımda "enjeksiyonu kontrol et" yazısı deli ediyor ama vakit yok servis için ki yağ değişimine bile 260 YTL dediler. Açıkca servis dışında yaptırmak istiyorum sadece dizel araçta başına gelen var mı bu olay?

    Alıntıları Göster
    bende de aynı sorun oldu, yanlız bende sabah çalıştırınca sadece ileri ve geri hafif sarsıntı yapıyordu service veya diğer ısık yanmıyordu serviste enjektör

    ve turbo temizliği yaptılar ama yinede düzelmedi bilgisayara bağladılar ama herhangi bir hata yok dediler. Yanlız yukarıda bir arkadaşın dediği doğru olabilir

    bobin ... Yanlız bizim araçlarda tek bobin mi yoksa çift mi var onu bilmiyorum. Servise gidince bunu tekrar gorusurum. Ama bilen arkaşlar var ise yardımcı

    olurlar ise seviniriz ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiboy73

    bende de aynı sorun oldu, yanlız bende sabah çalıştırınca sadece ileri ve geri hafif sarsıntı yapıyordu service veya diğer ısık yanmıyordu serviste enjektör

    ve turbo temizliği yaptılar ama yinede düzelmedi bilgisayara bağladılar ama herhangi bir hata yok dediler. Yanlız yukarıda bir arkadaşın dediği doğru olabilir

    bobin ... Yanlız bizim araçlarda tek bobin mi yoksa çift mi var onu bilmiyorum. Servise gidince bunu tekrar gorusurum. Ama bilen arkaşlar var ise yardımcı

    olurlar ise seviniriz ...

    Alıntıları Göster
    aynı sorun bende vardı 2005yılında, aracım 2004dci.. serviste garanti kapsamında enjektörler değişti ve bi daha o yazı cıkmadı, bana genel olarak seyir halinde o yazı cıkıyordu




  • Arkadaşlar servise gittim ve acı gerçeği öğrendim maalesef. 1. silindir enjeksiyonunda sorun varmış ve acı olan sadece birini değiştirmiyorlarmış. 4'ü de 1600 YTL civarıymış+işçilik:( Valla ne yapacağımı bilmiyorum. Arabanın çalışmasına falan bir engel olmuyor ve eminim ki yol bilgisayarı olmasa farkedemeyeceğimiz bir olay ama o yazı günde 1 kere beni sinir ediyor. Bu olay başına gelen var mı benden başka? Nasıl çözdüler? Lütfen yardımcı olun, bu parayı şu aşamada veremem..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: innovancenothing

    Arkadaşlar servise gittim ve acı gerçeği öğrendim maalesef. 1. silindir enjeksiyonunda sorun varmış ve acı olan sadece birini değiştirmiyorlarmış. 4'ü de 1600 YTL civarıymış+işçilik:( Valla ne yapacağımı bilmiyorum. Arabanın çalışmasına falan bir engel olmuyor ve eminim ki yol bilgisayarı olmasa farkedemeyeceğimiz bir olay ama o yazı günde 1 kere beni sinir ediyor. Bu olay başına gelen var mı benden başka? Nasıl çözdüler? Lütfen yardımcı olun, bu parayı şu aşamada veremem..
    bir tanesini nasil degistirmiyorlarmis ??

    bence sen o servisten cik git herhangi bir
    bayiden sifir yada cikmacilardan cikma tek bir enjektor al
    sanayide taktir arkadasim .




  • Valla bilmiyorum bakalım, teki de zaten 500 YTL'yi buluyor. Benim öğremnek istediğim serviste bunun hepsini değiştiriyorlarsa ellerinde sağlam 3 tane bulunuyor demektir. II. el böyle enjeksiyon bulmak bana mantıklı geliyor. Bir de aracımı yazın satacağım, bu yüzden çok masraf yapmak da istemiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: innovancenothing

