Şimdi Ara

Mercedes Atego mu? - MAN TGL mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
29.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar evden eve için 0km araç almayı düşünüyorum. Gördüğüm kadarıyla Mercedes ve Man kapışan araçlar. Man ucuz bir araç fakat iç tasarımı sürünüyor. Mercedes ise pahalı fakat gerçekten konforlu bir araç. Bunların yakıt durumunu vs. pek bilmiyorum. Sizlerin fikirlerini almak istedim. Sizce Mercedes Atego'mu yoksa Man TGL'mi?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mercedes Atego mu? MAN TGL mi?

    Mercedes Atego ve MAN TGL, hafif ve orta ağırlıktaki ticari araçlar için popüler iki seçenektir. İhtiyaçlarınıza en uygun kamyonu seçmenize yardımcı olmak için bu iki modeli karşılaştıracağız.

    Atego 1518 Yakıt Tüketimi

    Atego 1518, 15 ton taşıma kapasitesine sahip orta ağırlıkta bir kamyondur. Yakıt tüketimi, yüke ve sürüş koşullarına bağlı olarak değişmekle birlikte, ortalama olarak 100 kilometrede 25-30 litre dizel tüketir.

    Mercedes Atego 2124 Yorumları

    Atego 2124, 21 ton taşıma kapasitesine sahip daha ağır bir kamyondur. Kullanıcılar, dayanıklılığı, düşük bakım maliyetleri ve konforlu kabini için Atego 2124'ü övmektedir.

    Atego 1517 Kullanıcı Yorumları

    Atego 1517, 15 ton taşıma kapasitesine sahip orta ağırlıkta bir kamyondur. Kullanıcılar, yakıt verimliliği, manevra kabiliyeti ve geniş kabini için Atego 1517'yi övgüyle karşılamaktadır.

    MAN TGL 12.180 Kullanıcı Yorumları

    MAN TGL 12.180, 12 ton taşıma kapasitesine sahip orta ağırlıkta bir kamyondur. Kullanıcılar, yüksek performansı, güvenilirliği ve düşük bakım maliyetleri için MAN TGL 12.180'i tavsiye etmektedir.

    Atego Yakıt Tüketimi

    Atego serisi kamyonlar, yakıt verimliliği ile bilinir. Atego 1517'nin ortalama yakıt tüketimi 100 kilometrede 22-27 litre dizeldir.

    Mercedes Atego Kullanıcı Yorumları

    Genel olarak, Mercedes Atego serisi kamyonlar, dayanıklılıkları, düşük bakım maliyetleri ve konforlu kabinleri nedeniyle kullanıcılar tarafından olumlu karşılanmaktadır.

    İhtiyaçlarınıza en uygun kamyonu seçmek için Atego ve TGL serilerini dikkatlice karşılaştırın. Her iki model de kendine özgü avantajlara sahiptir ve farklı işletmelerin gereksinimlerini karşılayabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Dostum nerden biliyorsun manin ucuz olduğunu orjinal on teker ariyorsan Mercedes yada reno kıyasla dingil atirirm diyorsan çok güçlü istemiyorsan direk man her bakımdan kendi sinifindaki araçlara takar yakıt konfor vs güç diyorsanda renoyla iveco yu kıyasla
  • Cerkes26 kullanıcısına yanıt
    Mercedes Benz Ankara Koluman'a gittim fiyat aldım. Man Ankara Merkez'e gittim en ucuzu Man. Orjinal 10 tekere luzüm yok. Renault'un 0km piyasası yüksek fakat 2.el piyasasında satılmayan bir araç. İveco guzel fakat tonajı yok.
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Ne kadar dostum man ile Mercedes birde iveco nun nasıl tonaji yok dingil atılip projelrndirdekten sonra 23 ton basari
  • Cerkes26 kullanıcısına yanıt
    13 ton basarı olanlarda var ıvecoların. man 12.180 116.000 tl mercedes 1518 135.000 tl. Iveco alınmaz, alınacak araç değil ıveco serisi. 0km araç alınacaksa ıveco alınmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MotorsR

