Şimdi Ara

mercedes c180 1.6 kompressör 5 ileri otomatik mi yoksa 1.6 turbo 7 gtronic mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
38.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Çogunuzun bildiği üzere mercedes c180 2012 sonlarına dogru c180 modeli için 1.6 turbo 7 gtronic modelini üretmeye başlıycak.
    Sizce şuanki kompressör motor ve vites mi yoksa yeni çıkıcak olan turbo motor ve 7 gtronic vites mi daha iyidir?



  • Turbonun avantajlari;
    Daha az yakit tuketimi
    Daha iyi performans
    Tahrik eden motor sesi
    Kompressorun avantajina gelince;
    Su an aracin fiyati daha ucuz (109 bin tlye amg alinabiliyo)
    Fakat bu ucuzluga aldanmayin derim,cunku yeni motor ciktiginda kompressor dahada deger kaybettirebilir.
    Bide kompressorun motor omru daha uzun olabilir..(ama net bilgim yok bu konuda)
    Yeni motor ciktiginda 115 bin tl civarinda satilacagini dusunuyorum...
    Bende mercedes c coupe almayi dusunuyom..o yuzden bekliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki arkadaşlar, bu yeni gelecek olan 7 vitesli modellerde Elegance donanımı olan araçlarda direksiyondan vites değiştirme kulakçıkları bulunacak mı ve aynı zamanda vites kısmında bulunan ve şu anda AMG paketlerde mevcut olan (E/S/M) seçeneklerini sunan buton olacak mı? Yoksa sadece (E/S) modları mı olacak?
  • kulakçıklar amg paketiyle geliyor.7 vitesliyi seçersen 7 vitesi kalakçıklardan değiştirmek bence zevkli değil çünkü çok vites var.
    turbo olanı al çünkü daha yeni bir motor.satarken kompressör daha fazla değer kaybecek.
  • kendi düşüncem arada % 5-7 fiyat farkı olacaksa bu fark için güncel 1.6 kompressor alınmaz..
    ancak benim alınmaz dememin en büyük sebebi motorun turbo ya da kompressor olmasından ziyade şanzuman farkı..
    zaten tüketim ve performans farkının en büyük sebebi bence bu şanzuman farkı.. tabi turbo nun da kompressore daha az kayıp yapması da tüketime etkisi olacaktır..
  • 60.000 tl için 12 ay vade farksız kredi başlatmışlar almamak için zor duruyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brokeryt

    60.000 tl için 12 ay vade farksız kredi başlatmışlar almamak için zor duruyorum :)

    web sitesinde böyle bir açıklama görünmüyor?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    polo 1.4 tdi mı 1.6 tdi mi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    quote:

    Orijinalden alıntı: brokeryt

    60.000 tl için 12 ay vade farksız kredi başlatmışlar almamak için zor duruyorum :)

    web sitesinde böyle bir açıklama görünmüyor?

    evet sitede açıklama yok ben bi yerde okudum yeni başlamış diye aradım bayiden söyledir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahir3463

    Turbonun avantajlari;
    Daha az yakit tuketimi
    Daha iyi performans
    Tahrik eden motor sesi
    Kompressorun avantajina gelince;
    Su an aracin fiyati daha ucuz (109 bin tlye amg alinabiliyo)
    Fakat bu ucuzluga aldanmayin derim,cunku yeni motor ciktiginda kompressor dahada deger kaybettirebilir.
    Bide kompressorun motor omru daha uzun olabilir..(ama net bilgim yok bu konuda)
    Yeni motor ciktiginda 115 bin tl civarinda satilacagini dusunuyorum...
    Bende mercedes c coupe almayi dusunuyom..o yuzden bekliyorum...

