Şimdi Ara

Mercedes-Benz 200D Araç fabrikadan çıkma benzinli olur mu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Benim 86 model w124 200D var. aracı alalı bir yıl oldu performansından çok şikayetçiyim. Köyde bu araba benzinden dönme dediler ilgimi çekti. uzun bi süre sonra bir tamirciye aldım beni yine şaşırttı differansiyelden anlayıp bu araç benzinden dönme dedi. bir oha çektim. aniden son gaza bastığında iyi ivmelenmiyor araç 4vites pompa ve avansı iyi.boşta iyi gaz yiyor ama 1.5 dizellerin yaptığının yarısını yapamıyo. Sizce araç benzinden dönme mi ? ya da öyleyse nasıl anlarım seri numarası falan bir şeyler ifade eder mi ? teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeZoPa -- 27 Aralık 2012; 17:33:12 >



  • fabrika çıkışı benzinlidir, olabilir. yapılamaz diye bişey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    fabrika çıkışı benzinlidir, olabilir. yapılamaz diye bişey yok.
    1400 kg yakın ağırlık ve 72 bg düz dizel motor. Turbo yok birşey yok. tamamen düz yol arabası. Benzinliden dönme ihtimali cok düşük. O ustaya selam söyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Balanced blue

    1400 kg yakın ağırlık ve 72 bg düz dizel motor. Turbo yok birşey yok. tamamen düz yol arabası. Benzinliden dönme ihtimali cok düşük. O ustaya selam söyle.

    Alıntıları Göster
    hocam aracın 86 model eski tip turbosuz bir dizel. yeni dizellerle nasıl kıyaslayabilirsin ki... onlar yeni teknoloji ve turbolu. beygirleri ve torkları oldukça yüksek. aracının çekişinin zayıf olması çok normal. bir de araç 1.500 kg civarı. 900 kg lık araçlarla kıyaslama. bende 300 dizel vardı eskiden. o bile oldukça hantaldı. çünkü bunlar eski tip dizeller. benzinden çevrilse nolur çevrilmese nolur? ne fark eder ki? ruhsatta 200 d yazıyorsa zaten dizeldir araç. d dizel olur biliyorsunuz. siz güle güle binin ya da yüksek model e250 turbo dizel alın ama çok para isterler.




  • Etc'den şasi no'yu girin,bilgilere ulaşıp bakın.
  • Ben de hayır D dieseldir benzin olmaz diyorum fabrika çıkışı, usta büyük iddialar atıyor git istediğin ustayı getir bu araç benzinden dönme diye kararsızım ben de.Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa

    Ben de hayır D dieseldir benzin olmaz diyorum fabrika çıkışı, usta büyük iddialar atıyor git istediğin ustayı getir bu araç benzinden dönme diye kararsızım ben de.Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
    70 bg direkt enjeksiyon bile olmayan motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    70 bg direkt enjeksiyon bile olmayan motor

    Alıntıları Göster
    Memleketimden Usta manzaraları işte. O araba üretilirken dizel teknolojisi en son o noktadaydı. Turbo yok, ECU yok, Comman Rail yok, düz kara düzen dizel motor işte. Onun merformansı o kadar. Ama güzel bir yanı var yakıt olarak ne koysan yakar. Yeni dizel motorlar gibi nazlı değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa

    Ben de hayır D dieseldir benzin olmaz diyorum fabrika çıkışı, usta büyük iddialar atıyor git istediğin ustayı getir bu araç benzinden dönme diye kararsızım ben de.Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.



    bundan 3 4 sene kadar önce 95 E200 Dizel vardı bende 5 ileri olup motora EGR valfi eklenmiş haliydi. Sana tavsiyem hararet yaptırma ve muhakkak Termik denen parcaya bak çalışıyormu diye. Onu da nasıl anlarsın Hararet yükseldiğinde fan acıp acmadığından kesin sonuc elde edersin.
    Senin arac da devir saati var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Balanced blue

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa

    Ben de hayır D dieseldir benzin olmaz diyorum fabrika çıkışı, usta büyük iddialar atıyor git istediğin ustayı getir bu araç benzinden dönme diye kararsızım ben de.Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.



    bundan 3 4 sene kadar önce 95 E200 Dizel vardı bende 5 ileri olup motora EGR valfi eklenmiş haliydi. Sana tavsiyem hararet yaptırma ve muhakkak Termik denen parcaya bak çalışıyormu diye. Onu da nasıl anlarsın Hararet yükseldiğinde fan acıp acmadığından kesin sonuc elde edersin.
    Senin arac da devir saati var mı ?

    Maalesef :( yok devir saati. Termik demişsin termostat diye biliyordum ben onu. Hararet 90a çıkıyor bazen ama o da pervaneden, sağlıklı dönmüyor bilyeleri ölmüş?