    13 ton basarı olanlarda var ıvecoların. man 12.180 116.000 tl mercedes 1518 135.000 tl. Iveco alınmaz, alınacak araç değil ıveco serisi. 0km araç alınacaksa ıveco alınmaz.
    Kardeş bi tanıdığımda 2013 reno midlum var 220lik . 6 teker aldılar dingil attırdılar . araç tonajlı çalışıyor fakat memnun değil arkadaşım .araba güzel ama tonaja gelmiyor aslında daha önce arkadaşımda 2007 midlum vardı çok memnundu ondan her türlü tonaj atıyodu bağ bahçe demeden gidiyodu dayanıklı araba yani zaten bu yüzden 0 reno aldı tekrar fakat şimdi pişman 2013 ü biraz daha nazik ama güzel araba.sen evden eve nakliyecilik yapacakmışsın bence reno ideal bi araç sana 10 tekere gerek yok 6 teker uzun şase işini görür.aracı kendim kullandım bi defa yola gittim. bana tuhaf geldi kendimde scania olduğu için bi anda renoya binince tuhaf geldi ama biraz kullanınca fena değil tam mobilya arabası her türlü işini görür .




  • celciuss1453 kullanıcısına yanıt
    Şu 45 ton tonaj olayı çıktı bilirsin K3 falan fistan. 1 tane Man 12.163 alacağız Allah'ın izniyle bir tanede 0km Man Tgl 12.180 alacağız bir tanede 0km ford transit alacağız Allah'ın izniyle. sıfır alacağım mana dingil attırmayacağım zaten. Renoların 2.el piyasası kötü durumda sanırım. Bende zaten şuan ıveco 80-12 var. İnşallah 45 tona tamamlayacağız.
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Kişiye göre değişir alıp almamak ama benim işime göre güçlü olup az yakicak 270 le 300 beygir arasi.konfor olacak yüksek kabin olacak full koRuk olacak uzun Şase olacak Midilli olacak bole filtrelediginde sadece iveco var sen güçlü istemiyorsan man al bide fiyatda uygunmus fiyatlar ikinci el fiyatimi
  • Cerkes26 kullanıcısına yanıt
    0km fiyatı. ben evden eve yapıcam atıcağım maksimum yük 5500 kg. luzüm yok 270bglik kamyon almaya. manıda istediğin şasi ölçüsünde sipariş edebiliyosun zaten. senin dediğin özelliklere para verirsem çöpe gider o para hiçbiri işime yaramaz. Ayrıca o alacağım markanın 0km si ıvecoysa aptallık derim sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MotorsR -- 27 Ocak 2015; 16:12:56 >
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Tamam Sen akılılık yap mercedes al yalnız sunu unutma avrupada en cok tutulan arac ıveco eurocargo yabana atma yanı ıveco yu ıveconun cıkardıgı standartlarda henuz kendı sınıfları cıkartamadı euro 6 motor gıbı ayrıca bıde raterdar hıc bırınde yok ıveco harıc
  • Cerkes26 kullanıcısına yanıt
    Mercedes almayacağım kardeşim Man alacağım Allah'ın izniyle. Ayrıca Euro 6 motor Türkiye dışında tüm ülkelerde Mercedes ve Man'da sunuluyor. Türkiyede Iveco Euro 6 motor ile satılması dez avantaj çünkü Türk tamirciler euro 6 motordan anlamıyolar. 2016 yılında Mercedes ve Man'da Türkiye'de Euro 6 motorlu araçlarını sunucaklar. Sen Iveco'dan memnunsan ne mutlu sana. Fakat ben sana Iveco iyi mi? diye bir soru sormadım. Konunun başlığını yeniden gözden geçirmeni tavsiye ederim. Diğer araçlara bakmış olmam gerek ki Mercedes ve Man arasında kararsız kalmış olmalıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MotorsR -- 30 Ocak 2015; 0:22:31 >
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Benim fikrimin man oldugunu söyledim zaten solediklerin arasnda ..iveco yu da yabana atma euro 6 motoru cikaran iveco ilk bundan ödül aldılar demek istedim keske turkiyede olsa yakiti iki puan dusuk 150000 de arac bakimlari bunlarida servis soledi turkiyede daha yok mesajları iyi okusan anlicaksin
  • Cerkes26 kullanıcısına yanıt
    Şuanda Türkiye'de 1 tane bile Euro 6 kamyon bulunmamaktadır. Keşke meşke olmaz ben şimdi alıcam ıveconun euro 6sınımı bekleyim? Ne kadar boş yorumlar yapıyosun kardeşim ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MotorsR -- 11 Şubat 2015; 0:48:00 >
  • Belki arabayı aldın bile konu açıp soruyorsunuz bide sonucu yazsanız çok iyi olur. Konu eskimiş ama ben yinede bi fikir sunayım. Öncelikle bende aynı ikilemdeyim ama ben birde isuzu tora ya bakıyorum isuzu çok güzel araba yapıyordu ama Tora yeni çıktı nasıl bilmiyorum. Ama ategomu tgl mi desen ben man derim. Parça belki pahalı ama sağlam araba. AtegoLaRda motor yeme hastalığı var. 100 200 binde motor indirebiliyorlar.
  • Ben Man TGL 12.180 aldım arkadaşlar. Şuan 80bin küsür km'de. Hiçbir arızasını ve sıkıntısını görmedim. Yokuşlarda Atego'dan daha başarılı diyebilirim. Konforlu bir kamyon.