    turbo yakıt tüketiminde kompressöre göre daha tasarruflu doğru çünkü tahriki egzost gazından aldığı basınç sağlıyor... kompressör yakıtı olumsuz etkiliyor doğru çünkü tahrik krank mili tarafından sağlanıyor buda motora güç bakımından yük oluyor ve yakıt olarak geri dönüyor bize ancak turbo araca yeterli egzost basıncı sağlandıktan sonra (ki buda aşağı yukarı 2000 devir civarlarında sanırım) beslemeye geçiyor ve 3000-3500 civarında ideal verimi yakalıyor ve devam ediyor. oysa kompresseor yani supercharger turboya göre daha verimli ve performanslıdır çünkü araca rolantiden, max. devire kadar artan ve doğrusal bir beslemede bulunuyor. ayrıca kompressor, turbo gibi olmasada farklı bi sese sahip. bence kriter bunlardan yana olmaktan ziyade güncel motoru takip etmeye çalışmakta fayda var. ha bu motorda oluşacak bi kronik arızanın da ilk denekleri olma ihtimalinide göze almak gerekebilir belki.. ama şu da varki bu motorun mühendisleri Mercedes-Benz de çalışıyor ;) fiyat konusunda da katılıyorum, bence fiyat çok farketmiyorsa yeni tip motor ve şanzuman tercih edilmeli...




  • beyler bn 2008 model bakıorumda 1.8 motor diyo bunların yakıtı nasıl bakım maliyeti tanıdıktan alıcam tüplerim diorumda bunlar 6 ilerimi anlamadım c180 1.6 değilmiydi kafam karıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    beyler bn 2008 model bakıorumda 1.8 motor diyo bunların yakıtı nasıl bakım maliyeti tanıdıktan alıcam tüplerim diorumda bunlar 6 ilerimi anlamadım c180 1.6 değilmiydi kafam karıştı

    2009 itibariyle 1.6 hacime geçti, c180 serisi.
    Vites 5 ileridir.
    Tüketim ve maliyet 1.6 ile benzerdir.
    Sadece MTV dezavantajı vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycgurdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    beyler bn 2008 model bakıorumda 1.8 motor diyo bunların yakıtı nasıl bakım maliyeti tanıdıktan alıcam tüplerim diorumda bunlar 6 ilerimi anlamadım c180 1.6 değilmiydi kafam karıştı

    2009 itibariyle 1.6 hacime geçti, c180 serisi.
    Vites 5 ileridir.
    Tüketim ve maliyet 1.6 ile benzerdir.
    Sadece MTV dezavantajı vardır.

    tşk ederim zaten tüplicem herhalde sadece bakıorum ama güzel alet yalan yok
  • arkadaslar bende 2012 1.6 turbo mercedes c180 amg aldim gecen aksam aynı 2012 c180 amg paket yalnız komprosor motorla kapiştim ilk etapta kalkışta fark attım ama adam 3 vitesten sonra basini aldi gittii yetişemedim hatta arabayi spor kullanıma aldimm yinede yetişemedim yalnız benim araç 3 aylık daha motorumu açilmadi yoksa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesil_cihat

    arkadaslar bende 2012 1.6 turbo mercedes c180 amg aldim gecen aksam aynı 2012 c180 amg paket yalnız komprosor motorla kapiştim ilk etapta kalkışta fark attım ama adam 3 vitesten sonra basini aldi gittii yetişemedim hatta arabayi spor kullanıma aldimm yinede yetişemedim yalnız benim araç 3 aylık daha motorumu açilmadi yoksa


    Spor da kalkmanız daha iyi olurdu,klima kapalı mı ? Ve araçta kaç kişi vardı ?
    Bu arada Kompressor'ün gücü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: yesil_cihat

    arkadaslar bende 2012 1.6 turbo mercedes c180 amg aldim gecen aksam aynı 2012 c180 amg paket yalnız komprosor motorla kapiştim ilk etapta kalkışta fark attım ama adam 3 vitesten sonra basini aldi gittii yetişemedim hatta arabayi spor kullanıma aldimm yinede yetişemedim yalnız benim araç 3 aylık daha motorumu açilmadi yoksa


    Spor da kalkmanız daha iyi olurdu,klima kapalı mı ? Ve araçta kaç kişi vardı ?
    Bu arada Kompressor'ün gücü.

    zaten spordaydi araba iki araçta aynı güçe sahib biri turbo cgı motor digeride komprosor klima felan acık deildi arçta da 2 kişi wardi ynı




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.