  • bezinden dönüstürme olabilir.birkac kez bu donusturme olayina sahit oldum.kartallara audi 100 un cikma dizel motorlarini takiyorlardi.200 d demek dizel demek.benzinlisi olunca 200 e olur.
  • bezinden dönüstürme olabilir.birkac kez bu donusturme olayina sahit oldum.kartallara audi 100 un cikma dizel motorlarini takiyorlardi.200 d demek dizel demek.benzinlisi olunca 200 e olur.
  • bezinden dönüstürme olabilir.birkac kez bu donusturme olayina sahit oldum.kartallara audi 100 un cikma dizel motorlarini takiyorlardi.200 d demek dizel demek.benzinlisi olunca 200 e olur.
  • Aks başları büyükmüş bunlar benzinli araçlarda olurmuş. Bir başka 200D nin yaptığını da yapamıyor. Şehir içi felan gazı hep kökleyerek gidiyorum ancak normal gidiyor bazen sinirlenip gazı zorluyorum aşağı doğru. Boş viteste iken gaz yiyişi iyi. Orada bir çelişki oluşturuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa

    Aks başları büyükmüş bunlar benzinli araçlarda olurmuş. Bir başka 200D nin yaptığını da yapamıyor. Şehir içi felan gazı hep kökleyerek gidiyorum ancak normal gidiyor bazen sinirlenip gazı zorluyorum aşağı doğru. Boş viteste iken gaz yiyişi iyi. Orada bir çelişki oluşturuyor.
    200 D araç fabrikadan benzinli olarak çıkar mı yav saçmalamış o usta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Balanced blue

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa

    Ben de hayır D dieseldir benzin olmaz diyorum fabrika çıkışı, usta büyük iddialar atıyor git istediğin ustayı getir bu araç benzinden dönme diye kararsızım ben de.Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.



    bundan 3 4 sene kadar önce 95 E200 Dizel vardı bende 5 ileri olup motora EGR valfi eklenmiş haliydi. Sana tavsiyem hararet yaptırma ve muhakkak Termik denen parcaya bak çalışıyormu diye. Onu da nasıl anlarsın Hararet yükseldiğinde fan acıp acmadığından kesin sonuc elde edersin.
    Senin arac da devir saati var mı ?

    Maalesef :( yok devir saati. Termik demişsin termostat diye biliyordum ben onu. Hararet 90a çıkıyor bazen ama o da pervaneden, sağlıklı dönmüyor bilyeleri ölmüş?

    devir saati yok ise orjinal dizel. sonradan cevirme filan değil.
    pervanede bilya bildiğim kadarıyla yok.
    pervanenin göbeğinde bir metal parca car. Onun içinde civa oluyor ve ısıya göre fanı acıp kapatıyor. Orjinalini ben 1 yıl evvel 400 Tl ye almıştım.
    yan sanayisi 250 TL filan ama onun da raf ömrü 1 2 yıl olduğundan takarsın içinde civa -yoktur çalışmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Balanced blue

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Balanced blue

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa

    Ben de hayır D dieseldir benzin olmaz diyorum fabrika çıkışı, usta büyük iddialar atıyor git istediğin ustayı getir bu araç benzinden dönme diye kararsızım ben de.Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.



    bundan 3 4 sene kadar önce 95 E200 Dizel vardı bende 5 ileri olup motora EGR valfi eklenmiş haliydi. Sana tavsiyem hararet yaptırma ve muhakkak Termik denen parcaya bak çalışıyormu diye. Onu da nasıl anlarsın Hararet yükseldiğinde fan acıp acmadığından kesin sonuc elde edersin.
    Senin arac da devir saati var mı ?

    Maalesef :( yok devir saati. Termik demişsin termostat diye biliyordum ben onu. Hararet 90a çıkıyor bazen ama o da pervaneden, sağlıklı dönmüyor bilyeleri ölmüş?

    devir saati yok ise orjinal dizel. sonradan cevirme filan değil.
    pervanede bilya bildiğim kadarıyla yok.
    pervanenin göbeğinde bir metal parca car. Onun içinde civa oluyor ve ısıya göre fanı acıp kapatıyor. Orjinalini ben 1 yıl evvel 400 Tl ye almıştım.
    yan sanayisi 250 TL filan ama onun da raf ömrü 1 2 yıl olduğundan takarsın içinde civa -yoktur çalışmaz.

    Alıntıları Göster
    benzinli versiyonundan parça devşirmişlerdir bence d mercedeste diesel anlamında kullanılır d yazıp benzinli çıkartmazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohc

    benzinli versiyonundan parça devşirmişlerdir bence d mercedeste diesel anlamında kullanılır d yazıp benzinli çıkartmazlar.

    Haklısınız. Tek olasılık bu. Göstergede son sürat 180 de zaten.benzinli olsaydı bu değerin biraz daha yükselmesi gerekmez miydi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeZoPa

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohc

    benzinli versiyonundan parça devşirmişlerdir bence d mercedeste diesel anlamında kullanılır d yazıp benzinli çıkartmazlar.

    Haklısınız. Tek olasılık bu. Göstergede son sürat 180 de zaten.benzinli olsaydı bu değerin biraz daha yükselmesi gerekmez miydi ?

    Alıntıları Göster
    Eski tip dizel oldugu ıcın öyle hantal o araba bızde 2.5 80 hp h 100 var 1.3 mültijet doblolar bıle 10-20 boy atar :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    Eski tip dizel oldugu ıcın öyle hantal o araba bızde 2.5 80 hp h 100 var 1.3 mültijet doblolar bıle 10-20 boy atar :D

    Alıntıları Göster
    bende de 190 d var performans konusunda beklentin olmasın sonradan diesel e çevrilmiş olabilir bu sorun değil sorun çevirirken doğru şanzıman difransiyel kullanıldımı bu araçların debriyaj baskı balatası bile şase koduna göre verilir uyumsuz parça kullanıldıysa şayet zaten performans eksi si olan bir aracı dahada geri seviyelere çekecektir en basiti git mercedes servisine sor




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.