    Ayrıca beni şaşırdan konu adamlar bir kamyona Aerodinamik yapmışlar, kamyonun aerodinamiği çok iyi.

    Rüzgar sesi, yol sesi almıyor. Motor sesi diğer kamyonlara oranla daha az gelmekte.

    Allah'ın izniyle tekrar 0km kamyon almayı düşünüyorum, Man'dan şaşmam.

    Sağ ve solda aracın dışında bulunan 2 adet depo şeklinde bölüm var, çok işimi görüyor.

    Yatağın altında güzel bir hacim var çok kullanışlı.

    Kamyonun içi Atego'nun içinden daha ferah. Orta bölüm komple boş. Atego'da öyle değil. Man'ın içi daha geniş. Bunu içtenlikle söyleyebilirim.

    Kamyon alacak ve ikilemde kalmış arkadaşlara Man'ı öneririm.




  • Yunus Emre Bey, sizinde sorunuzu cevaplamış olmuşumdur inşallah.
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Bende 2012 model man var bi ara 0 lara baktım fiyatlar uçuyor 190.000 tl civarı çok pahalı üstelik ben arabamı satsam 0 alsam dingille falan üzerine 90.000 tl para koysam belki kurtarır onun için aynı araçla devam. Sizde alırsanız bizimle de paylaşın bizede faydası oluyor bilgi bakımından.

    Birde şuan sizin tgl kaç model.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemre8760

    Bende 2012 model man var bi ara 0 lara baktım fiyatlar uçuyor 190.000 tl civarı çok pahalı üstelik ben arabamı satsam 0 alsam dingille falan üzerine 90.000 tl para koysam belki kurtarır onun için aynı araçla devam. Sizde alırsanız bizimle de paylaşın bizede faydası oluyor bilgi bakımından.

    Birde şuan sizin tgl kaç model.

    Ben aldım. Konuyu zaten almadan önce fikir sahibi olmak için açmıştım 2015'de.

    2015 model sıfır Man TGL 12.180 aldım. Şase 130.000TL tuttu. 20000TL dingil tuttu. 25000TL kasa tuttu. Lift ne kadar tuttu unuttum şimdi :)

    Şuanda sıfır Man TGL kamyonun fiyatı 250000TL şase durumunda. Birtane daha alacaktık bu sene, Man'daki yetkili arkadaş sağolsun bilgilendirdi bizi. Bu tip kamyonlara o kadar para verilmez dedi. Doğru söylüyor gerçekten. Kamyon kendini geçindiremez şu berbat piyasada malesef.