    Valla bilmiyorum bakalım, teki de zaten 500 YTL'yi buluyor. Benim öğremnek istediğim serviste bunun hepsini değiştiriyorlarsa ellerinde sağlam 3 tane bulunuyor demektir. II. el böyle enjeksiyon bulmak bana mantıklı geliyor. Bir de aracımı yazın satacağım, bu yüzden çok masraf yapmak da istemiyorum..
    selam ben arcamı serviste bakım yaptırıken duydum yan sanyi orjinalin aynısı sıfır injeksiyonu 800 varmıs disarıda belki daha ucuzu da vardır fakat araban o injeksiyona nasıl bir tepki vereceyi beli değil benim arkadasımın dizel clio 2 var turbo patladı yan sanayiden olan bir turbı ile değiştirdi su an da bir problem yok gibi gozükuyor fakat ses yapıyor turbo epey duyuluyor çalıstığı orjinali ise sesiz çalısırdı.Meganların parcaları gercekten clio ya gore 2 kat daha pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyan5

    selam ben arcamı serviste bakım yaptırıken duydum yan sanyi orjinalin aynısı sıfır injeksiyonu 800 varmıs disarıda belki daha ucuzu da vardır fakat araban o injeksiyona nasıl bir tepki vereceyi beli değil benim arkadasımın dizel clio 2 var turbo patladı yan sanayiden olan bir turbı ile değiştirdi su an da bir problem yok gibi gozükuyor fakat ses yapıyor turbo epey duyuluyor çalıstığı orjinali ise sesiz çalısırdı.Meganların parcaları gercekten clio ya gore 2 kat daha pahalı

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yan snayi dediğinizde gidip bilinmedik bir marka değil zaten o parçaları yapan fabrikalar ayrı,
    ve renault logosu olmayan kutularda kendi isimleriyle satarlar aynısı birebir herşey fiyat yarısı

    sizin yapmanız gereken sadece o ürünün kodunu bulmak buda dışarıda gittiğiniz ustaya bağlı sağlam biriyse yardımcı olur.


    benim de sarsıntı olmuştu bobindenmiş ve sanayide yaptırdım sonra servise götürdüm ya böyle böyle oldu diye birazda safa yattım

    bobin 100ytl dediler ben 80ytlye aldım ustada hemen yan sanayidir dedi üzerindeki marka aynı sagem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abusser

    arkadaşlar yan snayi dediğinizde gidip bilinmedik bir marka değil zaten o parçaları yapan fabrikalar ayrı,
    ve renault logosu olmayan kutularda kendi isimleriyle satarlar aynısı birebir herşey fiyat yarısı

    sizin yapmanız gereken sadece o ürünün kodunu bulmak buda dışarıda gittiğiniz ustaya bağlı sağlam biriyse yardımcı olur.


    benim de sarsıntı olmuştu bobindenmiş ve sanayide yaptırdım sonra servise götürdüm ya böyle böyle oldu diye birazda safa yattım

    bobin 100ytl dediler ben 80ytlye aldım ustada hemen yan sanayidir dedi üzerindeki marka aynı sagem

    Alıntıları Göster
    arakdaşlar yardımcı olursanız sevinirim ;

    aracım dün yenibosnadan bir benzinlikten mazot aldıktan sonra titremeye başladı ve enjeksiyon sorunu var diye yazmaya başladı
    aldığım mazot normal mazot normalde euro dizel kullanmam gerek ama ben hep normal mazot kullanırım
    duyguğuma göre megane ıı lerin enjeksiyonunu 50,000 km de bir temizletmek gerekiyormuş
    benim şu an ki km! 110
    ve aracım bugünde halen dahadır sürekli enjeksiyon kontrolünü yaptır diyor!
    acaba dün aldığm mazottan dolayımı bunu yapıyor yoksa kilometresi gerei ilemi bunuyapmaya başladı da benzincinin bi hatası yoktu ? malüm kimsenin günahınıda almak istemem..

