Şimdi Ara

Mercedes El Freni Nerede ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
0
Favori
40.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: motherannorthe

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: motherannorthe

    Dostum el freni demişsin ama ayak freni bu

    Bu ayak freniyse gazın solundaki ne? Park freni doğrusu.

    El freni dile oturmuş. Ayakla kumandalı el freni diyenler var :) Ben bunu kastederek yazdım. Aynı şekilde bir aracı sağından geçerken sollama sözcüğünü sağlama için kullanmak gibi bir şey.

    Aynen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alistiktan sonra baska marka araca binince ister istemez sol ayaginiz surekli o taraflari yokluyor :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    araç nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jour

    araç nedir?

    Vito

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: jour

    araç nedir?

    Vito

    O yıldızı söküp skoda logosu yapıştırsalar ya
    yada vw (şekil itibariyle)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    Alistiktan sonra baska marka araca binince ister istemez sol ayaginiz surekli o taraflari yokluyor :D

  • Of çok utandığım bir olay aklıma geldi ,

    Bir gün galerinin birine Mercedes bakmaya gittik 2002 C 180 kompressor idi araç aracın üzerinde yoğunlaştık ve iyice bakmaya başladık ben ön kaputu açayım derken o el freni pedalına basmışım bilmiyordum orada olduğunu ondan sonra galerici arkadaş durdurdu aracı bence saçma bir sistem olmuş benim gibi bilmeyenler için kötü olu
    yor
  • Bence saçma ne gerek vardı böyle bir olaya. El ile kullanılan daha kullanışlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lawliet

    Bence saçma ne gerek vardı böyle bir olaya. El ile kullanılan daha kullanışlı.

    Sene 2003. Bir arkadaşın düğünündeydim. Gelin arabası w211 Mercedes. 0 km. Hemde. Zorunluluktan aracı yokuşa parkettik. Araba gitmeye başladı sahibi koştu hemen bir pedala bastı zınk diye durdu. Ben dumur oldum tabi.

    Ayrıca elimiz mi daha kuvvetli ayağımız mı? Ayağımız daha kuvvetli. Buda bir etken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orda el freninin ne işi var ki? Tamamen saçma bence. Ne bileyim belki biz eski sisteme alışığımızdandır ama köşelerden dönerken iş yapmayacağı kesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lawliet

    Bence saçma ne gerek vardı böyle bir olaya. El ile kullanılan daha kullanışlı.

    Sene 2003. Bir arkadaşın düğünündeydim. Gelin arabası w211 Mercedes. 0 km. Hemde. Zorunluluktan aracı yokuşa parkettik. Araba gitmeye başladı sahibi koştu hemen bir pedala bastı zınk diye durdu. Ben dumur oldum tabi.

    Ayrıca elimiz mi daha kuvvetli ayağımız mı? Ayağımız daha kuvvetli. Buda bir etken.

    Koşup ayagını içine sokmasımı daha zor, koşarken elini arabanın içine sokmasımı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoyluTurk3

    Orda el freninin ne işi var ki? Tamamen saçma bence. Ne bileyim belki biz eski sisteme alışığımızdandır ama köşelerden dönerken iş yapmayacağı kesin.

    Önceki mesajımda anlattım 2 tane yararını. 3. Yararı ise konsolda yer açması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir şey daha öğrendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lawliet

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lawliet

    Bence saçma ne gerek vardı böyle bir olaya. El ile kullanılan daha kullanışlı.

    Sene 2003. Bir arkadaşın düğünündeydim. Gelin arabası w211 Mercedes. 0 km. Hemde. Zorunluluktan aracı yokuşa parkettik. Araba gitmeye başladı sahibi koştu hemen bir pedala bastı zınk diye durdu. Ben dumur oldum tabi.

    Ayrıca elimiz mi daha kuvvetli ayağımız mı? Ayağımız daha kuvvetli. Buda bir etken.

    Koşup ayagını içine sokmasımı daha zor, koşarken elini arabanın içine sokmasımı ?

    Kıvrak biriyse ikiside kolay. Bana kalırsa eğilip kolu çekmek daha zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: SoyluTurk3

    Orda el freninin ne işi var ki? Tamamen saçma bence. Ne bileyim belki biz eski sisteme alışığımızdandır ama köşelerden dönerken iş yapmayacağı kesin.

    Önceki mesajımda anlattım 2 tane yararını. 3. Yararı ise konsolda yer açması.

    Milyon tane faydası olsa bile alışkanlıklardan vazgeçmek çok zor. Gerektiğinde kritik bir manevra yaparken elinin altında olması daha mantıklı gibi geliyor bana. Bunu kaldırmak bir dert indirmek bir dert




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoyluTurk3

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: SoyluTurk3

    Orda el freninin ne işi var ki? Tamamen saçma bence. Ne bileyim belki biz eski sisteme alışığımızdandır ama köşelerden dönerken iş yapmayacağı kesin.

    Önceki mesajımda anlattım 2 tane yararını. 3. Yararı ise konsolda yer açması.

    Milyon tane faydası olsa bile alışkanlıklardan vazgeçmek çok zor. Gerektiğinde kritik bir manevra yaparken elinin altında olması daha mantıklı gibi geliyor bana. Bunu kaldırmak bir dert indirmek bir dert

    Alışkanlıklardan vazgeçmek zordur. Ben alıştım pedallı tipe şimdi Focus'un debriyajının solu leş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: SoyluTurk3

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: SoyluTurk3

    Orda el freninin ne işi var ki? Tamamen saçma bence. Ne bileyim belki biz eski sisteme alışığımızdandır ama köşelerden dönerken iş yapmayacağı kesin.

    Önceki mesajımda anlattım 2 tane yararını. 3. Yararı ise konsolda yer açması.

    Milyon tane faydası olsa bile alışkanlıklardan vazgeçmek çok zor. Gerektiğinde kritik bir manevra yaparken elinin altında olması daha mantıklı gibi geliyor bana. Bunu kaldırmak bir dert indirmek bir dert

    Alışkanlıklardan vazgeçmek zordur. Ben alıştım pedallı tipe şimdi Focus'un debriyajının solu leş.





  • Sadece yeni Mercedes'lerde değil, bende 2003 model CLK 320 vardı, solda ayak frenine basarak çekiliyordu ve far açma bölümünün altındaki P butonuyla da indiriliyordu aynı şekilde.

    Zaten aracı bilmeyen bir insan bile ilk çalıştırdığında el freni kumandasının nerede olduğunu anlar çünkü P butonu üzerinde sarı ışık yanar sol tarafta. El frenini devreye sokmak için de soldaki pedalı da görmemesi imkansız -ki tüm Mercedes kullanıcıları el freninin yerini bilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 22 Eylül 2013; 17:08:41 >
  • MERCEDES'de oldu olası ayak freni vardır. 190 E'ler de ve bir de SLK'lar da el freni bildiğimiz gibi el ile çekip indirmelidir. Hatta bazı 50'li ve 60'lı yılların Mercedeslerinde konsolun altında bir kol vardır, onu kendine çekersin ve sonra o kolu indirdiğin zaman bırakmış olursun. Amerikan arabalarında da en solda ayak freni vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    MERCEDES'de oldu olası ayak freni vardır. 190 E'ler de ve bir de SLK'lar da el freni bildiğimiz gibi el ile çekip indirmelidir. Hatta bazı 50'li ve 60'lı yılların Mercedeslerinde konsolun altında bir kol vardır, onu kendine çekersin ve sonra o kolu indirdiğin zaman bırakmış olursun. Amerikan arabalarında da en solda ayak freni vardır.

    A,B,CLA da ayak tipi park freni yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.