    Neden MAN Tercih Ettim?:
    Man, Mercedes, Renault, Iveco sahibi flosu olan dostlarım ile görüştüm. Abi MAN al dediler. Hepsinden daha konforlu, daha güzel dediler. Bende bu laflarına istinaden aldım.

    Memnun muyum?:
    Evet memnunum kesinlikle.

    Kullanıcı Açıklamalarım:


    • Man TGL 12.180 ilk bindiğiniz zaman içi ve dışı ile kalite kokan bir kamyondur.
      Sessizliği ile ünlü Man'lar bu kupada da hakkını vermişler sessizliğin. Kensinlikle motoruna göre çok sessiz bir kabini vardır.
      Aerodinamiği, çok iyi.. Evet çok iyi. Zaten yeni kupa çıkardılar, aerodinamiği bozmadılar, sadece ön panjur değişti. Kamyonda, camları açtığınız zaman helikopter sesi vs. sesler kesinlikle yok. Camı açmamış gibi seyehat edebilirsiniz.
      Kabinin dışından ve içinden erişilebilen, yandan kapaklı içerisi oldukça geniş 2 adet depo misali saklama yeri vardır. Bu işlerimizi oldukça kolaylaştırdı. Malzemelerimiz, el aletlerimiz vs. orada.
      Hız sabitleyicisi direksiyon üzerinde çok kolay bir yerde. Etliyle sütlüyle uğraşmıyorsunuz, (+) basıyorsunuz sabitleniyor, (-) basıyorsunuz sabitten çıkıyor.
      Yokuşları inerken otomatik motor freni yapıyor. Ayrıca öğrneğin siz yokuş aşağı 80'de frene bastınız diyelim, motor freni ile akıllı olarak 80'de tutmaya çalışıyor kamyonu.
      Yatağı gayet geniş. 2 kişinin rahatlıkla yan yana yatabileceği genişlikte. Fakat her kamyonda olduğu gibi malesef yük yokken çukurlarda ve bozuk yollarda ciğeriniz çıkabiliyor :)
      Merkezi kilit yok, keşke olsaydı.
      Böyle bir kamyonda USB ve AUX yok. Keşke olsaydı.
      Orta konsolun boş olması çok iyi olmuş.
      Yatakta uyurken vs. camları, ışıkları açabilmemiz için yatağın altınada düğmeler yapmışlar.
      Fakat yatakta klima çıkışı yok malesef. Mercedes o konuda daha başarılı.
      Malzeme kalitesi konsolda sert plastik, onun dışında diğer taraflar çok başarılı. Almanya'dan geldiğini hissedebiliyorsunuz.





    İnşallah sizleride fikir sahibi yapabilmişimdir. Alacak arkadaşlar daha fazla bilgi edinmek isterlerse konuya yazsınlar, sizi ve diğer arkadaşları bilgilendirirm böylelikle.




  • atego 2124 ya da man 12.220 alıcam kısa mesafede 15 ton ile çalışıcak. Bu piyasada Sıfır almak mantıklı mı ? Farklı araçlar için önerdiğiniz var mı ? kriterler arıza fiyat servis ağı . ayrıca bu araçlar aylık kirada yakıt harıç ne kadara çalışmalıdır. Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler.

  • 2007 model atego var 24 ton basarlı 10 teker evden eve ciyiz 200binde filan motor indiriyor diye yazan arkadaş şu an 550bin km de lakin anahtar değmedi maşallah .çok sağlam yakıt olarakta günümüz şartlarında Isuzu NQR dan daha az yakmakta . Tek sıkıntısı rampası hiç yok .lakin düzde E 200 kompresör gibi hem sessiz hem çok kaçar .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.