    aracı servise çektik ve şunları söyledi aracınızın 1600 civarında masrafı var 4 tane subapmıdır enjeksiyonmudur o değişecek!!
    bende biraz araştırdım malüm ciden az para değil bence!
    1. ikinci el 300-500 e bu işi halledebilirim ( ikinci elden kastim kaza yapmış araçlardan kalan yada adam değiştiriyor zamanında tamircide artık temizliyormu yoksa parlatıyormu ikinci el diye satıyor ) ama ne kadar sağlıklı olur orası sizin yorumlarınıza kalmış eğer sağlılı olur diyorsanız ondan taktırıcam hoş sağlıklı olsa kendiminkini temizlettiririm değilmi ?
    2. yan sanayi ürünleriden taktırayım diyorum acaba ne kadar sağlıklı olur bi dünya para verip 3-5 ay sonra elimde kalmasını istemem :S
    3. piyasada çalıntı arabalardan çıkartılmış enjeksiyon fln ları varmış onlardan alınabilir am aben almam sadece bilgilendirmek için yazdım :) aracıma haram mal girsin istemem..
    4. orjinalini taktırırım 1600 üde gözden çıkarırım ( bu seçenek hayata olmaz :) )
    şimdi bana yol gösterecek biri varsa sevinirim bu arada
    sürekli forma girmiyorum msn adresim onur_24ist@hotmail.com




  • Kardeş konuyu benim açmamdan da anlamışsındır aynı problem ben de var. Bana aynı parayı söylediler ki sadece 1. silindir enjeksiyonu çalışmıyorken 4'ünü de değiştiriyorlarmış. Ama yaklaşık 5 gündür arıza göstermiyor ve hiç yapmadı şimdiye kadar. Bence sen de bir süre bekle ve yakıtını Totalden eurodizel al bir süre böyle dene. Ben yakıtı değiştirdim(Opetten Totale) ve artık yapmıyor. Ayrıca biraz aracı yüksek devirde kullan ve depoya bir enjeksiyon temizleyici salla. Bence acele etme ve bekle..mesajını bekliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: innovancenothing

    Kardeş konuyu benim açmamdan da anlamışsındır aynı problem ben de var. Bana aynı parayı söylediler ki sadece 1. silindir enjeksiyonu çalışmıyorken 4'ünü de değiştiriyorlarmış. Ama yaklaşık 5 gündür arıza göstermiyor ve hiç yapmadı şimdiye kadar. Bence sen de bir süre bekle ve yakıtını Totalden eurodizel al bir süre böyle dene. Ben yakıtı değiştirdim(Opetten Totale) ve artık yapmıyor. Ayrıca biraz aracı yüksek devirde kullan ve depoya bir enjeksiyon temizleyici salla. Bence acele etme ve bekle..mesajını bekliyorum..
    slm arkadaşım benim 2004 megane 2 dinamikim benzinli var bendede aynı sorun var arabayla yavaş giderken ansızın enjeksiyon kontrol edin yazıyor ve araba 3000 deviri geçmiyor hızlı giderken hiçbir sorun vermiyor. stop edip tekrar çalıştırdığımda ise normale dönüyor sanayide ustaya götürdüm saolsun bana benzin pompasından dediler değiştirdim ama alakası yokmuş değiştirdim aradan 10 dk. geçti yine aynı sorunu yazdı servisle konuştum bize getirmeniz lazım ama hatayı burdada vermesi gerekir dediler servis yakın deil açıkçası sorunun ne olduğunu bulamadık. bende kafayı yemek üzereyim lütfen biri cevap yazarsa çok sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcanlakot32

    slm arkadaşım benim 2004 megane 2 dinamikim benzinli var bendede aynı sorun var arabayla yavaş giderken ansızın enjeksiyon kontrol edin yazıyor ve araba 3000 deviri geçmiyor hızlı giderken hiçbir sorun vermiyor. stop edip tekrar çalıştırdığımda ise normale dönüyor sanayide ustaya götürdüm saolsun bana benzin pompasından dediler değiştirdim ama alakası yokmuş değiştirdim aradan 10 dk. geçti yine aynı sorunu yazdı servisle konuştum bize getirmeniz lazım ama hatayı burdada vermesi gerekir dediler servis yakın deil açıkçası sorunun ne olduğunu bulamadık. bende kafayı yemek üzereyim lütfen biri cevap yazarsa çok sevinirim..

    Alıntıları Göster
    benim 2004 megane 2 var benim arabamda daha önce enjeksiyonda sorun var yazıyordu. ama daha sonra motorun üstünde bulunan simens marka hava düzenini sağlayan bir parçadan olduğunu tespit ettim. araba normal çalışırken o parça ile oynağımdan araba hemen hata veriyor arabayı stop edip tekrar çalştırdığım sorun gidiyordu. daha sonra ustaya sorduğumda bu arabanın hava alma ayarını sağlar bunun etrafındaki 2 conta zaman aşımına uğramış onları değiştirdim ve bir daha o hata başıma gelmedi. belki senin arabının hatasıda budur. ancak benim arabam benzinli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikilic83

    benim 2004 megane 2 var benim arabamda daha önce enjeksiyonda sorun var yazıyordu. ama daha sonra motorun üstünde bulunan simens marka hava düzenini sağlayan bir parçadan olduğunu tespit ettim. araba normal çalışırken o parça ile oynağımdan araba hemen hata veriyor arabayı stop edip tekrar çalştırdığım sorun gidiyordu. daha sonra ustaya sorduğumda bu arabanın hava alma ayarını sağlar bunun etrafındaki 2 conta zaman aşımına uğramış onları değiştirdim ve bir daha o hata başıma gelmedi. belki senin arabının hatasıda budur. ancak benim arabam benzinli

    Alıntıları Göster
    mrblar aynı sorun bendede var 2006 benzinli megane 2 var enjensiyonları kontrol ettir uyarısı çıkıyor ve arkadaşın dediği gibi 3bin deviri geçmiyor motorun sesi bile değişiyor gaz yemiyor araba.stop edip kartı çıkarıp tekrar çalıştırınca düzeliyor en son enjeksiyon temizleyici katkı maddesi salladım depoya uzun yolda fazla yavaşlamadan 250-300 km kadar yol aldım arıza vermeden.doğuda görev yapıyorum götürdüğüm servis gaz kelebiğinden olduğunu söyledi 600 tl ye değiştireceğini söyledi kabul ettim değiştirdiler olmadı geri söktüler kablolardan olabileceğini söylediler ya da bulamadılar sorunu biz 2 kabloyu değiştirmeyiz takım olarak tüm tesisatı yenileriz pahalı olur size dediler ve başlarından savdılar sanırsam.antepde yetkili servise götürdük ordakilerde şüphelendikleri herşeyde arıza olduğunu söylüyor beyin gaz kelebeği vs. servis işi hikaye adam gibi bir ustaya götürüp göstermek lazım. batıya gidene kadar yaptırmıcam.forumlarda araştırdığım kadarıyla gaz fren pedalının alt kısmında bulunan kablolardan olabilir 2nci hava akım müşörü ya da fren müşörü olabilirmiş serviste çalışanlar usta değil söküp yenisini takıyorlar sanayideki çırak bile yapar onların yaptığı işi.bide aracı ne zaman serviste bilgisayara bağlasalar yeni bir arıza çıkıyor söküldükten sonra .misal cizre de bağladıktan sonra 1 kez fren arızası ışığı yandı bi daha yanmadı antepte bağladıktan sonra otomatik farları kontrol ettir uyarısı çıktı ama bu kaybolmadı adamlar pc den arıza mı yüklüyor anlamadım saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonspell34

    mrblar aynı sorun bendede var 2006 benzinli megane 2 var enjensiyonları kontrol ettir uyarısı çıkıyor ve arkadaşın dediği gibi 3bin deviri geçmiyor motorun sesi bile değişiyor gaz yemiyor araba.stop edip kartı çıkarıp tekrar çalıştırınca düzeliyor en son enjeksiyon temizleyici katkı maddesi salladım depoya uzun yolda fazla yavaşlamadan 250-300 km kadar yol aldım arıza vermeden.doğuda görev yapıyorum götürdüğüm servis gaz kelebiğinden olduğunu söyledi 600 tl ye değiştireceğini söyledi kabul ettim değiştirdiler olmadı geri söktüler kablolardan olabileceğini söylediler ya da bulamadılar sorunu biz 2 kabloyu değiştirmeyiz takım olarak tüm tesisatı yenileriz pahalı olur size dediler ve başlarından savdılar sanırsam.antepde yetkili servise götürdük ordakilerde şüphelendikleri herşeyde arıza olduğunu söylüyor beyin gaz kelebeği vs. servis işi hikaye adam gibi bir ustaya götürüp göstermek lazım. batıya gidene kadar yaptırmıcam.forumlarda araştırdığım kadarıyla gaz fren pedalının alt kısmında bulunan kablolardan olabilir 2nci hava akım müşörü ya da fren müşörü olabilirmiş serviste çalışanlar usta değil söküp yenisini takıyorlar sanayideki çırak bile yapar onların yaptığı işi.bide aracı ne zaman serviste bilgisayara bağlasalar yeni bir arıza çıkıyor söküldükten sonra .misal cizre de bağladıktan sonra 1 kez fren arızası ışığı yandı bi daha yanmadı antepte bağladıktan sonra otomatik farları kontrol ettir uyarısı çıktı ama bu kaybolmadı adamlar pc den arıza mı yüklüyor anlamadım saygılar

    Alıntıları Göster
    Merhabalar, 6 yıldır megane 2 nin benzinli ve dizel HB/sedan 200.000 kmden fazla yol yapmış ve hala Megane 2 seven biri olarak çoğu arkadaşa faydalı olacak bilgiler vermek istiyorum. Benim aracımda da Sabahları çalışıp 3-5 kere stop etme sorunu, aynı anda SERVICE ve MOTOR ışıkları yanıyordu. Ekranda ENJEKSİYON KONTROL EDİN ve Bazen gaz yemiyor bazende gaza dokunur dokunmaz araç birden 5.000-6.000 devire roket gib çıkıyordu. Manisada ve izmirde yetkili yetkisiz baya bi servis gittim. Sorun çözülemedi/bulunamadı. Kelebek boğazındandır dediler 2 sene önce 400 tl ye değiştirdim. 2 gün sonra aynı şikayet. serviste aracımı bilgisayara bağlıyorlar , yok enkjektör arızalı. Enjektör değişiyor. 1 hafta sonra yine arıza. Deposuna kadar söküldü pislik arandı. Onca usta ve paradan sonra şunu öğrendimki Megane 2' de bilgisayar aracın tüm yerlerine kadar göremiyor, yani bilgisayar her yeri kapsamıyor. Bilgisayara göre arıza bulunuyor o parça değişiyor. 5 gün sonra tekrar aynı arıza , bu sefer başka yer arıza gösteriyor. O parçada değişiyor. 1 hafta sonra yine aynı arıza. Yani Aracın hasarı gösteren çipte arıza GEZİYOR. Bilgisayarla bu iş çözülmedi. Aracımın motor üstünde bulunan MOTOR DEVİR KAPTÖRÜ (SENSÖRÜ) (2010 fiyatı orijinali 94 TL )değişti. Birde ŞANJIMAN DEVİR KAPTÖRÜ daha varmış, be daha o sensörü değiştirtmedim. arıza azaldı ama tamamen kesilmedi. Motorun yine üst arkasında HAVA KAPTÖRÜ (SENSÖRÜ) var. Bunların herbirinin fiyatı 94 tl civarı. Megane 2 de gezen HAYALET arızalarda bu sensörler baktırın. Aracın beyni buradan gelen hatalı/hatasız bilgilere göre motoru, enjeksiyonu vb. kumanda ediyor. Bilginize. Aracı düzelenler de benim gibi milyardan fazla para harcamış ve sinir sahibi olmuş bu adama hayır duası etsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmir emiri

    Merhabalar, 6 yıldır megane 2 nin benzinli ve dizel HB/sedan 200.000 kmden fazla yol yapmış ve hala Megane 2 seven biri olarak çoğu arkadaşa faydalı olacak bilgiler vermek istiyorum. Benim aracımda da Sabahları çalışıp 3-5 kere stop etme sorunu, aynı anda SERVICE ve MOTOR ışıkları yanıyordu. Ekranda ENJEKSİYON KONTROL EDİN ve Bazen gaz yemiyor bazende gaza dokunur dokunmaz araç birden 5.000-6.000 devire roket gib çıkıyordu. Manisada ve izmirde yetkili yetkisiz baya bi servis gittim. Sorun çözülemedi/bulunamadı. Kelebek boğazındandır dediler 2 sene önce 400 tl ye değiştirdim. 2 gün sonra aynı şikayet. serviste aracımı bilgisayara bağlıyorlar , yok enkjektör arızalı. Enjektör değişiyor. 1 hafta sonra yine arıza. Deposuna kadar söküldü pislik arandı. Onca usta ve paradan sonra şunu öğrendimki Megane 2' de bilgisayar aracın tüm yerlerine kadar göremiyor, yani bilgisayar her yeri kapsamıyor. Bilgisayara göre arıza bulunuyor o parça değişiyor. 5 gün sonra tekrar aynı arıza , bu sefer başka yer arıza gösteriyor. O parçada değişiyor. 1 hafta sonra yine aynı arıza. Yani Aracın hasarı gösteren çipte arıza GEZİYOR. Bilgisayarla bu iş çözülmedi. Aracımın motor üstünde bulunan MOTOR DEVİR KAPTÖRÜ (SENSÖRÜ) (2010 fiyatı orijinali 94 TL )değişti. Birde ŞANJIMAN DEVİR KAPTÖRÜ daha varmış, be daha o sensörü değiştirtmedim. arıza azaldı ama tamamen kesilmedi. Motorun yine üst arkasında HAVA KAPTÖRÜ (SENSÖRÜ) var. Bunların herbirinin fiyatı 94 tl civarı. Megane 2 de gezen HAYALET arızalarda bu sensörler baktırın. Aracın beyni buradan gelen hatalı/hatasız bilgilere göre motoru, enjeksiyonu vb. kumanda ediyor. Bilginize. Aracı düzelenler de benim gibi milyardan fazla para harcamış ve sinir sahibi olmuş bu adama hayır duası etsin.

    Alıntıları Göster
    enjesiyon kontrol edin hatası veriyor 3000 deviri geçmiyor araç ve gaz yemiyordu yaklaşık 1 ay uğraştım serviste sorun kelebek boğazından kaynaklanıyormuş tamir edemediler bende 250 tl ye çıkma aldım şu anda düzeldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihakduman

    enjesiyon kontrol edin hatası veriyor 3000 deviri geçmiyor araç ve gaz yemiyordu yaklaşık 1 ay uğraştım serviste sorun kelebek boğazından kaynaklanıyormuş tamir edemediler bende 250 tl ye çıkma aldım şu anda düzeldi.

    Alıntıları Göster
    dizel araçlarda genelde mazota bağlı olarak yapıyor bende de oldu fakat ben sıkıştırınca oluyor.servis mazot filitresindendir diyor normalde yok sıkıştırdığımda oluyor.bu şekilde uyar veren arkadaşlar varsa yazabilir mi?enjeksiyon arızası deyip hemen geçiyor
  • aynı sorun bende de mevcut, 2006 megane 2 hb benzin/lpg li aracımda 4 aydır enjeksiyonu kontrol ettir uyarısı alıyorum. motor devrı 2500 oluyor servis ışığı yanıyor, araba 3000 deviri geçmiyor.ama bu hatayı sadece lpg de yapıyor benzinde hiç bir sorun yok. lpg sistemini yenilettik yine yaptı. bilgisayara bağlatıyoruz motorlu kelebek kutusu hatası verıyor. değiştirdik yine yaptı. bobinlerden dediler değiştirdik 1.5 ay yapmadı sonra yine başladı. manifolt hava sensörü dediler onuda değiştirdik yine düzelmedi. kafayı sıyırmak üzereyim , benzinde sorun yok lpg de durdugu yerde hata veriyor. yardımlarınız beklıyorum. teşekkürler.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.